Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

30 minutes ago, Nick the Greek said:

 

Φίλε μου δίνεις καλή πάσα για να δώσω λίγο σφυγμό Πάρου όπου και βρέθηκα το περασμένο ΣΚ. Πολλά παράπονα από τις μεταφορικές του νησιού για την εξυπηρέτηση της Blue Star μια και δεν βρίσκεις θέση για κανένα λόγο. Χαρακτηριστικά να αναφέρω πως στις αφίξεις της Κυριακής από Πειραιά, το Blue Star Naxos έβγαλε 1 ψυγείο επικαθήμενο ενώ το Blue Star Delos έβγαλε 2 ή 3 φορτηγά ψυγεία. Η μόνιμη επωδός πρός τους μεταφορείς είναι "ελάτε το Σάββατο με το Αριάδνη", το οποίο παρεμπιπτόντως έκατσε μία ολόκληρη ώρα για εκφόρτωση στην Πάρο το περασμένο Σάββατο. Το πρόβλημα είναι τέτοιο που μιλώντας με επαγγελματία του νησιού που περιμένει κάποια συγκεριμένα εμφιαλωμένα προιόντα, μου έλεγε ότι υπάρχει έλλειψη στο νησί από αυτά τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες.

 

Όσον αφορά το επιβατικό κομμάτι, και εκεί υπάρχουν γκρίνιες για την ανισορροπία των δρομολογίων. Υπό την έννοια ότι υπάρχουν κάμποσα πρωινά από Πειραιά και Ραφήνα αλλά συνήθως μόνο 1 απογευματινό από Πειραιά, οπότε είδαν με ιδιαίτερα καλό μάτι την δρομολόγηση του Speedrunner III. Δεν είναι τυχαία τα έκτακτα του Blue Star Paros προφανώς, δεν ξέρω αν έχουν δεί με καλό μάτι την είσοδο του Speedrunner III. Φαίνεται πως το βάρος των ακτοπλοικών, δρομολογιακά, έχει πέσει στη Νάξο. Σκεφθείτε πως από τα πρωινά πλοία που περνάνε από τη Μύκονο, το μοναδικό που πάει Πάρο απ' ευθείας είναι το Σαντορίνη Παλάς 3 φορές την εβδομάδα και το Fast Ferries Andros τα Σαββατοκύριακα.

 

Αν υποθέσουμε ότι το καλοκαίρι του 2022 θα είναι κανονικό ως πρός την πανδημία, νομίζω πως υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για καλά κέρδη στη συγκεκριμένη γραμμή απξεό παίκτες εκτός Blue Star.

Έστω και κάποιος τολμησει και βάλει απογευματινό έως βραδινό δρομολόγιο, ποιες από τις μεταφορικές θα πάνε, εφόσον υπάρχουν συμβολαια; Ποιος θα αντέξει τον πόλεμο της blue star?

Link to comment
Share on other sites

Δεν μιλάω μόνο για φορτηγά, μιλάω γενικότερα για την κίνηση της Πάρου. Τα συμβόλαια είναι για να σπάνε στην τελική, και στα Χανιά συμβόλαια δεν είχαν με την ΑΝΕΚ? Αν αυτός ο κάποιος έχει βαθιά τσέπη και είναι αποφασισμένος, θα είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

Φέτος η Παρος , παρότι δεν πολυ-προτιμήθηκε στις προσεγγίσεις αρκετών ταχυπλοων τόσο απο Πειραια όσο και απο Ηράκλειο  , εντούτοις γνωρίζει εποχές που πλησιάζουν εκείνες τις προ πανδημίας . Το Santorini palace δουλεύει εξαιρετικά με αυτό το νησί , το Superexpress παρότι στο πήγαινε είναι τέταρτος προορισμός και στην επιστροφή τρίτο πριν το τερματικό λιμάνι δουλεύει αρκετά καλά με την Ραφήνα και εξαιρετικά στο ενδοκυκλαδικο.  
Για το Blue Star Delos δεν τειθεται καν θέμα συζήτησης . Αρκεί να παρακολουθούσε κανείς απο τον Ιούνιο τα ρεπορτάζ απο το λιμάνι του Πειραια, που έκανε η πρωινή εκπομπή του Υπονομου… εχμ του Οικονόμου ήθελα να πω και θα διαπίστωνε οτι οι 7 στους 10 επιβάτες που επιβιβάζονταν στο πλοιο είχαν ως προορισμό την Πάρο . 
 

