Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

Είναι επιχειρημα τώρα αυτό? Πες μου μερικούς λόγους που θα πρέπει το βαπόρι να είναι στο Ρέθυμνο.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομιζω οτι η δρομολογηση του ηταν εξ αρχης δυσκολο να πετυχει και εχει γινει κουβεντα πανω σε αυτο αρκετες φορες εδω μεσα.

Περα απο αυτο ομως,το πλοιο δουλευε στη συγκεκριμενη γραμμη πριν καποια χρονια χωρις να θυμαμαι να εχει χασει προσεγγιση λογω καιρου .Τωρα εχουμε φτασει στο σημειο το πλοιο να μην μπορει να προσεγγισει τα λιμανια με πανω απο 6 μποφορ και καθε λιγο και λιγακι να εχουμε και ενα κοπανημα στη προβλητα

Αν το βαπορι δεν κανει ,σορρυ αλλα δεν φταινε τα λιμανια, αλλα αυτοι που το διαλεξανε

Link to comment
Share on other sites

Έγινε πιο δύσκολο στην μανούβρα μετά την βλάβη;Το 2012 δεν είχε προβλήματα με τον καιρό στο Ρέθυμνο.Μπορεί να παίζει ρόλο ότι έχει νέους καπετάνιους που ακόμα το μαθαίνουν πως συμπεριφέρεται.Ποιος ξέρει...

Link to comment
Share on other sites

1)Το βαπόρι δούλευε στην γραμμή χωρίς ενδιάμεσες προσεγγίσεις. 2)Φανηκε πόσο το στήριξαν οι Ρεθυμνιωτες.3)Ανήκε στον Τζανετατο.Το βαπόρι ήταν ναυλωμένο από την Cretan Lines.Το πλήρωμα είχε κάνει επίσχεση εργασίας λόγω οφειλών της Cretan Lines.Δεν το βλέπω να μένει πολύ στη γραμμη.Κανεις δεν θέλει να κάνει επενδυση και να χάνει τα λεφτά του επειδή οι Ρεθυμνιωτες θέλουν να βλέπουν καράβι στο λιμάνι τους αλλά να μην ταξιδευουν και να πηγαίνουν Χανιά η Ηράκλειο.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως ο cpt Αρβανίτης που ήταν στο βαπόρι το 2012 είναι μοναδικός,χωρίς όμως να μειώνω τους υπόλοιπους.Όμως,φέτος έχω ταξιδέψει φέτος 2 φορές με το βαπόρι και έχω παρατηρήσει.

1.Στο ρεμέτζο της πρύμνης φωνές μεταξύ των ναυτών και τον ύπαρχο να προσπαθεί να τους βάλει σε τάξη.Άσχημη εικόνα για τον επιβάτη που παρακολουθεί από το κατάστρωμα.Είναι φανερό πως οι μπόμπες είναι αργές και έχουν ιδιορρυθμίες και χρειάζεται πολύ καλός συντονισμός στο ρεμέτζο κάτι που δεν υφίσταται.Βέβαια το ρεμέτζο του Ολυμπους μοιάζει πολύ με του Διαγόρα οπότε θεωρώ πως δεν υπάρχουν δικαιολογίες.

2.Το βαπόρι αργεί πολύ στα προσανάποδα και κόβει 4 μίλια πριν ξεκινήσει τη μανούβρα.Κατα τη διάρκεια της μανούβρας είναι φανερή η απουσία ιπποδύναμης όλες οι κινήσεις είναι πολύ αργές.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ας προσπαθήσω κι εγώ να πω δύο λογακια...

Το πλοίο είναι δύστροπο, λόγω χαρακτηριστικών και πλέον λόγω συντήρησης και ηλικίας.

Μη με ψεξετε για τη συντήρηση, η εταιρεία πιστεύω πως κάνει το καλύτερο δυνατό για να έχει σε καλή κατάσταση το πλοίο της.

Αλλά, έχει λάθος προσανατολισμό, από τη μία καταλαβαίνουμε ότι έχει σίγουρους τους μεταφορείς της Σαντορίνης κι αφετέρου έρεισμα και κοινό στο Ρέθυμνο.

Ωραία μέχρι εδώ.

Η Μήλος πού κολλάει;

Επεκτείνεται το δρομολόγιο δίχως λόγο.

Από εκεί και πέρα, η οργάνωση.

