Jump to content
Shipfriends

Γκόλντεν Βεργίνα (IMO 6613548)


Recommended Posts

έτσι ακριβώς γιατί  το Βεργινα δεν είχε την μετασκευή στην πρυμη . 
Αλλά το Ναιας ΙΙ επειδη δουλευε σε μια άκρως ανταγωνιστική γραμμη , ήταν και πιο προσεγμένο μηχανικά , σε αντίθεση με το Βεργινα που έτσι κι αλλιώς ήταν πολύ πιο γρήγορο στη γραμμή του , είτε σε σύγκριση με το Σαμαινα είτε με το Μιλένα. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν τόσο θέμα βάρους όσο θέμα trim που έπρεπε να είχε διορθωθεί με σαβουρώματα και δεν είχε γίνει. Αυτό έγινε όταν τοποθετήθηκε ο βολβός και άλλαξε το permanent ballast plan.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πιτσιρικάς ήμουν, και μια φορά που είχαμε κατέβει στον Πειραιά για να πάρουμε το Ναϊάς ΙΙ για Σύρο, είδαμε για πρώτη και το Γκόλντεν Βεργίνα, με τα σινιάλα της Stability Lines! Τι χαρά για μένα, που είχα δυο Ναϊάς ΙΙ 😄 

Το βαπόρι είχα αργότερα την τύχη να το ταξιδέψω αρκετές φορές για το Βαθύ της Σάμου, στο κλασικό του δρομολόγιο Πάρος - (Νάξος) - Εύδηλος - Καρλόβασι - Βαθύ.

Νέος τότε, έβγαζα όλο σχεδόν το ταξίδι στο πλωριό μπαλκόνι, και κοντά στις βαρδιόλες του πλοίου για να βλέπω τις κινήσεις του καπτά Βασίλη Γιαννακή στα ρεμέτζα. Εσωτερικά, το πλοίο, όπως έχει ειπωθεί και στα προηγούμενα post, δεν ήταν τίποτα το ιδιαίτερο και σε σχέση με το Μιλένα ήταν η μέρα με τη νύχτα.

Όμως, ήταν το γρηγορότερο της γραμμής, το πιο μαϊτζέβελο και το πιο καλοτάξιδο!

Συνήθως, στα καλοκαιρινά δρομολόγια της Παρασκευής, αναχωρούσε κοντά με το Μιλένα, αλλά όταν το Μιλένα έφθανε το επόμενο πρωί στο Καρλόβασι, το Βεργίνα συνήθως είχε πάει ήδη στο Βαθύ, είχε ξεφορτώσει και επέστρεφε στο Καρλόβασι. Την περίοδο εκείνη, το καλοκαίρι είχε άμεση αναχώρηση το Σάββατο από το Βαθύ για Πειραιά με τα γνωστά ενδιάμεσα λιμάνια. Θυμάμαι στο Καρλόβασι το Βεργίνα να μπαίνει και να δένει με χαρακτηριστική ευκολία, ακόμα και με το Μιλένα μέσα.

Τέλος, ένα καλοκαίρι της δεκαετίας του '90 είχε χαλάσει η μια του μηχανή και όταν την έφτιαξαν είχε έρθει Βαθύ και μετά φύγαμε απευθείας για Εύδηλο και Πειραιά για να προλάβει να επανέλθει κανονικά στα δρομολόγια του. Πρέπει να είχαμε φύγει γύρω στις 6 και το απόγευμα και να είχαμε φτάσει λίγο πριν τις 4 τα ξημερώματα. Μάλιστα, επειδή η βλάβη είχε καθηλώσει το βαπόρι κανά δυο ημέρες, είχαμε γίνει και θέμα στα δελτία, μάλιστα είχαν έρθει τηλεοπτικά συνεργεία τα ξημερώματα στον Πειραιά για να βιντεοσκοπήσουν την άφιξη και να κάνουν ρεπορτάζ!

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά η περίπτωση της Αυγουστιάτικης βλάβης που αναφέρεις πρέπει να ήταν το 1995. 
Είχε κάνει τότε κι ένα έκτακτο δρομολόγιο το Ναιας ΙΙ αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου μόνο μέχρι Ικαρια. 

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει τα χρόνια, αλλά πρέπει να έχουν δίκιο ο Annivas και ο Εύδοξος. Θυμάμαι ότι είχα πάει Σάμο τέλη Ιουλίου και είχα φύγει Αύγουστο.

Σίγουρα είχαμε φύγει από το Βαθύ. Το θυμάμαι γιατί είχα αφήσει τη μηχανή που είχα νοικιάσει τότε στο γραφείο στο Βαθύ και όχι στο Καρλόβασι.

Τελικά, το δρομολόγιο πρέπει να ήταν Βαθύ - Καρλόβασι - Εύδηλος - Πειραιάς.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΚΡΗΤΗ said:

Παιδια το γκολντεν βεργινα δεν ειχε παει καποτε και στην κασο? Η εγω το θυμαμαι λαθος

Έκανε ένα φεγγάρι κασοκαρπαθια πριν την Σάμο - Ικαρια και μάλιστα  είχε ένα ατύχημα στα Αρμαθια , εκεί που χτύπησε κι ο Πηγασος πριν 1,5 χρόνο .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...