Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 10/28/2019 at 3:22 PM, Nick the Greek said:

Η εταιρεία ανακοίνωσε στο επενδυτικό κοινό τη δημιουργία μιας νέας θέσης στο οργανόγραμμα της εταιρείας, της θέσης του αναπληρωτή Τσέο:D(CEO). Τη θέση πρόκειται να καλύψει η κόρη του ιδιοκτήτη, η κυρία Σεμίραμις Παληού. Δεν έχει έρθει ουρανοκατέβατη φυσικά, είναι ήδη εμπλεκόμενη στο τρέξιμο της εταιρείας. Είναι μία προφανής προετοιμασία της διάδοχης κατάστασης, όταν και εφ' όσον ο Σίμος Παληός αποφασίσει να πίνει πια τον πρωινό του καφέ στη βεράντα του σπιτιού του, κι όχι στον 4ο όροφο των γραφείων του στο Παλαιό Φάληρο.  

 

Και επισήμως στο τιμόνι της Diana η κυρία Σεμίραμις με τον πατέρα της Σίμο, να βαφτίζεται μη εκτελεστικός πρόεδρος. Καλά όλα αυτά αλλά η εταιρεία έχασε 9 εκατομμύρια δολλάρια για όλο το 2020 και εκεί κάτι πρέπει να αλλάξει. Η ναυλαγορά έχει εντυπωσιακή άνοδο το 2021 αλλά δεν ξέρω πόσα από τα πλοία της εταιρείας σποτάρουν για να το εκμεταλλευθούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Άσχημη εξέλιξη για την εταιρεία το ότι Αμερικανικό δικαστήριο την καταδίκασε σε πρόστιμο 2 εκατομμυρίων δολλαρίων σαν αποτέλεσμα μόλυνσης που διέπραξε το panamax Πρωτεύς κοντά στις ακτές των ΗΠΑ. Μάλιστα το πρόστιμο συνοδεύεται και με καταδίκη 2 ετών του Α' Μηχανικού με αναστολή. Προφανώς και δεν τους λείπουν τα 2 εκατομμύρια, η ζημιά όμως είναι ακόμη μεγαλύτερη και στο προφίλ της εταιρείας αλλά και στο ότι όπως μπορεί εύκολα να φανταστεί κανείς, τα πλοία της μπαίνουν πια για τα καλά στο στόχαστρο του US Coast Guard. Η ιδιαίτερη λεπτομέρεια της υπόθεσης είναι πως το συγκεκριμένο πλοίο δεν το διαχειριζόταν η ίδια η Diana αλλά ένα joint venture που έχουν κάνει με την Wilhelmsen. Μεγάλο και αξιοπρεπές όνομα στο χώρο η τελευταία, και για αυτούς είναι μια μεγάλη κηλίδα η συγκεκριμένη υπόθεση. 

Link to comment
Share on other sites

Μετά το περιστατικό του 2013, η Diana Shipping δημιούργησε μια θυγατρική εταιρεία με το όνομα Unitized Shipping και πέρασε τα πλοία που θα προσέγγιζαν σε λιμάνια των ΗΠΑ, έτσι ώστε να μην έχουν τόσες μεγάλες συνέπειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εδώ το update είναι ότι η Σεμίραμις Παληού έχει μπεί ιδιαιτέρως δυναμικά στην αγορά, αυτό μαρτυρά και η εξαγορά του στόλου της Sea Trade. Η πλοιοκτήτης κάνει τη φωνή της να ακουστεί και σε θέματα που άπτονται του περιβάλλοντος, νομίζω είναι θέμα χρόνου να μπεί η εταιρεία στο χορό και πλοίων νέας τεχνολογίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να βλεφαριάσουμε και ένα από τα πλοία που εδώ και 13 χρόνια είναι στις τάξεις της Diana Shipping, είναι το post panamax Alcmene (IMO 9568586) των 83 χιλιάδων τόνων dwt, που βλέπουμε εδώ να ξεφορτώνει στο Rotterdam. Ναυπηγείο του το Jiangsu New Yangzi Shipbuilding(YZJ 006-891) και η μηχανή του MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η εταιρεία ανακοίνωσε την απόκτηση του ultramax Nord Potomac (IMO 9775141) από τη Norden με τίμημα 28 εκατομμύρια δολλάρια. Το πλοίο είναι του 2016 και έχει dwt λίγο πάνω από 63 χιλιάδες τόνους. Αυτό από μόνο του βέβαια δεν δικαιολογεί την υψηλή τιμή, αυτό που την δικαιολογεί είναι πως το πλοίο είναι από τα λίγα στο μέγεθός του που είναι εξοπλισμένο με scrubber. Μαζί με αυτό η εταιρεία φτάνει τα 9 ultramax στο στόλο της ενώ την ίδια στιγμή έχει ήδη ξεφορτωθεί 5 από τα γηραιότερα πλοία του στόλου. 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Καλορίζικα και με καλά κέρδη να ευχηθούμε τα 2 kamsarmax που παρήγγειλε η εταιρεία στην Tsuneishi με παράδοση τέλη 2027/αρχές 2028. Η τιμή των τετιμημένων είναι στα 46 εκατομμύρια έκαστο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 10/12/2022 at 2:05 PM, Nick the Greek said:

Εδώ το update είναι ότι η Σεμίραμις Παληού έχει μπεί ιδιαιτέρως δυναμικά στην αγορά, αυτό μαρτυρά και η εξαγορά του στόλου της Sea Trade. Η πλοιοκτήτης κάνει τη φωνή της να ακουστεί και σε θέματα που άπτονται του περιβάλλοντος, νομίζω είναι θέμα χρόνου να μπεί η εταιρεία στο χορό και πλοίων νέας τεχνολογίας.

 

Όπερ και εγένετο. Κι αυτό γιατί τα 2 kamsarmax που η εταιρεία παρήγγειλε στο Tsuneishi και αναφέρονται στο προηγούμενο πόστ, είναι τελικά dual fuel με τη δυνατότητα κατανάλωσης μεθανόλης σαν καύσιμο, φυσικά είναι και NoX Tier III compliant. Για να δούμε βέβαια αν και πόσο θα χρησιμοποιηθεί και η μεθανόλη. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...