Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αρχιζει να διαμορφωνεται η νεα προβλητα κρουαζιεροπλοιων.

οταν ολοκληρωθει θα μιλαμε για τελειως αλλη εικονα και απο θαλασσα και απο στερια.

πολυ τσιμεντο ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 

Κάνει σύντομες βόλτες έξω από το λιμάνι, όπως έκανε τον Ιούνιο, γιατί ακόμα δεν είναι χαρακτηρισμένη θέση επισκευής το κεντρικό λιμάνι (Από 1η Οκτωβρίου)

 

9 minutes ago, Annivas said:

Αυτό λογικά συμβαίνει επειδή ακόμα δεν έχουν βγει οι επισκευαστικές θέσεις από τον ΟΛΠ και μετά το πέρας της πενθήμερης παραμονής οι χρεώσεις / ημέρα πάνε σε πολύ υψηλά νούμερα. Οπότε με ένα μπες βγες μηδενίζεις το κοντέρ και ξεκινάς ένα νέο πενθήμερο.

Συνήθως οι επισκευαστικές θέσεις στον κεντρικό λιμένα ξεκινούν από την 1η Οκτωβρίου και λήγουν στις 31 Μαρτίου κάθε χρόνο.

Από ποιόν, που και πως ορίζονται αυτά; Υπάρχει σχετική παραπομπή; Εντάσσεται σε κάποιον ΓΚΛ; Είναι απόφαση ΥΝΑΝΠ/ΛΣ ή ΟΛΠ;

Άρα να φανταστώ ότι αύριο θα βγει και το Thunder. 

Βέβαια σύμφωνα με όλα αυτά TeraJet και Hellenic Highspeed έχουν πληρώσει αρκετά...

Link to comment
Share on other sites

Από τον ΟΛΠ ρυθμίζονται. Τώρα είναι οι μέρες που αναμένεται η ανακοίνωση για τις προσωρινές επισκευαστικές θέσεις από τον Οργανισμό.

Για το Thunder δεν ξέρω αν βγει γιατί όσο και να αυξάνονται οι τιμές των λιμανιάτικων μετά το πενθήμερο , εάν έχει απολύσει πλήρωμα και έχει κλείσει ναυτολόγιο δεν συμφέρει να τους ξαναβάλεις μέσα. 

To Ηellenic Highspeed μεθόρμισε στη θέση του Thunder και ίσως να βγήκε έξω από την μπούκα και να ξαναμπήκε. Δεν το ξέρω αυτό.

Προφανώς το 4αρι για κάποιο άλλο λόγο έχει ακόμη πλήρωμα οπότε συμφέρει μέχρι τις 31/10 να βγαίνει κάθε 5 ημέρες και να ξαναμπαίνει.

Το TeraJet θα έχει πληρώσει τα μαλλιά της κεφαλής του από 1η Ιουνίου(είχαν πάρει δύο μήνες παράταση λόγω Covid-19) που έχουν σταματήσει τις επισκευαστικές θέσεις.

Για να δούμε και λίγο τις διαφορές τώρα που δεν υπάρχουν οι προσωρινές επισκευαστικές θέσεις:

1-5 ημέρες η τιμή για πλαγιοδέτηση είναι 0,871 ευρώ / μέτρο

6-10 ημέρες η τιμή είναι 8 ευρώ / μέτρο

11 ημέρες και άνω η τιμή είναι 15 ευρώ / μέτρο.

Στα πρυμνιοδετημένα οι αντίστοιχες τιμές ανέρχονται στο 35% επί των ανωτέρω.

Περισσότερα στον ακόλουθο σύνδεσμο https://www.olp.gr/el/services-2/regulations-and-invoices

και στο αρχείο: ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙ ΠΛΟΙΩΝ - ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ Ο.Λ.Π Α.Ε

Εάν υποθέσουμε λοιπόν ότι το 4αρι είναι 92,40μ τις πρώτες 5 ημέρες πληρώνει 80,40 ευρώ /ημέρα από την 6η ημέρα έως την 10η 739,20 ευρώ / ημέρα και από την 11η 1386 ευρώ / ημέρα.

Το TeraJet αντίστοιχα που είναι πρυμνιοδετημένο και είναι το 35% της τιμής της πλαγιοδέτησης από την 11η Ιουνίου πρέπει να πληρώνει 761,25 ευρώ / ημέρα.

Όλα αυτά βέβαια μέχρι 1η Οκτωβρίου όπου ξεκινάνε οι προσωρινές επισκευαστικές θέσεις και εντάσσονται στον κανονισμό και τα τιμολόγιο της επισκευής.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

το Tera Jet πληρώνει από 11/6 αυτό το ποσόν γιατί είναι παρκαρισμένο συνεχώς και δεν έχει κουνηθεί (εμπίπτει στο 35% των 15 ευρώ/ημέρα που αφορά την πρυμνιοδέτηση μετά την 11η ημέρα) . 

