Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όπως και να έχει δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Επειδή το ποσόν δεν είναι μεγάλο , πιστεύω ότι τελευταία στιγμή κάτι θα δώσουν ώστε να γίνει ανακοπή του πλειστηριασμού. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ειδικά άμα κερδίσει την άγονη της Κασοκαρπαθίας, θα κάνουν ότι μπορούν για να μην γίνει ο πλειστηριασμός. Πάντως, κατά τη γνώμη μου, σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί ο πλειστηριασμός, ο Super Mario θα ενδιαφερθεί, ή το πλοίο θα παέι για σκραπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοίτα η τιμή ειναι αρκετά υψηλή,αλλα θεωρώ οτι ισως γλιτώσει με χρέη. Μπορεί άνετα να το χτυπήσει και σκραπατζής Ινδός σε αυτη τη τιμη.

Link to comment
Share on other sites

Στο βαπόρι είχαν πέσει αρκετά χρήματα για να επανέλθει στην ενεργό δράση.Χτύπαγε μέχρι τέλους 19 κόμβους άνετα και μέσα δεν ήταν και χρέπι όπως κάτι άλλα.Σίγουρα αυτό το βαπόρι είναι κοντά στο σκραπ,αλλά και μία άλλη επιλογή είναι να το πάρει καμιά εταιρεία της Αλβανίας.Για εκεί με αυτό το γκαράζ και με ένα λιμάνι την ημέρα νομίζω κάνει.Η άλλη επιλογή είναι να το πάρει ο Ηλιο.

Η Sea Speed παρότι ξεκίνησε με προσδοκίες το έχασε στη συνέχεια στο προγραμματισμό των δρομολογίων και θα ξαναγράψω αυτή η εμμονή με τη Μήλο δεν της βγήκε σε καλό.Θα μπορούσε να πάει καλύτερα με άλλα δρομολόγια σε πιο δημοφιλή νησιά..

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Bασικα θα μπορούσε να πάει καλά και στο Ηγουμενίτσα-Μπριντεζι η Μπάρι!! Χαλαρά δρομολόγια, μικρός ανταγωνισμός κλπ.... 

Εκει θα δουλευε μια χαρά, για το Αιγαίο δεν είναι το πιο κατάλληλο του κόσμου το βαπόρι αυτο.... 

Link to comment
Share on other sites

Ονειρα καραβολατρικα απατηλα και τα δρομολογια για οποuδηποτε αλλα και το σκραπ για την ωρα.

Το γιατι θελει ολα αuτα τα λεφτα το διαβαζοuμε στο αρθρο π ανεβηκε πριν.

Quote

Στις 11 και 12 Ιανουαρίου, ωστόσο, είχαμε… βροχή ανακοπών και συγκεκριμένα η πρώτη της ιδιοκτήτριας εταιρείας Sea Speed Lines κατά της επισπεύδουσας που είναι η εταιρεία πετρελαιοειδών Revoil και η δεύτερη της εταιρείας Sekavin S.A. που έχει εγγράψει υποθήκη επί του πλοίου, τόσο κατά της επισπεύδουσας όσο και κατά της Sea Speed Lines.

Εν ολιγοις,επειδη η εταιρεια δεν εχει αλλα περιοuσιακα στοιχεια ολα της τα χρεη φορτωθηκαν στο πλοιο.

Ραντεβοu στις ντανες λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι οι τιμές εκκίνησης σχετίζονται με τα χρέη αλλά καθαρά με την εκτίμηση της αξίας του παρουσιάζουν στοιχείου...

Εν ολίγοις κάποιος επιχειρηματολογησε ότι αυτή είναι η αξία του στην αγορά και αυτό έγινε δεκτό.

