Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Παραδόθηκε το νεο πληροφοριακό σύστημα ενημέρωσης επιβατών στο λιμανι του Πειραια.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ και παραδόθηκε στον ΟΛΠ [OLPr.AT] το μεγαλύτερο πληροφοριακό σύστημα ενημέρωσης του επιβατηγού κοινού εντός και περιμετρικά στο λιμάνι του Πειραιά. Συγκεκριμένα αναπτύχθηκε ειδικό λογισμικό διαχείρισης δρομολογίων (web base) εφαρμογή για τη συλλογή, αξιολόγηση και αποστολή των δρομολογίων, των καιρικών συνθηκών και των ανακοινώσεων προς το επιβατηγό κοινό.

Οι πληροφορίες αυτές συλλέγονται από πολλές και διαφορετικές υπηρεσίες όπως λιμεναρχείο, Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ΟΛΠ, ΕΜΥ κ.τ.λ. και στη συνέχεια μέσω ενός δικτύου οπτικών ινών και σε συνδυασμό με το ασύρματο δίκτυο Wi-Fi το οποίο υλοποιήθηκε.

Σύμφωνα με την Top Vision Ltd οι πληροφορίες αυτές προωθούνται προς προβολή στις 9 Ηλεκτρονικές Πινακίδες οι οποίες τοποθετήθηκαν απέναντι από τις κυριότερες οδικές αρτηρίες που προσεγγίζουν το λιμάνι (Γούναρη, Κόνωνος, Αγ. Τριάδα, Αγ. Διονύσιος και Ηλεκτρικός Σταθμός Πειραιά) καθώς επίσης και 10 οθόνες LCD, οι οποίες εγκαταστάθηκαν σε όλους τους επιβατηγούς σταθμούς του λιμένα καθώς επίσης εντός του ηλεκτρικού σταθμού του Πειραιά.

Απο την Ναυτεμπορικη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο κεντρικο λιμανι εχουν αρχισει και τοποθετουνται ηλεκτρονικες μπαριερες οι οποιες δεν θα επιτρεπουν τα αυτοκινητα να κυκλοφορουν μεσα στο λιμανι.

Μεχρι στιγμης εχω δει να κατασκευαζεται μια περιπου στο υψος που ειναι τα δελφινια και αλλη μια στη γωνια στα λεμοναδικα εκει που δενει το χειμωνα το JETFERRY.Εχουν τοποθετηθει και απαφορευτικες πινακιδες που αναφερουν οτι επιτρεπεται η διελευση μονο με καρτα

Edited by proud_ionian
copy
Link to comment
Share on other sites

Τι είναι αυτά που κάνου;;;;;;Ότι χειρότερο για τους καραβολάτρες!

Δηλαδή δεν θα μπορούμε να μπούμε στο λιμάνι παραμόνο όταν ταξιδεύουμε.

Ποια η λογική σε αυτήν την κίνηση;;

Link to comment
Share on other sites

Η λογικη ειναι προφανως να μην κινουνται τα αυτοκινητα μεσα στο λιμανι δημιουργοντας μποτιλιαρσμα ειδικα τις μερες αιχμης.Υπαρχουν πολλοι που για να πανε πχ στα Μυτιλινια μπαινανε απο τα Λεμοναδικα για να γλιτωσουν την κινηση.Φανταζομαι οτι αυτο πανε να αποφυγουν.Για τους πεζουν δεν νομιζω οτι θα υπαρξει κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκεί στην πύλη των Κρητικών που πάω εγώ δεν έχει διημιοργηθεί ποτέ τέτοιο πρόβλημα.Άσε που για να πας στο Κόκκινο τώρα θέλεις πολύ περπάτημα:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ο λογος που εφαρμοζεται αυτο το μετρο δεν ειναι για να... πληγουν οι διωκομενοι καραβολατρες;), αλλα να μην διοχετευεται η (ασχετη με το λιμανι) κυκλοφορια των παραλιακων δρομων του porto leone μεσα απο τα docklands.

κατι αντιστοιχο γινεται και στην πατρα που, απο την προ isps περιοδο.

