Jump to content
Shipfriends

Madeleine II (ΙΜΟ 9430105)


Recommended Posts

  • 2 months later...

παραμενει στην αυτην θεση. η ισπανικη ΓΣΕΕ και το τοπικο εργατικο κεντρο στη σεβιλλη, λενε οτι πρεπει να ενισχυθει το ναυπηγειο για να επαναλειτουργησει. €170εκ χρειαζονται και τα ζητανε ειτε απο το περιφερειακο συμβουλιο της Ανδαλουσιας, ειτε απο το Δημο Σεβιλλης. (Ελλαδα δεν θυμιζει; :ph34r: )

Εκτος απο το ADCC (που οι εκκαθαριστες ψαχνουν να το πουλησουν), υπαρχουν και αλλα δυο κουφαρια.

Link to comment
Share on other sites

στο ferries of southern europe αναφερουν οτι το κουφαρι εχει λεηλατηθει απο οτι οργανο αξιας υπηρχε πανω. εχει και λινκ απο μια φωτο στη σημερινη κατασταση (πρεπει να την εχουμε ξαναδει)

Imagen002123.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

συμφωνα με τα yahoo groups το κουφαρι πωλειται κοψοχρονια για καθε περαιτερω χρηση.

ιδου τι λενε στο ferries of northern europe

2,300 Dwt car ferry partly constructed, circa 80% of the

main mechanical units needed for completion on site.

Length O.A. _________________ 133,0 metres (approx.)

Length B.P __________________ 123,0 metres (approx.)

Breadth ______________________ 21,9 metres (approx.)

Depth to Main Deck ____________ 8,1 metres (approx.)

Depth to Deck nº 5 ___________ 13,7 metres (approx.)

Design draught ________________ 5,7 metres (approx.)

Max. Draught (scantling)_______ 5,9 metres (approx.)

About 80% constructed, (would suit enthusiast with large DIY

versed family and many months of Sundays time).

Joking apart this is a serious distress sale, further

details available from FoNE. Design could be modified for

use in the offshore oil industry.

Present location: Spain.

Link to comment
Share on other sites

Ποσο να πουλανε αραγε το κουφαρι,θα φτανει τα 2μυρια? Σε αλλες εποχες(το 2004 ας πουμε :P)θα ηταν ηδη σε καμια Ελευσινα για την ολοκληρωση της κατασκευης ^_^ Ενα GA plan και μια φωτο απο τον δορυφορο.

post-2049-0-70526100-1341993232_thumb.jp post-2049-0-67051700-1341993244_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

συμφωνα με τα yahoogroups (επικαλουνται ισπανικες εφημεριδες της γαλικιας) το κουφαρι του πλοιου θα ρυμουλκηθει απο τη σεβιλλη στο vigo για να αποπερατωθει στα ναυπηγεια Vulcano

 

το πλοιο ανηκει στην  Banco Santander, που εκλεισε συμφωνια με τα ναυπηγεια, για να ολοκληρωσουν την κατασκευη του πλοιου με βαση τις απαιτησεις πιθανου αγοραστη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

σωστα. παντως αν είναι καποια από τις ανωτέρω, μάλλον ετσι και αλλιώς στην γραμμη Strømstad - Sandefjord θα καταλήξει.

ειτε σε αντικατάσταση του Bohus (1971) της πρώτης, είτε για να διπλωσει το Oslofjord της δεύτερης στην νέα του γραμμή.

 

Για να μην παρεξηγηθώ τα παραπάνω είναι απλά δική μου εικασία και σε καμμία περίπτωση πληροφορίες ούτε καν "κουτσομπολιά"

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ακούγεται πάλι ότι το πήρε νορβηγική εταιρεία. Φωτογραφίζεται ξανά η Color Line που όπως αναφέραμε και πιο κανω ίσως θέλει να αντικαταστήσει το Bohus.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 8 months later...

Το κουφάρι ενός πλοίου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται για τη Viking Line στο ναυπηγειο Αstilleros Vulcano του Vigo πουληθηκε στην Trasmediterranea. Το πλοίο θα έχει μήκος 139,1 μέτρα και πλάτος 22 μέτρων. Το πλοίο είχε σχεδιαστεί για χωρητικότητα 1.500 επιβατών με 52 καμπίνες, 400 ΙΧ (609 γραμμικά μέτρα) και ταχύτητας 22 κόμβων. Η ολοκλήρωση του αναμενεται να γινει σε 14 μηνών (Δεκέμβριο 2017). Μαλλον η Trasmediterranea προορίζετι το πλοιο για τη γραμμη Almeria Melilia

Link to comment
Share on other sites

για να δουμε, θα ταξιδεψει ποτε το κουρελι;

 

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το κουφάρι ενός πλοίου που ξεκίνησε να κατασκευάζεται για τη Viking Line στο ναυπηγειο Αstilleros Vulcano του Vigo πουληθηκε στην Trasmediterranea. Το πλοίο θα έχει μήκος 139,1 μέτρα και πλάτος 22 μέτρων. Το πλοίο είχε σχεδιαστεί για χωρητικότητα 1.500 επιβατών με 52 καμπίνες, 400 ΙΧ (609 γραμμικά μέτρα) και ταχύτητας 22 κόμβων. Η ολοκλήρωση του αναμενεται να γινει σε 14 μηνών (Δεκέμβριο 2017). Μαλλον η Trasmediterranea προορίζετι το πλοιο για τη γραμμη Almeria Melilia

 

 

 

4 hours ago, .voyager said:

Πρόκειται για το παραλίγο Viking ADCC.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Το πρώην κουφάρι του Viking ADCC εμφανίζεται με το όνομα Sevilla 001 (ΙΜΟ Νο: 9430105) στις βάσεις δεδομένων. Το πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο πριν το καλοκαίρι του 2018 και θα μοιάζει κάπως έτσι στο τέλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • proud_ionian changed the title to ex-Viking ADCC (ΙΜΟ 9430105)
  • 1 month later...

Στο νέο πλοίο της TRASMEDITERRANEA τοποθετήθηκαν τα αξονικά συστήματα και αυτή την εβδομάδα λογικά θα αποδεξαμενιστεί έτσι ώστε να επιστρέψει στο ναυπηγείο Αstilleros Vulcano του Vigo για την ολοκλήρωση των υπερκατασκευών προς τα πρίμα και για το ξενοδοχειακό του μέχρι τον Μάρτιο του 2018. Έτσι ώστε τον Απρίλιο να είναι έτοιμο για δοκιμές και να παραδοθεί στην εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...