Jump to content
Shipfriends

Κρουαζιερόπλοια & κρουαζιέρα : Νέα, Κινήσεις, Απορίες κ.α.


Recommended Posts

ξερουμε λεπτομερειες για αυτο;

σε κρουαζιερα του Voyager of the Seas απο Αυστραλια, εγινε της ακολασιας. μεγαλο group ινδων εργατων, με αιθεριες συνοδους, ξεφυγαν λιγο και η RCCL τρεχει να αποζημειωσει τους υπολοιπους

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λίγες παραπάνω λεπτομέρειες από την Telepgraph, ενώ εδώ σε Αυστραλιανό μέσο υπάρχει και τηλεοπτικό ρεπορτάζ με συνεντεύξεις. Βασικά έκαναν κάτι σαν τεράστιο  party, οι σκηνές με τις χορεύτριες είναι αναγωρίσιμες σε όποιον είχε κάποτε την ευκαιρία να επισκεφθεί Ινδικά κωλόμπαρα :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω για εσάς, εγώ πάντως έχω χάσει εντελώς τη μπάλα με το order book των κρουαζιεροπλοίωνε. Πάμε να δούμε λοιπόν συγκεντρωτικά τι μας έρχεται. Αν πάντως για τον οποιοδήποτε λόγο καταρρεύσει αυτή η αγορά, θα πρόκειται για ένα άνευ προηγουμένου γεγονός με ανυπολόγιστες συνέπειες.

Link to comment
Share on other sites

Όσο υπάρχουν ακόμα εκατομύρια ασιάτες, κυρίως κινέζοι, των οποίων το βιοτικό επίπεδο ανεβαίνει, θα υπάρχει συνέχεια.

Σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Επιστρέφουν στη Ρόδο MSC Cruises και COSTA Crociere

