Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 12/1/2019 at 7:32 PM, Kaptennemo said:

καλησπέρα το πλοίο είναι να περάσει επιθεώρηση σημαίας από όσα γνωρίζω .Υπαρχει κάτι ακόμα και καθυστερεί;

 

Νομίζω την απάντηση στο ερώτημά σου, μας την δίνει το Paris MOU στο παρακάτω επισυναπτόμενο. Κατόπιν ελέγχου, βρέθηκαν 6 παρατηρήσεις, καμία από αυτές δεν επέσυρε κράτηση. Πολύ πιθανόν όμως να έπρεπε να αποκατασταθούν προ της αναχωρήσεως μια και είναι σχετικές με την ασφάλεια του πλοίου. Χαρακτηριστικό πως μία παρατήρηση αφορούσε σε σκουριά(!!). Το θαυμαστικό κολλάει στο ότι το πλοίο πέρασε 3 μήνες σε ακινησία σε ναυπηγείο.

On 12/9/2019 at 8:18 PM, Nikos_Chania said:

Μέρες, ημερομηνίες, ώρες. 

Ότι και να λέμε, ότι και να μας λενε, ίλα διαψεύδονται ως τώρα.

Μπορεί να γίνει πιο αέναη αυτή η κουβέντα του "πότε"; μάλλον ναι.

Αλλά ολη αυτή η καθυστέρηση οφείλεται στην εταιρεία του. Κι απορώ, γιατί αφήνουν να διαρρέονται ημερομηνίες αφού δεν έχουν σκοπό να το ξεκινήσουν; 

Τα λέγαμε κι απ την αρχή. Μόλις ετοιμαστείς, τότε ξεκινάς και ανοιγεις πλανα κλπ κλπ. Οχι βλεποντας και.... κανοντας.

Το Paris MOU λύνει και τις δικές σου απορίες Νίκο. Κι αυτό γιατί στις 6 Δεκέμβρη στο πλοίο ανέβηκε το PSC του Πειραιά. Στο πλοίο βεβαιώθηκαν 13 παρατηρήσεις εκ των οποίων οι 10 οδήγησαν σε κράτηση του πλοίου η οποία κράτησε 6 μέρες, μέχρι τις 11 του μήνα. Μπορεί να δεί κανείς πως μιλάμε για πολύ σοβαρές ελείψεις σε πυρασφάλεια, γυμνάσια εγκατάλειψης, emergency γεννήτριες, δείτε τα στο επισυναπτόμενο. Γι αυτό λοιπόν και όλο το αλαλούμ με το πρώτο του δρομολόγιο, πολύ απλά οι πλοιοκτήτες του έτρεχαν να μπαλώσουν τις παρατηρήσεις.

 

Ένα πλοίο λοιπόν που πέρασε 3 μήνες σε ναυπηγείο, περνάει μέσα σε 1 εβδομάδα δύο επιθεωρήσεις και του βεβαιώνονται 19 παρατηρήσεις με 10 από αυτές να οδηγούν σε κράτηση. Και μιλάμε για PSC α λα ελληνικά, ομολογουμένως όχι από τα αυστηρότερα στον κόσμο. Αυτά από τον 44-χρονο "βάπορα". Ρώσικος νηογνώμονας για την ιστορία. Τα συμπεράσματα και οι παρατηρήσεις, δικές σας.

 

Πιάνει 19 μίλια όμως, να τα λέμε κι αυτά:rolleyes:.

Olympus_PSC Syros Nov 19.jpg

Olympus_PSC Piraeus Dec 19.jpg

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nikos_Chania said:

Το goodnet ισχυριζεται οτι αναχωρει αποψε απο Πειραιά. Μεχρι στιγμης δεν εχει φυγει βεβαια

Αναχώρησε κατά τις 1:00 από το Πειραιά κατευθείαν για Ρέθυμνο, ενώ στην ανακοίνωση της εταιρείας έλεγε ότι θα φύγει στις 00:15

 