Link to comment
Share on other sites

Επιπρόσθετα, χωρίς να είμαι γνωστής, το HS4 πρέπει να πηγαινοέρχεται γεμάτο απο την πρώτη μέρα και ειδικά για Παρο. Απορώ πως ο Ηλιόπουλος δεν εκμεταλλεύθηκε την αυξημένη κίνηση σε συνάρτηση με την μειωμένη διαθεσιμότητα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έτσι είναι περασμένα τα ωράρια αλλά στη πράξη δεν κάνει τόσο πολύ. Το πολυ 4,30 το ξημέρωμα ειναι δεμένο στα λεμοναδικα με αναχώρηση από παρο 23,45.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Γιατι αμα βγεις 4 ωρα στο Πειραια που θα πας χωρις λεωφορεια κ τραινα!συνηθως 4.20 ειναι δεμενο..κ 20 λεπτα υπνος παραπανω για καποιον που θα  οδηγαει ωρες μετα,κερδος ειναι!

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να είναι και το μοναδικό καράβι της ακτοπλοϊας που φτάνει συνήθως 1 ώρα πριν τη προγραμματισμένη του άφιξη. Πάντως δε σε αφήνουν να κοιμηθείς στις (λίγες) καμπίνες, σε ξυπνάνε πριν φτάσει για να ετοιμαστούν για την αναχώρηση που είναι σχετικά άμεση. 

Link to comment
Share on other sites

Βαλε οτι πρεπει να αδειασει να καθαρισουν να παρει πετρελαια κ να αρχισει φορτωσει στις 6 παρα κ να πρεπει να φυγει η μπαριζα μεσα στο κακο χαμο των πρωινων αφιξεων για  να μπορεσει να φυγει κ αυτο στην ωρα του,που δεν εφυγε ποτε!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Δεν θα κάνει βραδυνα φέτος το bs paros? Τελευταία εργάσιμη Ιουλίου σήμερα και δεν βλέπω τίποτα στο συστημα κρατήσεων. 

 

Αναφέρομαι στα έκτακτα βραδινά της παρου

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω το ότι επειδή φέτος είναι και το Chj 2 από Πειραιά για Πάρο στις 14:20 ότι ίσως να μην χρειάζονται από θέμα κίνησης τουλάχιστον τα έκτακτα του bs Paros για Πάρο μιας και καθυστερούσε κιόλας την επόμενη μέρα για ΣύροΤηνοΜυκονια 

Βέβαια όσον αναφορά τα φορτηγά δεν έχω ιδέα τι ανάγκες υπάρχουν  

στην γραμμη

Link to comment
Share on other sites

Το Αριάδνη έχει δρομολόγιο για Πάρο το Σάββατο το μεσημέρι. Εκτός αν εννοείς ότι τα φορτηγά που περισσεύουν την Παρασκευή το βράδυ τα παίρνει το Αριάδνη το Σάββατο 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Strofalos said:

Φαντάσου κίνηση για να μην τους φτάνουν τα Δήλος και Πάτμος. Μήπως τελικά μίκρανε και το Δήλος για την γραμμή... 

Κι όμως φέτος είχαμε λιγότερα έκτακτα από περσυ για Πάρο πραγμα που πιστευω οφείλεται στις περισσοτερες φετινές προσεγγίσεις του carrier. To Delos δε μίκρυνε, απλά διανυουμε την εμπορικοτερη εβδομάδα της χρονιάς στην ακτοπλοΐα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Από τη πέμπτη 20 Οκτωβρίου μέχρι τις 10/11 το Αριάδνη θα προσεγγιζει και παρο πριν το βαθυ Σάμου. Ο λόγος είναι η απουσία του carrier που θα κάνει την ακινησία του το διάστημα αυτό. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...