Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

Το πλοίο παρέμεινε κάνα δίωρο έξω από το λιμάνι του Ρεθύμνου και τώρα πάει να δέσει στη Σούδα. Φαίνεται να είχε ταλαιπωρηθεί και μετά τη Σαντορίνη για καποιο χρονικό διάστημα, μιας και η ταχύτητα ήταν χαμηλή (αν και αποκαταστάθηκε στη συνέχεια). Btw, στο Ρέθυμνο τις τελευταίες φορές έδενε στο παλιό λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λογικά δεν θα είναι εμπορικό δρομολόγιο , σωστά ? Πάντως φαίνεται να μην τσουλάει το εγχείρημα . Έπρεπε τα δρομολόγια του πλοίου να είχαν μπει αντίθετες μέρες με το Πρέβελης . Μάλλον θεώρησαν , πως θα έπαιρναν ξαφνικά όλη την κίνηση , από ένα πλοίο που τόσα χρόνια είναι στρατιώτης στη γραμμή. Μιλάω φυσικά για την Σαντορίνη και τη Μήλο. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορεί να εκτελέσει εμπορικό δρομολόγιο από Σούδα. Το γιατί δεν πήγε Ρέθυμνο να φορτώσει, είναι απορίας άξιο.

Είναι ένα βαπόρι που η εταιρεία του ακυρώνει κατά το δοκούν δρομολόγια "λόγω καιρού" και φυσικά τα ωράρια συνεχίζουν να πηγαίνουν περίπατο. 

 

Link to comment
Share on other sites

Εχει φτασει Πειραια αλλα στο AIS φαινεται να εχει δεσει με την πλωρη

Να φανταστω οτι δεν ισχυει και ειναι λαθος του AIS

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να χει ειναι ασχημο στον επιβατη να φευγουν ολα τα βαπορια εκτος απο αυτο

Πραγματικα δεν ξερω πως περιμενουν να πιασουν κινηση

Link to comment
Share on other sites

2 αποτυχημενες προσπάθειες σημερα να δέσει στον Αθηνιο στη προβλητα Ποσειδωνα.Αναχωρησε για Ρεθυμνο και στο Ασπρονησι το κάλεσε το λιμεναρχείο να επιστρέψει και να προσπαθήσει για τη προβλητα των επικίνδυνων.Ετσι εγινε και εδεσε με δυσκολια.Η φωτογραφία (απο βιντεο που μου εστειλε γνωστη μου) από τη πρόσδεση του ειναι χαρακτηριστική.

Screenshot_20200310-100946_Messenger.jpg

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Χθες βράδυ δεν έδεσε στον Αθηνιό ενώ είχε ένα 5αρακι Βοριά.Αποτέλεσμα;Όσοι από Ρέθυμνο είχαν προορισμό τη Σαντορίνη πήγαν κρουαζιέρα μέχρι τη Μήλο ή το Πειραιά. Έχει ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο το βαπόρι και μετά περιμένουν να το στηρίξουν οι νησιώτες.Το λιμεναρχείο έβγαλε κάποια ανακοίνωση;Το επιτρέπει να γίνεται αυτό τόσες φορές συνεχόμενα και να επικαλούνται λόγους καιρού;Για μένα,απαράδεκτα πράγματα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μήπως δεν είχε άλλο αέρα στις μηχανές για να ξανακάνει προσπάθεια πρόσδεσης λόγω του ότι είναι τουμπαριστο;Πραγματικά καλύτερα να πηγαίνει Ρέθυμνο απευθείας χωρίς τα νησιά στο ενδιάμεσο γιατί όντως έχει ταλαιπωρήσει πολύ κόσμο.Πάντως σε όσους ήταν να κατέβουν Σαντορίνη τους έδωσαν καμπίνες για το βράδυ αλλά και πάλι μεγάλη ταλαιπωρία.Το πλοίο δυστυχώς όπως φαίνεται δεν κάνει για τα νησιά του Αιγαίου...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Το λιμεναρχείο έβγαλε κάποια ανακοίνωση;Το επιτρέπει να γίνεται αυτό τόσες φορές συνεχόμενα και να επικαλούνται λόγους καιρού;Για μένα,απαράδεκτα πράγματα.

