Jump to content
Shipfriends

Speedrunner Jet (IMO 9141871)


Recommended Posts

  • Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Τo απόγευμα της Τετάρτης 16 Μαΐου το Speedrunner 3 θα μεταφέρει σύμφωνα με το τοπικό έθιμο της Σίφνου την εικόνα της Παναγίας Χρυσοπηγής απ' τις Καμάρες στον ομώνυμο ιερό βράχο του νησιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
1 hour ago, Nick the Greek said:

Πολύ σωστά. Προσθέτω μέση τιμή MGO για το Σεπτέμβρη τα 711 δολλάρια, χτεσινή spot τιμή άνω των 750. 

Να κ η απαντηση γιατι το  speedrunner παει κομμενο...

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και άμεσα θα αρχίσουν οι εργασίες για την αποκατάσταση της μηχανικής βλάβης που έχει. Από ότι λένε θα κοπεί το γκαράζ για να βγει η μηχανή έξω. Δεν ξέρω ποια μηχανή αλλά μιλάνε για σοβαρή ζημιά. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Το Σάββατο 11/5 το πλοίο θα είναι ναυλωμένο για να μεταφέρει κόσμο που θα παρεβρίσκεται στη Μήλο, σε νοσηλευτικό συνέδριο , προς τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες υπήρξε καθυστέρηση στη χθεσινή αναχώρηση του Speedrunner III λογω επιθεώρησης  από το Υπουργείο, συμφωνα με το Cyclades24

Quote

Τεράστια ταλαιπωρία και πολύωρη καθυστέρηση στην αναχώρησή τους υπέστησαν οι επιβάτες που επέλεξαν να ταξιδέψουν σήμερα Δευτέρα (15/4) από τον Πειραιά για τις Δυτικές Κυκλάδες και συγκεκριμένα για τα νησιά Σέριφο, Σίφνο και Μήλο, με το ταχύπλοο “Speedrunner3”.

Το δρομολόγιο ήταν προγραμματισμένο για τις 12.00 το μεσημέρι, αλλά στους επιβάτες, που είχαν αρχίσει να καταφτάνουν από πολύ νωρίτερα για τον απόπλου, απαγορεύτηκε η είσοδος στο πλοίο επειδή γινόταν έλεγχος – επιθεώρηση καταλληλότητας από το επιθεωρητές του Υπουργείου Ναυτιλίας.

Η επιθεώρηση είχε ξεκινήσει από τις 11.00, αλλά επειδή θα γινόταν έλεγχος και σε ειδικά εξαρτήματα της μηχανής του καραβιού, παρήλθε η ώρα του προγραμματισμένου απόπλου, με αποτέλεσμα οι επιβάτες (και τα αυτοκίνητα), που σχημάτιζαν ουρές πάνω στο ντόκο, να χάσουν την υπομονή τους, να εξεγερθούν δικαιολογημένα και να ζητούν ενημέρωση και εξηγήσεις από τους υπευθύνους της πλοιοκτήτριας εταιρίας.

Αρχικά, ο ύπαρχος του πλοίου ενημέρωσε τον κόσμο για την επιθεώρηση και ανακοίνωσε ότι, επισήμως, το δρομολόγιο θεωρείται ακυρωμένο και όσοι επιβάτες επιθυμούν, μπορούν να ακυρώσουν τα εισιτήρια τους ώστε να μπορέσουν να ταξιδέψουν με το πλοίο “Διονύσιος Σολωμός”, που είχε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 14.30.

Στη συνέχεια, όμως, οι αξιωματικοί του “Speedrunner3” έλεγαν πως υπάρχει περίπτωση το πλοίο να αναχωρήσει, χωρίς όμως να διευκρινίζουν με πόση ώρα καθυστέρηση, ζητώντας από τον κόσμο να κάνει λίγη υπομονή για να υπάρξει η νέα επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας.