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, nomikos said:

Στο βαπόρι είχαν πέσει αρκετά χρήματα για να επανέλθει στην ενεργό δράση.Χτύπαγε μέχρι τέλους 19 κόμβους άνετα και μέσα δεν ήταν και χρέπι όπως κάτι άλλα.Σίγουρα αυτό το βαπόρι είναι κοντά στο σκραπ,αλλά και μία άλλη επιλογή είναι να το πάρει καμιά εταιρεία της Αλβανίας.Για εκεί με αυτό το γκαράζ και με ένα λιμάνι την ημέρα νομίζω κάνει.Η άλλη επιλογή είναι να το πάρει ο Ηλιο.

Η Sea Speed παρότι ξεκίνησε με προσδοκίες το έχασε στη συνέχεια στο προγραμματισμό των δρομολογίων και θα ξαναγράψω αυτή η εμμονή με τη Μήλο δεν της βγήκε σε καλό.Θα μπορούσε να πάει καλύτερα με άλλα δρομολόγια σε πιο δημοφιλή νησιά..

 

Αρχής εξ' αρχής το εγχείρημα ήταν υψηλότατου ρίσκου για τους ακόλουθους λόγους:

1) Το ίδιο το πλοίο.

Το πλοίο αυτό ήταν παρατημένο στη Σαλαμίνα πολλά χρόνια , με διαλυμένη την μία μηχανή και λεηλατημένο. Προφανώς η τιμή που αγοράστηκε θα ήταν ιδιαίτερα χαμηλή αλλά για να το φέρεις σε μία operational κατάσταση θα δαπανήθηκαν πολλά χρήματα που γι αυτό το πλοίο ισχύει το ρητό ότι τον γριά όσο και να την στολίζεις τα λεφτά σου χαλάς. Επίσης , οι ελικτικές του ικανότητες στα λιμάνια ήταν δεδομένες και γνωστές εκ των προτέρων και ήταν πασιφανές ότι θα αντιμετώπιζε πολλά προβλήματα στα λιμάνια του Αιγαίου.

2) Οι μέτοχοι .

Η εταιρεία του ουσιαστικά περιβάλλεται από την συνεργασία κάποιων επιχειρηματιών με οικονομική επιφάνεια , η οποία ναι μεν είναι αξιόλογη , αλλά δεν νομίζω ότι αρκεί για να τους δώσει  την ευχέρεια να ματώσουν 2 χρονιές μέχρι να σταθεροποιηθεί το πλοίο σε μια γραμμή , να αποκτήσει φήμη και πελατεία ώστε να μπορέσει να αρχίσει να αποφέρει κάποιο κέρδος. Τους έκατσε και το grounding στη Σαντορίνη, το οποίο ήταν γερή κατραπακιά...

Τα υπόλοιπα νομίζω ότι έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Θα συμφωνήσω ότι η εμμονή στην Μήλο ήταν λάθος , θα προσθέσω ότι η δρομολόγηση πέρυσι σε Σίφνο και Μήλο , όπου σαρώνουν τα ταχύπλοα και τα παλάτια στη Μήλο ήταν λάθος, ότι μια ενδεχόμενη δρομολόγηση στις γραμμές Αλβανίας - Ιταλίας θα ήταν πιο ορθολογική κίνηση... αλλά νομίζω ότι έπονται των ανωτέρω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Φήμες από το νησί της Σαντορίνη λένε πως ένας από τους μετόχους με δραστηριότητα στο ομώνυμο νησί πλήρωσε τα χρέη και προσεχώς ο βάπορας θα βγει για δρομολόγια.Το δρομολόγιο θα είναι Πειραιάς,κάποιο νησί των Δυτικών,Σαντορίνη,Ηράκλειο και απευθείας Ρόδο.Χωρίς Κασοκαρπαθια.Δεδομένου το ότι πήρε την άγονη του Πρέβελης το σενάριο αυτό θεωρώ πως έχει βάση.

