Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

To ξενοδοχειακό του ήταν πράγματι σε καλή κατάσταση. Είχαν γίνει βελτιώσεις και από την Endeavor Lines. Νόμιζα είχαμε φωτογραφίες, θα προσπαθήσω να ανεβάσω.

Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο μου ταξίδι με το πλοίο χρονολογείται από το Φεβρουάριο του 2008 με τα χρώματα του Τζανετάτου, οπότε δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι και αν έχει αλλάξει από τότε. Τότε ήταν αξιοπρεπέστατο και καθαρό, μην κόψετε και τις φλέβες σας βέβαια, τα χρονάκια του φαίνονταν. Και τότε ένα πιο low cost option ήταν. Θα αφήσω τον voyager να βάλει σαλόνια κλπ αλλά χαρακτηριστική είναι για μένα η Lux καμπίνα του που μπορείτε να δείτε εδώ. Νομίζω πως η διακόσμηση δείχνει τα χρόνια του πλοίου, οι πιο παρατηρητικοί θα είδατε πως είχαν ακόμη κρατήσει τα κλινοσκεπάσματα της εποχής Γιαννάτου, κάτι μου λέει πως ίσως να είναι ακόμη εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Τις lux δεν τις είχαν πειράξει, ενώ στο το Ionian Queen οι πλωριές, ήταν όπως στην Ιαπωνία, σε "ταξίδευαν" σε άλλη εποχή. Έχουμε, λοιπόν, κυλιόμενες σκάλες πλοίου, αεροπορικά, κι άλλα αεροπορικά, σαλόνι, άλλο σαλόνι-μπαρ, σκάλες με ψηφιδωτό-"προίκα" από Ιαπωνία, διάδρομο και καμπίνα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ υπάρχει και το deckplan του πλοίου.Πάντως γενικά πιστεύω πως είναι μια αξιόλογη μονάδα αν τελικά επισκευαστεί.Στα καλά του 20αρίζε,τα γκαράζ του είναι μεγάλα ενώ το ξενοδοχειακό του όπως αναφέρθηκε πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Πρακτικά δηλαδή όλο το πλοίο καμπίνες με εξαίρεση ένα σαλονάκι που για να πας πρεπει να περασεις απο το διαδρομο με τις καμπίνες,  και το εστιατόριο .....

Και αν το εστιατόριο παραμένει κλειστό, και το ταξίδι είναι ημερήσιο (που σημαντικό ποσοστό των επιβατών δεν αγοράζει καμπίνα), τότε που χωράνε (ας μην βαλουμε 100% πληρότητα) 800 επιβάτες ;; 

 

Θα μπορούσε πχ, με κόστος λιγότερο από 50 κρεβάτια (εξαλλου δεν νομίζω ότι γεμίζανε ποτέ τόσα κρεβάτια) να γίνει λίγο πιο ευρύχωρο εσωτερικά, ώστε να μπορεί να κάνει και ημερήσια ταξίδια - οχι σε γραμμές με εξαιρετικες πληροτητες βεβαια.....

new.jpg

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και το πρυμνιό σαλόνι(φαντάζομαι είναι αυτό;  )αλλά και ένα σαλονάκι στο ανώτερο κατάστρωμα(δεν φαίνεται στο deck plan) που ίσως είναι αυτό;Μπορεί κάποιος να μας λύσει τις απορίες;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Σωστά @ΝΟΜΙΚΟΣ . Το δεύτερο μικρό σαλονάκι είναι στο Deck 7 του πλοίου. Ενώ το μεγάλο σαλόνι είναι στο Deck 5 πρύμα. Επίσης το πλοίο πλέον διαθέτει και 112 αεροπορικού τύπου καθίσματα στο Deck 6. Το Deck Plan παραπάνω είναι πιο παλιό. Αν θέλετε μετράω και τα κρεβάτια😉.

