Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

On 4/6/2022 at 6:01 PM, nomikos said:

.Δεδομένου το ότι πήρε την άγονη του Πρέβελης το σενάριο αυτό θεωρώ πως έχει βάση.

εχασε την αγονη γραμμη το Πρέβελης ; 

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, ships_info_kavall said:

Αναχώρησε το OLYMPUS 

Ας το δουμε μια απο πλωρη και μια απο πρυμα.

Το Olympus εξωτερικά τουλάχιστον είναι ακομα λίγο <<ακατάστατο >> προβλέπεται να ξαναμπεί δεξαμενή ; κάποια στιγμη 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

To πλοιο στο Νεωριο εκανε επισκευη μονο σε ισαλο οπως φαινεται και στις φωτογραφιες

Λογικα τις υπολοιπες δουλειες θα τις κανει στο Περαμα.

Δεξαμενη δεν νομιζω να χρειαζεται να ξανανεβει...

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ships.greece said:

Ευχαριστω Πολύ για την απάντηση !

Να'σε καλα.

Οπως φαινεται κιολας στην φωτογραφια απο την πλωρη, στο πλοιο εγιναν δουλειες στο visor

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2022 at 2:13 PM, ARGOSARONIKOS PILIOU said:

εχασε την αγονη γραμμη το Πρέβελης ; 

 

On 5/3/2022 at 7:05 PM, Kaptennemo said:

Ναι , ίσως το πλοίο ξεκινήσει στις 28 του τρέχοντος μήνα .

Δεν νομίζω ότι το Πρέβελης έχασε την άγονη, θα το ακούγαμε από την ΑΝΕΚ (πολύ πιθανόν) ή από την Αιγαίον Πέλαγος, ή από το ΣΑΣ. Αλλά για πιο λόγο να υπάρχει μονοπώλιο στην γραμμή; Δεν μπορούν απλά να λειτουργήσουν και οι δύο εταιρείες μαζί στην ίδια γραμμή, όπως σε τόσες άλλες; Ή το καθεστώς για τις άγονες γραμμές είναι τέτοιο που δικαιούται μόνο μία εταιρεία ανά γραμμή;

Και ενώ αναμένω την απάντηση, ας δούμε κατά πόσον το Olympus έρχεται Κασοκαρπαθία, ας δούμε μερικές σύντομες ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

1. Το μήκος του (σύμφωνα με Faktaomfartyg) είναι 130 μέτρα και το βύθισμα 5,10

Ο @Strofalos πιο πάνω είπε ότι θα εξυπηρετεί -επί της ουσίας- την Κρήτη με την Κάσο, την Κάρπαθο, την Χάλκη και την Ρόδο με την επιδότηση (δεν ξέρω αν θα κάνει και το υπόλοιπο σκέλος χωρίς επιδότηση, αλλά όλα είναι πιθανά.) Δεν θα δω τα μεγάλα λιμάνια και σε αυτά που έχει δοκιμαστεί, γιατί όλοι ξέρουμε. Ας δούμε, όμως τα μικρά λιμάνια, σύμφωνα με το MarineTraffic

1. Ανάφη (εάν θα πιάνει), μέγιστο μήκος 196 μέτρα, μέγιστο βύθισμα 5 μέτρα. (Δεν θα χαλαστούμε για 10 πόντους).

2. Σητεία: μέγιστο μήκος 143 μέτρα, μέγιστο βύθισμα 4.9 μέτρα. 

3. Κάσος: μέγιστο μήκος, 146 μέτρα, μέγιστο βύθισμα 4.6 (αν γίνει μια μικρή εκβάθυνση θα χωράει οριακά.)

4. Κάρπαθος: μέγιστο μήκος, 146 μέτρα, μέγιστο βύθισμα 5.1 μέτρα

5. Χάλκη: μέγιστο μήκος, 143 μέτρα, μέγιστο βύθισμα 4.4 μέτρα

Από μήκος δεν έχουμε πρόβλημα, από βύθισμα λίγο ανησυχώ γιατί σε μερικά λιμάνια ίσως και να "βρίσκει". (Μόνο στην Κάρπαθο θα είναι 100% άνετο, αν και εκεί θα είναι οριακά.) Τέλος πάντων, καλώς να ορίσει και καλά ταξίδια. (Συνιστώ στο πλήρωμα να κουβαλάει μαζί του γούρια, φυλακτά για το μάτι, κομποσκοίνια από το Άγιον Όρος και gallery με εικονίσματα του Άη Νικόλα.)

Link to comment
Share on other sites

Και Πρεβελης, και Olympus, και ταχύπλοο στη γραμμή Κρήτης- Κασοκαρπαθίας- Ρόδου? Μου φαίνεται υπερβολή. Κάποιο άλλο σενάριο νομίζω θα παίξει με το Olympus 

Link to comment
Share on other sites

εχωντας γνώση και προσωπικη αποψη απο το πλοιο θα σας αναφερω τα εξης .. Δεν ειναι τυχαιο οτι τα τελευταια 20 χρόνια σε αυτην την Γραμμη δεν εχει πλησιασει καν πλοιο με μπαταριστές μηχανές παρα μόνο πλοία με προπέλες μεταβλητού βήματος . Ενα πλοιο με ηδη βεβαρημένο ιστορικο απο επακουμβήσεις σε ανοιχτά λιμάνια θα παει να μπεί μεσα στην Κάσο; Η στην Χάλκη ;; Περαν αυτού εχετε δει ποιοτητα καμπίνων; εχετε δει καθαριότητα κλπ ;;; λενα χάλι μαύρο 

16 hours ago, pilot said:

Και Πρεβελης, και Olympus, και ταχύπλοο στη γραμμή Κρήτης- Κασοκαρπαθίας- Ρόδου? Μου φαίνεται υπερβολή. Κάποιο άλλο σενάριο νομίζω θα παίξει με το Olympus 

πειρε αποκλειστικα την γραμμη .. δυστυχως https://www.karpathiakanea.gr/pari-to-revelis-erxetai-to-olympus/?fbclid=IwAR3B1XBSF4oaDkuB58lhy03QTIQw4b_kcyiXXwSoEn-pOPYiOhCMtF2OV4Q

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

On 9/1/2021 at 7:40 AM, nomikos said:

Δύο σενάρια υπάρχουν αν κερδίσει το Όλυμπος τη γραμμή.

