Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δεν υπαρχει λογος για περιττα εξοδα.

Έχουμε δει όμως ναυλώσεις άλλων πλοίων όπου έχουμε δει νέες «βαφτίσεις»!! ;)

δεν ειπα κατι διαφορετικο. η αλλαγη ονοματος σημαινει εξοδα και η εταιρεια δεν ηθελε προφανως να προβει σε τετοια εξοδα για ενα πλοιο που δεν ξερει αν θα γινει δικο της. δεν εχει δα και κανενα τρελο brand name που θα ειναι κραχτης.

Link to comment
Share on other sites

Για την ονοματολογία του πλοίου είπε ότι θα παραμείνει το «Ελλη Τ» για δύο χρόνια, βάσει όσων συμφωνήθηκαν.

Εάν ήταν μόνο θέμα οικονομικό, δεν θα περιλαμβανόταν στην συμφωνία η διατήρηση του ονόματος. Προσωπικά, υποψιάζομαι ότι πρόκειται για απαίτηση της Endeavor.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Παρ' όλο που αποφεύγω να εκφέρω, τόσο σύντομα, γνώμη για τα τεκτενώμενα θεωρώ τα ιαπωνέζικα πλοία κάποιας ηλικίας που ταξιδεύουν ή όχι στις ελληνικές θάλασσες ανεξαρτήστως μεγέθους ως τα πλέον κατάλληλα για την κάκιστη οικονομική κατάσταση των περισσότερων, αν όχι όλων, ναυτιλιακών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πλοία με μικρό ξενοδοχειακό, με χαμηλή κατανάλωση και συνάμα καλές χωρητικότητες γίνονται ανάπαρστα και καλώς συμβένει.

Πρέπει επιτέλους, οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα, να αποφασίσουν μεταξύ μιας επίχρυσης φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει ή μιας υγειούς ακτοπλοϊας με αξιοπρεπή πλοία αντάξια των μεταφορικών αναγκών της χώρας και τίποτε περισσότερο. Δυστυχώς ή ευτυχώς η φούσκα των Μινωικών έσκασε προ πολλού, και αν και απεύχομαι οποιδήποτε επιδείνωση στο ήδη βεβαρημένο σκηνικό, ακολουθεί κατά πόδας η Attica και η HSW.

Θα αναρωτιέσθε τι σχέση έχει η ανωτέρω θέση με το εν λόγω θέμα. Θεωρώ το Έλλη Τ. ως ένα αξιοπρεπέστατο, οικονομικό και αντάξιο των μεταφορικών αναγκών της γραμμής του Ρεθύμνου πλοίο. Ίσως να κάνω και λάθος μα αυτό το προαίσθημα έχω. Το αν θα επιτύχει το όλο εγχείρημα είναι αδύνατο να απαντηθεί καθώς η απάντηση του είναι πολυπαραγοντική και εξ' αυτών των παραγόντων μερικοί είτε βρίσκονται στο φως είτε βρίσκονται στο μαύρο σκοτάδι και ο νοών νοείτο.

Καλή αρχή ! :)

Edited by Thanos...
Link to comment
Share on other sites

...για το συνομηλικο, λιγο μεγαλυτερο, αλλα οχι τοσο προσεγμενο ελλη τ

Άσχετα με το ποιά τιμή θα πιάσει αν τελικά πουληθεί το "Κεφαλονιά", το "Έλλη Τ." σε σχέση με αυτό, δεν το λες και "λίγο" μεγαλύτερο. Δεν παίζει ρόλο μόνο το μήκος (10μ. πιό μακρύ) αλλά και το πλάτος (περίπου 5μ. περισσότερα), τα lane meters (+245) και φυσικά το accommodation που είναι αρκετά μεγαλύτερο (σαλόνια, καμπίνες με 294 κρεβάτια, self service). Άρα στον τομέα και του accommodation, σε μέγεθος μα πιθανότατα και σε κατάσταση που αυτό διατηρείται, υπερέχει το "Έλλη Τ." που πριν ενάμιση χρόνο έκανε αρκετές βελτιώσεις εσωτερικά. Μηχανικά δε γνωρίζω τι ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Το cretalive σε αρθρο του αναφερει οτι οτι το πλοιο θα δεσει για πρωτη φορα στο Ρεθυμνο,προφανως οχι για κανονικο ταξιδι αλλα για ταξιδι γνωριμιας, στις 22 Απριλιου

Το ELLI T που θα δέσει στο Ρέθυμνο στις 22 Απριλίου, έχει τη δυνατότητα να καλύπτει το δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι το λιμάνι του Ρεθύμνου, σε περίπου 8 ώρες. Το πλοίο με μήκος 141,54 μέτρα, διαθέτει 290 καμπίνες, δέχεται 1.100 επιβάτες, 400 οχήματα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα έως 21,5 κόμβους.

Τα υπολοιπα για την ταχυτητα του κλπ, τα αφηνω ασχολιαστα

Link to comment
Share on other sites

Παρ' όλο που αποφεύγω να εκφέρω, τόσο σύντομα, γνώμη για τα τεκτενώμενα θεωρώ τα ιαπωνέζικα πλοία κάποιας ηλικίας που ταξιδεύουν ή όχι στις ελληνικές θάλασσες ανεξαρτήστως μεγέθους ως τα πλέον κατάλληλα για την κάκιστη οικονομική κατάσταση των περισσότερων, αν όχι όλων, ναυτιλιακών ακτοπλοϊκών εταιρειών. Πλοία με μικρό ξενοδοχειακό, με χαμηλή κατανάλωση και συνάμα καλές χωρητικότητες γίνονται ανάπαρστα και καλώς συμβένει.

