Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

θα πρέπει να ζητήσει έκτακτη δρομολόγηση, στην οποία προφανώς θα φέρουν αντιρρήσεις οι ανταγωνίστριες εταιρείες και θα πρέπει να πάει σε Συμβούλιο Ακτοπλοικών Συγκοινωνιών  κι αν εγκριθεί από εκεί... οπότε φέξε μου και γλίστρησα...

Εν τω μεταξύ κακά τα ψέματα... το 60-70% του booking των ταξιδιωτών για την θερινή περίοδο έχει γίνει, οπότε ακόμη και να του δοθούν δρομολόγια (που σίγουρα δεν θα είναι ανταγωνιστικά γιατί θα μπει σαν έκτακτο) σε κάποια γραμμή , είτε θα πάρει κάποιους λιγοστούς επιβάτες που κανονίζουν διακοπές last moment , είτε κάποια λίγα περισσέματα άλλων εταιρειών...

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάτι μου λέει ότι το πλοίο τελείωσε πλέον. Τα παρατράγουδα με την Κασοκαρπαθία πιστεύω ότι το αποτέλειωσε. Έτσι νιώθω τουλάχιστον. 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ούτε ένα φως στο γκαραζ και με την καγκελόπορτα σφραγισμένη. Κριμα
για το πλήρωμα που ενώ περίμενε να δουλέψει έμεινε μέσα στη σεζον άνεργος. Δυστυχώς η συγκεκριμένη εταιρία έχει δημιουργήσει στα χρόνια της παρουσίας της τις χειρότερες εντυπώσεις σε όλους τους τομεις. Όποτε καλύτερα θα ήταν να κλείσει αυτό το κεφάλαιο γιατί το ονομα της στην αγορά είναι δύσκολο να το φτιάξει, και μαζί με αυτό και το συγκεκριμένο άτυχο πλοιο. Από την πρώτη του επαφή με το Αιγαίο ως Ελλη Τ, δεν στάθηκε τυχερό και δεν ρίζωσε ποτέ καπου.

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην στοιχειώσει σαν το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ και ακόμη χειρότερα να έχει την τύχη του. Αλήθεια, σε αυτή την θέση δεν μισοβούλιαξε το μακαριστό;

Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2022 at 3:04 AM, George...f said:

Από την πρώτη του επαφή με το Αιγαίο ως Ελλη Τ, δεν στάθηκε τυχερό και δεν ρίζωσε ποτέ καπου.

Όταν ήρθε πρώτη φορά στο Αιγαίο ως Έλλη Τ, η εταιρεια του οριακά είχε το  budget να το αποκτήσει. Οπότε, μετά 2-3 μήνες από την απόκτησή του που έπαθε βλάβη, δυστυχώς η εταιρεία του δεν είχε το budget να το επισκευάσει, πόσο μάλλον να το αντικαταστήσει, και την συνέχεια την ξέρουμε. Κατ' εμέ ίσως και να στέρειωνε τότε, υπό προϋποθέσεις. Ως δε Olympus, ήρθε στην κατοχή μιας εταιρείας που ποτέ της δεν έκανε κάποια λογική κίνηση και ποτέ δεν σεβάστηκε ούτε το πλοίο της ούτε αυτούς στους οποίους απευθυνόταν. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες, τα έχουμε δει όλα. 

@SAMAINA εάν θυμάμαι καλά ήταν δεμένο ακριβώς δίπλα από εκεί που δένουν τα πλοία που πάνε Χανιά, όπου και μετά βούλιαξε. 

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου φίλε θα μου επιτρέψεις να συμφωνήσω εν μέρη μαζί σου αλλά το κυριότερο πρόβλημα της αποτυχίας το εστιάζω αλλού.  Συμφωνώ ότι οι κινήσεις τις εταιρείας ήταν αλλόκοτες αλλά νομίζω ότι το κυριότερο πρόβλημα της εταιρείας ήταν η επιλογή του πλοίου.

