Jump to content
Shipfriends

Κίνγκ Μίνως (IMO 7214521)


Recommended Posts

  • 1 year later...
14 hours ago, Nick the Greek said:

Στη Jeddah κύριοι, λίγο πρίν το τέλος, κάμποσα πλάνα του πλοίου εξωτερικά.

 

Eκτος από τα πλάνα του αξέχαστου ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ το συγκεκριμένο πλοίο που προσδένεται είναι το NOOR πρώην St CLAIRE της άλλοτε P&O Scottish Ferries ..

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Είχα ταξιδέψει και με το Κινγκ Μίνως και με το Ν. Καζαντζάκης.

Παρατηρώντας τις καταπληκτικές φωτό και των δυο πλοίων που έχει ανεβάσει ο @stathis δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω και με τα λεγόμενα του @Nick the Greek ότι το όνομα ενός πλοίου παίζει ρόλο.

Για μένα, μεταξύ των δυο αδερφών πλοίων, πάντοτε το Ν. Καζαντζάκης μου έρχεται πρώτο στο νου.

Να πω και μια σύντομη ιστορία.

Με το Κινγκ Μίνως τα έφερε η τύχη να πρέπει να ταξιδέψω από Ηράκλειο προς Πειραιά την ημέρα που είχε κατέβει στην Κρήτη το Superfast III, με τον αείμνηστο Περικλή Παναγόπουλο μέσα. Ήταν τότε που είχε ανακοινώσει την πρόθεση του να δρομολογήσει Superfast στο Ηράκλειο και είχε κατεβάσει το νεότευκτο τότε Superfast ΙΙΙ σε ταξίδι γνωριμίας.

Λοιπόν, λίγο πριν την αναχώρηση βγήκε απαγορευτικό και έτσι το Κινγκ Μίνως δεν αναχώρησε για Πειραιά. Έλα όμως που αναχώρησε το Superfast III για τον επόμενο προορισμό του τη Θεσσαλονίκη (στα πλαίσια του ταξιδιού γνωριμίας) μια και δεν το έπιανε το απαγορευτικό. Περιττό να σας πω το τι ... καλοσυνάτες ευχές έδωσαν οι επιβάτες στο πλήρωμα του Κινγκ Μίνως και άντε το πλήρωμα να τους εξηγήσει ότι το άλλο πλοίο δεν το έπιανε το απαγορευτικό.

Τέλος πάντων, μετά από έναν πολύ ωραίο ύπνο σε μια από τις εξωτερικές δίκλινες καμπίνες του πλοίου, αναχωρήσαμε το επόμενο πρωί σε ένα απολαυστικό χειμερινό ημερήσιο ταξίδι, με το καλοτάξιδο Κινγκ Μίνως και  με τη μοναδική φιλοξενία του καπτά Μανώλη Χρονάκη.

Link to comment
Share on other sites

Πωπω περιστατικό, ωραία ιστορία.

 

Εμένα αυτά τα δύο πλοία μου θυμίζουν τους Wham:D. Ενώ ο George Michael(Καζαντζάκης) πήρε όλα τα φώτα και τη δόξα, ο Andrew Ridgeley(Κινγκ Μίνως) έμεινε σαν μια υποσημείωση στην ιστορία, ευτυχώς ή δυστυχώς. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που μου αρεσε σε αυτα τα πλοια ειναι οτι η επιβιβαση γινοταν πλευρικα με  εξωτερικη σκαλα, μπορει να φαινοταν αναχρονιστικο αλλα εμενα μου εδινε μια ομορφη εικονα..

Πρεπει να ηταν απο τα τελευταια στον Πειραια που χρησιμοποιουσαν εξ.σκαλα..(Παλαιοτερα ειχαν και τα Καντια-Ρεθυμνον)

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, polmyt said:

Εσωτερικα ηταν ιδια διαρυθμιση με το ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ;

Σχεδον . στο  Καζαντζακης το σερβις ηταν  στα μεσα και το σαλονι  πρυμνα.  στο κινγκ μινως εκει ηταν το σαλονι της οικονομικης και πρυμα  το σερβις

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
7 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

ERIMO MARU

επιβατηγό/οχηματαγωγό
Νihon Enkai Ferry,Tokyo
Kanasashi,Shimizu 1972
7836 grt  155.0x22.8x6.0 m
2 MAN 14170 kw  20.2 kts
761 επιβάτες  300 ΙΧ
γραμμή Τοkyo-Tomakomai
1987 πώληση Μινωϊκές γραμμές
όνομα ΚΙΝΓΚ ΜΙΝΩΣ
Αδελφό SHIRETOKO MARU
πηγή Wikipedia

ERIMO MARU.jpg

Just for the record

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πανεμορφο το πλοιο στα πρωτα χρονια του στην Ελλαδα δεμενο στην παγοδα μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Λογικα για ακινησια πρεπει να ειναι εκει μιας και εκεινη την εποχη ταξιδευε ακομα στην Αδριατικη

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...