Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

6 hours ago, SQE said:

Το πλοίο είναι σε μεγάλο βαθμό αν όχι το ίδιο όπως ήταν επί MED LINK LINES . Είναι γελοίο να έχουν αλλαχτεί τυχόν καναπέδες κτλ και να μιλάμε για ανακατασκευή..

Ως επιβάτης του πλοίου μπορώ να σας επιβεβαιώσω πως ακόμη και οι ταμπέλες "είστε εδώ" είναι από εποχής Τζανετάτου. Απλώς έχουν βάλει αυτοκόλλητα. Καλά, για το "κάτω μέρος είναι καινούργιο", είναι απλά γελοίο, είναι φως φανάρι ότι βρωμάει η υπόθεση, τη μια λέει "όλο το κάτω μέρος", ενώ αλλού μόνο "ύφαλα και διπύθμενα." και όχι πχ προπέλες, thrusters, τιμόνια κλπ. Και οι φωτογραφίες δεν μου δείχνουν μεγάλη διαφορά (Για την ακρήβεια δεν διαφέρουν καθόλου) από την μία και μοναδική φορά που το ταξίδεψα (Ναι, ζω ακόμα.). Επίσης το σάιτ λέει "όπως λένε άνθρωποι του κλάδου"... Ποιοι άνθρωποι του κλάδου; Τώρα σοβαρά θέλω ονόματα για να δω από ποια σχολή πήραν το πτυχίο τους. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Του άλλαξαν θέση μόνο από όσο προσέξα προχθές που πέρασα. Εξωτερικά δεν έχουν γίνει εργασίες. 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα ταξιδέψει το πλοίο. Και το πρόγραμμα δρομολογίων του θα είναι ακριβώς ίδιο με τον προκάτοχό του. Εξάλλου, όπως εχει προαναφέρει και ο @Champion Jet_2, έχουν ανέβει τα δρομολόγια στο openseas, με ημέρα εκκίνησης την Παρασκευή 8 Ιουλίου.

Link to comment
Share on other sites

Όντως στο Νέο Μόλο το πήγαν το olympus. Άραγε θα το ετοιμάσουν για τη νέα του γραμμή? 

Link to comment
Share on other sites

Προβλέπω απανωτές αναβολές και καθυστερήσεις όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρία του. Ήδη από τις 20 Ιουνίου πήγαμε στις 8 του Ιούλη. 

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν υπάρχουν χρήματα για να επισκευαστεί το πλοίο. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι πάει από ναυπηγείο σε ναυπηγείο με τη βοήθεια ρυμουλκών. Αμφιβάλω αν θα είναι έτοιμο για να αρχίσει τα δρομολόγια. 

 Ξέρουμε σε τι κατάσταση βρίσκεταιμηχανικά το πλοίο? 

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα εξακολουθεί να το δείχνει να ξεκινάει 11/07.

Υπάρχει πάντως έντονη ανησυχία στα νησιά για την αδυναμία έκδοσης εισιτηρίων μετά τις 08/07 στη γραμμή, εν μέσω τουριστικής περιόδου.

 

Link to comment
Share on other sites

 Απορώ πραγματικά πως γίνεται μια ακτοπλοϊκή ναυτιλιακή εταιρία που θεωρείται νέα στον χώρο και έρχεται για πρώτη φορά στα περισσότερα από τα νησιά του δρομολογίου να αδιαφορεί τόσο πολύ για την εικόνα που δίνει στο επιβατικό κοινό. 

 Σου δίνει μια αίσθηση πλήρους αποδιοργάνωσης το γεγονός ότι η ημερομηνία έχει ήδη αλλάξει τρεις φορές και δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της έναρξης δρομολογίων από κανέναν. 

 Και το γεγονός το ότι εάν κανείς μια μικρή αναζήτηση για το πλοίο στο Google βλέπεις μόνο τακτικές ακυρώσεις προσεγγίσεων και αβαρίες ήδη από το πρώτο του δρομολόγιο σαν OLYMPUS δεν βοηθάει καθόλου τη κατάσταση. Οι νησιώτες πρέπει να την έχουν πάρει χαμπάρι την δουλειά και από όσα ξέρω ήδη υπάρχουν διαμαρτυρίες. Τουλάχιστον στην Κάσο και την Κάρπαθο που είμαι σε θέση να γνωρίζω. 

 Φαίνεται ότι ακόμα και αν ξεκινήσει επιτέλους δεν θα τα πάει καθόλου καλά με τον κόσμο και φταίει σε μεγάλο ποσοστό το ότι η εταιρία του δεν κάνει καμιά κίνηση να ενημερώσει και να διαφημίσει την κίνηση της. 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα το γράψω ξανά.....το πλοίο αυτό κάνει μόνο για Αδριατική.Από Ηγουμενίτσα 10 ώρες ταξίδι για Μπρίντεζι.Δρομολόγιο με ενδιάμεσα λιμάνια και δύσκολα λιμάνια δεν πρόκειται να βγει 

Link to comment
Share on other sites

Ούτε για Αδριατική. Μόλις και μετά βίας κάνει για ημερόπλοιο. (Αν ξυλωθούν οι καμπίνες και μικρίνει το αχανές γκαράζ. Άραγε Κεφαλονιά ή Ζάκυνθο θα πήγαινε; 

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, JTEDimandix said:

Ούτε για Αδριατική. Μόλις και μετά βίας κάνει για ημερόπλοιο. (Αν ξυλωθούν οι καμπίνες και μικρίνει το αχανές γκαράζ. Άραγε Κεφαλονιά ή Ζάκυνθο θα πήγαινε; 

Nα ξηλωθούν οι καμπίνες  κ να μικρύνει το γκαράζ,δλδ;; Σπάστα κ ξαναρίχτα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο κάνει μόνο για γραμμές που έχουν μίλια, χρειάζεται γκαράζ και χωρίς απανωτά stand-by , δηλαδή για Ελλάδα - Ιταλία. Θα μπορούσε και για Κύπρο, αλλά χωρίς τους περιορισμούς σε φορτίο που έχει το DALEELA.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...