Neptune Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Νότια της Σαντορίνης με προορισμό Αλεξανδρέττα... Μέλι έχουν οι Τούρκοι φαίνεται. Ξέρεις κανείς τι ναύλος παίζει εκεί για το πλοίο; και στη θεση του Μπριτζ απο σημερα το Ριγκελ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Εχουν συστησει κοινοπραξια,αλλα ουσιαστικα φαινεται η ventouris ferries και ο Βεντουρης που εχει τη διαχειρηση.Γραμμη που εχει καλο σεφτε για την ωρα μεχρι να πλακωσει εκει ο καθε πικραμενος(Ανεκ κ σια ) Αυτο που εχω ακουσει ειναι οτι δεν υπαρχει κοινοπραξια μεταξυ Βεντουρη και Αρκουμανη, απλως συνεργασια μεταξυ τους, για το κοινο τους συμφερον!! Δηλαδη συνεργασια στα δρομολογια (να μην κανουν ασκοπα δρομολογια) αλλα οι εισπραξεις ειναι αυτες που κανει καθε πλοιο! Δηλαδη δεν πανε στα 4 ή με καποιο ποσοστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Τα πλοια που δραστηριοποιουνται αυτη την περιοδο στη γραμμη ειναι Τα AF Claudia(πρωην Δαιδαλος),Aurelia και ΑF Francesca για λογαριασμο της Adria Ferries Τα Rigel και Bari για τον Βεντουρη Το Bridge για την European Και το Ιεραπετρα για την Ena Shipping ltd(Ανεκ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pagrati7 Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Και το Bridge για λογαριασμό του Βεντούρη δουλεύει, καθώς υπάρχει κοινοπραξία... Επίσης ξεχνάς το Aurelia για λογαριασμό της Adria... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 (edited) Το χα βαλει το Aurelia.Το Bridge δεν δουλευει για τον Βεντουρη υπαρχει απλα μια συνεργασια και οχι κοινοπραξια(τα εχει αναλυσει εκτενως ο Π100 δυο μηνυματα παραπανω)μεταξυ των 2 εταιριων. Edited July 27, 2014 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 To SNAV LAZIO που βλεπω οτι κανει τη γραμμη πως βρεθηκε εκει? Πηγε στη θεση του Rhapsody που ακουω οτι εχει θεματακια ακομα και δεν προλαβαινει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Δεν είχε ανακοινωθεί ότι θα μπει για τη σεζόν; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 (edited) για το Lazio στο ferries of southern europe εχει γραφτει εδω και καιρο αρκετες φορες. εδω δεν θυμαμαι να το εχουμε αναφερει Edited August 3, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Προσωρινα μπηκε το Snav Lazio καθως το Rhapsody δεν ειναι ακομα ετοιμο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted August 3, 2015 Share Posted August 3, 2015 Υποτίθεται, πως από τις 5 του μηνός θα μπει το Rhapsody. Θα δούμε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted August 5, 2015 Share Posted August 5, 2015 Αφού σκέφτομαι τελικά να πάω με το τουτού Δυρράχιο από Λευκάδα στις διακοπές για πάρτη αυτού και της χοντρής, αν και βαριέμαι λίγο μόνος. Δεν θα εισαι μονος εχει κυκλοφορησει σχετικο σποτακι και μεχρι τοτε θα το εχουν μαθει πολλοι. Υ.Γ Τα σποτακια του Λιανου ειναι καλυτερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 (edited) Πολυ καλα τα πηγε σε σημειο μαλιστα οπου η GNV ανακοινωσε τη δρομολογηση κι αλλου πλοιου στη γραμμη του Δυρραχιου ενω συμφωνα με το ship2shore η εταιρεια θα ναυλωσει 2 πλοια απο την SNCM.και κάπως έτσι ο ανταγωνισμός πάει σε άλλο επίπεδο !!ενδιαφέρον....