Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Προ ετών είχα και εγώ την τιμητική μου μέσα στο λιμάνι από ένα κοπρίτη:D, που με δάγκωσε έλαφρά...αρκετά όμως για να τρέχω σε νοσοκομεία για αντιτετανικούς ορούς κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι ουδείς ασχολείται με το ζήτημα, καθώς η ασφάλεια των λιμένων θεωρείται ότι κινδυνεύει μόνον από "ασύμμετρες απειλές"...προφανώς οι κοπρίτες θεωρούνται σύμμετρη απειλή.:D Εξάλλου η λύση του πρόβληματος των αδέσποτων δεν περιλαμβάνει κάμερες, εταιρείες security, διαγωνισμούς με μεγάλους προϋπολογισμούς κλπ κλπ, ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον για την επίλυσή του. Μέχρι που θα φάνε κανένα γκρούπ με τουρίστες και θα τρέχουν όλοι και δεν θα φθάνουν.

Αυτό είναι ακριβώς το πιό εξοργιστικό:ξοδεύουν τόσα λεφτά γιά να φτιάξουν μιά εικόνα οργανωμένου,σύγχρονου λιμανιού (μέ κλιματιζόμενους χώρους αναμονής,τουαλέτες ευρύχωρες και μέ δωμάτια γιά τά ΑΜΕΑ,κλπ.) καί αφήνουν μιά λεπτομέρεια που μπορεί να τακτοποιηθή μέ ελάχιστα έξοδα,ενώ η αμέλεια αυτή μπορεί να βλάψη τόν τουρισμό καί την "εικόνα" τού λιμανιού πολύ σοβαρά.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος για το λιμανάκι που βρίσκεται στον Ακροκέραμο, το οποίο χρησιμοποιούν οι λάντζες και η παντόφλα ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ για την μετακίνηση των εργαζομένων και οχημάτων στο ομώνυμο νησί. Δεν γνωρίζω σε ποιον ανήκει η ευθύνη/διαχείριση του έργου (ΕΥΔΑΠ – ΥΠΕΧΩΔΕ / ΟΛΠ -ΥΕΝ) αλλά βλέπω ότι για τα λύμματα (εδώ ταιριάζει καλύτερα μια άλλη λέξη…) της Αθήνας έχουμε φτιάξει λιμανάκια με όλα τα κομφόρ, δύο ντόκους, στέγαστρο για επιβάτες, φως, νερό, φαναράκι κλπ, την στιγμή που όλα τα μικρά νησάκια παρακαλούν χρόνια για πέντε μπλόκια στην σειρά να μπορεί να πέφτει ο καταπέλτης του βαποριού για να ζήσουν. Σε καμμία περίπτωση δεν αμφισβητώ την σημασία του έργου για την Αττική και τον Σαρωνικό, αλλά θεωρώ υπερβολή το να έχεις ντόκο prive μόνο και μόνο να διανυκτερεύει το ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ (που δεν το κανει κι’ολας), στα 500 μέτρα από τα υπόλοιπα κανονικά λιμάνια (Καρβουνόσκαλα, Δραπετσώνα κλπ ).

post-24-128326976223_thumb.jpg

post-24-128326976224_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ελ. Βενιζέλος, τη Παρασκευή είχε δέσει στη θέση που φεύγουν συνήθως τα πλοία για Χάνια, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ανοίξει τον αριστερό καταπέλτη.:mad: Οπότε οι επιβάτες, ΙΧ και ΦΓ μπαίνανε από τα δεξιό καταπέλτη. Μια λωρίδα από ΙΧ στην αριστερή πλευρά του καταπέλτη και μια λωρίδα για να φορτώνονται τα φορτηγά, και οι επιβάτες να πετάγονται από παντού.:eek: Οπότε να υπάρχει κίνδυνος για κανένα ατύχημα, αλλά και να δυσκολεύουν τη φόρτωση των ΦΓ, οπού έπρεπε να μπουν στην αριστερή πλευρά του γκαραζ.:mad:

