Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ΣΤΟ στάδιο των διαπραγματεύσεων, για την αγορά της Royal P&O Nedlloyd NV, προκειμένου να αυξήσει τη δυναμικότητά της και να μειώσει το κόστος λειτουργίας της, πριν από μια δυνητική μείωση των ναύλων μεταφοράς εμπορευμάτων, βρίσκεται η A.P. Moeller-Maersk A/S, η μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία κοντέϊνερ στον κόσμο.

Η εταιρεία, ενδέχεται να κάνει προσφορά για την P&O Nedlloyd, που εδρεύει στο Ρότερνταμ και είναι η τέταρτη σε μέγεθος γραμμή κοντέϊνερ, σύμφωνα με την εκπρόσωπο της A.P. Moeller, Jette Clausen, στην Κοπεγχάγη. Η χρηματιστηριακή αξία της P&O Nedlloyd, ανέρχεται σε 1,8 δισ. ευρώ (2,3 δισ. δολ.).

Η συγχώνευση, θα δημιουργήσει μία εταιρεία με περισσότερο της διπλάσιας χωρητικότητας της μεγαλύτερης του κλάδου, Mediterranean Shipping Co., σύμφωνα με τον οικονομικό αναλυτή, Charles Estourgie της Kempen & Co. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Maersk Sealand, Knud Stubkjaer, είχε πει τον Δεκέμβριο ότι ενδέχεται να σκεφτεί το ενδεχόμενο εξαγορών, προκειμένου να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της εταιρείας.

Οι μετοχές της P&O Nedlloyd, σημείωναν άνοδο 10%, μετά το δημοσίευμα στο Lloyd's List, το ημερήσιο έντυπο της ναυτιλίας, ότι οι εταιρείες βρίσκονται στο στάδιο των διαπραγματεύσεων. Ηταν 7,6% υψηλότερα, στα 44,70 ευρώ η μία στο Αμστερνταμ, όπου ανεστάλη η διαπραγμάτευσή τους, στις 10:02' π.μ. Οι μετοχές της Moeller, B Class, σημείωναν άνοδο κατά 2.300 κορώνες, ποσοστό 4,4%, φθάνοντας στις 54.400 κορώνες η μία, στο Χρηματιστήριο της Κοπεγχάγης.

Η χωρητικότητα των κοντέϊνερ, θα αυξηθεί κατά 12% φέτος και περισσότερο του 14% το επόμενο έτος, καθώς τα ναυπηγεία αυξάνουν τις παραδόσεις πλοίων, σύμφωνα με την Drewry Shipping Consultants Ltd., στο Λονδίνο. Οι ναύλοι ενδέχεται να μειωθούν το 2006, θέτοντας τέλος στην αύξηση που σημείωναν για τέσσερα έτη, σύμφωνα με την οικονομική αναλύτρια της Drewry, Eva Busch.

H A.P. Moeller, διαχειρίζεται περίπου 400 πλοία κοντέϊνερ και ελέγχει το 12% της παγκόσμιας αγοράς. Με 550 πλοία που έχουν προγραμματιστεί να παραδοθούν από τα ναυπηγεία τα επόμενα τρία χρόνια, είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς το πώς ο κλάδος θα αντιδράσει, σύμφωνα με τον χρηματιστή πλοίων Howe Robinson, τον μήνα που πέρασε.

Οι μετοχές της Royal P&O, σημείωσαν πέρυσι άνοδο 90% και της Α.P. Moeller, σε ποσοστό 39%. Η εταιρεία επίσης αντλεί πετρέλαιο, διαθέτει μία αεροπορική εταιρεία και μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

Οι δύο εταιρείες, θα έχουν συνδυασμένο μερίδιο αγοράς 17%.


απο τη ναυτεμπορικη

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Να πουμε επισης οτι ολο το A.P. Moeller γκρουπ μαζι με θυγατρικες και συμμετοχικες εταιρειες, εικαζεται οτι ειναι εμπλεκομενο περιπου στο 20% της οικονομικης δραστηριοτητας του κρατους της Δανιας :D .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Λιγα λογια για μια απο τις μεγαλύτερες (ισως και την μεγαλυτερη) εταιριες του πλανητη:

- Εκτίμηση ζημιων απο το κλαδο των containers $ 1.9 δις μονο για το 2009

- Κεφαλαιοποιηση εταιριας = $ 18 δις που ισούται με το 8% του ΑΕΠ της Δανιας

- Αξια επιχείρησης = $ 64 δις που ισουται με το 30% του ΑΕΠ της Δανιας

και σκεφτει κανεις πως ο Moller ξεκινησε απο ποδοσφαιριστής... (αν δεν κανω λαθος)

αντε και στα δικα μας με υγεια!

