Jump to content
Shipfriends

Aqua Hercules (IMO 7822861)


Recommended Posts

Καιρο τωρα με ετρωγε η περιεργια γιατι τα πλοια γυροφερνουν στον Πειραια και τα περιχωρα. Εβαλα τα λαγωνικα μου λοιπον να ψαξουν να μου πουν τι παιζει. Προς το παρον δεν εχει τιποτα υποπτο η υποθεση. Τα πλοια ανηκουν ακομα στους Εγγλεζους και τη διαχειριση τους την εχει η VShips.
Ηρθαν στην Ελλαδα με σκοπο να δουλεψουν στην Αδριατικη αλλα τελικα λογω της πεσμενης κινησης μενουν δεμενα. Εκτος και αν βρεθει κανενας καλος κυριος να τα αγορασει :rolleyes:
Αν δεν βρεθει κανενας αγιος ανθρωπος να τα κρατησει στην Ελλαδα τοτε ισως και συντομα αναχωρησουν να πανε απο κει που ηρθανε

ΥΓ. Tα garage του Polaris μπροστα στα δικα τους ειναι παιδικο παρκο :D

 

YΓ:(1980, ex-Finnhawk, Malmo Link, Ropax 1)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φανταστικη κινηση...

....για καποιον που θελει να αυτοκτονησει

Εδω υποφερει κοσμος στην Αδριατικη κι αυτοι πανε τα θηρια των 200 τρειλερ στη Κορινθο. Ειμαι περιεργος ποιο μυαλο ειναι απο πισω και στα ποσα δρομολογια θα καει το εγχερημα...

Link to comment
Share on other sites

Τα ξημερώματα της Πέμπτης,το πλοίο ήταν στην Ηγουμενίτσα και αναχώρησε κατά τις 06:00. Πραγματικό θηρίο όμως και αδελφό του CELTIC SUN της HSW.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικό θηρίο όμως και αδελφό του CELTIC SUN της HSW.

Δε θα το ελεγα ακριβως αδελφο. Εχουν ομοιοτητες και διαφορες. Αν τα δεις οπως χτιστηκαν δε μοιαζουν και τοσο πολυ παντως.

Επειδη εγω τρελενομαι για τετοιου ειδους βαπορια και εχω δει τα γκαραζ τους και εκ των εσω ενα εχω να πω: ΔΕΟΣ :o

Link to comment
Share on other sites

Τα ROPAX δεν έχουν σχέση με τα Master/Sailor (Σκανδιναβικά-Γιαπωνέζικα, πολύ μεγαλύτερα τα ROPAX). Η μοναδική τους σχέση είναι ότι όλα -νομίζω- φόρεσαν κάποτε τα χρώματα της FINNCARRIERS και ότι ήταν φτιαγμένα για παρόμοια trades (RORO-forrest prods).

Για την ADRIATIC δεν έχω ακούσει τίποτε. Παρ΄ότι όμως τα βαπόρια είχαν -νομίζω- πολύ καιρό να δουλέψουν σε δική τους γραμμή θά το θεωρούσα αρκετά απίθανο να τα ξεκίνησαν στην γραμμή γιατί δεν είχαν τι άλλο να τα κάνουν. Θεωρώ εξαιρετικά πιθανό να βγάλουν "λαγό από το καπέλο".

Είναι σίγουρο ότι η μειωμένη κίνηση της Αδριατικής και η προσθήκη νέων μεγάλων πλοίων σε συνδυασμό με την αντικατάσταση άλλων από μεγαλύτερα, μόνο κακό θα κάνει -σε όλους ή σε κάποιους. Από την άλλη πλευρά το παιγνίδι πλέον στην Αδριατική όσον αφορά στο cargo έχει "χοντρύνει" πολύ και η τράπουλα μοιράζεται αλλιώς (δεν είναι της παρούσης να γίνουν αναλύσεις σε μάκρος). Φοβάμαι ότι πολλές από τις Ελληνικές εταιρείες μάλλον επαναπαύθηκαν κάνοντας καλά αυτό που ξέραν να κάνουν καλά.

Το ίδιο -με άλλο τρόπο- συμβαίνει και με τα πλοία ξηρού φορτίου. Είμαστε εξαιρετικοί εφοπλιστές αλλά IMHO μέτριοι ως κακοί operators. Επειδή το θέμα μας εδώ δεν είναι να αναλύσουμε τα cargo logistics (δεν εννοώ ασφαλώς την στενή έννοια που τα αντιλαμβάνεται ο αποθηκάριος του super market) αλλά να ανταλλάξουμε ίσως κάποιες σκέψεις σχετικά με το εγχείρημα της Adriatic πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε τι "παίζει".

Και βεβαίως είμαι ιδιαίτερα περίεργος να δω την αντίδραση ειδικά της HSW.

