Jump to content
Shipfriends

Άγιος Γεώργιος (ΙΜΟ 7432733)


Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ο Δημήτριος Τζανετάτος ηταν πλοιοκτήτης του ΕΛΛΗ Τ και Διευθύνων Σύμβουλος της Εndeavor lines ( 2012 ) αν δεν κανω λάθος

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Για να μην το κουραζουμε με αλλες εικασιες ειναι οριστικο οτι το πλοιο το πηρε η Cretan Cargo Lines.

H λογικη λεει προφανως οτι θα χρησιμοποιηθει σαν ρορο ,αλλα προσωπικα και χωρις να ξερω κατι ,δεν θα απεκλεια να περιμενουν να δουν τι θα γινει και με τη γραμμη της Κυπρου.

O @Panagia Ekatontapiliani μαλλον δεν ανεφερε τυχαια χτες τη Cretan Cargo Lines

Link to comment
Share on other sites

λένε ότι θα κοπεί από όταν έφυγε από την endeavor κια πήγε στην Cretan. άσχετο αλλά το πλοιο είναι στην Ελλάδα από όταν το έφερε ο γιαννατος αυτός που είχε το Patra palace. είχε τον άγιο Ανδρέα και άλλα 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Smyrna said:

Πώς καταφέρνει κάθε φορά αυτό το βαπόρι και τη βγάζει καθαρή είναι απόρροιας άξιο 

Παρότι οι ελικτικές ικανότητές του είναι τραγικές και το ξενοδοχειακό του φτωχό, έχει ένα μεγάλο προσόν, το γκαράζ. Τέτοια γκαράζ χρειάζονται οι περισσότερες γραμμές στην Ελλάδα. Τρανά παραδείγματα: Θεολόγος, Σολωμός, Mare. 

Link to comment
Share on other sites

Με 1100 lane metres έχει περίπου ίδιο γκαράζ σε μέγεθος από το Ιωσήφ Κ.Πολύ καλή αγορά για τη Cretan.Πιστεύω πως θα το αναλάβει ο πολύ μεγάλος πλοίαρχος Βαλαλόπουλος.

Δύο ενδεχόμενα θα βάλω στο τραπέζι.

1.Το χρησιμοποιεί αποκλειστικά ως ρο-ρο.Στη περίπτωση αυτή ενδεχομένως να αφαιρέσουν τις υπερκατασκευές υπάρχει ίδιο ιστορικό στην εταιρεία με το Νέαρχος.

2.Το χρησιμοποιεί και σαν εγ-ογ. Δε θα τους χάλαγε στις γραμμές που ήδη κάνει η εταιρεία να παίρνει και μερικούς ξέμπαρκους επιβάτες.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Αν γίνει Ro-Ro προφανώς θα ελαφρύνει πολύ και κατά συνέπεια θα γίνει πιο ευέλικτο. Γκαράζ έχει, μόνο το ξενοδοχείο ξηλώνεις. Επειδή όμως, αν και έχει δύο τσιμινιέρες, αυτές βρίσκονται προς το κέντρο και όχι τέρμα πλάι όπως στα περισσότερα πλοία με δύο τσιμινιέρες. Αυτό σημαίνει ότι η μετατροπή μάλλον θα ζωρίσεις (Αλήθεια, η μετασκευή του πρώην Menhir και μετέπειτα Νέαρχος ήταν σχετικά εύκολη;)

Διαφορετικά σκραπ. Ναι μεν κάνει και ως επιβατηγό, από την στιγμή που υπάρχουν και άλλα πλοία μαθουσάλες στο Αιγαίο και μάλιστα με καλή φήμη, αλλά σίγουρα όχι στα δρομολόγια που το έβαζε η SeaSpeed και υπό την προϋπόθεση ότι θα το αναλάβει σοβαρός πλοιοκτήτης, αλλά με την εικόνα που είχε δεν το έχω πολύ πιθανό (Για την ιστορία η SeaSpeed στο Zasferries είχε 3 στα 5 και προς το τέλος ακραία χαμηλή βαθμολογία, βάζω archive γιατί όλα δείχνουν ότι πρέπει να τους ξεχνάμε σιγά-σιγά)

Link to comment
Share on other sites

ότι και να κάνουν , το ότι είναι μονοτιμονο , μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες μόνο για γραμμή με ένα δυο λιμάνια μεγάλα μπορεί και εάν …

Το μονοτιμονο θέλει δρόμο στη μανούβρα , το ότι είναι όμως μπαταριστο χωρίς να φρενάρει ο άξονας θα πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα στα 5 μίλια για να μπατάρει κίνηση . είναι λοιπόν δυο αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που διαθέτει το πλοίο τα οποία δυσχεραίνουν πολύ την ευελιξία του στις μανούβρες .