 Σας γνωρίζουμε ότι το Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο μας OLYMPUS  αποκατέστησε τη βλάβη του και είναι πλέον αξιόπλοο να συνεχίσει τα δρομολόγιά του.
Κατόπιν αυτού το πλοίο θα επανέλθει στα εγκεκριμένα του δρομολόγια κατά τον ενδεδειγμένο σύμφωνα με τις περιστάσεις τρόπο σύμφωνα με τη σχετική (1) ως εξής:
Αναχώρηση από Πειραιά την 00:15 της 22/12/19 , απευθείας για Ρέθυμνο με άφιξη 08:00 χωρίς προσέγγιση στους λιμένες Μήλου και Θήρας και αναχώρηση την ίδια ημέρα από Ρέθυμνο την 19:00 για Θήρα – Μήλο – Πειραιά , επανερχόμενο στα εγκεκριμένα του δρομολόγια.     
Οι επιβάτες θα ενημερωθούν με μέριμνα της εταιρείας  μας. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχαν φορτηγα να στειλουν στη Σαντορινη τωρα;

Μόνο εμένα μου μοιαζει οτι το ΣΚ με τα διπλοτριπλα δρομολογια το βαπορι μπαινει ξεκαθαρα μέσα;

@Nick the Greek 3 μηνες σε ναυπηγείο και κατάφερε να φάει κράτηση από το λιμεναρχείο. Αλλά όταν έλεγα απο τον Αύγουστο οτι πρώτα ετοιμαζεσαι και μετα ξεκινάς, έγινα το συμφέρον εκ δύσης που δεν ήθελα το πλοιο στο Ρέθυμνο.

Είναι τουλάχιστον προσβλητικό, να μιλανε πολλοι για το πλοιο, να εκθειαζουν πλοιο και πληρωμα κι απ την αλλη να βγαινει ενα psc και να σου λεει το πλοιο μετα απο 3 μήνες σε ναυπηγειο έχει ελλείψεις.και κρατείται!

Μιλάμε για θέματα ασφαλείας όπως emcy generator και αντλίες πυρκαγιας. Μηχανήματα απαραίτητα σε δυο συμβαντα που δεν μπορεις να αποκρυψεις στον επιβατη μεχρι να τα αντιμετωπισεις, black out και πυρκαγια. Και τα εχεις ασυντηρητα διότι έβαφες τον ιππόκαμπο ή άλλαζες laminate στις καμπίνες.

Όλα χρειάζονται, δεν λέω, αλλά όταν το safety είναι πάνω κι απ το security, δεν γινεται να παρατάς την (emcy)  fire pump για τις μοκέτες. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

Δεν είχαν φορτηγα να στειλουν στη Σαντορινη τωρα;

 

Είχε πάνω από 15 κομμάτια τη Παρασκευή από τα οποία άφησε ο Πρέβελης μερικά έξω και τα υπόλοιπα πήγαν στο Σολωμό.

Link to comment
Share on other sites

On 12/22/2019 at 6:25 AM, Nikos_Chania said:

 

@Nick the Greek 3 μηνες σε ναυπηγείο και κατάφερε να φάει κράτηση από το λιμεναρχείο. Αλλά όταν έλεγα απο τον Αύγουστο οτι πρώτα ετοιμαζεσαι και μετα ξεκινάς, έγινα το συμφέρον εκ δύσης που δεν ήθελα το πλοιο στο Ρέθυμνο.

Είναι τουλάχιστον προσβλητικό, να μιλανε πολλοι για το πλοιο, να εκθειαζουν πλοιο και πληρωμα κι απ την αλλη να βγαινει ενα psc και να σου λεει το πλοιο μετα απο 3 μήνες σε ναυπηγειο έχει ελλείψεις.και κρατείται!

Μιλάμε για θέματα ασφαλείας όπως emcy generator και αντλίες πυρκαγιας. Μηχανήματα απαραίτητα σε δυο συμβαντα που δεν μπορεις να αποκρυψεις στον επιβατη μεχρι να τα αντιμετωπισεις, black out και πυρκαγια. Και τα εχεις ασυντηρητα διότι έβαφες τον ιππόκαμπο ή άλλαζες laminate στις καμπίνες.