Misery for Maersk

Heavy losses from its container line and significantly lower profit from its other key units will plunge AP Moller-Maersk over $850m into the red this year, Fearnley Fonds warns.

Analysts Rikard Vabo and Lars Erich Nilsen say recent developments in the container and oil and gas markets have increased the likelihood of the Danish giant slumping to a loss in 2009 from “possible to probable”.

In a note to clients the pair wrote: “We estimate a negative group net income of $858m (for 2009) mainly driven by a loss of $1.9bn from containers (2008: $104m).”

“For the Oil and Gas segment we expect an oil price of $50/bbl and an unchanged oil production, which we believe will generate a net income of $940m ($2.3bn).”

Vabo and Nilsen, who have a “sell” rating on AP Moller, add income from its tankers, offshore and other shipping activity will also tail off this year.

The unit is expected to post a profit of $189m, well down from the $458m seen in 2008, they say.

The Fearnleys pair also sliced their target price for AP Moller from DKK 20,000 ($3,412) per share to DKK 16,000 after the shipowner warned its 2009 figures would come in “significantly below 2008”, which stood at $2.6bn.

It added: “With the present market situation it is not realistic to expect gains on sale of ships, rigs, etc of any significance.”

AP Moller presently has a market capitalisation of $16bn, which is equal to around 8% of Denmark’s GDP. Its enterprise value presently stretches to $64bn, or 30% of Denmark’s GDP, according to figures obtained by TradeWinds.

Edited by Pantelis
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η A.P. Moeller-Maersk φέρεται να είναι κοντά σε συμφωνία με κορεατικά ναυπηγεία για την παραγγελία 20 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, μεταφορικής ικανότητας 18.000 TEU το καθένα, τα μεγαλύτερα πλοία που έχουν χτιστεί ποτέ.

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ακριβως Π100,θα ειναι τα μεγαλυτερα πλοια που χτιστηκαν ποτε,400μ μηκος,59μ πλατος.Υπαρχουν καποια

με την παρουσιαση του TRIPLE E στο καναλι της Maersk.Επισης αξιζει να δειτε και παρακατω μικρο ντοκιμαντερ:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είναι τα μεγαλύτερα container vessel που έχουν χτιστεί ποτέ, όχι τα μεγαλύτερα πλοία.

Τον τίτλο τον κατέχει ακόμα το δεξαμενόπλοιο Jahre Viking με διαστάσεις 456 μήκος*68 πλάτος*28 βύθισμα....... :blink:

Το πλοίο δεν ταξιδεύει πια αλλά έχει αναλάβει ρόλο πλωτής αποθήκης στον Περσικό Κόλπο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

μεγαθηρια των 18.000 TEUs φερνει ο ομιλος, που ειτε θα τον βοηθησουν να κυριαρχησει και να πεταξει εξω ανταγωνιστες, ειτε θα τον στειλουν στα ταρταρα.

 

ΥΓ: δειτε και το video των ft στο κατω μερος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ασχετο..αλλα με αυτη τη Maersk τι γινεται..οτι πλοιο ερχεται εδω σε λιμανια Ελληνικα..ειτε του κρατανε το ονομα Maersk και το βαφουν αλλο χρωμα απο Γαλαζιο..ειτε του αλλαζουν το ονομα αλλα του κρατανε το Maersk Line..ειτε σε αλλη εταιρεια τι στο καλο παιζει αυτα τα contracts ..δεν εχει και τοσο σημασια..αλλα απορια το εχω..

Ολες οι αλλαγες σχεδον εγιναν αρχες 2013

Maersk Torino --> απο γαλαζιο εγινε μαυρο    Maersk Antwerp ---> Antwerp  .. Καποια της Maersk εγιναν Seago (Seago Piraeus Seago Istanbul Seago Bremerhaven) ...αλλα παραμενουν ιδιοκτησια Maersk ... 