Πρέπει επιτέλους, οι έχοντες το γενικό πρόσταγμα, να αποφασίσουν μεταξύ μιας επίχρυσης φούσκας που είναι έτοιμη να σκάσει ή μιας υγειούς ακτοπλοϊας με αξιοπρεπή πλοία αντάξια των μεταφορικών αναγκών της χώρας και τίποτε περισσότερο. Δυστυχώς ή ευτυχώς η φούσκα των Μινωικών έσκασε προ πολλού, και αν και απεύχομαι οποιδήποτε επιδείνωση στο ήδη βεβαρημένο σκηνικό, ακολουθεί κατά πόδας η Attica και η HSW.

Θα αναρωτιέσθε τι σχέση έχει η ανωτέρω θέση με το εν λόγω θέμα. Θεωρώ το Έλλη Τ. ως ένα αξιοπρεπέστατο, οικονομικό και αντάξιο των μεταφορικών αναγκών της γραμμής του Ρεθύμνου πλοίο. Ίσως να κάνω και λάθος μα αυτό το προαίσθημα έχω. Το αν θα επιτύχει το όλο εγχείρημα είναι αδύνατο να απαντηθεί καθώς η απάντηση του είναι πολυπαραγοντική και εξ' αυτών των παραγόντων μερικοί είτε βρίσκονται στο φως είτε βρίσκονται στο μαύρο σκοτάδι και ο νοών νοείτο.

Καλή αρχή ! :)

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε αυτή τη λογικότατη άποψη και γνώμη φίλε Thanos.

Εχω ταξιδέψει δύο φορές με το συμπαθέστατο και αξιοπρεπέστατο Elli T. στο παρελθόν (2008, 2009) και μου είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις αν και ήταν κάπως παραμελλημένο τότε. Τώρα που το έχουν φτιάξει κιόλας απ' ότι είδα πριν σε άλλο ποστ, σίγουρα θα φυσάει.

Πολύ χάρηκα τη νέα του δρομολόγηση, γιατί έχουμε σχεδιάσει με τον γιό μου να πάμε μια εκδρομούλα στην Κνωσσό, με τη μηχανή μας προς το τέλος του μήνα, και έψαχνα εναλλακτική για να μην πάμε κατευθείαν στο Ηράκλειο, αλλά να δούμε και κάτι παραπάνω από διαδρομή στην Κρήτη. Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα πάμε από Ρέθυμνο και με το Elli T.

Καλή επιτυχία στην εταιρεία, καλή δύναμη στους ναυτικούς που θα εργαστούν πάνω της, και καλοτάξιδη !!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

''Το ELLI T που θα δέσει στο Ρέθυμνο στις 22 Απριλίου, έχει τη δυνατότητα να καλύπτει το δρομολόγιο από το λιμάνι του Πειραιά μέχρι το λιμάνι του Ρεθύμνου, σε περίπου 8 ώρες. Το πλοίο με μήκος 141,54 μέτρα, διαθέτει 290 καμπίνες, δέχεται 1.100 επιβάτες, 400 οχήματα ενώ αναπτύσσει ταχύτητα έως 21,5 κόμβους''

Το ψαχναν στο ρεθυμνο σημερα κανενα νεοτερο υπαρχει απο το μεγαλο λιμανι; :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ύστερα απο μια εθιμοτυπική επίσκεψη στο καράβι, μπορώ να πω οτι θέλει πολύ δουλειά ακόμα για να ταξιδέψει. Ειδικά στους εξωτερικούς χώρους. Απο μηχανολογικής άποψης δε ξέρω τι γίνεται. Εργασίες γίνονται κανονικά πάντως και με γοργούς ρυθμούς όπως μαθαίνω. Όσο για το πότε θα ταξιδέψει άκουσα μέσα στο καράβι να λέγεται ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια γύρω στις αρχές Ιούνη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Επίσης, έχω και μια απορία. Βλέποντας το status του πλοίου στον Πολωνικό Νηογνώμονα, μου έκανε εντύπωση που -δύο μήνες μετά την υπογραφή του ναυλοσυμφώνου- αναγράφεται ακόμα σαν operator η Endeavor. Επειδή δεν τα γνωρίζω αυτά τα πράγματα, πως άραγε έξηγείται αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Στο τελικό στάδιο πλέον οι ετοιμασίες για την έλευση του Elli T στο Ρέθυμνο.

Πλοίαρχος ανέλαβε ο Γιώργος Αρβανίτης από τη Χίο, οι πληροφορίες μας λένε για εξαιρετικό καπετάνιο. Πριν την Cretan Lines πλοιαρχούσε στη ΝΕΛ και σε καράβια όπως το Θεόφιλος, ο Αίολος Κεντέρης Ι, το Αρσινόη, το Παναγιά Ψαριανή, το Παναγιά Τήνου κ.α. Υπάρχει video στο youtube όπου κάνει με το Θεόφιλος έξοδο από το λιμάνι της Μυτιλήνης ανάποδα!

Αν οι πληροφορίες μας είναι σωστές, τελικά καθήκοντα αρχιμηνανικού και υπεύθυνου για προσλήψεις, κλπ. ανέλαβε ο Ρούσσος Λιοδάκης, παλιός Α μηχανικός του Πρέβελη, μέλος του ΔΣ της Cretan Lines, ο οποίος άνηκε και στην επιτροπή διερεύνησης για αγορά πλοίου.

Νεώτερα για το πλοίο

http://www.shipfrien...4538#entry44538

Edited by proud_ionian
ας βαζουμε και καμια πηγη
Link to comment
Share on other sites

Μιας και είδαμε να σβήνονται μόνο τα σινιάλα (από τα πλαινά και το φουγάρο), να ρωτήσω αν θα παραμείνουν τα ίδια χρώματα και το ίδιο όνομα ??? Δεν θυμάμαι αν έχει ήδη αναφερθεί.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...