Quote

Στον χάρτη των προσεγγίσεών της βάζει ξανά τη Ρόδο η εταιρεία MSC Cruises, προγραμματίζοντας κατάπλους στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου έπειτα από μια μακρά περίοδο απουσίας.
H MSC Cruises είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία στον χώρο της κρουαζιέρας στον κόσμο. Αποτελεί μέρος του ομίλου MSC, ενός παγκοσμίου ναυτιλιακού ομίλου, με μεγάλη εμπειρία πλοήγησης στη μεσόγειο και σε όλους τους ωκεανούς του κόσμου.
Όπως προκύπτει από πληροφορίες της «δημοκρατικής», η εταιρεία έλαβε την απόφαση να τροποποιήσει το πρόγραμμά της, αποσύροντας κρουαζιερόπλοιά της από την Καραϊβική, λόγω της επιδείνωσης των διπλωματικών σχέσεων ΗΠΑ-Κούβας και να τα επαναφέρει στην Μεσόγειο.
Στον ανασχεδιασμό του προγράμματος της MSC (Mediterranean Shipping Company), συμπεριελήφθη και η Ρόδος όπου το κρουαζιερόπλοιο MSC Opera θα εκτελεί δρομολόγια από τον Νοέμβριο 2019 έως και τον Μάρτιο 2020.
Η εξέλιξη χαρακτηρίζεται ως ιδιαιτέρως θετική, καθώς η εταιρεία στα τελευταία χρόνια, είχε γυρίσει την πλάτη στη Ρόδο επιλέγοντας άλλους προορισμούς με κορωνίδα την Σαντορίνη.
Ειδικότερα, ο προγραμματισμός της εταιρείας περιλαμβάνει επτά προσεγγίσεις στην Ρόδο με το κρουαζιερόπλοιο MSC Opera -το οποίο θα εκτελεί δρομολόγια στη Μεσόγειο κατά την χειμερινή περίοδο- στις εξής ημερομηνίες: 27/11/2019, 19/12/2019, 31/12/2019, 22/1/2020, 13/2/2020, 6/3/2020 & 28/3/2020, ανοίγοντας νωρίτερα τον κύκλο επαναπροσεγγίσεων στο νησί μας, ο οποίος είχε μετατεθεί για αργότερα.
Επίσης το ίδιο κρουαζιερόπλοιο, θα προσεγγίσει το Κατάκολο και το Ηράκλειο στην ίδια χρονική περίοδο, μέχρι την νέα καλοκαιρινή σεζόν, κατά την οποία θα εκτελεί κρουαζιέρες στην Ιταλία.
To κρουαζιερόπλοιο κατασκευάστηκε το 2004, έχει χωρητικότητα έως 2.199 επιβάτες, με 728 άτομα πλήρωμα και διαθέτει 13 καταστρώματα.
Η επιστροφή της COSTA
Επιστροφή στα Δωδεκάνησα σχεδιάζει και η Costa Crociere η οποία συμπεριέλαβε τη Ρόδο στο πρόγραμμά της, για τα έτη 2020/2021. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες που τα τελευταία χρόνια είχαν αποσύρει τα πλοία τους από τη Ρόδο.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία Costa για φέτος δεν είχε προγραμματίσει προσεγγίσεις στο λιμάνι της Ρόδου. Είναι χαρακτηριστικό πως η Costa, αν και έχει αποκλείσει για φέτος τη Ρόδο, έχει προγραμματίσει 63 προσεγγίσεις στο λιμάνι της Σαντορίνης, ενώ οι προγραμματισμένες προσεγγίσεις της MSC για το ίδιο λιμάνι ξεπερνούν τις 100.
Οι εκτιμήσεις
Τουριστικοί παράγοντες εκτιμούν ότι η φετινή σεζόν θα είναι καλύτερη για το θαλάσσιο τουρισμό σε σύγκριση με την προηγούμενη, με τους συγκρατημένα αισιόδοξους να κάνουν λόγο για μονοψήφια, οριακή αύξηση αφίξεων και τους πλέον αισιόδοξους ακόμη και για διψήφια αύξηση ποσοστών.
Πάντως, το 2018 οι προσεγγίσεις κρουαζιερόπλοιων έφθασαν στις 216 συνολικά, περίπου 40 λιγότερες σε σύγκριση με το 2017! Το 2019 υπολογίζεται ότι θα «κλείσει» με 50 προσεγγίσεις περισσότερες!
Η εταιρεία με τις περισσότερες προσεγγίσεις στη Ρόδο για το 2019 είναι και φέτος η κυπριακών συμφερόντων “Celestyal Cruises” και ακολουθεί η εταιρεία “Mano Cruises”. Σε ό,τι αφορά στα υπόλοιπα νησιά της Δωδεκανήσου, οι κρατήσεις δείχνουν πως και φέτος η Πάτμος θα διατηρήσει τις δυνάμεις της ενώ η Κως παραμένει καταβαραθρωμένη.
Τα γενικά στοιχεία, που συγκέντρωσε η ‘ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ’, δείχνουν πως και φέτος βασίλισσα της κρουαζιέρας θα στεφθεί η Σαντορίνη με περισσότερες από 820 προσεγγίσεις.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στα τελευταία χρόνια αυξήθηκε πάνω από 35% ο εισερχόμενος τουρισμός με σημαντική συμβολή της κρουαζιέρας, παρ΄ό,τι η Ρόδος δεν κατάφερε να αποσπάσει μεγάλο μερίδιο από την πίτα. Γενικά, το 2018 σημειώθηκε σημαντική αύξηση των επιβατών κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο που άγγιξε το 8,5% με 746.000 επιβάτες,. Ειδικά για τη χώρα μας, σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, για τον 2019 προβλέπεται αύξηση 7% στην κρουαζιέρα.”

