MARKOS2008 Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Στο ξενοδοχειακό θα υπάρχουν αλλαγές και βελτιώσεις ;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Nemo Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Λένε ότι το ξενοδοχειακό είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Δεν νομίζω να δούμε ιδιαίτερες αλλαγές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 To ξενοδοχειακό του ήταν πράγματι σε καλή κατάσταση. Είχαν γίνει βελτιώσεις και από την Endeavor Lines. Νόμιζα είχαμε φωτογραφίες, θα προσπαθήσω να ανεβάσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
express skiathos Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Με το ίδιο όνομα θα ξαναταξιδέψει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Nemo Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Όχι. Olympus είναι το καινούριο του όνομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Το τελευταίο μου ταξίδι με το πλοίο χρονολογείται από το Φεβρουάριο του 2008 με τα χρώματα του Τζανετάτου, οπότε δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι και αν έχει αλλάξει από τότε. Τότε ήταν αξιοπρεπέστατο και καθαρό, μην κόψετε και τις φλέβες σας βέβαια, τα χρονάκια του φαίνονταν. Και τότε ένα πιο low cost option ήταν. Θα αφήσω τον voyager να βάλει σαλόνια κλπ αλλά χαρακτηριστική είναι για μένα η Lux καμπίνα του που μπορείτε να δείτε εδώ. Νομίζω πως η διακόσμηση δείχνει τα χρόνια του πλοίου, οι πιο παρατηρητικοί θα είδατε πως είχαν ακόμη κρατήσει τα κλινοσκεπάσματα της εποχής Γιαννάτου, κάτι μου λέει πως ίσως να είναι ακόμη εκεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Τις lux δεν τις είχαν πειράξει, ενώ στο το Ionian Queen οι πλωριές, ήταν όπως στην Ιαπωνία, σε "ταξίδευαν" σε άλλη εποχή. Έχουμε, λοιπόν, κυλιόμενες σκάλες πλοίου, αεροπορικά, κι άλλα αεροπορικά, σαλόνι, άλλο σαλόνι-μπαρ, σκάλες με ψηφιδωτό-"προίκα" από Ιαπωνία, διάδρομο και καμπίνα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Εδώ υπάρχει και το deckplan του πλοίου.Πάντως γενικά πιστεύω πως είναι μια αξιόλογη μονάδα αν τελικά επισκευαστεί.Στα καλά του 20αρίζε,τα γκαράζ του είναι μεγάλα ενώ το ξενοδοχειακό του όπως αναφέρθηκε πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Πρακτικά δηλαδή όλο το πλοίο καμπίνες με εξαίρεση ένα σαλονάκι που για να πας πρεπει να περασεις απο το διαδρομο με τις καμπίνες, και το εστιατόριο ..... Και αν το εστιατόριο παραμένει κλειστό, και το ταξίδι είναι ημερήσιο (που σημαντικό ποσοστό των επιβατών δεν αγοράζει καμπίνα), τότε που χωράνε (ας μην βαλουμε 100% πληρότητα) 800 επιβάτες ;; Θα μπορούσε πχ, με κόστος λιγότερο από 50 κρεβάτια (εξαλλου δεν νομίζω ότι γεμίζανε ποτέ τόσα κρεβάτια) να γίνει λίγο πιο ευρύχωρο εσωτερικά, ώστε να μπορεί να κάνει και ημερήσια ταξίδια - οχι σε γραμμές με εξαιρετικες πληροτητες βεβαια..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 (edited) Υπάρχει και το πρυμνιό σαλόνι(φαντάζομαι είναι αυτό; )αλλά και ένα σαλονάκι στο ανώτερο κατάστρωμα(δεν φαίνεται στο deck plan) που ίσως είναι αυτό;Μπορεί κάποιος να μας λύσει τις απορίες; Edited March 15, 2019 by ΝΟΜΙΚΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 (edited) Σωστά @ΝΟΜΙΚΟΣ . Το δεύτερο μικρό σαλονάκι είναι στο Deck 7 του πλοίου. Ενώ το μεγάλο σαλόνι είναι στο Deck 5 πρύμα. Επίσης το πλοίο πλέον διαθέτει και 112 αεροπορικού τύπου καθίσματα στο Deck 6. Το Deck Plan παραπάνω είναι πιο παλιό. Αν θέλετε μετράω και τα κρεβάτια😉. Edited March 15, 2019 by svo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Να συμπληρώσουμε το προφίλ του πλοίου με ολίγη από γκαράζ. Ξεκινάμε βλέποντας το κυρίως γκαράζ των 7 γραμμών φόρτωσης, γιαπωνέζικο και κολωνάτο. Η ράμπα για το πάνω γκαράζ είναι αριστερά, όπως μπαίνεις, αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν την ανεβοκατεβάζουν, για κάποιο λόγο έχω τη εντύπωση πως όχι. Εδώ είναι και το πάνω γκαράζ κοιτώντας