Για το 4 ανέφερα τις τιμές ανά ημέρα ώστε να δούμε πόσο προσαυξάνεται και γιατί στο κλείσιμο του πενθήμερου μπαινοβγαίνει ώστε να μην πάει στην επόμενη κλίμακα στην οποία αν ήταν σταματημένο για έκτη ημέρα θα πλήρωνε 739,20ευρώ / ημέρα έως και την 10η. Κι αν παρατεινόταν και πλέον της 10ης ημέρας η συνεχή ακινησία του θα πλήρωνε 1386 ευρώ / ημέρα μέχρι να έκανε ένα μπες βγες και να μηδένιζε το κοντέρ ή διαφορετικά μέχρι την 1η Οκτώβρη που θα ενταχθούν οι θέσεις αυτές του κεντρικού λιμένα στις προσωρινές επισκευαστικές.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πληρώνει παραπάνω γιατί είναι πάνω από 11 μέρες στην θέση εκείνη. Και επιπλέον είναι και λίγο μακρύτερο.

1 hour ago, Annivas said:

To Ηellenic Highspeed μεθόρμισε στη θέση του Thunder και ίσως να βγήκε έξω από την μπούκα και να ξαναμπήκε. Δεν το ξέρω αυτό.

 

Το Hellenic Highspeed δεν έκανε έξοδο, μεθόρμιση μόνο από τα 200άρια στην Τζελέπη.

Link to comment
Share on other sites

Προβλέπω τα επιβατηγά κάθε είδους να ξεχειμωνιάζουν φουνταρισμένα στη ράδα.Η όλη φάση με τις χρεώσεις και το ποιος μπαινοβγαίνει τη μπούκα κάθε τόσο μου φαίνεται πολύ γελοία.Και ακόμα είναι η αρχή,ο κινέζος μελλοντικά θα αυξήσει και άλλο τις τιμές.Στο Πειραιά είναι,στο μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θέα που θα έχουμε και θα χαζεύουμε πίνοντας το καφεδάκι μας οι καραβολάτρες το 2023...

ΚΑι απο λίγο..καμια 70αρια μετρα πιο ψηλά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όποιος μπορει να εξηγήσει τον λόγο που τίθενται σε τετοιου είδους ελέγχου και περιορισμού μόνο τα πλοία για την Κρήτη (αραγε στη θέση του ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ θα γίνει κάτι αντίστοιχο;) ας μας δώσει τα φώτα του. Όχι εικασίες, που διαβάζουμε πολλές.. 

Link to comment
Share on other sites

Τι είδους διαχωρισμός είναι αυτός Παναγία μου; 

Τι ISPS απαιτεί η Κρήτη που δεν απαιτεί η Μύκονος; 

Και η Κρήτη που το απαιτεί είναι Κρήτη μόνο της κοινοπραξίας; Διότι τα "κλουβιά" στήθηκαν μονο στις θέσεις της κοινοπραξίας. 

Τα οποία "κλουβιά" περιλαμβάνουν σαρωτές αποσκευών και επιβατών. 

Όποιος έχει εγγράφως τον λόγο διαχωρισμού ας τον παραθέσει.

IMG_20211128_160332_640x480.jpg

IMG_20211128_160222_640x480.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ερώτησεις ασχετου.Τα κάγκελα περιμετρικά του λιμανιού που είναι εδώ και πολλά χρόνια,για τον ISPS δε τα είχαν βάλει;

Ο ISPS πρέπει να ισχύει για όλους τους προορισμους εδώ γιατί μόνο για Κρήτη;

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοία που εκτελούν πλόες κατηγορίας Α ( όπως άλλωστε κι αυτά που εκτελούν βραχεις διεθνείς και διεθνείς πλόες ) τα οποία επι της ουσίας είναι μόνο τα πλοία που προσεγγίζουν τους λιμένες της Κρήτης , πρέπει να συμμορφώνονται και να εφαρμόζουν τον κώδικα ISPS.

Σε καμια άλλη κατηγορία πλοων πλην των προαναφερόμενων δεν ειναι υποχρεωτική η εφαρμογή ISPS Code. 
 

Βέβαια εκτός απο τα βαπόρια πρέπει να συμμορφώνονται και τα λιμάνια με τον κώδικα , οπότε προφανώς επειδή ο ΟΛΠ θα περιμένει καμιά επιθεώρηση απο την EMSA και μπρος στο φάσμα να τους βρει απαλλοτριωμένο χωριό γαρνιρισμένο με αθίγγανους  πλασιέ ρολογιών και συσκευών κινητής τηλεφωνίας και συντοπίτες του Οσαμα Μπιν Λαντεν σε ρόλο πλανόδιων πωλητών😎 , γι αυτο τουλάχιστον στις προβλήτες που αναχωρούν τα πλοία που εφαρμόζουν ISPS , τρέχουν να συμμορφωθούν κι αυτοί . 
 