Οπότε σήμερα πρυτάνεψε η λογική και έδεσε στον Άγιο Διονύση μπροστά, εκεί που φεύγουν τα πλοία της ΑΝΕΚ για Ηράκλειο. Ενώ το Κρήτη ΙΙ που χωράει να ρίξει και τους δυο καταπέλτες στη προβλήτα των Χανιών.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να συμπληρωσω οτι το λογικο αποτελεσμα ηταν την Παρασκευη να φυγει με τουλαχιστον 15 λεπτα καθυστερηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η επίδειξη επαναλαμβάνεται και σήμερα χαρίζοντας (εκτός από το μοναδικό θέαμα) και μια κρίση αυχενικού :D σε όλους τους επιβάτες της Ε8 που έχουν μείνει αποσβολωμένοι!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά την σημερινή πρωινή μου επίσκεψη στο μεγάλο λιμάνι παρακολουθούσα την φόρτωση των 2 BS (όπως και να το κάνουμε δεν βλέπεις κάθε μέρα το SFII στον Πειραιά) το μάτι μου έπεσε σε ένα ζευγάρι με ένα συμπαθέστατο σκύλο που πήγαινε προς επιβίβαση στο Ιθάκη.Έξαφνα το συμπαθές τετράποδο ένιωσε την ανάγκη να ανακουφιστεί στην προβλήτα (το χοντρό του...).

Με έκπληξη παρατήρησα την ιδιοκτήτρια να βγάζει αμέσως μετά μία σακουλίτσα από την τσέπη της να σκύβει και να μαζεύει τις ζωγραφιές του τετράποδου και αμέσως να σπεύδει να τις αποθέσει σε κάλαθο σκουπιδιών.Όντας κάτοχος σκύλων για πολλά χρόνια ομολογώ πως ένιωσα άσχημα γιατί εγώ ποτέ μου δεν προνόησα να έχω σακούλες μαζί μου και όσες φορές μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο απομακρινόμουν από ντροπή από τον βρωμερό τόπο μη τυχόν και με κοιτάξει κάποιος "στραβά".Εκτιμώντας την ιδιαίτερα πολιτισμένη κίνηση της ιδιοκτήτριας κατευθύνθηκα προς το μέρος της για να την παρατηρήσω καλύτερα.Αφού πλησίασα αναγνώρισα την Τέση (μη με ρωτήσετε ποιά Τέση , φαντάζομαι οι περισότεροι την ξέρετε) οπότε δικαιολόγησα την κίνηση της στο λιμάνι...

Εύγε της αν και δεν της το είπα αφού απομακρύνθηκε γρήγορα προς το πλοίο και δεν την πρόλαβα...

Edited by LEFTERIS68
,

Share this post


Link to post
Share on other sites
... να έχω σακούλες μαζί μου και όσες φορές μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο απομακρινόμουν από ντροπή από τον βρωμερό τόπο μη τυχόν και με κοιτάξει κάποιος "στραβά"....

Τα πάρκα της Βαρκελώνης είναι γεμάτα με αυτές τις πινακίδες και δίπλα dispensers με σακουλάκια μιας χρήσεως για σκύλους. Εις το ημέτερον Πάλαιόν Φάληρον, ο δήμος έχει φροντίσει και έχει διασπείρει, ιδιαίτερα στον Φλοίσβο κλπ, πολλά τέτοια dispensers και όποιος αγαπάει το σκυλί του και τον συνάνθρωπό του (διότι ό γέροντας που θα πατήσει το περίττωμα σκύλου πάει να πλουτίσει τον ορθοπεδικό) τα χρησιμοποιεί.

Για τους λοιπούς ισχύει αυτό που λέει ο γιός μου: "Δεν φταίει το "κοπρόσκυλο". Φταίει το κοπραφέντικο :p".

post-186-128326977151_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο ΟΛΠ εγκαθιστά 4 νέους γερανούς

Πηγη: ΕΞΠΡΕΣ

Πυρετώδεις εξακολουθούν οι διαδικασίες για την ανάπτυξη των υποδομών αλλά και τη συνολική βελτίωση του εξοπλισμού του προβλήτα Ι, ο οποίος και παραμένει στη δικαιοδοσία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς μετά τη συμφωνία εκχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στην κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία COSCO.