Link to comment
Share on other sites

Το ερωτημα βεβαια ειναι γιατι να χτιστει το καινουριο ΥΕΝ(με τους χιλιαδες πολιτικους υπαλληλους, λιμενικους, συναλασσομενους, παρατρεχαμενους κλπ που πηγαινοερχονται καθε μερα) μεσα στο λιμανι που τοσο θελουν(?) να αποσυμφορησουν. Κατα τα αλλα, τωρα το επομενο βημα ειναι να διωξουν μεσα απο το λιμανι το Α' Τελωνειο(!).

Ειναι δηλαδη σαν να χτισεις το Υπουργειο Μεταφορων μεσα στο Ελευθεριος Βενιζελος, και για να κανεις χωρο να βγαλεις εξω απο το αεροδρομιο τον Πυργο Ελεγχου:P. Τελικα το μεγαλυτερο προβλημα στην Ελλαδα, ειναι το ελληνο-ελληνικο, που λεει κι ο Χαρρυ Κλυνν.

Εκτος πια κι αν ο μοναδικος ουσιαστικος λογος που εγινε εκει το καινουριο ΥΕΝ, ειναι διοτι ο εκαστοτε Υπουργος θελει να εχει θεα-θαλασσα. Και μη γελασει κανεις διοτι συμφωνα με πρακτορες των shipfriends που ειναι σε απ' ευθειας επαφη με τα υψηλα κλιμακια, πριν καμποσο καιρο ενα μεγαλουτσικο πλοιο που ειχε δεσει μπροστα στο καινουριο ΥΕΝ οντας εκτος δρομολογιων, μεθορμισε σε χρονο dt πιανοντας θεση κρουαζιεροπλοιου μεσα στο λιμανι του Πειραια διοτι εκρυβε τη θεα απο ορισμενα γραφεια του καινουριου ΥΕΝ...

Δεστε και τη θετικη του πλευρα ομως. Με ενα καλο ζουμ πανω απο το πλοιο στο οποιο επιβαινετε, εχετε αποκλειστικη φωτο του Βουλγαρακη μεσα στο γραφειο του:D

Link to comment
Share on other sites

Απαγόρευση κυκλοφορίας και αγκυροβολίας σκαφών στη θαλάσσια περιοχή Φαληρικού Όρμου λόγω του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας

Με απόφαση της Λιμενικής Αρχής Πειραιά, λόγω του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ιστιοπλοΐας 420 Ανδρών – Γυναικών 2008, απαγορεύεται η κυκλοφορία και αγκυροβολία σκαφών και θαλάσσιων μέσων αναψυχής, καθώς και κάθε άλλη δραστηριότητα στη θαλάσσια περιοχή Φαληρικού Όρμου και σε ακτίνα 0,6 ν.μ. από τα στίγματα:

(1) φ=37ο 54΄ 56΄΄ Β – λ= 023ο 40΄11΄΄ Α

(2) φ=37ο 53΄ 06΄΄ Β – λ= 023ο 40΄67΄΄ Α

Η παραπάνω απαγόρευση ισχύει στις 24-25-26-28-29-30-31/07-08 από ώρα 12.00 έως δύση ηλίου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν περασε ουτε χρονος απο τοτε που επεσε η πινακιδα μπροστα απο τα τρενα και σειρα πηρε ο ηλεκτρονικος πινακας μπροστα απο τα πλοια του Σαρωνικου ο οποιος ξαπλαρε φαρδυς πλατυς στη δεξια λωριδα του δρομου και ευτυχως που δεν ειχαμε και θυματα. Μετα απ αυτο θα παιρνω προφυλαξεις οταν περναω απο κατω... :D Μα με σαλιο τις κολλησανε?

