Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οπως εχω ξαναναφερει σε αλλα thread τα πραγματα δεν πανε καθολου καλα για τα ιταλικα ναυπηγεια.Η οικονομικη κριση και κατα συνεπεια η ελλειψη παραγγελιων σε αυτα,οδηγησε στην αποφαση του κλεισιματος καποιων ναυπηγειων με αποτελεσμα ηδη να εχουν ξεκινησει οι απολυσεις...

Πρωτο στον χορο,το ναυπηγειο της Castellamare di Stabia κοντα στην Napoli(εκει που χτιζονται τα cruise),οπου στις 8/6 απολυθηκαν 40 εργαζομενοι και μεχρι το Σεπτεμβριο θα φτασουν τους 250...(κατα τα φαινομενα,το ναυπηγειο θα κλεισει αμεσως μετα την παραδοση του CRUISE OLYMPIA)

Οπως εχω διαβασει στα ιταλικα ΜΜΕ,για να σωθουν αυτη τι στιγμη ΟΛΑ τα ναυπηγεια της Fincantieri πρεπει να υπαρξουν 15 παραγγελιες μεγαλων πλοιων :eek::rolleyes:...οποτε καταλαβαινετε ποσο δυσκολα ειναι τα πραγματα.

Μεχρι στιγμης,οξυγονο σε αυτα δινει η Costa Crociere οπου οι παραγγελιες της φτανουν μεχρι το 2012,μετα τιποτα...(και μιλαμε για τα ναυπηγεια στην Βενετια και την Γενοβα.)Το μελλον δεν προδιαγραφεται λαμπρο,απομενει να δουμε την συνεχεια. :o

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χτες το πρωι 1000 περιπου εργαζομενοι των ναυπηγειων της Castellamare di Stabia εκλεισαν την εισοδο της εθνικης οδου προς την πολη τους για να διαμαρτυρηθουν για τις απολυσεις.Απο τους 680 που δουλευαν στα ναυπηγεια,εχουν απολυθει 152 ενω μεχρι τα μεσα Σεμπτεμβριου θα παρουν την σειρα τους αλλοι 100:(Οπως καταλαβαινετε,η κατασκευη του CRUISE OLYMPIA θα εχει την καθυστερηση της...(απο το shippingonline τα νεα)

Edited by NHSOS XIOS
πηγη
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλθελκυστηκε χτες στα Fincantieri της Ancona το Κ/Ζ Le Boreal,το πρωτο απο τα 2 αδελφα πλοια που εχει παραγγειλει η εταιρια Compagnie du Ponan του group

Cma-Cgm.Το πλοιο εχει μηκος 142μετρα,πλατος 20,132 καμπινες(+σουιτες)και χωραει 260 επιβατες.Αναμενεται να παραδοθει την ανοιξη του 2010.(απο το shippingonline.it)

post-709-12832698344_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Le Boreal οχι La
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αιχμαλωτο στα Fincantieri της Ancona το Silver Spirit αφου οι ναυτεργατες απεργουν επειδη δεν εχουν πληρωθει καποιο bonus που τους οφειλουν τα ναυπηγεια.Το Spirit παραδωθηκε το Σαββατο στην πλοιοκτητρια εταιρια και αυριο κανονικα θα εφευγε αλλα λογω της απεργιας κατι τετοιο δεν θα συμβει.Απο το shippingonline.it

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τα προβληματα συνεχιζονται για τα ναυπηγεια και μεχρι το τελος του χρονου θα εχουν απολυθει 1600 ατομα απο Castellammare di Stabia,Palermo και Ancona.Καποια θετικα νεα μονο για τα ναυπηγεια των CRUISE,που αποφασιστηκε να κανουν ενα κομματι του κρουαζιεροπλοιου OCEANIA(δεν ξερω ποιο ειναι)απο τα τελη Μαρτιου.Απο το shippingonline.it

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα ναυπηγεια υπεγραψαν συμβολαιο με την Carnival για την κατασκευη 2 κρουαζιεροπλοιων στα προτυπα της Princess Cruises.Θα εχουν χωρητικοτητα 3.600 επιβατων και θα ειναι ετοιμα την ανοιξη του 2013 και 2014 αντιστοιχα.Εδω αναλυτικα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δυστυχώς όσα μας είπε παραπάνω ο Νήσος Χίος επαληθεύονται και το Ναυπηγείο οδεύει πρός το λουκέτο. Εδώ μια κοντινή άποψη της ναυπηγικής σχάρας και μια γενικότερη άποψη του χώρου του Ναυπηγείου. Είναι όντως μια πολύ άσχημη εικόνα και γίνεται ακόμα χειρότερη αν δεί κανείς την γενικότερη εικόνα της περιοχής, μια εικόνα μιζέριας, ανεργίας και αβεβαιότητας για το αύριο. Πραγματικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια άλλη περιοχή που να έχει τόσο ανάγκη της παρουσίας του Ναυπηγείου, όσο η Castellamare..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Απολυθηκαν 178 εργαζομενοι απο τα Fincantieri της Ancona και στις αρχες του νεου χρονου θα απολυθουν και οι υπολοιποι 506 αφου πλεον δεν υπαρχουν παραγγελιες και το ναυπηγειο παει για κλεισιμο.Απο το shippingonline.it

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μεγάλο κρίμα ...