Πιστευεις οτι επικαλουνται λογους καιρου;

Δε νομιζω οτι εχουν λογο να δυσαρεστουν τους επιβατες τους.

Απλα ειναι δυσκολο βαπορι στη μανουβρα, ισως δεν το εχουν μαθει καλα ακομα και με εστω και σχετικα μετριο καιρο εχουν δυσκολιες...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν θα ήθελαν να δυσαρεστήσουν τους επιβάτες τους και σίγουρα είναι δύσκολο βαπόρι στη μανούβρα.Απλά δεν το προσπαθούν.Δεν μπορεί σε ένα ανοιχτό λιμάνι όπως ο Αθηνιός(δεν είναι Κάσος) με ένα 5αράκι Βοριά στη πλώρη του να μη δένει.Και να κάνει μία μόνο προσπάθεια να δέσει και να φεύγει.Ας ξαναπροσπαθούσε και όχι οι επιβάτες να κάνουν κρουαζιέρες.Σημ. Ο Πρέβελης χθεςμισή ώρα με μία ώρα μετά έδεσε άνετα.

 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι και να έμενε στη Σαντορίνη να ξανακάνει άλλη μια προσπάθεια πάλι δεν θα έδενε.Στη Σαντορίνη σήμερα και χθες έχει/είχε μπόλικο αέρα και το πρεβελης παρότι εξωστρεφές έχει pitch κάτι που το Olympus δεν έχει και θεωρητικά καθιστά το πρεβελης καλύτερο στην μανούβρα σαν πλοίο!Μια μηχανή ποσό αέρα να έχει μέσα για εναλλαγές στο προσανάποδα 6 φορές το μάξιμουμ παραπάνω αποκλείεται.Αρα καταλαβαίνουμε ότι με δυο προσπαθείες ήταν οριακά για 3 προς ανάποδα στη κάθε μηχανή στη κάθε προσπάθεια.Για εμένα σωστά έπραξε ο πλοίαρχος και έφυγε ανεξαρτητως του αέρα που είχε γιατί μπορεί τα πράγματα αν έμενε να ήταν χειρότερα να είχε χτυπήσει άμα είχε τελειώσει ο αέρας και είχε κολλήσει το ανάποδα και δεν μαζευόταν μετά το πλοίο....

Link to comment
Share on other sites

Το Olympus εχει μπαταριστες, εξωστρεφες, και ειναι μονοτιμονο. Γενικα δεν ειναι οτι καλυτερο. Το προπελακι κλασικα δεν ειναι το δυνατο του σημειο οπως και σε ολα τα βαπορια αυτης της κλασης.

Ο πλοιαρχος απο τη στιγμη που καταλαβαινει οτι δε μπορει να δεσει, ειτε γιατι αυτος δε μπορει, ειτε γιατι το βαπορι δεν παει, καλα κανει και δε ρισκαρει.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δεν κανει πχ 

δυο- τρεις φορες

ΠΕΙΡΑΙΑ - ΡΕΘΥΜΝΟ

καποιες αλλες μερες ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΜΗΛΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

 

και ΡΕΘΥΜΝΟ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΗΛΟ ωστε να αποφευγει τετοιες περιπτωσεις;

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Πριν το αγοράσουν δεν ήξεραν τις ιδιαιτερότητες του πλοίου και τα λιμάνια που προορίζεται; Δεν έγινε κάποια μελέτη ας πούμε για να δούνε αν μπορεί; Εμένα μου δείχνουν ερασιτεχνισμούς όλα αυτά και δεν με παραπέμπουν σε σοβαρή επιχειρηματική προσπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

Μα όλη η διαδικασία ενεργοποίησης - επισκευής -αρχικής δρομολόγησης - στούκας στον ύφαλο - επανεκκίνησης - αλλαγές πλοιάρχων, είναι ο ορισμός του ερασιτεχνισμού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...