Ο κ. Νομικός μας αναφέρει το παράδειγμα του κ. Αρβανίτη, ένας εξαίρετος ναυτικός που δίνει έμφαση στις λεπτομέρειες της μανουβρας, ένας καλός χειριστής, αυτό χρειάζεται το συγκεκριμένο πλοίο για να πετύχει τους χρόνους του στα λιμάνια.

Αν προστεθεί μπροστά από το χειριστής και το δια, τότε θα εκλείψει και το φαινόμενο της αταξίας στην πρύμη.

Δεν εστιάζω στα πρόσωπα, αλλά στο σωστό σχεδιασμό.

Είναι θέμα λοιπών πολλών πραγμάτων.

Το ότι οι μεταφορικές έχουν συμβόλαια με άλλες εταιρείες δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει πεδίο δράσης για την εταιρεία.

Η εταιρεία είναι ΚΑΙ άτυχη, λόγω κορωνοιου, λόγω του πρώτου δρομολογίου (ας μη γελιομαστε, πόσοι είναι αυτοί που δεν έχουν ξυρίσει ξέρες, ακρωτήρια κι ότι άλλο για να γλιτώσουν πέντε λεπτά).

Αν τα πράγματα είχαν αλλιώς κάτι θα είχε γίνει, όχι όμως με το καλύτερο αποτέλεσμα.

Χρειάζεται λοιπόν ένα καλύτερο σκεπτικό.

Η λύση της Αδριατικής στα μάτια μου φαντάζει ως αυτοκτονία, ούτε μεταφορικό έργο, ούτε κάποιο δέσιμο με τη γραμμή και τους ανθρώπους της.

Τα 800 γραμμικά μέτρα του πλοίου θα μπορέσουν να φέρουν σε δύσκολη θέση πλοία όπως τα δύο "ημίαιμα" σουπερφαστ;

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το πλοίο δεν το εμπιστευονται οι Ρεθυμνιωτες.Δεν μπορεί να ανταγωνιστεί ΑΝΕΚ και Μινωικές. Οι ώρες ταξιδιου είναι πολλές με τα ενδιάμεσα λιμανια.Μια λύση είναι γραμμή Ιταλίας από Ηγουμενίτσα η Αλβανια .Αλλη λύση είναι να πιάνει Μήλο και Σαντορίνη μια φορά την εβδομάδα.Και άλλη λύση ίσως η καλύτερη Ηρακλειο-Σαντορινη-Μυκονος-Σκιαθος-Θεσσαλονικη.Και κάποια άλλη λύση ίσως άγονη.Να παίρνει επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτήν τη χώρα κανείς δεν φταίει για καμιά του επιλογή, πάντα φταίει κάποιος άλλος και παντού υπάρχει μια ανίερη συνωμοσία εναντίον του, από τα ξένα κέντρα ή τη ντόπια και ξένη αντίδραση. Βαρέθηκα πια τις ίδιες παρόλες, ακριβώς το ίδιο τροπάριο έχουμε ακούσει κατά καιρούς από τόοσους άλλους.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, proud_ionian said:

και αλλη λυση ειναι η aliaga.

ποσους αποτυχημενους επιχειρηματιες θα επιδοτησει ο φορολογουμενος πχια

Η πχιό σωστή επιλογή!!! 

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο τροπάριο είχαμε ξανακούσει όταν ταξίδευε ως Cretan. Πάντα φταίνε οι άλλοι, πάντα οι άλλοι είναι στραβοί και ανάποδοι. Από ένα σημείο κ μετά, απλά γελάς....

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, proud_ionian said:

και αλλη λυση ειναι η aliaga.

ποσους αποτυχημενους επιχειρηματιες θα επιδοτησει ο φορολογουμενος πχια

Μα το βαπορι δε βγαζει βλαβες κ το δρομο του βγαζει αβιαστα οπως φαινεται!το οτι δε δουλευεται σωστα αλλο αυτο...

Link to comment
Share on other sites

@margaritis24 ολα τα ωραια, καποτε τελειωνουν ;) . ειπαμε εχουμε κρατος χωνι, που ολα τα ρουφαει, μεχρι ενος σημειου. ας παει οπου θελει σε ελευθερη γραμμη.

δεν εχω πεισθει οτι μετα απο 8 χρονια εγκαταλειψης και λεηλασιας, το πλοιο βγηκε του κουτιου

@MARKOS2008 καιρο ειχε να φανει η agora.  για ψαχτειτε λιγο μηπως υπαρχει καμια συσχετιση συμφεροντων.