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή 17/07 είχα κατέβει στό Πρώτο Λιμάνι τής χώρας νά ξεπροβοδίσω αναχωρούντα φίλο μου.Καθώς βρισκόμουν στο ύψος τής πρύμνης τού ΜΥΤΙΛΗΝΗ καί κοντά στον κόσμο που περίμενε να επιβιβαστή,είδα μιά αγέλη 6-7 αδέσποτων σκύλων να ορμά σέ ένα ταξί που έφερνε επιβάτες,κατόπιν καί σέ ένα δεύτερο.Ενώ σκεφτόμουν οτι αυτό είναι απαράδεκτο θέαμα γιά ένα "σοβαρό" λιμάνι-πόσο μάλλον γιά το επίνειο τής πρωτεύουσας,ξαφνικά τά σκυλιά όρμησαν πρός το μέρος μου,κι'ένα από αυτά μέ δάγκωσε-ευτυχώς ελαφρά,γιά την ακρίβεια απλά πίεσε τά σαγόνια του-στό δεξί μου πόδι,προκαλώντας μου μιά εκχύμωση.Διαμαρτυρόμενος σέ έναν λιμενικό που απλώς....χάζευε το θέαμα(!) έλαβα την απάντηση:"είναι αδέσποτα σκυλιά αυτά,δέν μπορούμε να τά μαζέψουμε" καί την υπόδειξη:"άπομακρυνθείτε από εδώ γιατό όσο σάς βλέπει ο σκύλος,εκνευρίζεται".

Καί ναί μέν εγώ δέν ταξίδευα εκείνη τη μέρα κι'έτσι μπόρεσα να πάω σέ κάποια νοσοκομεία να αντιμετωπίσω το πρόβλημα (που ακόμα μέ ταλαιπωρεί,εν όψει μάλιστα και τής επικείμενης αναχώρησής μου γιά διακοπές τήν άλλη εβδομάδα..).Αν όμως δέν ήμουν εγώ αλλά κάποιος από αυτούς που περίμεναν νά μπούν στο πλοίο;Καί μάλιστα άν φορούσε κοντό παντελόνι,οπότε θά πάθαινε μεγαλύτερη ζημιά;

ΥΓ.Πρός αποφυγήν παρεξηγήσεων,καί φιλόζωος είμαι καί σκύλο δικό μου είχα στό παρελθόν.Οπότε δέν είμαι από τούς "ιδιόρρυθμους" τύπους που μισούν τά ζώα.Ομως είναι άλλο πράγμα ο ελεγχόμενος σκύλος κι'άλλο ο αδέσποτος.Κι'αφού οι λιμενικοί δέν μπορούν-καί δέν είναι και καθήκον τους-νά τά μαζεύουν,μήπως θά έπρεπε να περνά κάθε τόσο από το λιμάνι κάποιος "μπόγιας" (που έχει και κατάλληλο εξοπλισμό);Εκτός άν περιμένουμε πρώτα να γίνη κανένας σοβαρός τραυματισμός γιά να ξυπνήσουμε και να "πάρουμε άμεσα μέτρα"....

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θυμάμαι εδώ και κάμποσα χρόνια να κυκλοφορεί μια "τσαμπουκαλεμένη"

αγέλη στο λιμάνι και στα πέριξ.

"Ομως είναι άλλο πράγμα ο ελεγχόμενος σκύλος κι'άλλο ο αδέσποτος" λέει ο Hastaroth

και εγώ συμπληρώνω και άλλο και πολύ χειρότερο είναι η αγέλη.

Link to comment
Share on other sites

Προ ετών είχα και εγώ την τιμητική μου μέσα στο λιμάνι από ένα κοπρίτη:D, που με δάγκωσε έλαφρά...αρκετά όμως για να τρέχω σε νοσοκομεία για αντιτετανικούς ορούς κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι ουδείς ασχολείται με το ζήτημα, καθώς η ασφάλεια των λιμένων θεωρείται ότι κινδυνεύει μόνον από "ασύμμετρες απειλές"...προφανώς οι κοπρίτες θεωρούνται σύμμετρη απειλή.:D Εξάλλου η λύση του πρόβληματος των αδέσποτων δεν περιλαμβάνει κάμερες, εταιρείες security, διαγωνισμούς με μεγάλους προϋπολογισμούς κλπ κλπ, ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον για την επίλυσή του. Μέχρι που θα φάνε κανένα γκρούπ με τουρίστες και θα τρέχουν όλοι και δεν θα φθάνουν.