Έτσι, γύρω στις 13.20 κι ενώ κάποιοι επιβάτες είχαν αποχωρήσει ακυρώνοντας τα εισιτήριά τους (για να ταξιδέψουν με το άλλο πλοίο), οι άνθρωποι του “Speedrunner3” κάλεσαν τους επιβάτες να επιβιβαστούν στο πλοίο.
Τελικά, μετά από πολύωρη καθυστέρηση και ταλαιπωρία των αγανακτισμένων ανθρώπων κάτω από τον ήλιο (ευτυχώς δεν είχε αρχίσει ακόμα η βροχή), η αναχώρηση του ταχύπλοου έγινε στις 14.40.

Από το πλοίο και την πλοιοκτήτρια εταιρία δεν ήθελαν να μας κάνουν επίσημες δηλώσεις πριν ξεκαθαρίσει η κατάσταση, αλλά, σύμφωνα με τις έγκυρες πληροφορίες μας (καθώς βρεθήκαμε επί τόπου), η επιθεώρηση ήταν μεν προγραμματισμένη, αλλά για νωρίς το πρωί και υπολογιζόταν ότι δεν θα επηρέαζε τον απόπλου. Οι επιθεωρητές, όμως, ήρθαν πολύ αργότερα και γι αυτό υπήρξε η αναστάτωση, η καθυστέρηση και η μεγάλη ταλαιπωρία του κόσμου.

 

Link to comment
Share on other sites

H AEGEAN SPEED LINES  με αφορμή την καθυστέρηση αναχώρησης του HSC Speedrunner 3 στο δρομολόγιο του της 15/4/2019  και τα διάφορα δημοσιεύματα και « ρεπορτάζ» που έγιναν αισθάνεται την ανάγκη να γνωστοποιήσει στους επιβάτες της αλλά και στους κατοίκους και επισκέπτες των νησιών τα παρακάτω:

Quote

1.    Πρώτα από όλα να ζητήσουμε μια μεγάλη και ειλικρινή  συγγνώμη για την ταλαιπωρία των επιβατών του δρομολογίου μας ανεξάρτητα από το μέγεθος της ευθύνης που έχει η εταιρία για την καθυστέρηση αυτή. Η απόφαση μας να χορηγήσουμε 50% έκπτωση σε όλους τους επιβάτες που  ταξίδεψαν με το πλοίο αποδεικνύει νομίζουμε και την ειλικρινή αναγνώριση του προβλήματος που προξενήθηκε για το οποίο οι μόνοι που δεν έφταιγαν ήταν οι επιβάτες.

2.    Η ενημέρωση των επιβατών για κάθε εκτελούμενο ή προγραμματισμένο δρομολόγιο γίνεται είτε από τα γραφεία της εταιρίας είτε από τον Πλοίαρχο με ανακοίνωση από τα μεγάφωνα του πλοίου. Καμμία τέτοια ανακοίνωση δεν έγινε. Αντιθέτως η τηλεφωνική ενημέρωση σε όσους καλούσαν ήταν « Περιμένετε και μην ανησυχείτε για το ταξίδι σας. Στην χειρότερη περίπτωση έχουμε εξασφαλίσει θέσεις στο πλοίο που  αναχωρεί αργότερα». Μάλιστα είχαμε φροντίσει να υπάρχουν διαθέσιμα μετρητά προκειμένου να επιστρέψουμε εκείνη την στιγμή την αξία των εισιτηρίων. Πιθανά, και το ερευνούμε, κάποια μεμονομένα μέλη του πληρώματος να έδιναν απαντήσεις ή πληροφορίες με βάση τις φήμες.  Εφόσον αυτό συνέβη δικαιολογημένα καταγράφεται ως αρνητικό σημείο στην οργάνωση της εταιρίας.

3.    Η εταιρία μας είναι απόλυτα σύμφωνη με τους αιφνιδιαστικούς ελέγχους στα πλοία προκειμένου προκειμένου να διασφαλίζεται η απόλυτη αξιοπλοία και η ασφάλεια των επιβατών.  Και το Speedrunner 3 από το 2009 έχει περάσει ουκ ολίγους. Δεν νομίζουμε να θυμάται κανείς να υπήρξε ποτέ πρόβλημα καθυστέρησης ή ακύρωσης δρομολογίου λόγω τέτοιων ελέγχων. Ποτέ.

