Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παντως 9 ωρα επερνε πετρελαια με 2 βυτια απο το γκαραζ μεσα!απεξω ειχε ομως καμια 25 κομματια για σαντορινη να το περιμενουν κ 15 ατομα για να επιβιβαστουν..

Link to comment
Share on other sites

Το Olympus ήρθε στο λιμάνι του Πειραιά γύρω στις 13:00, όπου γύρισε στη κεντρική λεκάνη και κάνοντας ανάποδα ξεκίνησε για να πάει στη θέση του στην Ακτή Κονδύλη. Κάτι όμως δεν πήγε καλά στη μανούβρα και βρέθηκε πλαγιοδετημενο στην Ακτή Τζελέπη (στη θέση του Super Express)με τη πλώρη προς τα έξω!! Αφού ξεκόλλησε από τη παραπάνω θέση έδεσε στη συνέχεια στα Λεμονάδικα, όπου τον περίμεναν στελέχη του Α’ λιμενικού για να κάνουν την επιθεώρηση 9935. Στη συνέχεια μεθόρμισε στην Ακτή Κονδύλη με τη βοήθεια ρυμουλκού, όπου το απόγευμα είδα καμία 20 φορτηγά να περίμεναν να φορτωθούν στο πλοίο, όπου εκείνη την ώρα είχε βυτία στο γκαράζ του.

Link to comment
Share on other sites

Η φαση ειναι ρο-ρο και οχι ρο-παξ.....γι αυτο στα δρομολογια οι καθυστερησεις στο βασικο του λιμανι την σαντορινη θα κοντευει το 2ωρο....και ξεκιναει απο δευτερα μαλλον....

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι "ρο-ρο" όπως αναφέρετε, γιατί προτίμησαν να το δηλώσουν ως επιβατηγό-οχηματαγωγό και να επωμιστούν το επιπλέον κόστος επάνδρωσης αλλά και τη διαδικασία έγκρισης δρομολογίων?

Η ημερομηνία έναρξης από που προκύπτει?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή μόνο για Ρέθυμνο θα παίρνει επιβάτες; Για Σαντορίνη, Μήλο θα είναι ro/ro; Όπως γίνεται με τα πλοία από Πάτρα για Ιταλία που δεν παίρνουν επιβάτες για Ηγουμενίτσα;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά πράγματα για να αποφύγουμε παρερμηνείες:

1. Το πλοίο είναι επιβατηγό/οχηματαγωγό (RoPax) και σε καμία περίπτωση οχηματαγωγό (RoRo). Φέρει τα αντίστοιχα πιστοποιητικά, μεταφέρει άνω των 12 επιβατών και ως RoPax δρομολογείται. 

2. Η επόμενη Δευτέρα δεν προκύπτει απο πουθενά και προφανώς βασίζεται σε προσωπική άποψη του @express adonis και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, η οποία σύμφωνα με την επίσημη τοποθέτηση του πράκτορα όπως ανέφερα και παραπάνω, το πλοίο ξεκινάει σήμερα, 31.7.

3. Το γεγονός οτι το πλοίο δρομολογείται για την εξυπηρέτηση κυρίως φορτηγών δεν το καθιστά RoRo, ούτε η χρήση του μπορεί να χαρακτηριστεί έτσι. Θα μεταφέρει κανονικά και επιβάτες και στους 3 προορισμούς του.

 

Στα γενικότερα τώρα, παντού λέγανε δεν είναι γραφειοκρατικό θέμα η ακύρωση του δρομολογίου, αλλού είπανε οτι φταίει ενα χαρτί, αλλού προβάλανε την σημαία του πλοίου ως δικαιολογία. Και στις 3 περιπτώσεις "καιγονται" μιας και είναι θέματα που αφορούν την ίδια την εταιρεία, συνεπώς η ίδια η εταιρεία δεν είχε ετοιμάσει πλήρως το πλοίο.

