Jump to content
Shipfriends

Απόστολος Π (ΙΜΟ 8329907)


Recommended Posts

  • 3 years later...

Εβρέθει ο δόλιος Αποστόλης ο οποίος ταξιδεύει αλλά βρίσκεται σε μαύρα χάλια όπως θα δείτε από την φωτογραφία.:(

Βεβαίως η φώτο είναι πριν από ένα χρόνο οπότε είναι αμφίβολη η ύπαρξη του ακόμη.

Πάντως από τότε που το πήραν από την hsw που το ειχε δμένο στα Αμπελάκια δεν πρέπει να έχει πέσει μήτε κατσαβίδι μήτε πινελιά.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Αν παρατηρησει κανεις φαινεται ελαχιστα και το δελφινι στην τσιμινιερα του πλοιου απο την εποχη της Hellas Ferries.

H οποια τσιμινιερα ειναι ψευτικη αν κρινω απο το ποσο μαυρη ειναι η πρυμνη του βαποριου και ποσο καθαρη αυτη.

Link to comment
Share on other sites

Ο Αποστολος ειναι μαζι με το ΑΦΑΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ 2 και διαφορες αλλες παλιες ελληνικες παντοφλες στη ζανζιβαρη και δουλευουν κανονικα

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
στην ιδια γραμμη βρισκεται και πρωην ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π.

Σωστος ο φιλος PIANOMAN.Ταξιδευει ακομα στην Ζανζιβαρη ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ και μαλιστα το shipspotting εχει και δυο σχετικα φρεσκιες φωτο.Η πρωτη μαλιστα ειναι του προηγουμενου μηνα ενω η δευτερη του Δεκεμβριου.Τα μαυρα της τα χαλια εχει βασικα ομως παρατηρουμε μια μικρη αλλαγη στην πρυμη καθως και οτι πλεoν απο τη μεση και πισω εχει βαφτει μπλε.Ακομα ομως υπαρχει το δελφινi της Hellas Ferries.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έτσι για αρχειακούς/ιστορικούς λόγους να πούμε ότι το όνομα του πλοίου στα registries όταν έφυγε απο την Ελλαδα ηταν Spiceislander I(μια λέξη δηλαδή), ενώ μετέπειτα έγινε Spice Islander I. Ακόμη, φαίνεται το πλοίο αμα τη κατασκευή του να πήρε το όνομα Μαριάννα και να μετονομάστηκε σε Απόστολος Π το 1988(. Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει αυτό, το θυμάται κάποιος να ταξιδεύει σαν Μαριάννα και αν ναι πού?

Να δούμε τώρα τι έγινε και σε σχέση με ένα περιστατικό που συνέβη στο πλοίο το 2007όπως μας λένε οι Lloyds:

27 September 2007, 22:12

Spiceislander I

London, Sep 27 -- The crew of the Norfolk based USS Stout rendered assistance to ferry "Spice Island" (? passenger ro/ro Spiceislander I 836 gt built 1967) in international waters off the coast of Somalia, on Tuesday (Sep 25). The vessel was just carrying a crew and was travelling from Oman to Tanzania when it called for help, after running out of fuel, in an area prone to piracy. The USS Stout and a helicopter from USS James E. Williams responded to the request for help. The helicopter was first on scene and established communications with the ferry's crew. USS Stout arrived on scene late evening and stayed with the 180-foot vessel until sunrise, when assistance operations could begin. After a boarding team conducted a safety and security inspection, the vessel was towed, while the naval vessel provided the 10-man crew with food, water, and 7,800 gallons of fuel, eventually getting it running on its own.