Πήγε και αγόρασε ένα πλοίο γηρασμένο, με σπασμένη μηχανή και σε πολυετή εγκατάλειψη. Επένδυσε οπωσδήποτε κάποια κεφάλαια (μικρά ή μεγάλα δεν το γνωρίζω) για να το επαναφέρει σε λειτουργική κατάσταση... όμως τα επένδυσε σε λάθος πλοίο... Σε ένα πλοίο το οποίο είναι μπαταριστό , χωρίς φρένα στους άξονες και μονοτίμονο, χαρακτηριστικά τα οποία αυτομάτως υποδεικνύουν ότι σε νησιωτικά λιμάνια του Αιγαίου η εκμετάλλευσή του είναι απαγορευτική. Μονάχα σε μονολίμανες γραμμές ή σε γραμμές του Ιονίου και της Αδριατικής θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί όπως ακριβώς υποδηλώνει η προυπηρεσία του.

Επίσης όταν κάνεις την είσοδο στην ακτοπλοία με ένα παλιό πλοίο αυτομάτως δεν μπορείς να λειτουργήσεις ανταγωνιστικά . Στοχεύεις σε κάποια άγονη γραμμή , μονάχα που και σε αυτή την περίπτωση η κατάσταση και οι ελικτικές ικανότητες του πλοίου δεν συνηγορούν στην επιτυχία. 

Παρεμφερή περίπτωση με το Olympus αλλά με διαφορετική κατάληξη είναι το Aqua Blue ... το αγόρασε ο Ηλιόπουλος γηρασμένο και σε ελεεινή κατάσταση, επένδυσε κάποια εκατομμύρια για να το επαναφέρει σε λειτουργική κατάσταση και τελικά μπόρεσε να το εκμεταλλευτεί σε επιδοτούμενη γραμμή. Μονάχα όμως που και το ίδιο το βαπόρι βοήθησε με τα χαρακτηριστικά του σε αντίθεση με το Olympus που δεν το βοηθάνε για την εκμετάλλευσή του στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάζατε λίγο παραπάνω, θα βλέπατε αυτό:

1 hour ago, JTEDimandix said:

και ποτέ δεν σεβάστηκε ούτε το πλοίο της ούτε αυτούς στους οποίους απευθυνόταν. 

Περιττό να πω πως ένα πλοίο όπως το Olympus δύσκολα θα έβγαινε κερδοφόρο και δη εκεί που το δρομολόγησαν. Είναι σαν να οδηγάς σε έναν ορεινό δρόμο με στροφές, λακκούβες και απότομες ανηφόρες με ένα παλιό Σκαραβαίο ο οποίος έχει κακή πρόσφυση. Και μέσα στις αλλόκοτες κινήσεις που προαναφέρατε ήταν και η απόκτηση του πλοίου. Επειδή, δε, στην Αδριατική πλέον δεν θα μπορούσε να βγει ανταγωνιστικό και χωρίς να είμαι γνώστης των λιμανιών του νότιου Ιονίου, πιστεύω ότι με ελαφριά μετασκευή στο ξενοδοχειακό θα μπορούσε να βρει καριέρα στο Ιόνιο και συγκεκριμένα από Πάτρα ή Κυλλήνη για Ζάκυνθο ή Κεφαλονιά, μιας και στην Ιαπωνία λειτουργούσε ως ημερόπλοιο (από όσο νομίζω).

Link to comment
Share on other sites

Στην Αδριατική στις μοναδικές γραμμές στις οποίες θα μπορούσε να δουλέψει ανταγωνιστικά είναι σε αυτές που συνδέουν την Αλβανία με τον Ιταλικό νότο. Βέβαια εκεί υπάρχει ο Βεντούρης που έχει εξαιρετικό booking κι ο Αρκουμάνης ο οποίος είναι επίσης χρόνια στην γραμμή, αλλά τουλάχιστον η διαφορά μεταξύ των πλοίων δεν θα ήταν χαοτική .