μονο το Alexander Maersk παραμενει σαν Maersk...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Σε δύο ξεχωριστές οντότητες χωρίζει η Moler Maersk. Ουσιαστικά, δημιουργείται ο τομέας Transport and Logistics όπου υπό τον έλεγχο θα έχει το στόλο της Maersk και του Energy, δηλαδή του τομέα που έχει υπό τον έλεγχο του όλες τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την ενέργεια και τις ανανεώσιμες πηγές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κλασσικά εικονογραφημένα

 

Στα χνάρια που έχει χαράξει την τελευταία 20ετία η βιομηχανία των container lines, η Maersk είναι και επίσημα ο νέος ιδιοκτήτης της πρώην γερμανικής, Hamburg Sud. Στην ανακοίνωση αναφέρονται τα κλασσικά corporate bullshit και απομένουν οι εγκρίσεις από τις κλασσικές επιτροπές αφανισμού του ανταγωνισμού, των κλασσικών χρηματοδοτούμενων καρεκλοκένταυρων, εντός και εκτώς των εμπλεκομένων χωρών και της ΕΕ. Και κλασσικά, όλα αυτά γίνονται για να μπορέσουν οι συγκεκριμένες εταιρείες να προσφέρουν καλύτερες - και πιο ακριβές- υπηρεσίες στους πελάτες τους.

 

Είναι η πρώτη μεγάλη εξαγορά που κάνει η Maersk από το μακρινό 1996 ή κάτι τέτοιο που εξαγόρασε και απορρόφησε σταδιακά την P&O Nedlloyd. Το θέμα είναι πως την τελευταία 20ετία, έχουν γίνει απίστευτες εξαγορές, απορροφήσεις, συνεργασίες και pools στο container sector. Κι ένα περίεργο πράγμα, ούτε μία, μα ούτε μία δεν έχει πλήξει τον υγιή ανταγωνισμό και τις επιλογές των πελατών.

 

Για το τέλος, έτσι για να πάρουμε μια γεύση του τι εστί Maersk, να πούμε πως το μακρύ της χέρι φτάνει μέχρι την ιδιοκτησία της πολύ γνωστής εταιρείας ρυμουλκών, Svitzer, ένα δείγμα της οποίας μπορούμε να δούμε εδώ. Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι σε τρομερά ανοδική πορεία και επεκτείνεται στις χρυσοφόρες αγορές της Αργεντινής και της Βραζιλίας, όπου και αναμένεται να ξεσπάσει πόλεμος στο συγκεκριμένο τομέα, της παροχής υπηρεσιών ρυμούλησης δηλαδή, με τους ήδη υπάρχοντες παίχτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μεγάλες ζημιές και παραιτήσεις στην ιεραρχία της Maersk

Quote

Μεγάλες ζημιές ύψους 1,89 δις δολ για το 2016 ανακοίνωσε η AP Moller Maersk έναντι κερδών 925 εκατ. δολ ένα χρόνο. Σο τέταρτο τρίμηνο οι ζημίες ήταν της τάξης των 2,67 δισ. δολαρίων έναντι ζημιών 2,51 δισ. δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Τα οικονομικά μεγέθη της δανέζικης εταιρείας επηρεάστηκαν αρνητικά από έκτακτες επιβαρύνσεις στην Maersk Drilling και την Maersk Supply Service. Εξαιρουμένων των έκτακτων επιβαρύνσεων τα κέρδη του Ομίλου της Maersk ανήλθαν στα 771 εκατ. δολ έναντι 3,071 δις. δολ ένα χρόνο πριν.

Πάντως για το 2017 ο όμιλος είναι αισιόδοξος αναμένει κερδοφορία πάνω από αυτή του 2016 με την Maersk Line να εκτιμά ότι θα επιτύχει κέρδη άνω του 1 δις. δολ Στο μεταξύ ο επικεφαλής της εταιρείας, Michael Pram Rasmussen, ανακοίνωσε την πρόθεσή του να παραιτηθεί από την ηγεσία του Ομίλου, στις 28 Μαρτίου, προτείνοντας ως αντικαταστάτη του τον Jim Hagemann Snabe. Ο Michael Pram Rasmussen δήλωσε ότι το πλάνο αναδιοργάνωσης του Ομίλου ολοκληρώθηκε υπό τον Soren Skou και για τον ίδιο ήρθε η ώρα να συνταξιοδοτηθεί.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 3 weeks later...

Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι τα scrubbers καταδικάσατε και πρίν αλέκτωρ φωνήσαι τρίς, τα βάλατε στα βαπόρια σας.. (Ματθ. 23,13)

 

Για τους μη Αγγλόφωνους και τους μη γνωρίζοντες το Κατά Ματθαίον, ένα χρόνο πρίν ακριβώς η Maersk απέκλειε το ενδεχόμενο να εγκαταστήσει scrubbers στα πλοία της. Τον περασμένο Σεπτέμβριο έκανε αυτό που έκανε καλύτερα κι ο Ολυμπιονίκης-ψώνιο, τις κωλοτούμπες δηλαδή, και άρχισε να το ξανασκέφτεται. Σήμερα επιβεβαιώνεται η εγκατάσταση σε 4 LR2 της Maersk Tankers ενώ τουλάχιστον 80 εκατομμύρια είναι στην άκρη για εγκατάσταση και σε κάμποσα κοντεινεράδικα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

στο Medium Range Pool της Maersk εντασσονται τα MR2 tankers που διαχειριζεται η Cargill στην spot αγορα. 

(MR2= 55,000–79,999 DWT).

H εταιρικη ανακοινωση λεει τα αναμενομενα. Συνδυασμος εμπειριας και γνωσης που εχει η καθε εταιρια στον τομεα της, οικονομιες κλιμακας, μειωση εξοδων, μειωση ρυπων, αυξηση κερδων, ηρθε η αναπτυξη:P κλπ.

Για τα χρονοναυλωμενα tankers που διαχειριζεται η Cargil, δεν αλλαζει κατι (για την ωρα).

Περι Cargil εδω.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Διαβάζω σε διάφορα ειδησεογραφικά sites πως η Maersk εισήγαγε ένα καπέλο 200 δολλαρίων για κάθε 40άρι κοντέινερ που διακινεί, σαν αντίβαρο "στην δραματική αύξηση των τιμών των καυσίμων". Μιλάμε για μια εταιρεία που στο Ρόττερνταμ για παράδειγμα έχει τις δικές της δεξαμενές και τις δικές τις μπάρτζες και φυσικά εμπορεύεται κιόλας το πετρέλαιο σαν physical supplier. Έχει δηλαδή άλλο αποτύπωμα στην αγορά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της που είναι απλός καταναλωτής των καυσίμων. 

 

Από την άλλη έχουμε μια εταιρεία που είναι τρομερά active παγκοσμίως σε ό,τι έχει να κάνει με περιβαλλοντικές ευαισθησίες, συμμαχίες για την μείωση των εκπομπών Θείου και πολλά άλλα. Πόσο πιο εύκολο όμως είναι να τα κάνεις όλα αυτά, όταν το κόστος τους(και ίσως παραπάνω) εν πολλοίς το παίρνεις πίσω σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μέσω αυτών των εκτάκτων χρεώσεων στα κοντέινερ. Αναρωτιέμαι, αν ήταν σε κάποιο άλλο τμήμα της ναυτιλιακής αγοράς που δεν μπορούν τόσο εύκολα να ανακτήσουν αυτό το κόστος, τι θα έκαναν? Στα τάνκερ τους για παράδειγμα, όταν κάνουν bid για μια δουλειά βάζουν μισό δολλάριο παραπάνω στον τόνο? Δυσκολάκι μου φαίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κι άλλη φωτιά επάνω σε πλοίο της Maersk Line, τελευταία σε μια σειρά από παρόμοια περιστατικά τα τελευταία χρόνια. Πρόκειται για το Maersk Vilnius του οποίου το μηχανοστάσιο πήρε φωτιά ενώ ήταν εν πλώ από Freeport(Μπαχάμες) για Port Elizabeth(Νότιος Αφρική). Black out το πλοίο, ευτυχώς το έπιασαν τα ρυμουλκά και δεν είχαμε χειρότερα. Έχω χάσει το λογαριασμό σε πόσα πλοία τους έχουν γίνει σοβαρά περιστατικά τα τελευταία χρόνια. Που να μην ήταν και πρωτεργάτες στον τομέα του safety :rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε λιγάκι στις οργανικές συνθέσεις των πλοίων της Maersk πρέπει να υπάρχει υποχρεωτική θέση πυροσβέστη. Δεύτερη φωτιά μέσα σε ένα μήνα, αυτήν τη φορά στο Laura Maersk ενώ αυτό έπλεε πρός το New Jersey. Η φωτία αποδόθηκε στο turbocharger του πλοίου ενώ υπήρξε και ναυτικός τραυματίας από τη φωτιά ο οποίος μεταφέρθηκε -φαντάζομαι με αεροδιακομιδή- στο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται. Και μετά λέμε για την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Νομίζω πως και εδώ είναι ένας τομέας που χρήζει δημοσκόπησης, το πιο εντυπωσιακό ατύχημα σε πλοίο της Maersk :D. Αυτήν τη φορά πρωταγωνιστής είναι το Maersk Essen που σε ταξίδι του στον Ειρηνικό, έχασε περίπου 750 κοντέινερ, αν κι ακόμα μετράνε. 