1.Να αντικατασταθεί από καμιά Άκουα. Μήπως για εκεί προορίζεται το Μπλου και ΒΑ Αιγαίο το SF2 ή το Σταρ;

2.Να δρομολογηθεί στη γραμμή της Κασοκαρπαθίας και να αφήσει ιστορία.Με τη κακή έννοια το λέω.Το Όλυμπος φαινομενικά έχει μεγαλύτερη ταχύτητα από το Πρέβελης. Όμως το πλεονέκτημα αυτό το χάνει με τα συνεχή και χρονοβόρα stand by αλλά και με τις πορείες που αυτό θα ακολουθεί Δυτικά και όχι Ανατολικά της Μήλου,όπως επίσης και στο στενό της Κάσου φαντάζομαι θα περνάει Βορείως από τα Αρμάθια. Επιπλέον θα χάνει πολλά λιμάνια με τη δικαιολογία των καιρικών συνθηκών.

Πάντως εγώ πιστεύω πως την άγονη θα τη ξανακερδίσει ο Πρέβελης και πρέπει να τη ξανακερδίσει.Τόσα χρόνια εξυπηρετεί απροβλημάτιστα.Αν δε γίνει αυτό τότε θα μιλάμε για μεγάλο σκάνδαλο.

Να θυμίσω τι γράφαμε πέρσυ για την επικείμενη δρομολόγηση του Όλυμπος στη Κασοκαρπαθία..

Για την ώρα να το δούμε στον Αθηνιό πέρσυ το καλοκαίρι.Παρατηρούσα τους χρόνους του στην άφιξη αλλά και στην αναχώρηση.20αλεπτο για να μειώσει ταχύτητα να μανουβράρει και να δέσει και κάνα 10αλεπτο μέχρι να ανοίξει στροφές κατά την αναχώρηση.Τι θα κάνει αυτό το βαπόρι μέσα στη Κάσο;στη Χάλκη;στην Ανάφη;Εδώ δυσκολεύεται να δέσει στα εύκολα λιμάνια..

Link to comment
Share on other sites

Για να περαστούν τα δρομολόγια στο σύστημα πρέπει να είναι έτοιμο το πλοίο και να έχει πάρει τα πιστοποιητικά που χρειάζονται για τη δρομολόγηση του. Επιπλέον πρέπει να έχει υπογράφει και η σύμβαση της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

στο σύστημα κρατήσεων κόβεις κανονικά τωρα που μιλάμε εισιτήρια μέχρι και ολο τον Αύγουστο με Πρέβελης 

Κριμα .. εχωντας ταξιδεψει με αυτο το πλοιο και ξερωντας πολυ καλα τα λιμάνια αυτα θα ειναι η συνταγη της αποτυχίας .. με 5αρι γαρμπή θα βγαζει την Κάσο εκτός ... δηλάδη συννεχεια .. μα μπαταριστό πλοιο ξαφνικα στην γραμμη μετα απο 40+χρόνια ;;

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Τέλη του μήνα θα ξεκινήσει τα δρομολόγια το πλοίο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα η καθυστέρηση οφείλεται σε αναμονή εξέτασης της ορθότητας της σύμβασης από το ελεγκτικό συνέδριο, η οποία αναμένεται να γίνει γύρω στα τέλη Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Αφου ειναι το πιο καινουργιο σε διπυθμενα και υφαλα στις ελληνικές θάλασσες🤣 σύμφωνα με το παραπανω δημοσίευμα, τί γκρινιάζουμε? 

Link to comment
Share on other sites

1. στο πλοίο αλλάχθηκαν όλα τα ύφαλα και διπύθμενα (grounding), άρα όλο το κάτω μέρος του πλοίου και είναι καινούργιο. --Διπύθμενα = grounding μάλλον πρέπει να ξαναπάμε στα θρανία.. Αμα έπρεπε να αλλαχτούν όλα τα ύφαλα, διπύθμενα το βαποράκι θα μας κούναγε μαντίλι για απέναντι.

2. όπως λένε άνθρωποι του κλάδου, με βάση τα σημερινά δεδομένα, είναι το πιο καινούργιο πλοίο σε ύφαλα και διπύθμενα στις ελληνικές θάλασσες. --ξεκάθαρα η πλοιοκτήτρια .... ποιος νοήμων άνθρωπος του κλάδου θα έκανε τέτοιες δηλώσεις..

3. έχει γίνει πλήρης ανακατασκευή στο ξενοδοχειακό μέρος (accommodation) του πλοίου που αυτό περιλαμβάνει όλες τις καμπίνες και τα σαλόνια. --Το πλοίο είναι σε μεγάλο βαθμό αν όχι το ίδιο όπως ήταν επί MED LINK LINES . Είναι γελοίο να έχουν αλλαχτεί τυχόν καναπέδες κτλ και να μιλάμε για ανακατασκευή..

Η δημοσιογράφος το λιγότερο άσχετη με την ακτοπλοία, πιθανών επικίνδυνη και σε άλλα ρεπορτάζ εκτός ναυτιλίας.

Προβλέπεται πανηγύρι μόλις ξεκινήσει... για γερά στομάχια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...