Με λίγα λόγια και για όσους δεν δουλεύουν τα φράγκικα, το πλοίο ταξιδεύοντας από Ομάν προς Τανζανία έμεινε απο καύσιμα(!!) και σε βοήθειά του έσπευσε ένα αμερικανικό πολεμικό πλοίο που παρέπλεε την περιοχή, το οποίο και τελικά προμήθευσε τον Απόστολο εκτός από καύσιμα με νερό και φαγητό! Άρα οι κακομοίρηδες που το ταξίδευαν είχαν κι άλλα προβλήματα εκτός από τα καύσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Κυριε nick the greek, εγω θυμαμαι τον αποστολο βαμμενο μπλε στις μπαντες χαμηλα και μετα μπεζ (85-88)

οπου μετα εγινε ασπρος, αλλα το ονομα τοτε ηταν σιγουρα ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π. Οποτε αν ειχε αλλο ονομα πρεπει να ηταν αρκετα παλαιοτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Φιλε παντελη στις ωραιες σου φωτο διακρινεται και η πρυμνη του θρυλικου ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π. που ειναι τραβηγμενο εξω!!! Αν εχεις και αυτο σε φωτο θα χαιρομουν πολυ να το μοιραζοσουν μαζι μας!

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

Όταν ψάχνεις στο κουτί της Πανδόρας!!!!! 2 φωτο τραβηγμένες στις 17/03/2007 απο το Απόστολος Π, πρέπει να είναι τραβηγμένες κάπου ανάμεσα Κανέλλου & Φραντζή. Χαρισμένες σε όλους σας και τον φίλο PIANOMAN που το ζήτησε;)

Link to comment
Share on other sites

Αλλες δυο φωτο απο τον καιρου που ηταν στην Ελλαδα.

Παροπλισμενος στα Αμπελακια τον Ιουλιο του 2006 και δεμενος μπροστα στο κεντρικο λιμεναρχειο τον Οκτωβριο του 2005.

Απο οσες παντοφλες εχω δει σε φωτογραφιες απο τα ξενα πρεπει να ειναι μακραν αυτη που εχει τα περισσοτερα χαλια:(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 4 months later...

Με λίγα λόγια και για όσους δεν δουλεύουν τα φράγκικα, το πλοίο ταξιδεύοντας από Ομάν προς Τανζανία έμεινε απο καύσιμα(!!) και σε βοήθειά του έσπευσε ένα αμερικανικό πολεμικό πλοίο που παρέπλεε την περιοχή, το οποίο και τελικά προμήθευσε τον Απόστολο εκτός από καύσιμα με νερό και φαγητό! Άρα οι κακομοίρηδες που το ταξίδευαν είχαν κι άλλα προβλήματα εκτός από τα καύσιμα.

Για την ιστορια να πουμε οτι στο ports.co.za υπαρχει μια φωτογραφια απο το περιστατικο.Εκτος απο αυτα που μας ειπε ο Nick το site αναφερει οτι οι Αμερικανοι ρυμουλκυσαν το πλοιο μεχρι να αποκατασταθει το προβλημα

post-1819-0-59827200-1301999499_thumb.jp

Εδω εχει και αλλες φωτογραφιες

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οτι πιο καινουριο εχουμε δει απο τον ΑΠΟΣΤΟΛΟ μιας και η φωτο ειναι απο τον Αυγουστο του 2010.Ακομα λεγεται SPICE ISLANDER I και αν κρινω απο την εξωτερικη του κατασταση που ειναι οτι καλυτερο εχουμε δει τοσα χρονια εκει συμπεραινουμε οτι μαλλον ειχε βγει προσφατα απο δεξαμενη

5704565325_5613c3ccc9_b.jpg

Απο το flickr

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε φωτογραφίες από την Ζανζιβάρη, ακόμα και σήμερα, μπορούμε να διακρίνουμε να αναγράφεται στον καταπέλτη του πλοίου με μεγάλα ανάγλυφα γράμματα, το : ΓΚΟΥΜΑΣ - ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ.

Εκεί να ναυπηγήθηκε ή να του έγινε κάποια μετασκευή ???