Χωρίς να θέλω να ανακατευτώ με πολιτικά, είναι κρίμα που δεν υποστηρίζονται περισσότερο τα Ευρωπαϊκά ναυπηγεία, τόσο από τα κράτη όσο και από τις εταιρείες ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δυο μικρου μεγεθους κρουαζιεροπλοια θα κατασκευασουν τα ναυπηγεια για λογαριασμο της Viking Ocean Cruises.

Viking Ocean Cruises, a sister company of Viking River Cruises, the world’s leading river cruise line, and Fincantieri, world leader in cruise shipbuilding, announced the signature of a Memorandum of Agreement for the construction of two new luxury ocean cruise ships, with an option for a third vessel.

The two ships will be small by today’s standards at about 45,000 GRT and will host 998 passengers in 499 cabins .

The first ship is scheduled for delivery in late 2014, the second one in late 2015.

The parties have reached an agreement on the deal and expect to sign the contract shortly, once the final documents and conditions are finalised.

The parties succeeded in signing the agreement, highly important especially as it comes in a period of economic crisis, and have applied for the support of the Italian export credit programme involving SACE and SIMEST and, if eligible, the funding from Cassa Depositi e Prestiti.

Torstein Hagen, founder and Chief Executive Officer of Viking, commented on the announcement: “We are very excited to be working with Fincantieri. We started Viking with the goal of bringing the destination back to cruising and we are excited to bring this same destination commitment back to ocean cruising. The ship designed by Ficantieri has a fresh and innovative design well suited to our commitment to destination cruising".

Giuseppe Bono, Fincantieri Chief Executive Officer, said: "We are delighted and honored having been selected by Viking Ocean Cruises to build such an innovative project. Considering the economic crisis, this agreement between Fincantieri and the new customer represents a strong sign of renewed confidence in the sector growth, also because Viking, the world leader in river cruises, enters for the very first time the ocean cruises sector". This agreement demonstrates the success of Ficantieri’s strategy to regain its competiveness in the market. This new Project, which, is the beginning of a new phase, will further reinforce to our employees the confidence we have for the future” .

Trieste, April 18th 2012

Link to comment
Share on other sites

Δυο μικρου μεγεθους κρουαζιεροπλοια θα κατασκευασουν τα ναυπηγεια για λογαριασμο της Viking Ocean Cruises.

Αφού τελικά δεν τα βρήκε με την STX που φερόταν αρχικά ως αυτή που θα τα ναυπηγήσει και η οποία πριν λίγες μέρες ανακοίνωσε την ακύρωση του project.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 4 months later...
  • 6 months later...

Τα διάφορα Ro-Pax και Ro-Ro των φημισμένων ναυπηγείων:

Fincantieri C.N. Italiani, Ancona/Castellammare di Stabia*, Ιταλία

IMO Πρώτο όνομα Αρ. ναυπ. Έτ. ναυπ. Τρέχον όνομα Τρέχουσα εταιρεία

9319442 FINNSTAR* 6123 2006 FINNSTAR FINNLINES
9319454 FINNLADY* 6124 2007 EUROPALINK GRIMALDI LINES
9319466 FINNMAID 6125 2006 FINNMAID FINNLINES
9336268 EUROPALINK 6133 2007 FINNLADY FINNLINES
9336256 NORDLINK 6134 2007 NORDLINK FINNLINES

Fincantieri C.N. Italiani, Ancona/Palermo*, Ιταλία/Van der Giessen-De Noord, Krimpen aan der Ijssel, Ολλανδία**

IMO Πρώτο όνομα Αρ. ναυπ. Έτ. ναυπ. Τρέχον όνομα Τρέχουσα εταιρεία

 

ΟΜΑΔΑ 1
9019080 VIA IONIO** 287 1993 ESPRESSO RAVENNA TIRRENIA
9019054 VIA LIGURE** 957 1993 SCANDOLA ACCIONA TRASMEDITERRANEA
9019066 VIA ADRIATICO** 958 1992 VIA ADRIATICO TIRRENIA
9019078 VIA TIRRENO** 959 1993 GALILEUSZ UNITY LINE
9031686 VIA MEDITERRANEO* 5922 1993 ESPRESSO CATANIA TIRRENIA
9031698 LAZIO* 5923 1994 LEVANTE ABOU MERHI LINES (Λίβανος)
9031703 PUGLIA* 5924 1995 PUGLIA TIRRENIA