Μην την πάθουν και παει κανένας πλανόδιος πωλητής ο οποίος θα προσπαθεί να πουλήσει μαλλί της γριάς και πασατέμπο σε επιθεωρητή της EMSA. 🤣

Link to comment
Share on other sites

2/12 θα γινει στον ΟΛΠ η παρουσιαση για την ακτοπλοικη συνδεση Ελλάδας-Κύπρου ,μηπως για αυτο γινεται ολο το πανηγυρι πλην ολων των αλλων ελεγχων κτλ.Μηπως αντι για Κερατσίνι ερθει οπως προστασει λογικη στον Πειραια το πλοιο και ειναι και καποιο απο τα κρητικα,συνεχιζοντας το δρομολογιο του?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα αρχαία ερείπια του ταινιόδρομου που έπεσε με το σεισμό υπάρχει περίπτωση να φύγουν στον αιώνα που διανύουμε; Είναι τραγικό η πρώτη και τελευταία εντύπωση του επιβάτη/επισκέπτη να είναι αυτή η εικόνα.

Link to comment
Share on other sites

Ο Δήμος Κερατσινίου βλέποντας την αδιαφορία τον ζήτησε μηπως πάρει αυτος πάνω του τη τύχη

Quote

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου, συνάντηση του Δήμαρχου Κερατσινιού-Δραπετσώνας Χρήστου Βρεττάκου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και Πρόεδρο της ΟΛΠ Α.Ε.-Cosco Shipping Γιου Ζενγκ Γκανγκ.

Ο Δήμαρχος από τη μεριά του, έθεσε στο διευθύνοντα σύμβουλο σημαντικά ζητήματα της πόλης τα οποία σχετίζονται άμεσα με δραστηριότητες της εταιρίας.
Ειδικότερα, συζητήθηκε το θέμα του τέταρτου προβλήτα στην περιοχή της ιχθυόσκαλας, για το οποίο ο Δήμος έχει εκφράσει την αντίθεση του, παράλληλα με την συνολική αντίθεση στο Master Plan της Cosco.

Ακόμη, τέθηκε το θέμα της εκκρεμότητας παραχώρησης των δυόμισι στρεμμάτων κοντά στο λιμανάκι των αλιέων, για το οποίο ο δήμος διεκδικεί την άμεση και οριστική παραχώρηση του.

Ο Δήμαρχος έκανε επίσης αναφορά στο ζήτημα της επισκευής των πεζοδρομίων στη Λεωφόρο Δημοκρατίας που ανήκουν σε χώρο της Cosco, ώστε να διευκολύνεται η πρόσβαση των κατοίκων του Δήμου στο κέντρο Υγείας Κερατσινίου.

Τέλος, συζητήθηκε η επισκευή και η αποκατάσταση του ιστορικού ταινιόδρομου του Κράκαρη, το οποίο έχει χαρακτηριστεί μνημείο νεότερης πολιτιστικής κληρονομιάς. Από την πλευρά της Δημοτικής Αρχής διατυπώθηκε το αίτημα ή της αποκατάστασης από την πλευρά της Cosco ή της παραχώρησης του μνημείου στο Δήμο ώστε να ενταχθεί σε πρόγραμμα αναστήλωσης και αποκατάστασης.

Για τα θέματα του ταινιόδρομου και των πεζοδρομίων υπήρξε δέσμευση από τη μεριά του διευθύνοντα συμβούλου για την ικανοποίηση τους ενώ για τα υπόλοιπα θα ανακοινώσει τις απαντήσεις τις επόμενες μέρες.

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ λέω μιας και έπεσε και έχει μετατραπεί σε ένα σωρό μπάζα, να φύγει και ο μόλος και να μετατραπεί η νότια παραθαλάσσια πλευρά των λιπασμάτων σε θέσεις πρόσδεσης πλοίων σύμφωνα με τα προ ετών σχέδια για την ανάπτυξη & επέκταση του λιμανιού του Πειραιά. Ευκαιρία είναι. Ένα μουσείο Ενάλλειων Αρχαιοτήτων στις αποθήκες, ένα δεύτερο πλωτό μουσείο το Λίμπερτι, καλά είναι με τα μουσεία..λιμάνι είναι στο κάτω κάτω, δεν είναι η Πνύκα. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Πέστα, βρε Στρόφαλε!!!!! Έχεις απόλυτο δίκιο!!!!! Αλλά εδώ στην Ελλάδα, όταν τολμάμε να πούμε τέτοια πράματα, όλοι πέφτουν να μας φάνε!!!! Δήθεν πολιτισμικές κληρονομιές και λοιπές μ@#$%#ς!!!!! Για τη σωστή λειτουργία του λιμανιού και για το πώς πρέπει να γίνει για να ανταγωνιστεί τα υπόλοιπα, δεν ενδιαφέρεται κανείς.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/21/2022 at 8:20 PM, margaritis24 said:

Γυρω απο τα κρητικα ξανα βαλανε καγκελα κ φυλακιο στις εισοδους που εχουν κανει για να πας στα πλοια

PSX_20220123_142601.thumb.jpg.926db47d09aa148808aef06b1f03048c.jpgPSX_20220123_142819.thumb.jpg.652beb644d24fcc9941fc885cf4beaa9.jpg

μαλλον αυτη τη φορα ηρθαν για να μεινουν τα καγκελα

PSX_20220123_142622.jpg

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...