Jump to content
Shipfriends

Φόρτωση και προετοιμασία


Recommended Posts

Σύμφωνα με καταγγελία άλλης ναυτιλιακής εταιρείας το καλοκαίρι του 2015 δρομολόγιο από την Κεραμωτή προς το Λιμένα έγινε με επιπλέον αριθμό αυτοκινήτων από το επιτρεπτό όριο στο φέρυ μπωτ. Την κατηγορούμενη εταιρεία εκπροσώπησε ο δικηγόρος Νίκος Γεωργαλής. Απέδειξε στο δικαστήριο ότι τα αναφερόμενα νούμερα στο πιστοποιητικό του πλοίου αναφορικά με τον αριθμό αυτοκινήτων που αυτό μπορεί να μεταφέρει σε κάθε του δρομολόγιο, είναι ενδεικτικά. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο το πλοίο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο μετέφερε δέκα οχήματα επιπλέον του κανονικού. Το δικαστήριο δεν αποδέχθηκε το αληθές της καταγγελίας κι έτσι αθώωσε την κατηγορούμενη εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
18 hours ago, margaritis24 said:

Σε αντιθεση με το Πατμος που εφυγε γεματο το Delos  πολλα πρωινα ενω εχει χωρο στο γκαραζ αφηνει φορτηγα απεξω οπως κ σημερα!

Αυτό τι σημαινει; τι φορτηγά αφήνει απεξω;

Αντιποινα;

Λογω της δρομολόγησης του Όλυμπος στην σαντορινη;

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται να αφήνει χώρο για τα επόμενα λιμάνια γιατί θα ελευθερωθεί αρκετός χώρος στο πρώτο λιμάνι του δρομολογίου (Πάρο). Είναι γνωστό ότι τα πρωινά δρομολόγια δεν βολεύουν τις μεταφορικές

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, hayabusagr said:

ή απλά αφήνει τον απαραίτητο χώρο για τα οχήματα που περιμένουν στα επόμενα λιμάνια ;

Αφηνει χωρο για να κατεβαινουν οι επιβατες πριν την αφιξη στα λιμανια να παιρνουν τις αποσκευες τους και να βγαινουν αμεσως με την προσδεση του πλοιου. 

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο , στα μεγάλα τα blue star για Δωδεκάνησα γεμιζουν το γκαράζ από αυτοκίνητα και καροτσες σε απόσταση αναπνοής από τον καταπέλτη, για κάποιο άλλο λόγο έχει χώρο μπροστά στο καταπέλτη του Πάτμος στο απογευματινό, όχι για τους επιβάτες..

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, BlueStarLeros said:

Δεν ισχύει κάτι τέτοιο , στα μεγάλα τα blue star για Δωδεκάνησα γεμιζουν το γκαράζ από αυτοκίνητα και καροτσες σε απόσταση αναπνοής από τον καταπέλτη, για κάποιο άλλο λόγο έχει χώρο μπροστά στο καταπέλτη του Πάτμος στο απογευματινό, όχι για τους επιβάτες..

Δε διαφωνω σε αυτα που λες. Και στο δηλος σε καποιες περιπτωσεις μπορει να ερθουν μεχρι καταπελτη φορτηγα και ιχ. Αλλα αυτο που ειπα ισχυει τουλαχιστον οσον αφορα το δηλος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φετος στο Πατμος στο Μυκονος στο Παρος κ στο Δηλος πριν φτασουν στο λιμανι γινεται ανακοινωση στο λιμανι να μην κατεβαινουν στο γκαραζ οι επιβατες γιατι ειναι τα ξεκοτσαριτσα φορτηγα μεχρι το καταπελτη κ οι πορτες που οδηγουν στο γκαραζ ανοιγουν αλλα δε χωραει ο κοσμος να βγει οποτε βγαινουν τα πρωτα φορτηγα κ μετα κατεβαινει ο κοσμος κ γι αυτο υπαρχουν κ παραπανω καθυστερησεις στα λιμανια.

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, pie said:

Το θέμα είναι ότι ο κόσμος δεν ακούει...

Φαντάζομαι ότι όταν λέμε γεμάτο το γκαράζ έχουν αφήσει τους διαδρομους που περνάει η βάρδια ασφαλείας του πλοίου, καθώς κ τις λήψεις πυρκαγιάς... Γιατί αν γίνεται το αντίθετο είναι επικίνδυνο για την ασφάλεια του πλοίου... 