Και μία φρεσκότερη φωτό του πλοίου από το Stonetown της Ζανζιβάρης, Μάρτιος 2011. Από το flickr.

post-2102-0-28481200-1312328394_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mλάμε βέβαια για τραγωδία. Σύμφωνα με update στην Ναυτεμπορική, οι επιβαίνοντες ήταν 600, από τους οποίους έχουν μέχρι στιγμής διασωθεί μόνο οι 260.

Προς το παρόν δεν μπόρεσα να βρω καμμία σχετική καταχώρηση στον Αφρικάνικο τύπο για το δυστύχημα. Όσο πάντως και αν το όνομα του πλοίου που αναφέρεται, διαφέρει ελάχιστα από το πραγματικό (Spice Ιslander I), νομίζω ότι σίγουρα μπορούμε να μιλάμε για το πρώην δικό μας ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π.

Εν αναμονή περισσότερων πληροφοριών.........

Εdit : Η είδηση και από το zougla.gr

Δεκάδες νεκροί από ανατροπή υπερφορτωμένου πορθμείου στη Ζανζιβάρη

Όπως ανακοίνωσε υπουργός της ημιαυτόνομης Δημοκρατίας της Ζανζιβάρης, ένα πορθμείο το οποίο συνδέει δύο νησιά στο αρχιπέλαγος της Ζανζιβάρης που βρίσκεται στα ανοιχτά της Τανζανίας, ανατράπηκε κατά τα ξημερώματα του Σαββάτου.

Τουλάχιστον 43 άνθρωποι έχουν χάσει την ζωή τους: «Έχουμε ανασύρει μέχρι στιγμής 43 νεκρούς αλλά έχουμε διασώσει 259 ανθρώπους», δήλωσε ο Μοχάμεντ Αμπούντ, ο υπουργός Εκτάκτων Καταστάσεων της Ζανζιβάρης, προσθέτοντας ότι 40 από τους διασωθέντες είναι πολύ σοβαρά τραυματισμένοι.

«Προσπαθούμε να εξακριβώσουμε τον αριθμό των ανθρώπων που επέβαιναν αλλά μας είπαν ότι το πορθμείο ήταν υπερφορτωμένο» είχε αναφέρει νωρίτερα ο Ίσα Γκαβού, αναπληρωτής υφυπουργός Υποδομών και Επικοινωνιών.

«Τα σωστικά συνεργεία και η αστυνομία βρίσκονται στην περιοχή. Η έρευνα έχει ξεκινήσει στο πλοίο το οποίο έχει ανατραπεί» ανέφερε ο διευθυντής της λιμενικής αρχής της Ζανζιβάρης, Μουσταφά Τζούμπε.

Συνολικά στο πορθμείο επέβαιναν 600 άνθρωποι και οι 260 έχουν διασωθεί. «Περίπου 260 επιβάτες έχουν μέχρι στιγμής διασωθεί... έχουμε ανασύρει αρκετές σορούς αλλά δεν μπορώ να δώσω τον ακριβή αριθμό των νεκρών προς το παρόν γιατί η κατάσταση είναι ιδιαίτερα ρευστή» δήλωσε στο Reuters ο επίτροπος της Ζανζιβάρης Μούσα Αλι Μούσα και πρόσθεσε: «Λόγω των ισχυρών ανέμων στον ωκεανό, ορισμένες από τις σορούς μπορεί ακόμη και να ξεβραστούν στην Τάνγκα».

Το πορθμείο MV Spice Island ξεκίνησε τα μεσάνυχτα της Παρασκευής (ώρα Ελλάδας) από το νησί Ουνγκούτζα κατευθυνόμενο προς το νησί Πέμπα και βυθίστηκε τέσσερις ώρες αργότερα.

Εdit : Έχουμε την επιβεβαίωση ότι πράγματι πρόκειται για το SPICE ISLANDER - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π.

Η είδηση από το Aljazeera.

A ferry carrying more than 500 passengers from Zanzibar to Pemba island off the East African country of Tanzania has capsized, with scores dead and missing, police said on Saturday.

