Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Έχεις δίκιο!! Πάντα σκεφτόμουν πως στο καλό βλέπουν ακόμα και όταν το κομοδέσιο ήταν λίγο πιο μπροστά από τη μέση του καραβιού.

Πάντως, τα νέα καραβάκια δεν θα είναι μεγαλύτερα από τα υπάρχοντα των 400 μέτρων.

H Maersk έχει ανακοινώσει ότι θα έχουν μήκος 350 μέτρα και πλάτος 53,3 μέτρα τη στιγμή που το Evergiven, για παράδειγμα, έχει μήκος 399,94 μέτρα και πλάτος 59 μέτρα. 

 

 

 

Edited by Z.Gk.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ούτε στα καφενεία του Hong Kong δε δέχονται πια στοιχήματα γι αυτό: Το Dyros πλοιοκτησίας Costamare και ναύλωσης Maersk έχασε περίπου 80 κομμάτια εν μέσω δυσμενών καιρικών συνθηκώνε στα ανοιχτά του Ρωσικού Ειρηνικού, άλλα 100 κομμάτια υπολογίζονται να έχουν υποστεί ζημιές. Εκεί στις σημαίες και τους Νηογνώμονες, χαλλαρά παιδιά, δεν τρέχει κάστανο.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Όντως, έχει γίνει σχετικός χαμός.

Είναι πολύ σημαντική εξέλιξη η συγκεκριμένη. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα αντιδράσουν οι μεγάλοι παίχτες και, βέβαια, τι επίπτωση μπορεί να έχει η διακοπή αυτή τόσο στην εφοδιαστική αλυσίδα γενικά, τους ναύλος και, συνακόλουθα στην τσέπη όλων μας!

Προσωπικά, αν και οι οικονομίες κλίμακος είναι σημαντικές, θεωρώ ότι η δημιουργία ολιγοπωλίων, ή η παρουσία δυο-τριών βασικών συμμαχιών δεν είναι πάντα προς όφελος των καταναλωτών. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Άλλο ένα ράμμα στη γούνα της πιο ξέξασπρης -κι από τον ήλιο ξεξασπρότερης- ναυτιλιακής εταιρείας, που παλεύει ενάντια σε Συμπληγάδες για να ανεβάσει το επίπεδο του παγκοσμίου shipping. Η Tradewinds αναφέρει πως στα τέλη του 2020 ο γραμματικός του Safmarine Mafadi ανέφερε στην Ακτοφυλακή των ΗΠΑ πως στο πλοίο γίνονταν πράματα και θάματα που περιελάμβαναν εξώφθαλμες παραλείψεις στον τομέα του safety. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ανέβει το USCG επάνω και να τους κάνει φύλλο και φτερό. Η απάντηση της Maersk Line ή τέλος πάντων της θυγατρικής τους στις ΗΠΑ ήταν να τον απολύσουν το Μάρτιο του 2021 με δικαιολογία πως πήγε πρώτα στο USCG με τα παράπονά του αντί να πάει στην Maersk. Μαντέψτε, ο γραμματικός δεν το έφαγε αμάσητο και κατέφυγε στα δικαστήρια τα οποία -πρωτόδικα- υποχρεώνουν την Maersk: α) να τον επαναπροσλάβει β) να τον προάγει σε Πλοίαρχο και γ) να του πληρώσει 700 χιλιάδες δολλάρια σαν αποζημείωση. Οι Δανοί προφανώς πάνε σε δεύτερο βαθμό την υπόθεση αλλά τέλος πάντων παίρνουμε μια γεύση του τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά, κι απ’ τα πολλά στα λίγα. Γύρισε η αγορά στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, συμφορά στις εταιρείες που χάνουν λεφτά με το τσουβάλι. Η Maersk λοιπόν για πρωινό, απολύει περί τους 10 χιλιάδες υπαλλήλους. Κι έχει ο Θεός. Φυσικά όταν γυρίσει η αγορά και ψάχνουν πάλι για κόσμο, θα παραπονιούνται πως δε βρίσκουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...