Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

30 minutes ago, cyclades_shipping said:

 

Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ;

Υστερει

Δύο τιμόνια, pitch προπέλες και μεγαλύτερη ιπποδύναμη το aqua blue.

Μονοτιμονο μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες το olympus.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ξεχάσατε το προπελακι φραπεδιερα στα παραπάνω. 

Εδώ που τα λέμε σαν ρορο δεν θα καίγεται να δέσει γρήγορα να βγάλει επιβάτες, ούτε θα στεναχωρηθούν οι νταλίκες αν κάνει μισή ώρα να δέσει στο λιμάνι. Θυμίζω ότι το Καπετάν Χρήστος που είναι ευέλικτο στο πέλαγος πάει δεν πάει 13 κόμβους.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, cyclades_shipping said:

 

Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ;

Καμια σχέση . Το Aqua Blue ειναι πλοίο με δυο τιμόνια , με cpp και ικανοποιητικό  ζεύγος . 

Link to comment
Share on other sites

Μετασκευη-κοψιμο δεν ειναι τοσο

απαραιτητη για ρο ρο, εδω το Νησος Ροδος τοσα χρονια δουλευε στην Κορινθο περιπου με την ιδια υπερκατασκευη.. 

Παντως για κατι αλλο δεν κανει. 

Link to comment
Share on other sites

Το Νήσος Ρόδος δούλευε σαν Ro-Ro αλλά δεν είχε τη δυνατότητα να μεταφέρει αέρια στο γκαράζ του. Που στην Ελληνική νομοθεσία είναι απαίτηση να έχει ανοικτό γκαράζ για να βάζει αέρια.

Link to comment
Share on other sites

On 2/16/2023 at 7:47 PM, mpolo said:

μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες

Απορία: Θεωρητικά δεν μπορούν να μπουν φρένα στους άξονες; (Δεν ξέρω και πολύ καλά πως λειτουργούν τα μπαταριστά πλοία, όποιος ξέρει, feel free to explain) 

Link to comment
Share on other sites

Το Λατω κ το Blue sky  μια χαρα δουλευαν τοσα χρονια,θα παει σε λιμανια μεγαλα δε θα το βαλουν στην Ανδρο κ στη Σκυρο,Χανια κ Κω Ροδο για να παει ο Ιωσηφ στα αλλα δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, JTEDimandix said:

 (Δεν ξέρω και πολύ καλά πως λειτουργούν τα μπαταριστά πλοία, όποιος ξέρει, feel free to explain) 

Εδώ 

 

 

 

Edited by proud_ionian
διαβάζετε shipfriends
Link to comment
Share on other sites

Η απλά θα μπορούσε να μπει κάποιο είδος ραβέρσας η ακόμα και εξ ολοκλήρου μετατροπή σε μεταβλητού βήματος προπέλες (cpp) πάντως αν φύγει βάρος από το πλοίο από υπερκατασκευές και χαμηλώσει δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τίποτα τέτοιο 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύεις δηλαδή ότι θα μπει σε μια τόσο κοστοβόρα διαδικασία ΚΑΙ σε ένα πλοίο τέτοιας ηλικίας  ;;;;

7 hours ago, Panagiotakó said:

Η απλά θα μπορούσε να μπει κάποιο είδος ραβέρσας η ακόμα και εξ ολοκλήρου μετατροπή σε μεταβλητού βήματος προπέλες (cpp) πάντως αν φύγει βάρος από το πλοίο από υπερκατασκευές και χαμηλώσει δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τίποτα τέτοιο 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι συμφέρει να πέσει ένα καλό ποσό στο πλοίο για βελτίωση, όχι τίποτα εκατομμύρια αλλά έστω ένα δεύτερο τιμόνι και φρενα στους άξονες μπορούν να μπουν!

Link to comment
Share on other sites

Καλή επιλογή για ro-ro από την Cretan. Μια χαρά μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά όπως είναι. Το κόψιμο τη υπερκατασκευής από τα φουγάρα και πίσω μπορεί να το γίνει ώστε να έχει ανοιχτό το πάνω γκαράζ και να μπορεί να παίρνει φορτία με αέρια.

Προφανώς για να προχώρησαν στην αγορά έχουν ήδη στο μυαλό τους ρόλο για το πλοίο τον οποίο θα μάθουμε σύντομα. Η εταιρία αυτή δεν κάνει τυχαίες επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

On 2/18/2023 at 2:32 AM, Panagiotakó said:

Η απλά θα μπορούσε να μπει κάποιο είδος ραβέρσας η ακόμα και εξ ολοκλήρου μετατροπή σε μεταβλητού βήματος προπέλες (cpp) πάντως αν φύγει βάρος από το πλοίο από υπερκατασκευές και χαμηλώσει δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί τίποτα τέτοιο 

Δεν νομίζω σαν ρο-ρό να χρειάζεται cpp κ είναι μεγάλη δουλειά γιά να γίνει Προσωπικά δεν έχω υπ' 'οψη μου τέτοια μετατροπή στο παρελθόν Δεν θα συμφέρει κιόλας Εξ άλλου το βαπόρι είναι παλιό

On 2/18/2023 at 12:26 PM, Panagiotakó said:

Εγώ πιστεύω ότι συμφέρει να πέσει ένα καλό ποσό στο πλοίο για βελτίωση, όχι τίποτα εκατομμύρια αλλά έστω ένα δεύτερο τιμόνι και φρενα στους άξονες μπορούν να μπουν!

Πολλά ζητάς....κ δεύτερο τιμόνι;;;

Link to comment
Share on other sites

να κανω μια ερωτηση? ως okudugo 3 είχε στο πανω γκαραζ πολλα ανοιγματα, αν τα ξανανοιξουν δεν θα ειναι σαν ανοιχτο γκαραζ ωστε να εξυπηρετει και τα αερια αλλα και να μην εχει μεγαλο κοστος για το κοψιμο και τις οποιες αλλες επεμβάσεις? θεωρητικα τα πλαινα τα κλεισανε με ενα κομματι λαμαρινας και τπτ αλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
6 hours ago, Annivas said:

Aύριο εκτός απροόπτου, το βαπόρι θα μεθορμίσει στα Ναυπηγεία του Σπανόπουλου στη Σαλαμίνα.

Με την ευκαιρία,γνωρίζει κανείς μετά από πόσο καιρό από τον πλειστηριασμό μπορεί ο εκάστοτε πλειοδότης μπορεί να παραλάβει το πλοίο;;;
Είναι μέρες που κοιτάζω στο λιμάνι αν υπάρχει καμιά κίνηση στο βαπόρι κ αυτή είναι η πρώτη είδηση περί παραλαβής

Link to comment
Share on other sites

On 2/19/2023 at 10:08 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Δεν νομίζω σαν ρο-ρό να χρειάζεται cpp κ είναι μεγάλη δουλειά γιά να γίνει Προσωπικά δεν έχω υπ' 'οψη μου τέτοια μετατροπή στο παρελθόν Δεν θα συμφέρει κιόλας Εξ άλλου το βαπόρι είναι παλιό

Πολλά ζητάς....κ δεύτερο τιμόνι;;;

ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π, πριν 1-2 χρόνια, αλλά όντως είναι μεγάλη και ακριβή δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...