πρός τα πρύμα, έχουμε και εδώ κολωνάκια όπως βλέπετε. Η στροφή των φορτηγών δεν είναι και τόσο εύκολη εξ΄αιτίας αυτού, θέλει οργάνωση και δεξιοτεχνία για να επιτύχει κανείς τη μέγιστη εκμετάλλευση του χώρου. Αν θυμάμαι καλά το νούμερο, η μέγιστη χωρητικότητα του γκαράζ είναι 60 κομμάτια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted March 16, 2019 Share Posted March 16, 2019 Αν επισκευάζεται οπως λεγεται, μήπως θα πρεπει ν μεταφερθει στα εν λειτουργία πλοια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 17, 2019 Share Posted March 17, 2019 Γεννηθήτω το θέλημά σου, κάτσε να δούμε αν θα πάρει άδεια βέβαια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Με προχειρα γραμμενο το ονομα Olympus πρυμα στη θεση του Elli T. πλεον θα ελεγα οτι οι πιθανοτητες να ξαναμπει στο Ρεθυμνο γινονται δυστυχως κ παλι μηδενικες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Λόγω μη αποκατάστασης της βλάβης ή λόγω δρομολόγησης σε άλλη γραμμή? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Nemo Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 (edited) Οι εργασίες στις μηχανές προχωράνε με γοργούς ρυθμούς. Ο πίνακας του πλοίου είναι σχεδόν έτοιμος. Όταν αδειάσει θέση θα μεθορμίσει στον Νέο Μόλο. Μέσα στον Μάϊο θα βγει και για δεξαμενισμό. Λαύριο Τσεσμέ δεν θα κάνει σίγουρα. Ρέθυμνο θα πάει αλλά θα προσεγγίζει και άλλο νησί ή νησιά πρώτα. Δεν εξαρτάται από την εταιρία 100% αυτό. Θα μάθουμε σύντομα. Τα έχουμε γράψει και πιο πάνω για τη γραμμή. On 3/10/2019 at 11:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ρέθυμνο είναι η μόνη γραμμή που θα μπορούσε να πάρει δρομολόγηση χωρίς έντονες αντιδράσεις!! Εξάλλου ο σημερινός πλοιοκτήτης του συμμετείχε ενεργά στη προσπάθεια της Cretan Lines με τη δρομολόγηση του στο Ρέθυμνο. Τώρα για κάποιο νησί των Κυκλάδων εκτός από τη Σαντορίνη θα μπορούσε να είναι η Σίφνος, όπως έκανε κάποτε η Ρεθυμνιακη. Τα λέει τέλεια ο Π100. Edited March 19, 2019 by Captain Nemo Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKOS2008 Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Τελικά θα πάει Ρεθυμνο Σαντορίνη Πειραιά ;;;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
KARAVI Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Η Σίφνος θα είναι πιστεύω ένα νησί που θα βοηθηθεί πολύ από μια τέτοια δρομολόγηση αλλά και ταυτόχρονα το πλοίο θα έχει μικρή παρέκκλιση από την πορεία του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 8 hours ago, MILTIADIS said: Με προχειρα γραμμενο το ονομα Olympus πρυμα στη θεση του Elli T. Ας δούμε το Olympus (ex Elli T) σήμερα στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Επιτρεψτε μου να κραταω μικρο καλαθι για το Ρεθυμνο.Περα του οτι δεν εχει ακουστει κατι σχετικο στην πολη,το ονομα και μονο δεν θυμιζει σε τιποτα το γνωστο στους Ρεθυμνιωτες πλοιο Ελλη,αλλα ουτε καν Κρητη γενικοτερα.Αν το συνδιασουμε και με το γεγονος οτι θα θελει και απειρες ωρες για να φτανει Πειραια αν υπαρχει κ προσεγγιση σε οποιοδηποτε αλλο νησι μεσα τοτε απλα ολοι θα συνεχισουν να πηγαινουν(ειδικα φετος)μεσω Σουδας οπως συνεβαινε καποτε και με το Κορναρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted March 19, 2019 Share Posted March 19, 2019 Απ΄οτι παρατηρω βεβαια μπορει να κανω και λαθος αλλα νομιζω πως διορθωθηκε η κλιση που ειχε το πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARKOS2008 Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Σημαία Κύπρου ακόμα ;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Nemo Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Ναι και δυστυχώς έτσι θα μείνει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2019 Share Posted March 20, 2019 Να δούμε φωτογραφίες από το block της μηχανής που βγήκε από τη θέση του. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα της εταιρείας του κ. Τσατσανη στο Facebook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now