Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

Οι ντάνες της Ελευσίνας ανήκουν στη δικαιοδοσία του Οργανισμού  Λιμένος Ελευσίνας με τέλη ελλιμενισμου περί τα 10.000 ευρώ μηνιαίως και θα πρέπει να πας χαρτί απο νηολογια οτι το βαπόρι δεν φέρει βάρη  . Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να παρθεί απόφαση απο το ΔΣ του οργανισμού.  

Τα πλοία του Αγούδημου έμειναν στις θέσεις του κεντρικού λιμένα όπου τα βρήκαν οι κατασχέσεις. Δεν έκαναν μεθορμισεις εντός του κεντρικού λιμένα . 

Κακα τα ψέματα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα με τις θέσεις των πλοιων τόσο στον κεντρικό λιμένα όσο και στην ναυπηγοεπισκευή και οποιοδήποτε  κατασχεμένο πλοίο διογκώνει περισσότερο το πρόβλημα. Εάν αυτή την στιγμή πάει να ζητήσει ένας Μια θέση σε περιοχή δικαιοδοσίας του ΟΛΠ αλλά και στα ιδιωτικά ναυπηγεία της Σαλαμινας , δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Το Οlympus εμποδίζει το Πρεβελης το οποίο δεν μπορεί να δέσει στη θέση του , οπότε αναγκαστικά δένει στο ντοκ 3 καταλαμβάνοντας έτσι δυο θέσεις ( μια για το πλοίο κι άλλη μια απο αριστερά του για να πλαγιοδετηση η μπαριζα και να δίνει καύσιμα ) οι οποίες άλλοτε δίνονταν σε πλοία που έκαναν επισκευή . 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μια απορια εχω η ετερεια υπαρχει εχει γραφεια υπαληλλους η εκλεισε τελειως και το βαπορι εχει αφεθει στην τυχη του θεου και των πλειστηριασμων.το πρεβελης εδω και καιρο δενει στην ε1  στην πρωτη θεση του λιμανιου.

Link to comment
Share on other sites

On 11/7/2022 at 12:15 PM, manos75 said:

μια απορια εχω η ετερεια υπαρχει εχει γραφεια υπαληλλους η εκλεισε τελειως και το βαπορι εχει αφεθει στην τυχη του θεου και των πλειστηριασμων.το πρεβελης εδω και καιρο δενει στην ε1  στην πρωτη θεση του λιμανιου.

Κατ΄αρχάς συγχώρα με για την καθυστέρηση στην απάντησή σου. Κατά δεύτερον:

1. Ναι, έχει γραφεία, στην Ακτή Μιαούλη αν θυμάμαι καλά, αλλά όχι που ακριβώς. Θυμάμαι όμως ότι το κτήριο των γραφείων τους το μοιραζόταν και με άλλες επιχειρήσεις, επομένως μιλάμε για λίγους εργαζόμενους στα γραφεία. 

2. Η εταιρεία μπορεί να υπάρχει ακόμη (Το site τους φορτώνει κανονικά, αν και μη-ενημερωμένο.), αλλά πολύ αμφιβάλλω εάν θα ξαναδραστηριοποιηθεί. Βέβαια άλλες φορές επιβίωνε σαν τα βραδύπορα (googlάρετέ τα.), αλλά φέτος δεν έκανε κανένα εμπορικό δρομολόγιο, λόγω το ότι τους έκοψαν τον πρώτο απόπλου (Νομίζω από κάποια υπηρεσία τύπου Paris MOU), αφού έγιναν ιστορίες με Υπουργείο ξαναδώσαν την γραμμή στο Πρέβελης, επομένως κατ' εμέ μάλλον τετέλεσται και το πλοίο θα αφεθεί στο έλεος του Άη Νικόλα, του Ποσειδώνα και των πλειστηριασμών που πάντα είτε θα ακυρώνονται είτε θα αναβάλλονται είτε δεν θα ενδιαφέρεται κανείς. (Ο Ηλιό πως και δεν το χτυπάει;).