Όλα χρειάζονται, δεν λέω, αλλά όταν το safety είναι πάνω κι απ το security, δεν γινεται να παρατάς την (emcy)  fire pump για τις μοκέτες. 

 

Έτσι ακριβώς είναι, και μην ξεχνάμε και το λόγο που βρισκόταν στο ναυπηγείο: Ήταν λόγω πολύ σοβαρού ατυχήματος. Που σημαίνει πως το μάθημά τους κάθε άλλο παρά το πήραν.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη σύγκρουση του Ε/Γ-Ο/Γ Olympus με το Π/Γ Ιγνάτιος XXI στο Ρέθυμνο στις 23/12/19

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ρεθύμνου, απογευματινές ώρες χθες, για περιστατικό σύγκρουσης των ελλιμενισμένων Ε/Γ-Ο/Γ “OLYMPUS” σημαίας Κύπρου και Π/Γ γερανού “ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΧΧΙ” Ν.Π.183 στη μαρίνα Ρεθύμνου.

Συγκεκριμένα, το ανωτέρω Ε/Γ-Ο/Γ μετακινήθηκε αιφνίδια λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, με αποτέλεσμα την πρόσκρουση της πίσω πλευράς του στον προβλήτα  και τη σύγκρουση της δεξιάς πλευράς του με τον εν λόγω Π/Γ γερανό.

Από το συμβάν προκλήθηκαν στο μεν “OLYMPUS” εκδορές πίσω και δεξιά, στο δε “ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΧΧΙ” ζημιές στα ρέλια του καταστρώματος πίσω και δεξιά, ενώ δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Από το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου, απαγορεύτηκε ο απόπλους των “OLYMPUS” και “ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΧΧΙ” μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης και βεβαιωτικού αξιοπλοΐας, αντίστοιχα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρώτο ταξίδι με το Olympus και μπορώ να πω πως σε γενικές  γραμμές με άφησε ευχαριστημένο. Ταξίδεψα χτες αφού περιμέναμε εντός του πλοίου από τις 21.00 και αναχωρήσαμε τελικά στις 06.30 με το που έληξε το απαγορευτικό. Ας αρχίσουμε με τα αρνητικά. Το βασικότερο όλων ήταν η έλλειψη θέρμανσης. Οι εσωτερικοί χώροι είχαν την εξωτερική θερμοκρασία. Όσοι πήραμε καμπίνα μας έδιναν από τη reception ένα μικρό αερόθερμο. Το πλοίο δείχνει την ηλικία του σε όλους τους χώρους(εκτός από τις καμπίνες).Η διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων είναι δαιδαλώδης ενώ κάποιοι τους χαρακτήρισαν κλειστοφοβικούς. Βέβαια η διακόσμιση είναι με σκούρα χρώματα και αυτό σίγουρα βοηθάει στο να υπάρχει αυτή η εικόνα. Ξεκινάμε από πρύμα όπου είναι το πρυμνιό σαλόνι με bar (το μοναδικό σοβαρό σαλόνι) μετά καμπίνες επιβατών ,ανάμεσα στις καμπίνες άλλο ένα μικρό σαλόνι, μετά ένας κεντρικός διάδρομος  που οδηγεί στη reception με το μαγαζάκι και το κλιμακοστάσιο. Πιο πλώρα το self service και το εστιατόριο δεξιά ενώ αριστερά καμπίνες επιβατών και μετά εώς το καθρέφτη καμπίνες πληρώματος. Στο ανώτερο κατάστρωμα υπάρχουν 2 μικρά σαλόνια και καμπίνες επιβατών ενώ στο πιο πάνω άλλο ένα σαλόνι με bar.Όλα αυτά μπορείτε να τα δείτε στο ga plan.Πάμε τώρα στα θετικά που τα άφησα για το τέλος. Το γκαράζ είναι φοβερό  και πολύ λειτουργικό καταπίνει πολλές νταλίκες και χωρίς πολλά κολονάκια όπως τον Πρέβελη. Η ράμπα για το πάνω γκαράζ  είναι φαρδιά και με μικρή κλίση ενώ πάνω γυρίζει άνετα νταλίκα. Στο χτεσινό ταξίδι έβαλαν όλα τα ιχ στο πάνω γκαράζ και όλες τις νταλίκες στο κάτω. Οι καμπίνες φαίνονται σε πολύ καλή κατάσταση .Τα παλιά στρώματα έχουν αλλαχτεί και έχουν τοποθετηθεί καινούρια όπως και τα κλινοσκεπάσματα.Το βαπόρι δικαιολογεί το όνομα του με τη συμπεριφορά στη χοντρή θάλασσα. Βουνό ολόκληρο. Με πραγματικά 8 μποφώρ κατάμπαντα οι διατοιχισμοί του ήταν ικανοποιητικοί ενώ με τον καιρό στη μάσκα είτε δευτερόπρυμα το βαπόρι ήταν ακούνητο. Σε σχέση με τον Πρέβελη το Olympus είναι πιο καλοτάξιδο. Και όλα αυτά με ταχύτητα 18,5 εώς 19,5 κόμβους και με γεμάτα γκαράζ. Η ταχύτητα του δεν φαίνεται να επηρεάζεται σημαντικά από τα φορτία στα γκαράζ του όπως είχε αναφερθεί παλαιότερα στο φόρουμ. Η εξυπηρέτηση των επιβατών άψογη και το πλήρωμα έκανε ό,τι μπορούσε πραγματικά και αυτό φαινόταν. Αξιοσημείωτο το γεγονός πως κάθε 1 ώρα υπήρχε ανακοίνωση για ενημέρωση των επιβατών σχετικά με την λήξη του απαγορευτικού.Αυτός είναι ο Olympus.Με τα ελαττώματα και τα καλά του.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Moltes gracies @ΝΟΜΙΚΟΣ για το trip report. Όσον αφορά το εσωτερικό δε νομίζω πως περίμενε κανείς να το έχουν διακοσμήσει στύλ ροκοκό, πρέπει να είναι απλά καθαρό και χρηστικό. Ομολογώ πάντως πως η έλλειψη θέρμανσης μέσα στο χειμώνα είναι πραγματικά απογοητευτική. Γνωρίζουμε αν ήταν μεμονωμένο γεγονός στο συγκεριμένο ταξίδι ή γενικότερο πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