 

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου,απλώς έτυχαν οι συγκυρίες.1)αναστήθηκε από μία νεοσύστατη εταιρία από βέβαια διάλυση.2)πήγε σε μία πολυπόθητη γραμμή.Από αυτά και μόνο αναμενόταν πολύ ενδιαφέρον το όλο θέμα.3)έγινε το ατύχημα.Με όλα αυτά,είναι φυσικό όλοι να το "έχουμε βάλει στο μάτι"και με το παραμικρό να γίνεται συζήτηση.Επίσης,ισχύει αυτό που λένε ότι κάνουνε διάφορα οι απ'έξω όταν ξαφνικά ένα μεγάλο πλοίο που αναστήθηκε,1)κόβει πολύ κίνηση από τον Πρέβελη και από την Ζάντε.Το Ρέθυμνο μην ξεχνάμε ότι είναι από τις πιο όμορφες πόλεις της Κρήτης και από τις πιο τουριστικές.Λογικό να μην είναι να τους κόψει κίνηση(Anek,Minoan,Blue Star)Από'τι φαίνεται δεν έχει κίνηση από και προς Ρέθυμνο το Olympus.(προσωπική μου άποψη αν δεν έχει ικανοποιητικές πληρότητες το καλοκαίρι για Ρέθυμνο...την έκανε)Και πιστεύω ότι δεν θα έχει πολύ κίνηση για Ρέθυμνο.Μόνο αυτό το 2% από τους καραβολάτρες που και εγώ θα γούσταρα να πήγαινα με αυτό.από κει και πέρα ειδικά αν έχεις αμάξι θα είσαι 5-6 ώρες πιο νωρίς(βάζω τις σίγουρες καθυστερήσεις που θα έχει σε Μήλο και Σαντορίνη ειδικά το καλοκαίρι)από Χανιά.

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσα να σχολιασω διαφορα για το παραπανω κειμενο

Αυτο που θα μονο ,γιατι πραγματικα οσο εκενυριζομαι με τη μονιμη κριτικη χωρις τελος, αλλο τοσο εκνευριζομαι και με το να  προσπαθει καποιος να μας πεισει οτι ολα ειναι καλα, ειναι οτι, οσο και να θελουν να ωραιοποιησουν καποια πραγματα, φαινεται ξεκαθαρα απο τα γραφωμενα οτι η εταιρεια πηγε και διαλεξε το πλεον ακαταλληλο πλοιο για να κανει αυτα τα δρομολογια.Δεν μπορει να μην ξερανε τα τεχνικα χαρακτηριστικα του πλοιου (ενα τιμονι ,μπαταριστες μηχανες κλπ ) ,τα χαρακτηριστικα του λιμανιου του Ρεθυμνου.Παρολαυτα να πηγανε και να πηρανε το συγκεκριμενο πλοιο το οποιο ηταν μαθηματικα βεβαιο οτι θα εχανε ενα σωρο προσεγγισεις και ακομα και οταν θα τις εκανε θα ειχε σημαντικη καθυστερηση στα λιμανια με αποτελεσμα να χανει οτι κερδιζει απο την ταχυτητα του

Εχω δε την εντυπωση, οτι η αναφορα πως δεν υπαρχουν stabilizers ειναι μαλλον δεν παιζει και ιδιαιτερο ρολο στις ελικτικες ικανοτητες του βαποριου

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, togias_k said:

Λίγο μπερδεμένο άρθρο.

Από τη μία έχουμε τα κεφαλαία ΕΚΕΙΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΙ (αναφερόμενοι στο πλήρωμα), από την άλλη γνωρίζουν όλες τις ιδιαιτερότητες των ελιγμών του πλοίου.

Διαφωνώ με το εκείνοι και μόνο εκείνοι μπορούν να μιλούν, μπορεί να μιλήσει κι ο επιβάτης, /-ιδα.

Αφού η εταιρεία γνωρίζει ότι το πλοίο της είναι ακατάλληλο για τα λιμάνια που εξυπηρετεί (εντάξει βέβαια, δε μιλάμε για τον Άγιο Κήρυκο, τον Αγιο Ευστράτιο ή την Κάλυμνο και τη Σίκινο), γιατί το δρομολόγησε;

Θέλουν να σπαταλούν τα χρήματά τους;

Καλό είναι να (υπο)στηρίζουμε τους ναυτικούς, αλλά όχι άκριτα κι όχι περπαίζοντας άλλους επαγγελματίες, συγκεκριμένα τους μασκοφόρους, όπως τους χαρακτηρίζει το άρθρο.