 

ΟΜΑΔΑ 2
9131515 BAYARD 5994 1997 EUROCARGO TRIESTE GRIMALDI LINES
9131527 BRABANT 5995 1998 EUROCARGO PATRASSO GRIMALDI LINES

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και ενώ στην Ελλάδα πολιτικοί και παπάδες ζητιανεύουν για να κρατηθεί με νύχια και με δόντια ένα ναυπηγείο(Νεώρειο), ας δούμε ορισμένα δεδομένα για τη Fincantieri, για να κλάψουμε όλοι μαζί.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Η Fincantieri ήρθε σε συμφωνία με το ναυπηγείο στο Brodosplit για την κατασκευή τμημάτων (blocks) που θα μεταφερθούν και χρησιμοποιηθούν στα ναυπηγεία της Fincantieri για την σύνθεση-κατασκευή κρουαζιερόπλοιων. Με βάση τη συμφωνία τα τμήματα των πλοίων που έχουν παραγγελθεί στο Brodosplit θα παραδοθούν στην Fincantieri μέσα στο προσεχές έτος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η σημερινή Tradewinds μας πληροφορεί ότι η Guardia di Finanza της Ιταλίας έκανε έφοδο σήμερα σε 34 διαφορετικές εταιρείες που φέρονται να είναι προμηθευτές της Fincantieri, ειδικά στο ναυπηγείο του Porto Marghera. Η βασική κατηγορία είναι ότι οι εταιρείες αυτές εκμεταλλεύονταν συστηματικά εργάτες από την Αλβανία και το Μπαγκλαντές οι οποίοι χρησιμοποιούνταν για εργασίες στα ναυπηγεία.

 

Από τη μία σκέφτεσαι "ανταγωνιστικότητα α λα Μαφία", από την άλλη λες όμως πως οι Αρχές έκαναν κάτι για αυτό. Στην Ελλάδα? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Κι επειδή τη δεδομένη χρονική στιγμή τα κρουαζιερόπλοια δεν τα βλέπουν και τόσο καλά, η Fincantieri φρόντισε να πάρει μια παραγγελία για φρεγάτα του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Η παραγγελία για το πρώτο πλοίο είναι ύψους 800 εκατομμυρίων δολλαρίων και υπάρχει option για άλλα 9 πλοία συνολική αξίας επιπλέον 5.5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργη απόφαση αν λάβουμε υπόψην την κατάσταση που επικρατεί στην Αμερική τον τελευταίο καιρό. 

 Από την μια δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει,από την άλλη κάνουν παραγγελίες εκατομμυρίων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς ανάθεση του USN σε ξένο ναυπηγείο για τις μελλοντικές φρεγάτες των ΗΠΑ αλλά στον υπερεργολάβο Fincantieri για να ναυπηγήσει στα ναυπηγεία Marinette Marine στο Γουισκόνσιν 10 (σε πρώτη φάση + άλλες 10 option) φρεγάτες FFG-X (Future Frigate General) που σαν σκαρί έχουν βασιστεί στο σχέδιο της Ιταλικής φρεγάτας Bergamini κλάσης FREMM, με αρκετές τροποποιήσεις για να έρθει στα στάνταρ του USN.

Στην ουσία, το σχέδιο της FREMM κέρδισε στον εν λόγω διαγωνισμό τις υπόλοιπες υποψηφιότητες από Αυστραλία (Austal), ΗΠΑ (Iron Baths & Locked Martin), Ισπανία (Navantia) {με την Alvaro de Bazan-η κλάση που βασίστηκε η Νορβηγική φρεγάτα που βυθίστηκε πέρσι από το Ελληνικό τάνκερ σε άσκηση του ΝΑΤΟ} και όχι η ίδια η Fincantieri σαν ναυπηγείο.

Μια ματιά στο εν λόγω άρθρο θα σας βοηθήσει στο να καταλάβετε τον τρόπο με τον οποίο κέρδισε μια Ευρωπαϊκή εταιρεία τους αντιπάλους του σε Αμερικανικό διαγωνισμό επί Προεδρίας Ντόναλντ Τραμπ. 

https://www.ptisidiastima.com/italiki-tha-einai-i-epomeni-fregata-ffgx-tou-amerikanikou-naytikou/

 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Για το έτος 2022 η Fincantieri έχασε 324 εκατομμύρια Ευρώ, ενώ το φετινό πρώτο τρίμηνο έκλεισε με χασούρα 22 εκατομμύρια ευρώ. Κατάφεραν λοιπόν να εξασφαλίσουν δάνειο ύψους 800 εκατομμυρίων δολλαρίων από μία ομάδα τραπεζών για τη συνέχεια. Το δάνειο σύμφωνα με τα γραφόμενα στον τύπο είναι συνδεδεμένο με την επίτευξη περιβαλλοντικών στόχων. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...