@Nick the Greek δεν ρώτησα.Αλλά το γεγονός πως δίνουν αερόθερμο στους επιβάτες καμπινών,δείχνει πως δεν είναι μεμονωμένο και υπάρχει πρόβλημα. Δυστυχώς είναι μία πολύ άσχημη εικόνα και ελπίζω να διορθωθεί.

Link to comment
Share on other sites

Από ψηλά φθάνοντας στον Πειραιά πριν μερικές μέρες.

Μου έκανε αρκετή εντύπωση ότι είχε κόψει ταχύτητα από πολύ μακρυά αλλά και το πόση ώρα έκανε να γυρίσει μέσα στο λιμάνι.

Ιδιαίτερα ευχάριστο πάντως να το βλεπεις να ταξιδεύει και ας ευχηθούμε χωρίς άλλα προβλήματα στο μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ -Ο/Γ πλοίου στη Θήρα

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Θήρας, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα (σσ. 17/01), από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΟΛΥΜΠΟΥΣ'' σημαίας Κύπρου,  το οποίο εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρέθυμνο για Θήρα -Μήλο -Πειραιά, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του στο λιμένα Αθηνιού ν. Θήρας λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το δρομολόγιό του για τον λιμένα Μήλου.
  Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν εννέα (09) επιβάτες, ένα (01) Ι.Χ.Ε. όχημα και δώδεκα (12) φορτηγά ενώ στο λιμένα Αθηνιού ανέμεναν προς επιβίβαση είκοσι τρεις (23) επιβάτες, εννέα Ι.Χ.Ε. οχήματα και έξι (06) φορτηγά, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα του ναυτικού πράκτορα.

www.hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...