Για λοιπές γραμμές της Αδριατικής ούτε λόγος να γίνεται.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως θεωρώ πως το πλοίο έπρεπε εξαρχής να δρομολογηθεί Θεσσαλονίκη - Σκιάθο - Σαντορίνη - Ηράκλειο με επιστροφή και Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη - Ρόδο με επιστροφή. Και οι δυο είναι γραμμές ορφανές για πάνω από 17 και 14 χρόνια αντίστοιχα.Θα ταίριαζε για πολλούς λόγους. 

Link to comment
Share on other sites

Πλέον σβηστό μέσα στο κεντρικό λιμάνι εν μέσω θέρους. Προβλέπεται να μένει εκεί και αν όχι, ποιος δεν κάνει καλά την δουλειά του;

Link to comment
Share on other sites

Έκλεισε το ναυτολόγιο, ξεκίνησε να κλείνει στις 6/7/22, μέρες πριν το πρώτο δρομολόγιο, και ολοκληρώθηκε στις 26/7/22. Πάντα σύμφωνα με την απάντηση της Διεύθυνσης Ναυτικής Εργασίας προς τη ΠΝΟ:

https://www.pno.gr/post/ε-γ-ο-γ-ολυμπους-σημαίας-κύπρου-ιμο-νο-7432733

Και τώρα; Οι 86 ναυτικοί ψάχνουν για δουλειά και το πλοίο έμεινε αμανάτι στο κεντρικό λιμάνι;

 

Link to comment
Share on other sites

 να γινει το βαπορι παναγια τηνου αφημενο στην τυχη του λιγο δυσκολο.το βαπορι ειναι σε καλη κατασταση και αν διορθωθουν οι παρατηρησεις που εχει μπορει να κανει δρομολογια.απο την καινουρια δρομολογιακη περιοδο εγω πιστευω πως θα ζητησει να μπει σε καποια γραμμη.το θεμα ειναι μετα απο οσα εχουν γινει και την κακη φημη που εχει βγαλει ποιος θα εμπιστευτει την εταιρεια και ποιοι ναυτικοι θα πανε να εργαστουν εκει.καλα για επιβατες που ασχολουντε με τη ναυτιλια και τα  βαπορια δεν νομιζω να μπουν να ταξιδεψουν :lol:

 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός και αν το αγοράσει μία εταιρεία που έχει άλλα δύο συμβατικά, μπλε (σκούρο) χρώματος λαμαρίνα και φουγάρα με κάτι άσπρα γράμματα στο πλάι. Αχ πως τη λένε να δείτε... Τέλος πάντων.... μόνο έτσι θα δείτε το πλοίο να ταξιδεύει! Με τα ήδη υπάρχοντα χρώματα, ΟΥΤΕ ΚΑΝ!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι λέω πως θα δουλέψει σε εταιρεία που εδρεύει απέναντι από την Λέσβο και κάνει μόνο ένα δρομολόγιο. Το όνομά της μου διαφεύγει.  Η ιδια που πήρε το Μυτιληνη (όχι η ΑΝΕΝ) θα το πάρει για να το διπλώσει. Και ο νοών νοείτω...

Edited by JTEDimandix
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, JTEDimandix said:

Εγώ πάλι λέω πως θα δουλέψει σε εταιρεία που εδρεύει απέναντι από την Λέσβο και κάνει μόνο ένα δρομολόγιο. Το όνομά της μου διαφεύγει.  Η ιδια που πήρε το Μυτιληνη (όχι η ΑΝΕΝ) θα το πάρει για να το διπλώσει. Και ο νοών νοείτω...

Συγνώμη έχω κολλήσει για ποια εταιρία  λέτε πιστεύω το κατάλληλο κανάλι για να συζητηθεί είναι η γωνία του κουτσομπολι για να πουν και άλλοι τις φιδιες τους.

Θα βρεθεί πάλι ο τζανετατος να το πάρει  😁😁 αυτό έχει κάνα πλοίο τωρα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...