4.    Πράγματι ζητήσαμε η επιθεώρηση να γίνει την επόμενη ημέρα που δεν υπήρχε δρομολόγιο, οι επιθεωρητές αρνήθηκαν με δικαιολογία ότι είχαν άλλες υποχρεώσεις και αποδεχθήκαμε να γίνει την ημέρα του δρομολογίου παρά το γεγονός ότι η απασχόληση του πληρώματος πιθανά θα ήταν πέραν του 10ώρου, γνωρίζοντας το πλοίο είναι άψογο αφού και πριν 10 ημέρες ακριβώς έιχε πάρει όλα τα πιστοποιητικά αξιοπλοίας από τον νηογνώμωνα που το παρακολουθεί (Rina class). Δυστυχώς εκτός των άλλων οι επιθεωρητές άργησαν να έρθουν στο πλοίο

5.    Η καθυστέρηση που δημιουργήθηκε τελικά  στο δρομολόγιο οφείλεται σε ερμηνεία των ευρωπαικών κανονισμών, του κώδικα ταχυπλόων και της ελληνικής νομοθεσίας όπου υπήρχαν διαφορετικές υποκειμενικές ερμηνείες μεταξύ του κατασκευαστή, του νηογνώμωνα και της σημαίας του πλοίου. Δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση νομίζουμε σε ένα εντελώς εξιδικευμένο θέμα.  Απέναντι σε τέτοιο γεγονός, ήταν ποτέ δυνατό να βγάλουμε άμεσα ανακοίνωνση  στους επιβάτες; Είναι δυνατό να έλεγε το πλήρωμα ότι το δρομολόγιο δεν θα γίνει όταν πάνω στο πλοίο ήταν όλοι οι εκπρόσωποι των παραπάνω φορέων για να καταλήξουν στην τελική απόφαση; Είναι δυνατό να απαντούσε ο κάθε αξιωματικός με τον τρόπιο που περιγράφεται στα δημοσιεύματα; Οι περισσότεροι γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα με τους επιβάτες.

6.    Το τελικό αποτέλεσμα της αναχώρησης του πλοίου δικαιώνει τελικά την εταιρία μας ότι είχαμε δίκιο που κρατήσαμε τους επιβάτες σε αναμονή τόση ώρα  ανεξάρτητα της ταλαιπωρίας τους την οποία πρώτα από όλα αναγνωρίσαμε. Δυστυχώς η υπερβολή επικράτησε για άλλη μια φορά ειδικά από ανθρώπους που θα έπρεπε πριν γράψουν πηχιαίους τίτλους σε δημοσιεύματα ή επιστολές, να ενημερωθούν επίσημα για τα πραγματικά γεγονότα. Αναφερόμαστε βεβαίως στην ευκολία απαξίωσης της εταιρίας, του πλοίου και του πληρώματος και όχι στο γεγονός της ταλαιπωρίας για την οποία αναλάβαμε την ευθύνη πλήρως, ανεξάρτητα αν μας ανήκει με βάση τα παραπάνω.

7.    Τελειώνοντας θέλουμε να ευχαριστήσουμε την πλεοψηφία των κατοίκων και επισκεπτών των νησιών που συνεχίζουν να μας εμπιστεύονται, να υπενθυμίσουμε ότι συνεχίζουμε να εκτελούμε δρομολόγια στις Δυτικές Κυκλάδες  για 7 μήνες τουλάχιστον συνεχόμενα  επί 20 χρόνια με απόλυτη συνέπεια στα ωράρια και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών σε αντίθεση με άλλους που εμφανίζονται σαν κομήτες και να παρακαλέσουμε τους εύκολους επικριτές μας  και για να εμφανιστούν αντικειμενικοί,  να κάνουν ρεπορτάζ και να γράψουν επιστολές και για την συνεισφορά της Aegean στις τοπικές κοινωνίες, στην ανάπτυξη, στον πολιτισμό μας και στην ποιότητα της ζωής μας στα νησιά. Εμείς δεν μας ενδιαφέρει να το προβάλλουμε γιατί δεν το κάνουμε ανταποδοτικά. Το νοιώθουμε σαν ανάγκη. Αλλά αυτό δεν πουλάει 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...