Μόλις πρόσφατα υπογράφηκε στον Πειραιά η σύμβαση για την προμήθεια τεσσάρων γερανών λιμανιού, μεγέθους Super Post Panamax ανοιχτού πυλώνα, για τη φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων στον Σταθμό του Νέου Ικονίου Πειραιά για τον νέο προβλήτα Νο 1 του ΟΛΠ. Η συμφωνία αυτή αποτελεί μία ακόμα μεγάλη επιτυχία της 2π Τεχνολογικής Α.Ε., που αντιπροσωπεύει την ZPMC, η οποία έτσι επιβεβαιώνεται ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της αγοράς των ανυψωτικών μηχανημάτων. Το έργο είναι προϋπολογισμού 26.400.000 ευρώ. Η υλοποίηση του έργου στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αποτελεί ένα ακόμη δείγμα της συνεπούς προσπάθειας της διοίκησης του οργανισμού για την ανάδειξη του λιμανιού του Πειραιά ως πρωταγωνιστή στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Οι υπό προμήθεια γερανοί, ανυψωτικής ικανότητας 65 τόνων έκαστος, θα μπορούν να εξυπηρετήσουν πλοία με containers τοποθετημένα μέχρι 22 σειρές εγκάρσια και είναι οι μεγαλύτεροι που θα έχουν εγκατασταθεί μέχρι τώρα στα ελληνικά λιμάνια.

Αξίζει να σημειωθεί πως η διοίκηση του ΟΛΠ, διαβλέποντας τη δυναμική ανάπτυξης του εμπορίου στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Μ. Θάλασσας, έλαβε έγκαιρα απόφαση για περαιτέρω αύξηση της δυναμικότητας του ΣΕΜΠΟ, με την επέκταση του Προβλήτα Ι και μάλιστα με τεχνικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στον ΟΛΠ να εξυπηρετήσει ακόμη και τα μεγαλύτερα πλοία που έχουν μέχρι σήμερα παραγγελθεί. Ειδικότερα, ο υπό επέκταση προβλήτας Ι θα διαθέτει Γ/Γ Super Post Panamax και βυθίσματα κατά πολύ μεγαλύτερα από τα αναγκαία των 14 μ. περίπου για την εξυπηρέτηση πλοίων άνω των 10.000 TEU.

Η υπό κατασκευή επέκταση, στην αρχική της φάση είχε προδιαγραφές μήκους ανατολικού κρηπιδώματος 422 μ. και 3SPP γερανογεφυρών, για την εξυπηρέτηση πλοίων κύριας γραμμής, καθώς και κρηπίδωμα μήκους 260 μ. και 2PP γερανογεφυρών για την εξυπηρέτηση πλοίων διανομής. Τα χαρακτηριστικά αυτά, σε συνδυασμό με τις λοιπές υποδομές του Προβλήτα ΙΙ που διαθέτει 12 Γ/Γ, προσέδιδαν στο ΣΕΜΠΟ τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης πολλαπλών πλοίων όλων των μεγεθών. Κατόπιν όμως, της από 11-1-2008 απόφασης του δ.σ. του ΟΛΠ για παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ και του προς κατασκευή προβλήτα ΙΙΙ, που ως γνωστόν εκχωρήθηκαν στην COSCO ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, η αυτόνομη πλέον λειτουργία του Προβλήτα Ι υπό τη διαχείριση του ΟΛΠ έθεσε νέα δεδομένα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάγωμα τιμολογίων στο εμπορικό λιμάνι, τουλάχιστον στο Α’ εξάμηνο στα φορτοεκφωρτωτικα και αποθηκευτικά δικαιώματα στον ΟΛΠ. Ενώ στο επιβατικό δε θα γίνει καμία αύξηση στα δικαιώματα των επιβατών και επιβατικών αυτοκίνητων εντός του 2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγέθυνση λιμένα εξετάζει ο ΟΛΠ