γιατί όντως τα πήγε καλά ! Edited September 17, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted September 17, 2015 Share Posted September 17, 2015 Για αυτό ίσως και η αγορά του Rigel II από το Βεντούρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 Με αφορμή την έλευση νέων, μεγαλύτερων πλοίων φέτος στις γραμμές της Αλβανίας και την έναρξη δρομολογίων σε νέους προορισμούς, μου γεννήθηκε η απορία πού μπορεί να οφείλεται αυτό. Ειδικά σε συνάρτηση με την οικτρή οικονομική κατάσταση στη γείτονα χώρα (χειρότερη από τη δική μας) και τον (ακόμα) υποανάπτυκτο τουρισμό. Και όλα αυτά, σε σύγκριση με τις δικές μας γραμμές στην Αδριατική, όπου πολλά μεγάλα, αξιόλογα πλοία είτε έχουν πουληθεί, είτε έχουν αλλάξει περιοχές δραστηριοποίησης. Έχει κανείς καμιά ιδέα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted September 29, 2015 Share Posted September 29, 2015 πολλες, αλλα δεν λεγονται δημοσιως Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted September 30, 2015 Share Posted September 30, 2015 Α, μάλιστα, τέτοια έχουμε ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted September 30, 2015 Share Posted September 30, 2015 (edited) Μη βιαζομαστε τοσο πολυ να βγαζουμε συμπερασματα. Συμφωνα με τα στοιχεια των Μπαρεζων το 8 μηνο του 2015 μετακινηθηκαν στη γραμμη 514.000 επιβατες και 50.000 ιχ.Tην ιδια ωρα με βαση τα διαθεσιμα στοιχεια στο 6μηνο στη γραμμη Ελλαδας-Ancona ειχαν διακινηθει λιγο κατω απο 300.000.Οποτε αν το αναγουμε στο 8μηνο(βαζοντας μεσα Ιουλιο-Αυγουστο που ειναι μηνες υψηλης κινησης)μιλαμε για ιδια περιπου μεγεθη με την Αλβανια να υπερεχει λογω σαφως μικροτερου λειτουργικου κοστους των πλοιων(τοσο σε καυσιμα λογω της μικρης αποστασης οσο και σε κοστος επανδρωσης) Ancora, secondo l’AP del Levante il traffico passeggeri nei primi 8 mesi del 2015 ha registrato complessive 514mila unità (+5,5% sullo stesso periodo del 2014), mentre il solo mese di agosto sono state superate le 220mila unità (il 14% in più). Un incremento analogo si è riscontrato nel numero delle auto, cresciute di circa 50.000 unità (+17%). Edited September 30, 2015 by MILTIADIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2015 Author Share Posted November 6, 2015 Αυτή τη περίοδο στη γραμμή Μπάρι Δυρραχίου υπάρχουν 5 πλοία!! Το Rigel II, το Bari, το AF Claudia Prina, το Af Francesca και το Rhapsody Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Ανταγωνισμος..που φετος οπως βλεπουμε με τα 5 πλοια και την σφηνα του μιστερ GNV ειναι ιδιαιτερα θερμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted November 6, 2015 Share Posted November 6, 2015 Να σημειώσουμε οτι το Rhapsody κάνει 6 δρομολόγια εβδομαδιαίως ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 6, 2015 Author Share Posted November 6, 2015 Με ένα πλοίο προσπαθεί να κάνει τα ίδια δρομολόγια με τους υπόλοιπους ανταγωνιστές που έχουν από δύο πλοία Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 H GNV και η Adria συστηνουν κοινοπραξια στη γραμμη Μπαρι-Δυρραχιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Πήγε καλά ο Βεντούρης με το Ρίγκελ ΙΙ και τώρα ενώνουν τις δυνάμεις για να τον αντιμετωπίσουν καλύτερα; Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Ακριβώς ετσι διότι εχω ακούσει ειδικά στο Rhapsody η κίνηση είναι παρα πολύ χαμηλή σε σημείο που είναι αμφίβολο αν βγάζει το πλοίο τα έξοδά του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted December 7, 2015 Share Posted December 7, 2015 Οπότε και δύσκολα ο Κυανούς Ορίζον θα αποχωριστεί τον Πειραιά Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now