About 260 people have been rescued and 53 bodies recovered, but around 300 people are still unaccounted for, the government said.

Zanzibar and Pemba are the two main islands of the Zanzibar archipelago, a popular destination for tourists visiting their pristine Indian Ocean beaches.

"We are fearing the greatest calamity in the history of Zanzibar. This is a disaster," a government official in Zanzibar, who declined to be named, told the Reuters news agency.

Abdullah Saied, one of those rescued from the ferry, said the MV Spice Islander was heavily overloaded and sank in an area with heavy currents in deep sea between mainland Tanzania and Pemba Island at about 1am local time.

Thousands of residents mobbed the docks of Stone Town on Zanzibar, an island near Pemba, waiting for news, The Associated Press reported.

One man was screaming that he had lost 25 members of his family, including his sisters, his wife and grandsons. He was too upset to give his name.

Many of those present expressed anger that the ship had been allowed to leave port so overloaded and called on government officials to resign.

"The ship's manifest [passenger list] shows that the vessel travelling from Unguja [Zanzibar] to Pemba islands had more than 500 passengers on board," Mussa Alli Mussa, Zanzibar's police commissioner, told the Reuters news agency.

"We have recovered several bodies but I can't give you the exact death toll at the moment because the situation is very volatile," he said.

Mussa said rescue workers with the aid of some fishing boats in the area were helping to rescue more passengers and recover bodies.

"Because of strong ocean winds, some of the bodies could even be washed up in Tanga [mainland Tanzania]," he said. "The cause of the accident cannot be confirmed at the moment."

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Ο διεθνής τύπος έχει ασχοληθεί εκτενώς με την ανατροπή και βύθιση του SPICE ISLANDER, η οποία είχε ως συνέπεια τον θάνατο εκατοντάδων επιβατών του.

Κατ' αρχήν να πούμε ότι είναι απειροελάχιστες έως μηδενικές οι πιθανότητες το πλοίο που ναυάγησε να είναι άλλο από το ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π, και από τις περιγραφές του δυστυχήματος, και από το δρομολόγιο που εκτελούσε, αλλά και από το ότι σε διάφορα δημοσιεύματα αναφέρεται ως "υπέργηρο" με έτος κατασκευής του το 1967.

Το πλοίο είχε ξεκινήσει το απόγευμα της Παρασκευής από το Νταρ Ες Σαλάμ έχοντας προορισμό το νησί Πέμπα, με ενδιάμεσο σταθμό το Stonetown της Ζανζιβάρης (νήσος Ουνγκούτζα στην τοπική διάλεκτο). Σύμφωνα με μαρτυρίες ήταν υπερφορτωμένο τόσο από επιβάτες οι οποίοι "επέστρεφαν στο σπίτι μετά τις διακοπές για να γιορτάσουν το τέλος του μουσουλμανικού ιερού μήνα του Ραμαζανιού", όσο και με αυτοκίνητα αλλά και εμπορεύματα (μεγάλο φορτίο ρυζιού, ζάχαρης και αλεύρων, οικοδομικά υλικά). Κάποιοι από τους επιβάτες που διεσώθησαν είπαν ότι το πλοίο είχε ήδη πριν την αναχώρηση του από το Νταρ Ες Σαλάμ εμφανή κλίση και πολύ μεγάλο αριθμό επιβαινόντων (συνωστισμός), γεγονός που έκανε πολλούς από αυτούς να αποβιβαστούν διαμαρτυρόμενοι πριν αυτό ξεκινήσει για το ταξίδι του.