Πηγή: www.portnet.gr

Διάχυτες είναι οι πληροφορίες ότι η διοίκηση του ΟΛΠ εξετάζει το ενδεχόμενο να προχωρήσει σε σχεδιασμούς ανάπτυξης προς το μέτωπο της θάλασσας νέου προβλήτα αλλά για το επιβατικό λιμάνι καθώς αυτό δεν φαίνεται ότι θα μπορεί να εξυπηρετήσει μελλοντικά την ακτοπλοϊκή κίνηση. Καθώς η περίπτωση του Λαυρίου οδεύει για τις καλένδες οι σχεδιασμοί έχουν τεθεί προς συζητήση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη μεγάλη και στη μικρή δεξαμενή του Βασιλειάδη τοποθετηθήκαν κάποια προστατευτικά κάγκελα (επιτέλους) στα σκαλιά που σε οδηγούν στο πάτο των δεξαμενών. Στη μεγάλη δεξαμενή πρυμα αριστερά και στη μεγάλη πρυμα δεξιά.

post-54-128326978496_thumb.jpg

post-54-128326978499_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν από λίγες ημέρες (ξανα)έπεσα πάνω σε ένα σχεδιάκι που είχε κυκλοφορήσει και ήταν το λιμάνι του Πειραιά όπως θα γίνονταν για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Παρατηρούμε την δημιουργία terminal στου Βασιλειάδη μπαζώνοντας τον θαλάσσιο χώρο μπροστά από τις δεξαμενές (βέβαια τα πλοία θα ήταν κι εκεί στις άγκυρες). Ακόμη διακρίνεται το μικρό δόντι στου Ξαβέρη για τα κρουαζιερόπλοια.

Η προβλήτα του Σαρωνικού ήταν το κομμάτι που θα άλλαζε περισσότερο. Μπάζωμα του χώρου που δένουν τα HS 2&3, αφαίρεση μέρους της προβλήτας όπου δένει το πλοίο του ΠΝ και απέναντι, μπάζωμα της λιμενολεκάνης του Αργοσαρωνικού για να δωθεί νέα κατεύθυνση στην προβλήτα.

Ευτυχώς που δεν πραγματοποιήθηκε...

post-24-128326978581_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευτυχώς που δεν πραγματοποιήθηκε διότι τότε πλην 2-3 πλοίων όλα τα υπόλοιπα θα ήταν στις άγκυρες και θα χάναμε και τις 2 δεξαμενές.Ιδιαίτερα η μεγάλη του Βασιλειάδη λόγω του ότι είναι πολυ οικονομική είναι και πολύ περιζήτητη.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΠΝΙΓΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΝΕΥΘΕΝΤΩΝ ΝΑΥΤΙΚΩΝ.

Ο Δήμος Πειραιά τελεί Αρχιερατικό Μνημόσυνο, για τους πνιγέντες και φονευθέντες ναυτικούς, τη Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου και ώρα 11:00 π.μ., στο Μητροπολιτικό Ιερό Ναό της Αγίας Τριάδας.

Στη συνέχεια θα γίνει επιμνημόσυνη δέηση, στον προβλήτα απέναντι από τον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνα και ρίψη στεφάνων στη θάλασσα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίσως να αρχίσουν να δυσκολεύουν (??) τα πράγματα με τη πρόσβαση στις δεξαμενές του Βασιλειάδη. Έχουν αρχίσει να τοποθετούνται κάγκελα περιμετρικά (μέχρι στιγμής στην άκρη που είναι η πλώρες των πλοίων), προφανώς για να περιορίσουν τη πρόσβαση στους μη έχοντες εργασίας στο χώρο αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ε, όσο και να μας ...κακοπέφτει κάπως :D, λογικό και αναμενόμενο ήτο..... ;)

Να προσθέσω ακόμα ότι έχω παρατηρήσει τον τελευταίο καιρό και (σχεδόν) διαρκή παρουσία φύλακα στο φυλάκιο-γραφείο της εισόδου. Κάτι που πιο παλιά ήταν σπάνιο φαινόμενο (μιλάω για τα Σαββατο-Κύριακα και τις αργίες βέβαια). :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε εξέλιξη βρίσκεται μεγάλη επιχείρηση της αστυνομίας, στη συμβολή των οδών Χρυστόμου Σμύρνης και Πειραιώς, με άνδρες των ΕΚΑΜ να ετοιμάζονται να εισβάλλουν σε κτίριο, όπου έχει ταμπουρωθεί ο άνδρας που λήστεψε υποκατάστημα της τράπεζας Millenium, στην οδό Βασ. Γεωργίου στον Πειραιά.