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσουμε το προφίλ του πλοίου με ολίγη από γκαράζ. Ξεκινάμε βλέποντας το κυρίως γκαράζ των 7 γραμμών φόρτωσης, γιαπωνέζικο και κολωνάτο. Η ράμπα για το πάνω γκαράζ είναι αριστερά, όπως μπαίνεις:P, αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν την ανεβοκατεβάζουν, για κάποιο λόγο έχω τη εντύπωση πως όχι. Εδώ είναι και το πάνω γκαράζ κοιτώντας πρός τα πρύμα, έχουμε και εδώ κολωνάκια όπως βλέπετε. Η στροφή των φορτηγών δεν είναι και τόσο εύκολη εξ΄αιτίας αυτού, θέλει οργάνωση και δεξιοτεχνία για να επιτύχει κανείς τη μέγιστη εκμετάλλευση του χώρου.

 

Αν θυμάμαι καλά το νούμερο, η μέγιστη χωρητικότητα του γκαράζ είναι 60 κομμάτια.

Link to comment
Share on other sites

Με προχειρα γραμμενο το ονομα Olympus πρυμα στη θεση του Elli T. πλεον θα ελεγα οτι οι πιθανοτητες να ξαναμπει στο Ρεθυμνο γινονται δυστυχως κ παλι μηδενικες.

Link to comment
Share on other sites

  • polmyt changed the title to Olympus (ΙΜΟ 7432733)

Οι εργασίες στις μηχανές προχωράνε με γοργούς ρυθμούς. Ο πίνακας του πλοίου είναι σχεδόν έτοιμος. Όταν αδειάσει θέση θα μεθορμίσει στον Νέο Μόλο. Μέσα στον Μάϊο θα βγει και για δεξαμενισμό. Λαύριο Τσεσμέ δεν θα κάνει σίγουρα. Ρέθυμνο θα πάει αλλά θα προσεγγίζει και άλλο νησί ή νησιά πρώτα. Δεν εξαρτάται από την εταιρία 100% αυτό. Θα μάθουμε σύντομα. Τα έχουμε γράψει και πιο πάνω για τη γραμμή. 

On 3/10/2019 at 11:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Ρέθυμνο είναι η μόνη γραμμή που θα μπορούσε να πάρει δρομολόγηση χωρίς έντονες αντιδράσεις!! Εξάλλου ο σημερινός πλοιοκτήτης του συμμετείχε ενεργά στη προσπάθεια της Cretan Lines με τη δρομολόγηση του στο Ρέθυμνο. Τώρα για κάποιο νησί των Κυκλάδων εκτός από τη Σαντορίνη θα μπορούσε να είναι η Σίφνος, όπως έκανε κάποτε η Ρεθυμνιακη.

Τα λέει τέλεια ο Π100. 

Edited by Captain Nemo
Link to comment
Share on other sites

Η Σίφνος θα είναι πιστεύω ένα νησί που θα βοηθηθεί πολύ από μια τέτοια δρομολόγηση αλλά και ταυτόχρονα το πλοίο θα έχει μικρή παρέκκλιση από την  πορεία του.

Link to comment
Share on other sites

Επιτρεψτε μου να κραταω μικρο καλαθι για το Ρεθυμνο.Περα του οτι δεν εχει ακουστει κατι σχετικο στην πολη,το ονομα και μονο δεν θυμιζει σε τιποτα το γνωστο στους Ρεθυμνιωτες πλοιο Ελλη,αλλα ουτε καν Κρητη γενικοτερα.Αν το συνδιασουμε και με το γεγονος οτι θα θελει και απειρες ωρες για να φτανει Πειραια αν υπαρχει κ προσεγγιση σε οποιοδηποτε αλλο νησι μεσα τοτε απλα ολοι θα συνεχισουν να πηγαινουν(ειδικα φετος)μεσω Σουδας οπως συνεβαινε καποτε και με το Κορναρος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...