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Συνολικά μέχρι στιγμής στην Ασία σαν αποτέλεσμα της ιστορίας με τον ιό, 11 μεγάλα κρουαζιερόπλοια έχουν τεθεί εκτός δράσης, ένα είναι σε καραντίνα(Diamond Princess) και άλλο ένα(Westerdam) γύριζε σα την άδικη κατάρα. Οι εταιρείες δεν έχουν ιδέα τι μέλλει γενέσθαι, αλλά όλοι συμφωνούν πως πρόκειται να έχουμε και νέο κύμα ακυρώσεων, απλά δεν γνωρίζουν που θα σταματήσει το πράμα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προσπαθώ να βρώ κάποιο ελεύθερο link από τις ΗΠΑ για να παραθέσω αλλά δεν καθίσταται δυνατό αυτό. Όπως και να έχει, αυτό που ακούγεται από ΗΠΑ μεριά είναι πως τα όποια μέτρα στήριξης λάβει η κυβέρνηση του πανηλίθιου για τις Αμερικανικές εταιρείες(πχ Boeing που φαίνεται πως θα λάβει τεράστια ένεση ρευστού), πιθανόν να μην περιλάβουν τις εταιρείες κρουαζιέρας. Κι αυτό γιατί υπάρχουν -παραδόξως- πολλές φωνές στην Αμερική που είναι εναντίον τέτοιας στήριξης από τη στιγμή που αυτές οι εταιρείες ούτε πλοία έχουν στην Αμερικανική σημαία, ούτε και οι επίσημες έδρες τους είναι στην Αμερική, πέραν από κάποια holding εταιρεία ίσως. Με λίγα λόγια το επιχείρημα είναι, "ας τους στηρίξουν οι Βερμούδες, τα νησιά Μάρσαλ και το Isle of Mann":rolleyes:

 

Την ίδια στιγμή η Royal Caribbean σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds απέλυσε το 1/4 εκ των 5,000 εργαζομένων στα γραφεία της στο Miami, ενώ υπάρχουν κατηγορίες πως η MSC δεν πληρώνει από τις 29 Μαρτίου και μετά όσο προσωπικό επί των πλοίων ζητά άμεσο επαναπατρισμό. Αυτά τα ωραία..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

1 έως 3 κρουαζιερόπλοια ίσως γλιτώσουν τη φλόγα του διαλυτή.... Ούτε το Celebration ούτε της Pullmantur. Πιθανότατα να τα δούμε στα πέριξ σύντομα. Πληροφορίες προσεχώς ,απο τον όμιλο της Carnival και τα 3.

Link to comment
Share on other sites

Όπως βλέπετε , πωλήσεις σκάνε ... το 1 ηταν το νεορομαντικα τα αλλα ειναι τα αλλα 2 της Hal . ΙΣως ανακοινωθούν και αυτα . Τπ πρώτο το Ρομαντικα εχει κλείσει 10 μέρες σχεδόν 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επανέρχομαι στα παραπάνω με τα 2 της hal (veendam & maasdam) να είναι πιθανότατα τα επόμενα που θα μας απασχολήσουν ,σαν το oceana .Κρατάω μια πισινή ομως. Γιατι αυτό που έχω ακουσει είναι για παραλαβή 2 ομόσταυλων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στις μπαχαμες που εχουν αγκυροβολησει τα περισσοτερα κρουαζιεροπλοια  των αμερικανικων εταιρειων εχει παρα πολυ ασχημο με ανεμους 10 bf τουλαχιστον..σπανε την μονοτονια τους στο αγκυροβολιο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το star flyer και clipper για ποιο λογο βρισκονται αροδο στο σημειο αυτο???ειδικα το πρωτο κοντευει πανω απο μηνα...με αυτες τις συνθηκες στο αιγαιο πως ειναι να βρισκεσαι επανω??η τροφοδοσια του πλοιου πως να γινεται αραγε με ιδια μεσα η λαντζες απο συρο??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μιας και μαζεύονται αρκετά κρουαζιερόπλοια στην περιοχή μας που δεν κάνουν κρουαζιέρες,ας κάνουμε μια σύνοψη που βρίσκεται το καθένα.

Έχομεν και λέγομεν.

