Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Αιολίς βρισκόταν τις προηγούμενες μέρες στην Αμαλιάπολη,πιθανότατα για εργασίες συντήρησης.Απόψε αναχώρησε για τη βάση του,για τον Άγιο Ευστράτιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Αγαπημενο πλοιο το συγκεκριμνο,οποτε ηταν και μεγαλη η χαρα που το πετυχα απο σποντα στην Αμαλιαπολη

Το πλοιο εχει δεσει απο την εξω πλευρα του μικρου λιμανιου .53 ετων πλεον και βλεποντας το απο κοντα φαινεται σε μεγαλο βαθμο και τα χρονια του και το ποσο ταλαιπωρημενο ειναι.Τρεξιματα αρκετα ειδικα στην πλωρη ,αποτελεσμα και των καιρων που τρωει συχνα πυκνα στο κεντρικο Αιγαιο.

Στο γκαραζ παρατηρησα κοσμο που δουλευε ενω λογικα τις επομενες μερες θα βγει για δεξαμενισμο στο ναυπηγειο του Κουρη

Η πρωτη εικονα παντως που βλεπει καποιος μπαινοντας στην Αμαλιαπολη ειναι αυτη με το πλοιο να δενει ομορφα με το υπολοιπο τοπιο

 

Link to comment
Share on other sites

Λογικα για τα τελευταια μαζεματα πηγε στην Αμαλιαπολη

Εντωμεταξυ πρεπει να ειναι το μεγαλυτερο πλοιο που εχει παει για δεξαμενισμο στο Τρικερι.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Αιολίς ολοκλήρωσε τις εργασίες του στην Αμαλιάπολη και επιστρέφει στον Άγιο Ευστράτιο μετά από ακινησία 1.5 μήνα. Νομίζω είναι το μεγαλύτερο διάστημα που έχει ληψει από τα δρομολόγια του, που προφανώς θα σχετίζεται και με αλλαγή του νηογνώμονα του.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Αιολίς ΔΕΝ έχει επιστρέψει ακόμα στα δρομολόγια του (παραμένει δεμένο στη Λήμνο) ενώ έχει συμπληρώσει 2 μήνες απουσίας. Ακούγεται ότι δεν μπορεί να βγάλει/ανανεώσει κάποιες άδειες/πιστοποιητικά χωρίς να διευκρινίζονται ποιά όμως. Υπάρχει τέτοιο σενάριο, γνωρίζει κανείς; Ακούγεται επίσης πως αν δεν επιστρέψει μέχρι το τέλος του μήνα θα χάσει τη γραμμή.  Μεγάλη ταλαιπωρία για τους ντόποιους η οποία δεν φαίνεται να έχει τέλος, φυσικά από τη τοπική αρχή δεν έχει ακουστεί το παραμικρό σε αντίθεση με παλαιότερα που όποτε αδυνατούσε να προσεγγίσει το "μεγάλο" είχαμε και αντίστοιχη ανακοίνωση-διαμαρτυρία.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που βρήκα σαν αναφορά για το θεμα είναι η επιστολη βουλευτή προς τον πλακιωτακη τέλη Απριλίου που αναφέρει πως το πλοίο έχει διορθώσει όλες τις παρατηρήσεις του ωστόσο δεν του δίνουν πιστοποιητικά.

Απο τον Αη Στράτη μην περιμένεις διαμαρτυρίες για το Αιολίς. Ήμουν παρών σε μια κουβέντα που ένας επιβάτης το χαρακτήρισε σκυλοπνιχτη και κάτοικος του νησιού πήρε τον καβγά επάνω του υπερασπιζόμενος το καραβάκι.

https://www.emprosnet.gr/politiki/na-epanelthei-amesa-to-aiolis-sto-dromologio-ai-strati-limnou

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι δεν έχει κυρηχθεί ακόμα έκπτωτη η εταιρία του. Έχουν συμπληρωθεί 3+ μήνες χωρίς να εκτελούνται δρομολόγια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον Αη Στράτη...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτό το άρθρο με ημερομηνία 25 μαϊου ακόμα περίμενε τα πιστοποιητικά. Εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν έχει υπάρξει ούτε μια αντίδραση για το θέμα από τους κατοίκους και την διοικηση του Αγίου Ευστρατίου. Οκ το αγαπάνε το καραβάκι αλλά τόσοι μήνες εκτός παραπαει.

https://limnosnea.gr/ti-symvainei-me-to-aiolis-pano-apo-3-mines-choris-kathimerini-syndesi-o-agios-efstratios/

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έτσι είναι αλλά νησιά δεν δέχονται το Πρέβελη ούτε για είκοσι μέρες και άλλα μένουν χωρίς τοπικό για μήνες ολόκληρους και δεν ακούγεται τίποτα. Όταν η δημοτική αρχή και η πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι μια οικογένεια όμως αυτά συμβαίνουν. Φυσικά οι φιλίες και οι γνωριμίες επεκτείνονται και στα εκάστοτε υπουργεία γιατί δεν νοείται να απουσιάζει πλοίο τόσους μήνες από άγονη γραμμή και να μην βγαίνει έκπτωτο. Προπερσι το aqua blue "κινδύνευε" ενώ είχε αντικατασταθεί επειδή είχε αντικατασταθεί από υποδιαιστερα πλοία... Εν κατακλείδι ήταν η καλύτερη ευκαιρία εδώ και πολλά χρόνια να φύγει επιτέλους το Αιολίς αλλά και αυτοί που το εκμεταλλεύονται.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, pilot said:

Και ακόμα μεγαλύτερο νομίζω το Αιολίς

Α, το ΑΙΟΛΙΣ είναι ακόμη μεγαλύτερο του ΜΑΚΕΔΩΝ?? Δεν το ήξερα.... Σ'ευχαριστώ πολύ, Pilot!!! 😃 😃

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το ΑΙΟΛΙΣ ,κατα την αποψη μου, ειναι για τον Αη Στρατη οτι το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ για τις μικρες Κυκλαδες.Επιτελει μεγαλο εργο και ειναι η συνδεση για τους ελαχιστους κατοικους του νησιου με τη Λημνο.Η διαφορα τους ειναι οτι ενω ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ ειναι διασημος, το ΑΙΟΛΙΣ βρισκεται στην αφανεια και δεν το ξερει σχεδον κανεις

Σημερα θα δουμε τη μανουβρα του στο λιμανι της Μυρινας της Λημνου με βιντεο τραβηγμενο απο το καστρο. Μακρινο το πλανο στην αρχη για να δουμε και πως ειναι γενικοτερα το λιμανι

 

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι ένα αναγκαίο κακό και τίποτα παραπάνω, πρέπει να σταματήσουμε να τα βλέπουμε όλα τόσο ρομαντικά και να δούμε τα πράγματα όπως είναι.

Παίρνει μια υπέρογκη επιδότηση για την ηλικία και τη κλάση του και για αυτό κάνει ότι κάνει.

Μια επιδότηση κομμένη ραμμένη στα μέτρα του καθώς έχει ρήτρα πως η ναυτιλιακή εταιρεία που θα την έχει πρέπει να έχει έδρα τον Άγιο Ευστράτιο, με αποτέλεσμα να μην έχει ανταγωνισμό.

Κόβει κανονικά εισιτήρια χωρίς να έχει χαρτιά επιβατηγού,γδέρνει τα τοπικά κατάστημα με φορτωτικές για το παραμικρό δεματακι και κάποια τα συμφέρει καλύτερα να πάνε με το aqua blue στη λημνο να φορτώσουν τα φορτηγά τους παρά να πληρώνουν δέμα δέμα.

Γδέρνει δε και τους ψαράδες στους οποίους αρνείται να παρέχει καταψύκτες όπως έκανε παλαιότερα. Φυσικά δεν παρέχει ούτε ψυγείο όπως συνήθιζε και τρόφιμα όπως το παγωτό πχ δεν μπορούν να μεταφερθούν με ασφάλεια.

Αν χάσει μέρα λόγω καιρού την επόμενη θα κάνει διπλό δρομολόγιο σε ότι ώρες θέλει απλά για να μαζέψει την επιδότηση.Όπως καταλαβαίνετε δρομολόγια που δεν ξέρει κανείς ποτέ θα εκτελεστούν δεν εξυπηρετούν κανέναν.

Μήπως οι δυόμισι ώρες+ είναι υπερβολικές και οι 8 κόμβοι λίγοι? Μήπως το σκαρί του με το μικρό βύθισμα μόνο ταλαιπωρία προσφέρει? Μήπως συνεισφέρει στην περαιτέρω αύξηση των τιμών τόσο των προϊόντων αλλά και των υπηρεσιών δυσκολεύοντας περισσότερο την επιβίωση στο νησί? Μήπως η φετινή του απουσία δημιουργεί επιπλέον ανασφάλειες και αμφιβολίες στους κατοίκους του νησιού οδηγοντας τους μακριά από αυτό?

Αν σας αρέσει το καραβάκι σαν καραβάκι δεν σας αδικώ και εγώ το βρίσκω χαριτωμένο αλλά αυτή η καραμέλα "ήρωας του Αιγαίου και σωτήρας των νησιών" πρέπει να σταματήσει αλλιώς δε θα πάμε ποτέ μπροστά.

Link to comment
Share on other sites

On 9/9/2023 at 9:55 PM, polmyt said:

Η διαφορα τους ειναι οτι ενω ο ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ ειναι διασημος, το ΑΙΟΛΙΣ βρισκεται στην αφανεια και δεν το ξερει σχεδον κανεις

Με τη μόνη διαφορά ότι λόγω  ηλικίας δεν παίρνει επιβάτες,τουλάχιστον νόμιμα.

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ειχα ακουσει και εγω οτι δηλαδη παιρνει μεχρι 12 επιβατες, σαν ρο-ρο δηλαδη, αλλα το 2019 σε ενα απο τα ταξιδια που ειχα κανει μαζι του ειχε μεσα πανω απο 70 επιβατες σιγουρα. 

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...