Link to comment
Share on other sites

Γίνεται σε πολλά πλοία το αντίθετο, και κανεις δεν συγκινείται. Σου πλασαρουν το πλανο φορτωσης του πλοιου και οτι εχει μονιμο συστημα κατασβεσης και κανουν τις παπιες μετά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα τα πάω λίγο παραπέρα αυτά που αναφέρετε. Και η στοιβασία στις σκάλες 1 ώρα πρίν τον κατάπλου, και οι παραβάσεις για τους διαδρόμους ασφαλείας, δεν είναι τα προβλήματα. Είναι οι εκδηλώσεις του προβλήματος. Και το πρόβλημα είναι ότι σαν λαός δεν έχουμε αυτό που λένε στη Μακρόνησο, "safety culture".

 

Ξεχάστε τα πλοία και την ακτοπλοία. Πόσοι από εμάς έχουμε πυροσβεστήρα σπίτι για περίπτωση ανάγκης? Πόσοι κυκλοφορούμε με φθαρμένα λάστιχα στα ΙΧ μας αυτοκίνητα? Πόσοι πρίν πάμε ταξίδι για διακοπές ελέγχουμε τον αέρα στα ελαστικά του αυτοκινήτου(για ποιόν moderator χτυπά η καμπάνα?:D)? Πόσων τα εξοχικά είναι περιβεβλημένα με ξερόχορτα και εθελοντικά εκείνοι τα καθαρίζουν ώστε να μην αναφλεγούν? Πόσες φορές έχετε πάει σε επισκευή πλοίου στο Πέραμα και βλέπετε κόσμο να καπνίζει και εργαζομένους χωρίς τα στοιχειώδη προστατευτικά?

 

Όταν λοιπόν έχουμε μια τέτοια νοοτροπία σαν ξεχωριστά άτομα, δεν μπορούμε να αναμένουμε πως ένα σύνολο που αποτελείται από εμάς τους ίδιους θα έχει διαφορετικό τρόπο θεώρησης. Οι εξαιρέσεις είναι πολύ λίγες.

Link to comment
Share on other sites

 Λόγια , που ενώ είναι αυτονόητα , ακούγονται σαν σοφά για ένα λαό σαν εμάς,  όπου η λογική , και η παιδεία(χαρακτήρα) έχει πάει περίπατο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γνωρίζει κανείς τι ισχύει με την φόρτωση φορτηγών(ολόκληρων ή ασυνόδευτων) επάνω στις μόνιμες ράμπες των φερρυ και των ρορό? Επιτρέπεται, και αν ναι, με τι προυποθέσεις? Όταν δεν υπάρχουν "μάτια" για το δέσιμο της καρότσας, είναι δυνατόν να φορτώνονται πλοία στις ράμπες?

Link to comment
Share on other sites

Αν υπάρχει στο πλανο φόρτωσης/στοιβασίας, τότε ναι, επιτρέπεται. Ως επακολουθο, για να μπορει να ειναι στο πλάνο σημαινει πως υπάρχουν και χελώνες για την έχμαση.

Αν κάποιος φίλος μπορεί να βρει πλανο φόρτωσης ή capacity plan κάποιου RoRo θα μας λύσει και την απορία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Προσέγγιση του BS Delos στο δρομολογιο προς Πειραια στο λιμανι της Νάξου μια Τεταρτη του περασμένου μήνα.12 επικαθημενα κομματια 50 ατομα προς επιβίβαση και 15 ιχ αρκούσαν για να χαθεί η μπάλα και να επικρατήσει μπάχαλο.Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχη.Το πλοιο με το που ρίχνει καταπελτη πέφτουν 15 ατομα προς επιβίβαση εμποδίζοντας τα 2-3 φορτηγα προς αποβίβαση.Ειχαν παρανόμως περασει από τα στέγαστρα και τα κιγκλιδωματακαι σιγουρα με την ανοχή των λιμενικών.Αφου επιβιβάστηκαν αυτοι το καταπελτακι επιβατών εκλεισε νομίζοντας πως οι επιβατες επιβιβάστηκαν ολοι.Τα φορτηγα φορτώνονται απο τους 2 καταπελτες και εν τω μεταξυ ανοιγουν απο τα στεγάστρα για να επιβιβαστούν οι υπόλοιποι.Τη στιγμη αυτη ξεκιναει δυνατή βροχή και οι επιβατες τρέχουν να επιβιβαστουν απο τους 2 κυριους καταπελτες σταματωντας ξανα τη φόρτωση φορτηγών.Το καταπελτακι όπως είπαμε είχε κλείσει.2 φορες υπήρξε κίνδυνος σύγκρουσης κατά τη διάρκεια μανουβρων πάνω στη προβλήτα.Αποτελεσμα;15 λεπτά καθυστερηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
32 minutes ago, Nick the Greek said:

 Να πω ότι για την κίνηση που διαβάσατε χτές και χωρίς ποτέ να λείπουν τράκτορες, αυτό το μικρό βαποράκι έκανε 2 ώρες 10 λεπτά για να ξεφορτώσει στη Μύκονο. Πάρα πολύς χρόνος σε συνάρτηση με την χωρητικότητά του. 

 

 

Να σταθουμε λοιπον στην φορτωση κ στην σωστη προετοιμασια που χρειαζεται για να εισαι γατα Υπαρχος κ Λοστρομος!

Στο Καπεταν Χρηστος δε νομιζω να καιγονται απο χρονο για να ξεφορτωσουν νωριτερα οποτε σιγα σιγα γινεται η διαδικασια

Στο  Hellenic Spirit μου εχει μεινει η εντυπωση οσες φορες εγω δει τη φορτωση πως τα παιδια ντανιαζουν σαν τη Πατρα αργα κ χαλαρα!αλλα ο πειραιας δεν ειναι ετσι θελει γρηγορα κ χωρις χασουρα χρονου!

Στο Blue star που παει 12νησα εκει γινεται γρηγορα η δουλεια αλλα παντα κ πρακτορας στο τελος χαλαει τη δουλεια με πια φορτηγα θα μπουν κ πια θα μεινουν απεξω οποτε ερχεται η καθυστερηση!

Στο Νησος Σαμος χαλαρα 2 λιμανια εχουν μια χαρα βγαινει η φορτωση απλα καμια φορα περιμενουν καμια νταλικα να ερθει κβχανουν κανα 15 λεπτο!

Κ παμε κ στο βασιλια της φορτωσης το Blue star Delos! Πολυ σπανια να φυγει με καθυστερηση 5λεπτου κ ας περνει το καλοκαιρι 2200ατομα 250 ι.χ. κ 25 φορτηγα απο το πειραια..κ δεν ειναι μονο αυτο αλλα αφου κατεβαινει γεματος γυριζει κ παντα γεματος μεχρι καταπελτη κ ειναι παντα στην ωρα του στο πειραια

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Οπως στο  Δηλος έτσι και τα μικρά μπλου σταρ για παροναξια Κ μικρές Κυκλάδες παρόλο τον κόσμο και τα οχήματα, οι καθυστερήσεις είναι ελαχιστες..

Link to comment
Share on other sites

Βρε συντροφοι τι συγκρινετε τωρα?Τα 25 φορτηγα που εχει να φορτωσει το Δηλος με τα 125 του bs2 και του Spirit?Τελειως αλλα μεγεθη και μεταφορικο εργο.

Link to comment
Share on other sites

Oπωσδήποτε υπάρχει μεγάλη διαφορά στον αριθμό οχημάτων δεν το συζητάμε.

Παρόλα αυτά στην περίπτωση του Δήλος υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες. Μία από αυτές είναι ότι το δρομολόγιο του είναι πολύ πρωινό με αποτέλεσμα να έχεις καθημερινά φαινόμενα με last moment και σίγουρα η διαδικασία φόρτωσης δεν μπορεί να ξεκινήσει κι από τις 04:30 για να έχεις το ανάλογο περιθώριο. Επίσης το πλοίο φορτώνει για 3-4 προορισμούς σε αντίθεση με το Hellenic Spirit που φορτώνει για 2 και ο χερσαίος χώρος στοίχισης και κατανομής των οχημάτων ανάλογα με τον προορισμό τους είναι προβληματικός.

Συνεπώς το ότι καταφέρνει πάντα το Δήλος και αναχωρεί στο ωράριο του , αξίζουν συγχαρητήρια στο πλήρωμά του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...