Ο δράστης έφτασε στο σημείο με μηχανάκι και είναι οπλισμένος ενώ απειλεί με χειροβομβίδα.

Μετά από ανθρωποκυνηγητό, οι αστυνομικοί κατάφεραν να αποκλείσουν το ληστή στην παλιά αποθήκη του ΙΚΑ.

Η επιχείρηση εντάθηκε, μετά από πληροφορίες ότι ο άνδρας προσπάθησε να διαφύγει από το κτίριο, αλλά εξ αιτίας της μεγάλης κινητοποίησης της αστυνομίας, αναγκάστηκε να ξαναμπεί μέσα.

Στην περιοχή έχει δημιουργηθεί έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, από το ύψος του Μοσχάτου μέχρι και τον Πειραιά.

Πρώτο Θέμα

Share this post


Link to post
Share on other sites
το Superfast XII έδεσε κάτω από το Υπουργείο, δηλαδή πλώρη με πλώρη με το Νήσος Μύκονος.

Θα είναι θεαματική πάντως η μανούβρα του κόκκινου της αναχώρησης με το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μπροστά του κι ότι πρέπει να κάνει στροφή 180 μοιρών για να βγάλει πλώρη προς τα έξω αφού ανοίξει παράλληλα από την προβλήτα.

Παντως ειναι αρκετα στριμωγμενο εκει το κοκκινο...369.55 μετρα ειναι το μηκος της προβλητας,-200(τα δικα του),-140 του ΜΥΚΟΝΟΣ,μενουν 30 μετρα κενο αναμεσα στις 2 πλωρες.

Επισης η λιμενολεκανη μπροστα απο το ΥΕΝ που θα γινεται η μανουβρα που περιγραφει ο Earl εχει ασφαλη διαμετρο 255 μετρα....Τα thruster θα παρουν φωτια!:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aυτή η θέση ισως είναι και η χειρότερη του λιμάνιου.Είναι πολύ μικρή η πλατεία της προβλήτας για φόρτωση,ειδικότερα αν αποκτήσει μεγάλη κίνηση σε φορτηγά το κόκκινο θα είναι δραματική η κατάσταση,η αναχώρηση ενός τέτοιου πλοίου απαιτεί χρόνο και ασκήσεις ακριβείας και είναι η πλέον αντιεμπορική μιας και το πλοίο βρίσκεται υπό την σκια του ΥΕΝ και δεν φαίνεται καθόλου από τον δρόμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν ξέρεις σε ποια χώρα είσαι και, τυχαία, βρεθείς πάνω στη "νέα" πεζογέφυρα του Πειραιά τότε δεν έχεις αμφιβολία πως είσαι στην Ελλάδα.

Πού αλλού στον κόσμο κατασκευάζεται ένα έργο και δεν υπάρχει φορέας για να το συντηρεί? Η ακόμα κ αν υπάρχει δεν κάνει τίποτα.

Τα φωτάκια στις σκάλες τα μισά δεν ανάβουν κ τα άλλα μισα κάνουν φωτορυθμικά ενώ όλη η γέφυρα προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα στη γνωστή βρωμιά του Πειραιά. Δεν ενδιαφέρεται κανείς?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα 'ταν μονο τα φωτακια. Το θυμαμαι αυτο εδω και ενα χρονο. Κατω απο τη γεφυρα στην εξοδο του ηλεκτρικου να δειτε τι γινεται. Και δεν ειναι μονο τα παζαρια δυστηχως.

Aληθεια η πεζογεφυρα ανηκει στον ΟΛΠ η στον Δημο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη Κυριακή είναι στο λιμάνι μια φορτηγίδα στη γωνία των Λεμονάδικων και Ακτή Κονδύλη, που επάνω έχει ένα γερανό και σήμερα δίπλα του έδεσε μια φορτηγίδα (που παίρνει χώματα) με τη βοήθεια ενός μικρού ρυμουλκού. Γιατί έχω την υποψία ότι ίσως γίνουν έργα εκβάθυνσης σε διάφορα σημεία του λιμανιού??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...