Link to comment
Share on other sites

μήπως θά έπρεπε να περνά κάθε τόσο από το λιμάνι κάποιος "μπόγιας" (που έχει και κατάλληλο εξοπλισμό)

Δεν είναι απαραίτητο να περνάει ο μπόγιας, ένα πλοίο με 5-6 Φιλιππίνους να έρθει στο σιλό έχουμε καθαρίσει.;)

Link to comment
Share on other sites

Προ ετών είχα και εγώ την τιμητική μου μέσα στο λιμάνι από ένα κοπρίτη:D, που με δάγκωσε έλαφρά...αρκετά όμως για να τρέχω σε νοσοκομεία για αντιτετανικούς ορούς κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι ουδείς ασχολείται με το ζήτημα, καθώς η ασφάλεια των λιμένων θεωρείται ότι κινδυνεύει μόνον από "ασύμμετρες απειλές"...προφανώς οι κοπρίτες θεωρούνται σύμμετρη απειλή.:D Εξάλλου η λύση του πρόβληματος των αδέσποτων δεν περιλαμβάνει κάμερες, εταιρείες security, διαγωνισμούς με μεγάλους προϋπολογισμούς κλπ κλπ, ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον για την επίλυσή του. Μέχρι που θα φάνε κανένα γκρούπ με τουρίστες και θα τρέχουν όλοι και δεν θα φθάνουν.

Αυτό είναι ακριβώς το πιό εξοργιστικό:ξοδεύουν τόσα λεφτά γιά να φτιάξουν μιά εικόνα οργανωμένου,σύγχρονου λιμανιού (μέ κλιματιζόμενους χώρους αναμονής,τουαλέτες ευρύχωρες και μέ δωμάτια γιά τά ΑΜΕΑ,κλπ.) καί αφήνουν μιά λεπτομέρεια που μπορεί να τακτοποιηθή μέ ελάχιστα έξοδα,ενώ η αμέλεια αυτή μπορεί να βλάψη τόν τουρισμό καί την "εικόνα" τού λιμανιού πολύ σοβαρά.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο λόγος για το λιμανάκι που βρίσκεται στον Ακροκέραμο, το οποίο χρησιμοποιούν οι λάντζες και η παντόφλα ΨΥΤΤΑΛΕΙΑ για την μετακίνηση των εργαζομένων και οχημάτων στο ομώνυμο νησί. Δεν γνωρίζω σε ποιον ανήκει η ευθύνη/διαχείριση του έργου (ΕΥΔΑΠ – ΥΠΕΧΩΔΕ / ΟΛΠ -ΥΕΝ) αλλά βλέπω ότι για τα λύμματα (εδώ ταιριάζει καλύτερα μια άλλη λέξη…) της Αθήνας έχουμε φτιάξει λιμανάκια με όλα τα κομφόρ, δύο ντόκους, στέγαστρο για επιβάτες, φως, νερό, φαναράκι κλπ, την στιγμή που όλα τα μικρά νησάκια παρακαλούν χρόνια για πέντε μπλόκια στην σειρά να μπορεί να πέφτει ο καταπέλτης του βαποριού για να ζήσουν. Σε καμμία περίπτωση δεν αμφισβητώ την σημασία του έργου για την Αττική και τον Σαρωνικό, αλλά θεωρώ υπερβολή το να έχεις ντόκο prive μόνο και μόνο να διανυκτερεύει το ΨΥΤΑΛΛΕΙΑ (που δεν το κανει κι’ολας), στα 500 μέτρα από τα υπόλοιπα κανονικά λιμάνια (Καρβουνόσκαλα, Δραπετσώνα κλπ ).

post-24-128326976223_thumb.jpg

post-24-128326976224_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Ελ. Βενιζέλος, τη Παρασκευή είχε δέσει στη θέση που φεύγουν συνήθως τα πλοία για Χάνια, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ανοίξει τον αριστερό καταπέλτη.:mad: Οπότε οι επιβάτες, ΙΧ και ΦΓ μπαίνανε από τα δεξιό καταπέλτη. Μια λωρίδα από ΙΧ στην αριστερή πλευρά του καταπέλτη και μια λωρίδα για να φορτώνονται τα φορτηγά, και οι επιβάτες να πετάγονται από παντού.:eek: Οπότε να υπάρχει κίνδυνος για κανένα ατύχημα, αλλά και να δυσκολεύουν τη φόρτωση των ΦΓ, οπού έπρεπε να μπουν στην αριστερή πλευρά του γκαραζ.:mad:

Οπότε σήμερα πρυτάνεψε η λογική και έδεσε στον Άγιο Διονύση μπροστά, εκεί που φεύγουν τα πλοία της ΑΝΕΚ για Ηράκλειο. Ενώ το Κρήτη ΙΙ που χωράει να ρίξει και τους δυο καταπέλτες στη προβλήτα των Χανιών.