3. Το Πρέβελης μάλλον θα δένει εκεί μέχρι να φύγει το Olympus.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω οτι το  πλοίο δεν μπορεί για δραστηριοποιηθεί πουθενά στην Ελλάδα για τον απλό λόγο ότι όπου και να πάει θα είναι μια υποβάθμιση για την γραμμή .... Ίσως σε καμία γραμμή τύπου  Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι με προέκταση για Σάμη να δούλευε κάπως το καλοκαίρι 

Edited by Ferry Himuka
Link to comment
Share on other sites

θεωρω πωσ αν εκανε 3 εβδομαδιαια δρομολογια απο Πειραια για Σαντορινη Κω Ροδο και αλλα 3 απο Ροδο με ενα ρεπο,πιστευω πως ειδικα για Σαντορινη Ροδο θα δουλευε σχετικα καλα με τα φορτηγα αλλα και θα ειχε αναταγωνιστικα ωραρια  κατα την αποψη. .

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Ferry Himuka said:

Πιστεύω οτι το  πλοίο δεν μπορεί για δραστηριοποιηθεί πουθενά στην Ελλάδα για τον απλό λόγο ότι όπου και να πάει θα είναι μια υποβάθμιση για την γραμμή ....

Συμφωνώ μαζί σου.Δεν μπορεί να δρομολογηθεί σε καμία εγχώρια γραμμή,όχι μόνο για αυτό που είπες αλλά και λόγω μη ελικτικων ικανοτήτων.

 

20 minutes ago, Ferry Himuka said:

 Ίσως σε καμία γραμμή τύπου  Ηγουμενίτσα Μπρίντιζι με προέκταση για Σάμη να δούλευε κάπως το καλοκαίρι 

Ξέχασες να βάλεις την Ζάκυνθο που δεν έχει απευθείας σύνδεση με Ιταλία(Μπάρι η Μπρίντιζι) εδώ και 3 χρόνια.

Και για λογαριασμό ποιας εταιρείας θα μπορούσε να δρομολογηθεί το καλοκαίρι Μπρίντιζι-Ηγουμενιτσα-Σαμη-Ζακυνθο??Για λογαριασμό της εταιρίας του?? δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έβαλα την Ζάκυνθο γιατί θα έχει θεματακι με τα βυθίσματα άρα θα την αποφύγουν 

13 minutes ago, cyclades_shipping said:

θεωρω πωσ αν εκανε 3 εβδομαδιαια δρομολογια απο Πειραια για Σαντορινη Κω Ροδο και αλλα 3 απο Ροδο με ενα ρεπο,πιστευω πως ειδικα για Σαντορινη Ροδο θα δουλευε σχετικα καλα με τα φορτηγα αλλα και θα ειχε αναταγωνιστικα ωραρια  κατα την αποψη. .

Μην ξεχνάς ότι το καλοκαίρι υπάρχει και το Αριάδνη σε αυτή την γραμμή 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ferry Himuka said:

Δεν έβαλα την Ζάκυνθο γιατί θα έχει θεματακι με τα βυθίσματα άρα θα την αποφύγουν 

Στην Ζάκυνθο θα μπορούσε να δέσει στον μώλο του Αγ.Νικολαου(Πόρτο)όπου έδεναν τα καλοκαίρια τα ιταλικά.Εκει δεν υπάρχει πρόβλημα με τα βυθίσματα.

 

...Και για συνέχεια,δεν μπορούν να αποφύγουν το νησί μου!

2 hours ago, cyclades_shipping said:

θεωρω πωσ αν εκανε 3 εβδομαδιαια δρομολογια απο Πειραια για Σαντορινη Κω Ροδο και αλλα 3 απο Ροδο με ενα ρεπο,πιστευω πως ειδικα για Σαντορινη Ροδο θα δουλευε σχετικα καλα με τα φορτηγα αλλα και θα ειχε αναταγωνιστικα ωραρια  κατα την αποψη. .

Για λογαριασμό της εταιρίας του λίγο δύσκολο γιατί οι μεταφορικές των Δωδεκανήσων έχουν συμβόλαια με την Αττικα και δεν νομίζω ότι μπορούν να σπάσουν εύκολα.

Εκτός από Μπρίντιζι-(Κέρκυρα)-Ηγουμενιτσα-Σαμη-Ζακυνθο(το ερώτημα είναι για λογαριασμό ποιας εταιρείας),θα μπορούσε να το αγοράσει η Λεβάντε και να το βάλει Θεσσαλονίκη-Σμυρνη(αν πετύχει η γραμμη) ως δεύτερο πλοίο τα καλοκαίρια και τους χειμώνες να καλύπτει τις ακινησίες του Σμύρνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...