 

Quote

 

Heavy weather in the North Pacific is being blamed for the loss of containers aboard one of Maersk’s containerships. This is the third container loss incident recently reported in the Pacific.

Maersk is saying that approximately 750 containers were lost overboard from the Maersk Essen, a 148,723 dwt vessel with a capacity of 13,100 TEU. The loss occurred on January 16, but the line did not supply details on the vessel’s location. According to tracking provided by Pole Star, the Maersk Essen was about 430 nautical miles NNE of Honolulu at about 1800 GMT on January 16 traveling at 10 knots. She later briefly turned southeast before resuming an easterly course and picked up speed to about 15 knots.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχει και συνέχεια η ιστορία με το Maersk Essen, το οποίο τελικά κατέφυγε για αποκατάσταση των ζημιών στο λιμάνι Lazaro Cardenas του Μέχικο. Εκεί όπως καταλαβαίνετε συνέρρευσαν επιθεωρητές, αρχικαπεταναίοι, ασφαλιστές, Λιμενικό και όλο το σκυλολόι(όπως λέει κι ένας παλιός καπετάνιος). Ένας εκ των surveyors, πήρε πλάνα με drone όπως κατέπλεε το πλοίο, πλάνα τα οποία την άλλη μέρα ενεφανίσθησαν στην κεντρική ιστοσελίδα της εταιρείας του, σαν παράδειγμα ζημιάς. Εξαφανίστηκαν όμως μέσα σε λίγες ώρες λόγω παρέμβασης της Maersk η οποία προφανώς και δεν θέλει να πάρει άλλη δημοσιότητα το νέο τους φιάσκο. Η Maersk παραδέχτηκε πως επενέβη για να κατεβεί το επίμαχο video, προβάλλοντας τη δικαιολογία ότι γινόταν διαφήμιση των υπηρεσιών που προσφέρει η συγκεκριμένη εταιρεία surveyors, διαμέσου του video.

 

Τα σχόλια θα τα αφήσω δικά σας, δεν είμαστε ξένοι σε τέτοια περιστατικά με πλοίο να ανεβαίνει κουκουλωμένο και με την πρύμη στο Πέραμα για να μη δούμε τα ανοίγματα α λα κονσερβοκούτι, κατόπιν ατυχήματος που ποτέ δεν συνέβη. Εμένα αυτό που με διαολίζει είναι πως η συγκεκριμένη εταιρεία θεωρείται και καλά κορυφή στον τομέα της και αν διαβάσετε το διεθνή ναυτιλιακό τύπο, συνεχώς κουνάει το δάχτυλο στην αγορά, στις κυβερνήσεις, στον ΙΜΟ, στους άλλους πλοιοκτήτες σχετικά με το τι και πως πρέπει να πράξουν. Ας όψονται όμως οι Έλληνες πλοιοκτήτες που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους και δεν διεκδικούν ενωμένοι το διεθνή θεσμικό ρόλο που τους ανήκει. 

 