Link to comment
Share on other sites

Η επίδειξη επαναλαμβάνεται και σήμερα χαρίζοντας (εκτός από το μοναδικό θέαμα) και μια κρίση αυχενικού :D σε όλους τους επιβάτες της Ε8 που έχουν μείνει αποσβολωμένοι!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Κατά την σημερινή πρωινή μου επίσκεψη στο μεγάλο λιμάνι παρακολουθούσα την φόρτωση των 2 BS (όπως και να το κάνουμε δεν βλέπεις κάθε μέρα το SFII στον Πειραιά) το μάτι μου έπεσε σε ένα ζευγάρι με ένα συμπαθέστατο σκύλο που πήγαινε προς επιβίβαση στο Ιθάκη.Έξαφνα το συμπαθές τετράποδο ένιωσε την ανάγκη να ανακουφιστεί στην προβλήτα (το χοντρό του...).

Με έκπληξη παρατήρησα την ιδιοκτήτρια να βγάζει αμέσως μετά μία σακουλίτσα από την τσέπη της να σκύβει και να μαζεύει τις ζωγραφιές του τετράποδου και αμέσως να σπεύδει να τις αποθέσει σε κάλαθο σκουπιδιών.Όντας κάτοχος σκύλων για πολλά χρόνια ομολογώ πως ένιωσα άσχημα γιατί εγώ ποτέ μου δεν προνόησα να έχω σακούλες μαζί μου και όσες φορές μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο απομακρινόμουν από ντροπή από τον βρωμερό τόπο μη τυχόν και με κοιτάξει κάποιος "στραβά".Εκτιμώντας την ιδιαίτερα πολιτισμένη κίνηση της ιδιοκτήτριας κατευθύνθηκα προς το μέρος της για να την παρατηρήσω καλύτερα.Αφού πλησίασα αναγνώρισα την Τέση (μη με ρωτήσετε ποιά Τέση , φαντάζομαι οι περισότεροι την ξέρετε) οπότε δικαιολόγησα την κίνηση της στο λιμάνι...

Εύγε της αν και δεν της το είπα αφού απομακρύνθηκε γρήγορα προς το πλοίο και δεν την πρόλαβα...

Edited by LEFTERIS68
,
Link to comment
Share on other sites

... να έχω σακούλες μαζί μου και όσες φορές μου έχει τύχει κάτι παρόμοιο απομακρινόμουν από ντροπή από τον βρωμερό τόπο μη τυχόν και με κοιτάξει κάποιος "στραβά"....

Τα πάρκα της Βαρκελώνης είναι γεμάτα με αυτές τις πινακίδες και δίπλα dispensers με σακουλάκια μιας χρήσεως για σκύλους. Εις το ημέτερον Πάλαιόν Φάληρον, ο δήμος έχει φροντίσει και έχει διασπείρει, ιδιαίτερα στον Φλοίσβο κλπ, πολλά τέτοια dispensers και όποιος αγαπάει το σκυλί του και τον συνάνθρωπό του (διότι ό γέροντας που θα πατήσει το περίττωμα σκύλου πάει να πλουτίσει τον ορθοπεδικό) τα χρησιμοποιεί.

Για τους λοιπούς ισχύει αυτό που λέει ο γιός μου: "Δεν φταίει το "κοπρόσκυλο". Φταίει το κοπραφέντικο :p".

post-186-128326977151_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ο ΟΛΠ εγκαθιστά 4 νέους γερανούς

Πηγη: ΕΞΠΡΕΣ

Πυρετώδεις εξακολουθούν οι διαδικασίες για την ανάπτυξη των υποδομών αλλά και τη συνολική βελτίωση του εξοπλισμού του προβλήτα Ι, ο οποίος και παραμένει στη δικαιοδοσία του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς μετά τη συμφωνία εκχώρησης του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων στην κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρία COSCO.