Όσο για το "RORO port" της Κορίνθου δεν θα χάσω με τπτ την ευκαιρία να πεταχτώ κάποια Δευτέρα με ROPAX, Master/Sailor (και Filippos??) να φορτω-εκφορτώνουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ξερει κανεις τι εχει συμβει και κανει ολο το πρωι βολτες στον Κορινθιακο ?

Δειτε AIS.Καιρο δεν εχει http://penteli.meteo.gr/stations/isthmos/ ,οσο για κινηση ειναι πιο πιθανο αφου εχει μεσα,σειλορ-φιλιπος-ναπολι,αλλα γιατι δεν εμιενε στην ραδα ?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Tην Δευτέρα αφού ξεφορτώσει το πλοίο, θα μας αποχαιρετήσει προσωρινά απο την γραμμή, για μίνι επισκευοσυντηρήσεις όπως έγινε και στο αδελφό του!!

Link to comment
Share on other sites

Tην Δευτέρα αφού ξεφορτώσει το πλοίο, θα μας αποχαιρετήσει προσωρινά απο την γραμμή, για μίνι επισκευοσυντηρήσεις όπως έγινε και στο αδελφό του!!

Και από σήμερα ξανά στα δρομολόγιά του, όπου θα υπάρξουν και κάποιες τροποποιήσεις στους λιμένες αφίξεως-αναχωρήσεως!!! Περισσότερα στο site της Adriatic Lines!!

Νέα στρατηγική, λόγω της πιθανής άφιξης του 3 που έχω πεί....!!!;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αποκλεισμένο παραμένει στο λιμάνι της Κορίνθου-από μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας- το φορτηγό πλοίο «Ropax».

Τα μέλη της ΠΝΟ εμπόδισαν τον απόπλου του -υπό βρετανικής σημαίας- πλοίου κι έτσι παραμένει αγκυροβολημένο από τις 18:00 χθες το απόγευμα.

Η ΠΝΟ ζητά την πρόσληψη τουλάχιστον 45 Ελλήνων ναυτεργατών, ενώ διαμαρτύρεται και για το καθεστώς εργασίας των ήδη εργαζόμενων Ρουμάνων ναυτικών.

Η εταιρία Adriatic Lines κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα και πλέον αναμένεται η παρέμβαση του εισαγγελέα.

πηγή zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κάπου εδώ τελειώνει η ιστορία του πλοίου στα Ελληνικά νερά.

Το βαπόρι που βρίσκεται εδώ και καιρό δεμένο στην Κόρινθο, σύμφωνα με ξένους συνασθενείς, ναυλώθηκε στην ΤΤΤ-Lines με πιθανότερη τη δρομολόγησή του στη γραμμή Naples - Catania.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To πλοιο εξακολουθει και βρισκεται παροπλισμενο στην Κορινθο.Εξωτερικα δεν ειναι και στην καλυτερη κατασταση με πολλα να τρεξιματα να υπαρχουν σε ολο το μηκος του πλοιου.

Μενει να δουμε αν θα πραγματοποιηθει τελικα η ναυλωση που μας ανεφερε ο George λιγο πιο πανω ή αν υπαρξει καποια αλλη εξελιξη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρίν ξεκινήσει βέβαια δρομολόγια στις 30 του μήνα, είχαμε κάποια (σοβαρότατα) θέματα σύμφωνα με το Paris MOU:

Inspection details :

Date of first boarding :22/11/2010

Date of final boarding :29/11/2010

Port of inspection :Korinthos, Greece.

Type of inspection :Expanded inspection

Nb of deficiency(ies) :11

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention :4

Duration of detention :8 days

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 7822861

Name : ROPAX 1

Flag :United Kingdom

Callsign :2AJK7

Ship type :Roro passenger ship

Gross tonnage :33163

Keel date :1980

Deficiencies :

- Crew certificates, Records of rest

- Fire safety measures, Doors within main vertical zone

- Fire safety measures, Fire control plan - all

- Fire safety measures, Fixed fire extinguishing installation, Not as required, ground for detention

- ISM related deficiencies, Emergency preparedness

- Load lines, Cargo ports and other similar openings

- Load lines, Manholes/flush scuttles, Not as required, ground for detention and class responsible

- Operational deficiencies, Abandon ship drills, Lack of control, ground for detention

- Operational deficiencies, Fire drills, Lack of control, ground for detention

- Propulsion & aux., Other (machinery)

- Safety of navigation, Nautical publications

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά!! Ήταν κάτι το αναμενόμενο για τους ενασχολούντες με τον τομέα της ναυτιλίας στην τοπική κοινωνία της Κορίνθου! Σύντομα-αν όλα βαίνουν καλώς B)- θα επέλθει αντικατάσταση πληρώματος προσδοκώντας για το καλύτερο, γιατί είναι θαλασσοβάπορο πραγματικά και είναι κρίμα να ταλαιπωρείται.

Να υπενθυμίσουμε ότι το πλήρωμα αποτελείτο απο Ρουμάνους που τους τελευταίους μήνες το είχαν "αφήσει".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...