  • Marella Celebration  δεμένο σε ντάνα  στην Ελευσίνα
  • Horizon   δεμένο σε ντάνα στην Ελευσίνα
  • Celestyal Experience δεμένο στο κεντρικό λιμάνι περιμένοντας την εκκινηση των κρουαζιέρων
  • Celestyal Olympia δεμένο στο κεντρικό περιμένοντας και αυτο την εκκίνηση
  • Celestyal Crystal δεμένο στο κεντρικό ,ακούγονται διάφορα για το μέλλον,όχι πάντως σκράπ.
  • Aegean Odyssey στο μώλο ΔΕΗ,περιμένοντας το Σεπτέμβρη
  • Zenith δεμένο στο Λαύριο περιμένοντας τους Ιάπωνες να αποφασίσουν τι θα το κάνουν
  • Royal Clipper δεμένο στο Λαύριο περιμένοντας να ξεκινήσει κάποια στιγμή
  • Star Flyer δεμένο στο Λαύριο περιμένοντας να ξεκινήσει κάποια στιγμή
  • Aegean Myth δεμένο στο Αίγιο,περιμένοντας να δεί αν θα ταξιδέψει η θα πωληθεί σε νεο πλοιοκτήτη
  • Aegean Majesty δεμένο στην Κορινθο περιμένοντας να δεί αν θα ταξιδέψει η θα πωληθεί σε νεο πλοιοκτήτη
  • Queen of the Oceans δεμένο στην Πατρα περιμένοντας να δεί αν θα ταξιδέψει η θα πωληθεί σε νεο πλοιοκτήτη
  • Celebrity Infinity Spetses Drift, αναρωτιέμαι γιατι δεν πάνε σε ντάνα με την Connie
  • Celebrity Constellation Hydra Drift
  • Island Princess στο Κατάκολο,συνήθως στο ντόκο
  • Noordam στο Κατάκολο ,συνήθως αρόδο
  • Sky Princess στο Κατάκολο ,συνήθως αρόδο
  • Regal Princess στον Αστακό/Πλατυγιάλι/akar port ,να δούμε αν θα δέσει εκεί
  • Mein Schiff 5 μεταξύ Κρήτης και Πειραιά
  • Mein Schiff 3 μεταξύ Κρήτης και Πειραιά
  • Majesty of the Seas σε buoy στη Σούδα και ανοιχτά για "άδειασμα"
  • Empress of the Seas σε buoy στη Σούδα και ανοιχτά για "άδειασμα"

 

Εντός λίγου καιρού θα έρθει το Pacific Aria tbr Aegean Goddess το οποίο μαλλον θα πάει Ηγουμενίτσα ,ενω θα έρθει και ενα ακομα στα πέριξ Πειραιά-Ελευσινας

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

διαβαζετε @Shipfriends.gr:P:wub:

 

15 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Noordam έφυγε από το Κατάκολο μετά από παραμονή σχεδόν 2 μηνών.

 

3 hours ago, proud_ionian said:

με destination agusta.

 

3 hours ago, proud_ionian said:

και το island princess ακολουθει την ιδια διαδρομη (κατακολο agusta)

.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άφησαν την Bunker Area 3 της Μάλτας τα 3 Mein Schiff που βρισκόντουσαν ΒΑ του νησιού επί 3 βδομάδες.

Τα Mein Schiff 3 & Mein Schiff 5 αναχώρησαν με προορισμό την Augusta και το Mein Schiff 6 βρίσκεται εν πλω για  Τενερίφη αυτή την στιγμή,σύμφωνα με το AIS πάντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η NYK Cruises προχώρησε στη παραγγελία ενός κρουαζιερόπλοιου στο ναυπηγείο Meyer Werft με παράδοση το 2025. Το πλοίο θα έχει μήκος 228,86 μέτρα, πλάτος 29,80, χωρητικότητας 51950 Gross tons, με χωρητικότητα 744 επιβάτες σε 385 καμπίνες και με LNG καύσιμο. Πρέπει να είναι η πρώτη παραγγελία κρουαζιερόπλοιου μετά την έναρξη της πανδημίας Covid 19