Μόλις πρόσφατα υπογράφηκε στον Πειραιά η σύμβαση για την προμήθεια τεσσάρων γερανών λιμανιού, μεγέθους Super Post Panamax ανοιχτού πυλώνα, για τη φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων στον Σταθμό του Νέου Ικονίου Πειραιά για τον νέο προβλήτα Νο 1 του ΟΛΠ. Η συμφωνία αυτή αποτελεί μία ακόμα μεγάλη επιτυχία της 2π Τεχνολογικής Α.Ε., που αντιπροσωπεύει την ZPMC, η οποία έτσι επιβεβαιώνεται ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες της αγοράς των ανυψωτικών μηχανημάτων. Το έργο είναι προϋπολογισμού 26.400.000 ευρώ. Η υλοποίηση του έργου στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αποτελεί ένα ακόμη δείγμα της συνεπούς προσπάθειας της διοίκησης του οργανισμού για την ανάδειξη του λιμανιού του Πειραιά ως πρωταγωνιστή στην αγορά της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων. Οι υπό προμήθεια γερανοί, ανυψωτικής ικανότητας 65 τόνων έκαστος, θα μπορούν να εξυπηρετήσουν πλοία με containers τοποθετημένα μέχρι 22 σειρές εγκάρσια και είναι οι μεγαλύτεροι που θα έχουν εγκατασταθεί μέχρι τώρα στα ελληνικά λιμάνια.

Αξίζει να σημειωθεί πως η διοίκηση του ΟΛΠ, διαβλέποντας τη δυναμική ανάπτυξης του εμπορίου στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Μ. Θάλασσας, έλαβε έγκαιρα απόφαση για περαιτέρω αύξηση της δυναμικότητας του ΣΕΜΠΟ, με την επέκταση του Προβλήτα Ι και μάλιστα με τεχνικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στον ΟΛΠ να εξυπηρετήσει ακόμη και τα μεγαλύτερα πλοία που έχουν μέχρι σήμερα παραγγελθεί. Ειδικότερα, ο υπό επέκταση προβλήτας Ι θα διαθέτει Γ/Γ Super Post Panamax και βυθίσματα κατά πολύ μεγαλύτερα από τα αναγκαία των 14 μ. περίπου για την εξυπηρέτηση πλοίων άνω των 10.000 TEU.

Η υπό κατασκευή επέκταση, στην αρχική της φάση είχε προδιαγραφές μήκους ανατολικού κρηπιδώματος 422 μ. και 3SPP γερανογεφυρών, για την εξυπηρέτηση πλοίων κύριας γραμμής, καθώς και κρηπίδωμα μήκους 260 μ. και 2PP γερανογεφυρών για την εξυπηρέτηση πλοίων διανομής. Τα χαρακτηριστικά αυτά, σε συνδυασμό με τις λοιπές υποδομές του Προβλήτα ΙΙ που διαθέτει 12 Γ/Γ, προσέδιδαν στο ΣΕΜΠΟ τη δυναμικότητα εξυπηρέτησης πολλαπλών πλοίων όλων των μεγεθών. Κατόπιν όμως, της από 11-1-2008 απόφασης του δ.σ. του ΟΛΠ για παραχώρηση του Προβλήτα ΙΙ και του προς κατασκευή προβλήτα ΙΙΙ, που ως γνωστόν εκχωρήθηκαν στην COSCO ύστερα από διεθνή διαγωνισμό, η αυτόνομη πλέον λειτουργία του Προβλήτα Ι υπό τη διαχείριση του ΟΛΠ έθεσε νέα δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάγωμα τιμολογίων στο εμπορικό λιμάνι, τουλάχιστον στο Α’ εξάμηνο στα φορτοεκφωρτωτικα και αποθηκευτικά δικαιώματα στον ΟΛΠ. Ενώ στο επιβατικό δε θα γίνει καμία αύξηση στα δικαιώματα των επιβατών και επιβατικών αυτοκίνητων εντός του 2009

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...