Maersk Essen, Maersk Honam, Maersk Shanghai, Estelle Maersk, Charlotte Maersk, Svendborg Maersk, Maersk Elba, Laura Maersk, Maersk Champion, Maersk Garonne, Emma Maersk, Safmarine Meru, Maersk Vilnius, Maersk Kensington, Maersk Tanjong. Τι είναι όλα αυτά? Είναι ονόματα πλοίων της Maersk Containers που την τελευταία δεκαετία, με μια πρόχειρη αναζήτηση, έχουν εμπλακεί σε υψηλού προφίλ ατυχήματα και συμβάντα. Γραμματείς και Φαρισαίοι, υποκριταί...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αυτό πια έχουν σταματήσει να το παίρνουν για στοίχημα και οι μπούκ στο Hong Kong:D, νέο συμβάν σε κοντεινεράδικο της Maersk λίγες μόλις ημέρες μετά το προηγούμενο. Αυτή τη φορά ήταν το Maersk Eindhoven το οποίο στα ανοιχτά της Ιαπωνίας έπαθε black out και σαν αποτέλεσμα μάλλον, έχασε έναν αριθμό από κουτιά στη θάλασσα. Μάλιστα υποπτεύομαι πως πρόκειται για αρκετά μεγάλο συμβάν μια και δεν μπορούν να υπολογίσουν ακριβώς πόσα έχουν χάσει. Καταλαβαίνει κανείς τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Σάλος με τη Maersk, και κράξιμο που έφτασε μέχρι την Tradewinds. Ο λόγος είναι ο εξής: Πέρυσι οπότε και μετά από 3 χρόνια στα κόκκινα έβγαλαν κέρδος 2.9 δισεκατομμύρια δολλάρια, έδωσαν ένα bonus ύψους 1,000 δολλαρίων σε περίπου 80 χιλιάδες υπαλλήλους που τους κόστισε 80 εκατομμύρια συνολικά. Το ίδιο έπραξε και φέτος η εταιρεία. Μόνο που φέτος το κέρδος τους υπολογίζεται σε πάνω από 17 δισεκατομμύρια δολλάρια. Στους υπαλλήλους εστάλη ένα επεξηγηματικό email που διέρρευσε στον τύπο με τα γνωστά corporate τσιτάτα, πράγμα που όπως φαίνεται έκανε πολύ κόσμο να εκραγεί. Εννοείται πως σε αυτούς τους 80 χιλιάδες υπαλλήλους δεν συμπεριλαμβάνονται τα 400 μεγαλύτερα κεφάλια της εταιρείας οι οποίοι παίζουν μπάλα σε άλλα επίπεδα.

 

Υπάρχει και ο αντίλογος βέβαια, σε τέτοιες εταιρείες βάση των συμβολαίων που υπογράφουν οι υπάλληλοι, είναι ξεκάθαρο πως οποιοδήποτε bonus είναι στη διακριτική ευχέρεια της εταιρείας τόσο ως πρός τον χρόνο όσο και ως πρός το ύψος. Άρα δεν είναι κατοχυρωμένο δικαίωμα. Το άλλο που πρέπει να αναλογιστεί κανείς είναι πως αν επί παραδείγματι εργάζεσαι στην Maersk του Βιετνάμ και ο μηνιαίος σου μισθός είναι 250 δολλάρια και για τα τοπικά δεδομένα θεωρείσαι καλοπληρωμένος, το χιλιάρικο είναι έτσι κι αλλιώς αστρονομικό ποσό. Όπως και να έχει εμένα δεν μου κάνει εντύπωση, ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ στην εταιρεία αυτή. 

Link to comment
Share on other sites

Brexit, Covid, ατυχήματα, ζημιές, κέρδη, η Maersk φαίνεται ότι δεν χαμπαριάζει τίποτα.

Κάνει χρήση της δεσπόζουσας θέσης της και σύμφωνα με ανακοίνωση της θα προχωρήσει στην κατασκευή 8 νέων πλοίων μεταφοράς 16.000 εμπορευματοκιβωτίων (δεν ξέρω γιατί, αλλά μου αρέσει να γράφω την ελληνική λέξη...),  στο Hyundai Heavy Industries, με παράδοση του πρώτου εξ αυτών το πρώτο τρίμηνο του 2024. Τα πλοία θα μπορούν να κινηθούν και με μεθανόλη, γεγονός που θα συμβάλει στη βελτίωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας.

Όσοι διαβάσετε την ανακοίνωση, παρατηρήστε πως συνδυάζει την επιλογή της με τις απαιτήσεις κορυφαίων εταιρειών που χρησιμοποιούν τα πλοία της για τη μεταφορά των προϊόντων τους. Θα λέγαμε ότι έχουμε μια "ολιστική" προσέγγιση και πως το ζήτημα της αειφορίας και της προστασίας του περιβάλλοντος είναι άμεσα συνδεδεμένο και με την εξασφάλιση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της εταιρείας.

Το ενδιαφέρον είναι ο σχεδιασμός τους, με την κατασκευή του κομοδέσιου μπροστά στην πλώρη και το φουγάρο τελείως πίσω, στην πρύμη.

Στο βίντεο της Maersk παρατίθεται και η οπτική απεικόνιση των νέων πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...