Το σίγουρο είναι ότι ένα τέτοιο γκαράζ σαν του Όλυμπος θα ξελασπώσει πολλές μεταφορικές της Σαντορίνης και θα σκουπίσει πολύ πράμα σε όλα τα λιμάνια του δρομολογίου που ανέφερα.Γιατί κίνηση έχει και το Πειραιάς θήρα και το Θήρα Ηράκλειο αλλά και το Ηράκλειο Ρόδος.

Η ίδια πληροφορία αναφέρει πως ο Πρέβελης θα συνεχίσει ως έχει.

 

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ ότι μπερδεύτηκα. Θα κάνει ελεύθερο δρομολόγιο, συν την επιδοτούμενη του Πρέβελης, ενώ ταυτόχρονα το Πρέβελης συνεχίζει ως έχει;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nomikos said:

Φήμες από το νησί της Σαντορίνη λένε πως ένας από τους μετόχους με δραστηριότητα στο ομώνυμο νησί πλήρωσε τα χρέη και προσεχώς ο βάπορας θα βγει για δρομολόγια.Το δρομολόγιο θα είναι Πειραιάς,κάποιο νησί των Δυτικών,Σαντορίνη,Ηράκλειο και απευθείας Ρόδο.Χωρίς Κασοκαρπαθια.Δεδομένου το ότι πήρε την άγονη του Πρέβελης το σενάριο αυτό θεωρώ πως έχει βάση.

Το σίγουρο είναι ότι ένα τέτοιο γκαράζ σαν του Όλυμπος θα ξελασπώσει πολλές μεταφορικές της Σαντορίνης και θα σκουπίσει πολύ πράμα σε όλα τα λιμάνια του δρομολογίου που ανέφερα.Γιατί κίνηση έχει και το Πειραιάς θήρα και το Θήρα Ηράκλειο αλλά και το Ηράκλειο Ρόδος.

Η ίδια πληροφορία αναφέρει πως ο Πρέβελης θα συνεχίσει ως έχει.

 

Το Πρεβελης πάντα προσεγγίζει Κάσο Καρπάθια οποτε πώς πήρε την άγονη του ; Μπορείς να επαναδιατυπωσεις και αν γίνεται να μας αναφέρεις έστω και προσεγγιστικά τη πηγη σου;

Link to comment
Share on other sites

Βάσει των γραφόμενων κι εγώ κατάλαβα το ιδιο. Υποθέτοντας ότι πήρε την επιδοτούμενη ο Όλυμπος, το Πρέβελης θα συνεχίσει ως έχει με ελεύθερη δρομολόγηση;; Για τους θερινούς μήνες να το δεχτώ, το χειμώνα το βρίσκω λίγο δύσκολο να βγει το δρομολόγιο χωρίς επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Η επιδότηση από το υπουργείο είναι για το σκέλος Κρήτη-Κάσο-Κάρπαθο-Χάλκη-Ρόδο προς εξυπηρέτησης των νησιών με το κέντρο του νομού (Ρόδος) και με την Κρήτη (Ηράκλειο ή Σητεία). Άρα αν πήρε επιδότηση έχει υποχρέωση να εξυπηρετήσει τα εν λόγω νησιά. Αν δεν πιάνει λογικά δρομολογείται ως ελεύθερο. Έχει βγει καμιά επιδότηση σύνδεσης Κρήτη με Ρόδο χωρίς ενδιάμεσες στάσεις και δεν το έχουμε πάρει πρέφα;

Link to comment
Share on other sites

Τα τρεξίματα από τις σκουριές στο Olympus είναι έντονες από τον οκτάμηνο παροπλισμό του, ενώ επισκευάζουν τις ζημιές κάτω από τα πλώρια ανοίγματα στην αριστερή πλευρά του, από επαφή με άλλο πλοίο στο Ν.Μ. Δραπετσώνας

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και όσο το πλοίο περιμένει την τύχη του ας το δούμε σε καλύτερες μέρες, το περασμένο καλοκαίρι συγκεκριμένα, να αναχωρεί από τη Σαντορίνη για Μήλο :)
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...