Το SPICE ISLANDER απέπλευσε γύρω στα μεσάνυχτα της περασμένης Παρασκευής από το Stonetown της Ζανζιβάρης, και ανετράπη και βυθίστηκε τέσσερις ώρες αργότερα, τα ξημερώματα του Σαββάτου. Οι καιρικές συνθήκες ήταν ιδιαίτερα άσχημες, με δυνατούς ανέμους και μεγάλη θαλασσοταραχή. Μαρτυρίες από τους επιζήσαντες αναφέρουν ότι λίγη ώρα πριν την ανατροπή του, φαινόταν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αφού το πλοίο έκανε "ζιγκ-ζαγκ" (όπως λένε) και έπαιρνε μεγάλες κλίσεις. Πολλοί μάλιστα βλέποντας την κατάσταση, ζήτησαν σωσίβια από το πλήρωμα το οποίο όμως τους καθησύχαζε λέγοντας τους ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Το πλοίο στην συνέχεια, μετά από εισροή υδάτων αρχικά στον χώρο του γκαράζ και κατόπιν στο μηχανοστάσιο, έμεινε ακυβέρνητο με αποτέλεσμα την ανατροπή και βύθιση του.

Όπως είναι απόλυτα φυσικό για την χώρα στην οποία συνέβη το δυστύχημα, και με βάση τα όσα επικρατούν εκεί στον χώρο της ακτοπλοίας, δεν υπάρχει μέχρι τώρα (και είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ούτε στο μέλλον θα εξακριβωθεί) ο ακριβής αριθμός των επιβαινόντων στο πλοίο, και κατά συνέπεια ο αριθμός των επιβατών που έχασαν την ζωή τους. Άλλοι μιλάνε για 800 επιβαίνοντες, άλλοι για 1000 και περισσότερους, όταν το "πρωτόκολλο" του πλοίου ήταν για 600. Οι αριθμοί διαφέρουν κατά πολύ και στις αναφορές των επιζόντων, και των νεκρών που περισυνελλέγησαν, και βέβαια αυτών που ακόμα αγνοούνται, είτε ευρισκόμενοι στο κουφάρι του πλοίου που -σημειωτέον- βυθίστηκε σε αρκετά μεγάλο βάθος, είτε που κατά τις επόμενες ημέρες θα "βγουν" σε ακτές της Τανζανίας. Πάντως οι περισσότερες πηγές μιλάνε για τουλάχιστον 200 νεκρούς μέχρι στιγμής.

Στην ημιαυτόνομη δημοκρατία της Ζανζιβάρης, έχει κηρυχθεί, "κατόπιν εορτής" βέβαια, τριήμερο εθνικό πένθος, και φυσικά δεν λείπουν και οι υποσχέσεις για αναδιάρθρωση στο χώρο της ακτοπλοίας με καλύτερα και ασφαλέστερα πλοία στο ...μέλλον. Όλοι βέβαια γνωρίζουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ταξιδεύουν τα πορθμεία στις χώρες της Αφρικής, τους ανύπαρκτους λιμενικούς ελέγχους, τις υπερφορτώσεις, την έλλειψη οποιασδήποτε καταμέτρησης επιβατών, την σχεδόν ανύπαρκτη συντήρηση των πλοίων.

Στο διαδίκτυο, μπορεί κανείς να βρει αρκετές φωτογραφίες από την κινητοποίηση που υπήρξε για την περισυλλογή των επιζόντων και των σωρών από το ναυάγιο. Με υποτυπώδη μέσα βέβαια, στην πλειοψηφία τους βάρκες και μικρά επιβατηγά. Αρκετά σκληρές εικόνες με ανθρώπους να βγαίνουν στις παραλίες της Τανζανίας κρατώντας τυλιγμένες σε κουβέρτες τις σωρούς μικρών παιδιών.

Να πούμε για την ιστορία, ότι το πράσινο και ορεινό νησί Πέμπα στον Ινδικό Ωκεανό (αρχιπέλαγο Ζανζιβάρης), περιγράφεται ως ένας από τους καλύτερους προορισμούς για καταδύσεις στον κόσμο, και η Τανζανία έχει μεγάλα οικονομικά οφέλη από τον τουρισμό που αναπτύσσεται εκεί. Παρ' όλα αυτά, όπως αναφέρεται, στην Πέμπα δεν υπάρχει κανένα σωστικό μέσο για την αντιμετώπιση παρομοίων καταστάσεων, παρά μόνο ένα μικρό σκάφος της ακτοφυλακής για την ...αντιμετώπιση του λαθρεμπορίου.