Εγώ πάντως με αυτά που θα πληρώσουν και θα χρειαστούν να επισκευάσουν και με την δεδομένη  δυσκολία του στα λιμάνια δεν βρίσκω ελκυστικό το πακέτο έστω και να εργαστεί σαν ro/ro

 

 

Link to comment
Share on other sites

Και δεν το βάζει Πειραιάς Χανιά μιας που έφυγε η Μινοαν και να το δουλέψει κανονικά ως ΕΓ/ΟΓ;Ήδη έχει δρομολόγιο προς Χανιά η εταιρεία και πηγαίνει πολύ καλά.Τα φορτηγά που έπαιρνε η Μινοαν θα μπορούσε να τα μεταφέρει το συγκεκριμένο ενώ με ελκυστικές τιμές θα μπορούσε να πάρει και αρκετό κόσμο που δεν θα βρίσκει εισιτήριο ειδικά το καλοκαίρι.Τροφή για σκέψη.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Annivas said:

ότι και να κάνουν , το ότι είναι μονοτιμονο , μπαταριστο χωρίς φρένα στους άξονες μόνο για γραμμή με ένα δυο λιμάνια μεγάλα μπορεί και εάν …

Το μονοτιμονο θέλει δρόμο στη μανούβρα , το ότι είναι όμως μπαταριστο χωρίς να φρενάρει ο άξονας θα πρέπει να μειωθεί η ταχύτητα στα 5 μίλια για να μπατάρει κίνηση . είναι λοιπόν δυο αλληλοσυγκρουόμενα χαρακτηριστικά που διαθέτει το πλοίο τα οποία δυσχεραίνουν πολύ την ευελιξία του στις μανούβρες .

Εγώ πάντως με αυτά που θα πληρώσουν και θα χρειαστούν να επισκευάσουν και με την δεδομένη  δυσκολία του στα λιμάνια δεν βρίσκω ελκυστικό το πακέτο έστω και να εργαστεί σαν ro/ro

 

 

μπορει να βαλουν φρενα....που ξερεις....Το σιγουρο ειναι οτι για να το παρουν αυτα τα εχουν λαβει υποψην...

Link to comment
Share on other sites

Οι ικανότητες του δηλαδή του επιτρέπουν να προσεγγίζει σε νησιά όπως η Ναξος και η Τηνος που είναι δυο νησιά που έχει τακτικά δρομολόγια η εταιρία ?

σε περίπτωση που γίνουν και απαραίτητες μετασκευές στο πλοιο ;

Σε μανούβρα σε σχεση με το Aqua Blue υστερεί ;

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να 'χει, η Creta δεν είναι καμιά εταιρεία της πλάκας, ενώ ανέστησε στο παρελθόν ουκ ολίγους λάζαρους (Τάλως, Νέαρχος) δεν έχει κακό reputation, αντιθέτως έχει καλύτερο reputation από πολλές leading εταιρείες επιβατηγών πλοίων, το μόνο που δεν με βρίσκω σύμφωνο με αυτούς είναι ότι δεν ακυρώνουν δρομολόγια όταν έχει μποφόρ (Κάτι που όταν μεταφέρεις επικίνδυνα φορτία είναι το λιγότερο παράλογο) και το ότι δεν έχουν πιστοποίηση SSL (https) στο site τους κάτι που εν έτει 2023 είναι εντελώς ανόητο (εδώ βάζουν sites με πολύ λιγότερο content).

Πάντως, κατ' εμέ, χίλιες φορές καλύτερα CCL ως roro παρά ως συμβατικό με πλοιοκτήτες επαγγελματίες αντιεπαγγελματιστές. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...