Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

σημερα κατεβαινε για πατρα (τουλαχιστον μετα το δουκατο που φαινοταν στο AIS) με 14kn. φευγοντας απο πατρα μεχρι τις οξειες πηγαινε με 15+ ενω εδω και λιγη ωρα παει κανονικα.

γριπουλα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το... βασιλοβαπορο B) της αδριατικης ηταν στα παλια λημερια για τις γιορτες.

απο κοντα εδινε εικονα εγκαταλειψης. πολλα τρεξιματα παντου και αθλια εικονα χρωματικως.

gallery_1817_66_188536.jpg

για να δουμε τι του μελλει...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

για το καμαρι του brindisi εχουμε κανενα νεωτερο; γυρω στις γιορτες πολλα ακουστηκαν για το μελλον του (πωλησεις κλπ), αλλα δεν βλεπω καμια εξελιξη.

ειναι προγραμματισμενη καμια εργασια (περαν των στοιχειωδων) ή απλα εχει δεσει ελλειψει εργου;

ΥΓ: νεες ποζες εχει ο κουλουρας

gallery_1817_66_642973.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ας θυμηθούμε την άφιξη του πλοίου στην Ελλάδα, στο Πέραμα, με τα στοιχεία του πρώην ονόματος του ακόμη στην πρύμνη, καθώς και μία ακόμη στο ίδιο σημείο σε κακή κατάσταση, πιθανολογώ τότε που μετασκευαζόταν σε ΕLLI T.

post-1854-0-57431300-1330250022_thumb.jp

post-1854-0-31611200-1330250098_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι η δευτερη φωτογραφια ειναι απο την μετασκευη που εφαγε οταν μετονομαστικε ELLI T.Μεσα στο 2004 εγινε η μετασκευη και τοτε εκλεισαν και τα μεγαλα πλαινα ανοιγματα του γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το σάιτ της εταιρείας του γράφει 20 κόμβους. Σε άλλα που κοίταξα υπάρχει μεγάλη απόκλιση από 16 μέχρι 20,5.

Στο Ιόνιο ταξίδευε συνήθως με 19 kts. Μιας και η ναυαρχίδα της Εndeavor είναι στο προσκήνιο αυτές τις μέρες, μετά τις φήμες για δραστηριοποίησή του στη γραμμή του Ρεθύμνου, μπορούμε να δούμε εδώ μερικές εικόνες από το εσωτερικό της, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τις τελευταίες παρεμβάσεις της πλοιοκτήτριας.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από κάποιες ενστάσεις για την αισθητική άποψη, η εικόνα του πλοίου δείχνει αρκετά καλή, αρκετά καλύτερη πολλών άλλων της ίδιας ηλικίας. Αν και τα αόρατα (στους επιβάτες) σημεία είναι σε ανάλογη κατάσταση τότε μάλλον δικαιολογείται η ψηλή τιμή για το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Εικόνες σαν αυτές υπάρχουν και στο σάιτ της εταιρείας του. Πράγματι η εσωτερική εικόνα θυμίζει πολύ SF. Και η ταχύτητα είναι αρκετά ικανοποιητική (περίπου 8,5 ώρες). Τώρα για το πόσο είναι προσιτή αυτή η τιμή για μια νέα εταιρεία λαικής βάσης σαν την Cretan όσο νά ναι είναι ένα θέμα είδικά άν έχει και άλλους υποψήφιους αγοραστές. Και όταν η ίδια η εταιρεία μιλάει για 10,5 ώρες μάλλον για κάτι άλλο πιο "προσιτο" θα ψάχνεται. Θα δείξει... Αν βέβαια η Endeavor πάει για σταμάτημα είναι και αυτό ένα πλεονέκτημα για τους όποιους αγοραστές του.

Edited by Global_Creta
Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν ειναι και sfXII σε καμια περιπτωση. ειναι προσεγμενοι οι εσωτερικοι χωροι για την ηλικια του, αλλα μεχρι εκει. (ειχα δει παλιοτερα φωτο απο τους εσωτερικους του χωρους, καμπινες κλπ. επι τζανετατου, μετα την τελευταια αναβαθμιση).

τα 20 μιλια που λεγονται εχει καιρο να τα πιασει και δεν ξερω αν μπορει να τα πιασει πλεον σε σταθερη και συστηματικη βαση.

δεν ειναι το aqua maria, αλλα δεν ειναι και το superferry II. δεν ξερω κατα ποσο μπορει να τραβηξει κοσμο απο τον ανταγωνισμο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, ομολογώ ότι στη σύγκριση ήμουν λίγο υπερβολικός :D αναφερόμενος στους εσωτ. χώρους. Για την ηλικία του τα έχω πεί και στο τόπικ της Κρέταν γνωρίζοντας τις προκαταλήψεις :( του επιβατικού κοινού για τα παλιά πλοία. Γενικά αν τελικά αποκτηθεί από την Κρέταν πιστεύω ότι μπορεί να πετύχει στη γραμμή. Και ειδικά αν καταφέρει να βγάλει το δρομολόγιο σε λιγότερο από 9,5 ώρες (γιατί 10,5 τις θεωρώ πολλές).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το στέλεχος της εταιρείας και εκ των πρωτεργατών του εγχειρήματος Νίκος Συλιγάρδος, μιλώντας στη «ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ», χαρακτήρισε την απόκτηση του πλοίου «λύση ζωής και ανάπτυξης για το Ρέθυμνο» και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι θα στηριχθεί από το σύνολο των Ρεθυμνιωτών. Για την ονοματολογία του πλοίου είπε ότι θα παραμείνει το «Ελλη Τ» για δύο χρόνια, βάσει όσων συμφωνήθηκαν.

Βρε παιδιά, βαφτίσια δεν είπαμε πότε θα του κάνουμε... :D Όνομα με βαριά ιστορία στο Ρέθυμνο :P

Οποτε δεν θα γινουν νεα βαφτισια συντομα!!

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά ο πρόεδρος είπε ότι τώρα δεν θα γίνουν βαφτίσια... ωστόσο ονόματα ακούστηκαν πολλά στην πιάτσα του Ρεθύμνου, αλλά κανέναν που να μην το έχουμε ξανακούσει...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...