Link to comment
Share on other sites

Το νέο για μένα δεν είναι οτι έχουμε παραγγελία μετά την πανδημία, άλλωστε δεν θα κρατήσει για πάντα αυτή, αλλά το γεγονός οτι χτίζεται ένα κρουαζιερόπλοιο (όχι mega yacht) σε διαστάσεις που ξεφεύγουν από τις πλωτές πολιτείες που χτίζουν την τελευταία δεκαετία οι μεγάλες εταιρείες. Και αυτό μόνο ευχάριστα μπορώ να το εκλάβω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Να πούμε πως Costa Crociere και η MSC κάνουν τις προσεγγίσεις τους στη Μύκονο σε καθεστώς φούσκας. Το οποίον, που λέει κι ο Τσιφόρος, η μοναδική περίπτωση για να βγεί κανείς από το κρουαζιερόπλοιο είναι να συμμετέχει σε κάποια από τις οργανωμένες εκδρομές. Δεν υπάρχει πια η δυνατότητα να βγεί και να κάνεις μεμονωμένα τη βόλτα του. Οι οδηγοί λεωφορείων, ξεναγοί, συνοδοί κλπ που συμμετέχουν, μαζεύονται καμιά ώρα πρίν τον κατάπλου το πρωί και κάνουν rapid tests, έτσι ώστε να πάρουν το πράσινο φως για την οποιαδήποτε εκδρομή. Ακόμη όμως και οι επιβάτες που συμμετέχουν στις εκδρομές, είναι πολύ περιορισμένοι. Δεν επιτρέπεται να μπούν σε μαγαζιά, δεν επιτρέπεται να αγοράσουν κάτι, ούτε καν μαγνητάκια για το ψυγείο που λέει ο λόγος. Αν τους πάνε σε παραλία τους παραχωρείται συγκεκριμένος χώρος στις ξαπλώστρες και εξυπηρετούνται με συγκεκριμένο σερβιτόρο, καταλαβαίνετε τι γίνεται.

 

Οι υπόλοιπες εταιρείες και ειδικά όσες έχουν Αμερικανούς πελάτες δεν ακολουθούσαν την ίδια πολιτική. Μέχρι το σημείο φυσικά που επεβλήθη το δεκαήμερο lockdown στο νησί, οπότε και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες εναρμονίστηκαν με τις δύο ιταλικές. Και λόγω υγείας αλλά και γιατί έτσι παίρνουν εκδρομές ακόμη περισσότεροι επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

το cruise view θεωρει οτι αν δεν υπαρξει ευκαιρια επαναδραστηριοποιησης ως τις αρχες του 22, τα περισσοτερα απο τα υπερηλικα κρουαζιεροπλοια που αγοραστηκαν στην αρχη της πανδημιας με σκοπο το κερδος απο τη μεταπωληση (και οχι μονο), θα καταληξουν σε καποιο διαλυτηριο της Ασιας.

Κανει αναφορα σε ολα τα "δικα" μας (τα 5 που διαχειριζεται η seajets, το exprerience, το zenith και τα αλλα που βρισκονται σε... raft formation).

o αγγλικος τιτλος της αναρτησης ειναι ενδεικτικος

Quote

How long will cruise ship speculative buyers hold out before cashing in for scrap?

οπως και το παρακατω αποσπασμα

Quote

Information from vesselvalues.com suggests scrap prices have risen by 50% in a year, a healthy enough profit to tempt speculative owners to part with cruise ships that they had bought speculatively or with a genuine intention for reuse in the cruise market.

The words ‘sold for conversion to a floating hotel’ have become synonymous with ships touted as such being sold on after a few months languishing out at sea or in some back water port whilst the project mysteriously dries up. The ship, then renamed and registered under very low ranking flags of convenience are sold in the scrap market for demolition, quite often of late in India.

.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...