ΥΓ αξιωματικός του πλοίου στο φατσοτεφτέρι δήλωσε πως το πλοίο είχε όλα τα χαρτιά του.

ΥΓ2 αν εκφράσω την άποψη οτι εν τέλει ισχύει το περι επαφής στο ντόκο και το περάσανε στο ντούκου στο λιμεναρχείο αλλα του απαγόρευσαν τον απόπλου,  θα πάω για φιδέμπορα; B)

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Nikos_Chania said:

ΥΓ2 αν εκφράσω την άποψη οτι εν τέλει ισχύει το περι επαφής στο ντόκο και το περάσανε στο ντούκου στο λιμεναρχείο αλλα του απαγόρευσαν τον απόπλου,  θα πάω για φιδέμπορα; B)

H επαφη με τον ντοκο ισχυει.

Δεν το ειδα με τα ματια μου ,αλλα εμπιστευομαι απολυτα αυτον που μου το ειπε.

Βεβαια απο οτι καταλαβα ,δεν εγινε και κατι ιδιαιτερο.Φανταζομαι οτι αν ειχε καποια σοβαρη ζημια απο την επαφη και ορατο θα ηταν και θα το επισκευαζανε.Αλλωστε εχουμε δει πολλα πλοια κατα καιρους με βαθουλωματα κυριως στην πρυμη 

Link to comment
Share on other sites

Στροφές ανοίγουν σιγά σιγά στις μηχανές, το βαπόρι βρισκόταν σε μεγάλη ακινησία.Παντα έτσι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

Όταν ξεκινάς ένα δρομολόγιο οφείλεις να είσαι συνεπής απέναντι στους επιβάτες σου εν πρώτοις, οι οποίοι πλήρωσαν αντίτιμο εισιτηρίου για να φτάσουν συγκεκριμένη ώρα στον προορισμό τους. Πέραν τον επιβατών, έχεις αναλάβει την εξυπηρετήση μίας γραμμής και οφείλεις επίσης να σεβαστείς τις μεταφορικές που θα περιμένουν να παραλάβουν τα φορτηγά.
Επιπλέον πρέπει να σέβεσαι το πλήρωμά σου που θα εργαστεί επιπλέον ώρες κατά πάσα πιθανότητα, και θα έχουν λιγότερες ώρες ξεκούρασης. 

Δεν χρειάζεται ανοχή, θα έπρεπε να είναι έτοιμο να αναλάβει ως πρέπει τα καθήκοντά του. Ας έκανε 37 δοκιμαστικά για να είναι σήμερα έτοιμο να ταξιδεύει με 19 κομβους.

Πειραματισμούς με επιβάτες, πρώτη φορα βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Να καταλαβαίνετε μερικά πράγματα ειδικά όταν μιλάμε σε ναυτιλιακό forum.Αφηστε το πλήρωμα να δουλέψει το βαπόρι όπως πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Με το ζόρι δηλαδής να δεχθούμε το γεγονός οτι θέλει στρώσιμο; Είχανε χρόνο να το στρώσουνε. Τώρα έπρεπε να πηγαίνει σωστά και να τηρεί τα ανακοινωθέντα χρονοδιαγράμματα.

Επειδή μιλάμε σε ναυτιλιακό φορουμ τα λέμε. Αλλιώς υπάρχουν μπακαλομάγαζα πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έχω να παρατηρήσω ότι η μεγάλη παραμονή στα λιμάνια μπορεί να το βοηθήσει λίγο με την καθυστέρηση, διότι δεν νομίζω να μάζεψε τόσο πολύ κόσμο(και νταλίκες) σήμερα για να χρειάζεται τόση ώρα παραμονή στα λιμάνια.

Επίσης στο βίντεο του Πέτρου(τον οποίο ευχαριστούμε για την ανταπόκριση) φαίνονται κάποιοι επιβάτες διάσπαρτοι στο κατάστρωμα. Φαντάζομαι ότι έχει πολυ περισσότερους μέσα, βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...