Τους ναυτικούς δεν τους χειροκροτούμε στις εννιά το βράδυ, ωστόσο ιστότοποι σαν το συγκεκριμένο κάνουν πολύ συχνά διθυραμβικά σχόλια, το διαπιστώνει κανείς εύκολα και στην παρουσίαση του εν λόγω πλοίου, οπότε καταλαβαίνουμε πως οι ναυτικοί δε στερούνται δημοσιότητας κι ευχαριστηρίων.

Χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν τα αξίζουν.

 

Link to comment
Share on other sites

Κατά την γνώμη μου  αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι δεν πρέπει να κρίνουμε πλοίαρχους / αξιωματικούς και πληρώματα από το σπίτι μας την στιγμή που δεν γνωρίζουμε τις επικρατούσες συνθήκες κατά την διάρκεια των συμβάντων (αυτό αφορά όλα τα βαπόρια). Το συγκεκριμένο καράβι  προφανώς εχει κάποιες ιδιαιτερότητες οι οποίες δυσκολεύουν τους χειρισμούς κατά την διάρκεια των προσεγγίσεων. Ανάλογο θέμα εχει και το Πρεβελης (το οποίο κατά καιρούς  εχει υποστεί καθυστερήσεις λόγω απαγόρευσης απόπλου από τα κατά τοπους λιμεναρχεία λόγω μικροσυμβαντων ) απασχολώντας τον τύπο ηλεκτρονικο και μη για ανούσια συμβάντα και δεχόμενο κι αυτό ιδιαίτερα κακοπροαίρετη κριτική. Αναφέρομαι στο Πρεβελης για έναν και μόνο λογο. Το συγκεκριμένο βαπόρι  εξυπηρετεί με μεγάλη συνέπεια  χειμώνα/καλοκαιρι για δέκα και πλέον χρονια  μια πολύ δύσκολη γραμμή με πολλές και δύσκολες προσεγγίσεις (Αναφη,Κασος,Καρπαθος,Διαφανι) παρόλα αυτά όλα ξεχνιούνται στην στιγμή και μόλις συμβεί το παραμικρο αρχίζουν οι κριτικές και τα σχολια. Αρα λοιπόν δεν είναι θέμα μόνο του Όλυμπος. Από εκεί και περα σημαντικο  ρολο παιζουν κι οι διοικητικές επιλογές / αποφάσεις κάθε εταιρείας  οι οποίες πάντα κρίνονται από το αποτέλεσμα και σε ικανο βαθος χρόνου. Το να κατηγορούμε τρίτους πάντα είναι η εύκολη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως κάποιοι να βλέπουν στον Όλυμπο μια επερχόμενη έστω και μικρή... ζημιά.. ίσως... αλλά πιστεύω ότι είναι άλλο θέμα αυτό, άλλο θέμα επίσης οι δυνατότητες του πλοίου είτε λόγο ηλικίας είτε λόγο ιδιαιτεροτητων που μπορεί να έχει, με τον αν κάποιοι βάλουν προς αυτό. Είναι λίγο μπερδεμένο το κείμενο στο άρθρο του συνδέσμου. - προσωπική μου γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ στο Shipfriends συγκεκριμένα δε νομίζω πως έχουμε κάνει καν αναφορά στους ναυτικούς πέραν από την αλληλουχία αλλαγών στους πλοιάρχους, πόσω δε μάλλον με απαξιωτικά σχόλια. Αν ανατρέξει κανείς στις προηγούμενες σελίδες, η όποια κριτική έχει να κάνει με τις επιλογές της εταιρείας, κι όχι με τους ναυτικούς. Για να αντιμετωπίζει τόσα προβλήματα προσέγγισης διαχρονικά και με διαφορετικούς πλοιάρχους, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν είναι πρόβλημα ανθρωπίνου δυναμικού. Η καταλληλότητα του για τα λιμάνια, το επίπεδο συντήρησης, η στήριξη(ή έλλειψη αυτής) από τις τοπικές κοινωνίες, τα δρομολόγια και τα ωράρια, μάλλον δεν είναι ευθύνη του πληρώματος.  

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...