Να δούμε τέλος έναν χάρτη της περιοχής όπου σημειώνω το σημείο περίπου που ναυάγησε το πλοίο,

post-2102-0-64171800-1315758068_thumb.jp

αλλά και να θυμηθούμε μία φωτογραφία του BURAQ I (ex- ΠΑΝΑΓΙΑ Κ) το οποίο ταξιδεύει στα ίδια μέρη, για να δούμε πως περίπου θα πρέπει -βάσει των αναφορών- να ήταν φορτωμένο και το SPICE ISLANDER στο μοιραίο ταξίδι του.

Link to comment
Share on other sites

Το ατυχημα ηταν ετσι κι αλλιως παγκοσμια ειδηση μιας και δυστυχως πνιγηκαν κοντα στα 200 ατομα. :(

Το διαδικτυο εχει γεμισει με φωτο της παντοφλας και πλεον μπορουμε να ειμαστε σιγουροι οτι το πλοιο ηταν το ΑΠΟΣΤΟΛΟ Π μιας και τα Τανζανικα μεσα ενημερωσης εχουν φωτο του πλοιου

Η dailynews μαλιστα εχει δανιστει και φωτο απο την γκαλερυ μας για το αρθρο της

Οπως και να χει ειναι κριμα για τους ανθρωπους και οσο και να ακουγεται κοινοτυπο μακαρι να ειναι το τελευταιο ατυχημα που συμβαινει

Link to comment
Share on other sites

Στο flickr, την ημέρα του ναυαγίου (Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου), ανέβηκε η παρακάτω φωτογραφία του πλοίου, η οποία ίσως να ήταν και η τελευταία του.

post-2102-0-14996500-1315847551_thumb.jp

Τραβήχτηκε στις 30 Αυγούστου 2011 στο Stonetown της Ζανζιβάρης, μόλις δέκα ημέρες πριν το τραγικό συμβάν, και η φωτογράφος Kristen Elsby αναφέρει στο σχόλιο της.

MV Spice Islander tragedy - ferry capsized today off Zanzibar, 180 lives lost

Little did I know when I snapped this photo 10 days ago that it would be among the last photos of it ever taken and that a major tragedy was about to befall the ship and its passengers.

Today the MV Spice Islander I capsized on its way from Zanzibar to Pemba with at least 800 passengers on board. Tragically, more than 180 passengers are dead, 320 have been rescued, while the rest are still missing. My condolences to those who have lost family members or are awaiting news of those missing.

Zanzibar, Tanzania, 2011

Να δούμε ακόμα μία φωτογραφία του πλοίου στο flickr (σε παλαιότερο χρόνο αυτή), από πρύμα μεριά, για να καταλάβουμε τον λόγο που το πλοίο αναφέρεται ως SPICE ISLANDER (χωρίς το I) από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Παρόμοια περίπτωση με το ΣΑΜΑΡΙΑ Ι που όλοι το γνωρίζουμε και το αναφέρουμε ως (σκέτο) ΣΑΜΑΡΙΑ.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

το yahoo groups και το etn δημοσιευουν αποσπασματα της "ΕΔΕ" (οπως τη λεν εκει τελως παντων B) ) που εγινε μετα το ναυαγιο. το πλοιο ειχε πρωτοκολλο για 600 ατομα, τα σωσιβια που ειχε επαρκουσαν για 100 :eek: και τη μερα του ναυαγιου μετεφερε κοντα στις 3.500 εκ των οποιων γυρω στις 2.800 αγνοουνται.

επισημως δεν εχει ανακοινωθει το πορισμα. θα ανακοινωθει στις 15/11 και ηδη γινονται πιεσεις για το σχετικο μαγειρεμα και υποβαθμιση των μεγεθων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...