Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

εν τω μεταξυ διεθνη οικονομικα sites, ενδεικτικα αναφερω το Forbes, στολιζουν τη διοικηση του ομιλου, για το γεγονος οτι επεβαλε τη συνεχιση των κρουαζιερων ως το τελος Μαρτιου, αγνοωντας τους κινδυνους ταχειας εξαπλωσης του ιου μεσα στα πλοια (υπηρχε ηδη το κακο προηγουμενο του Diamond Princess).

προβληματιζονται επισης, για το κατα ποσο ο ομιλος θα αποφυγει το κανονι

μην ξεχναμε οτι στις ΗΠΑ, υπαρχουν ισχυρες αντιδρασεις στο ενδεχομενο διασωσης των εταιρων κρουαζιερας.

On 4/18/2020 at 4:27 PM, Nick the Greek said:

Προσπαθώ να βρώ κάποιο ελεύθερο link από τις ΗΠΑ για να παραθέσω αλλά δεν καθίσταται δυνατό αυτό. Όπως και να έχει, αυτό που ακούγεται από ΗΠΑ μεριά είναι πως τα όποια μέτρα στήριξης λάβει η κυβέρνηση του πανηλίθιου για τις Αμερικανικές εταιρείες(πχ Boeing που φαίνεται πως θα λάβει τεράστια ένεση ρευστού), πιθανόν να μην περιλάβουν τις εταιρείες κρουαζιέρας. Κι αυτό γιατί υπάρχουν -παραδόξως- πολλές φωνές στην Αμερική που είναι εναντίον τέτοιας στήριξης από τη στιγμή που αυτές οι εταιρείες ούτε πλοία έχουν στην Αμερικανική σημαία, ούτε και οι επίσημες έδρες τους είναι στην Αμερική, πέραν από κάποια holding εταιρεία ίσως. Με λίγα λόγια το επιχείρημα είναι, "ας τους στηρίξουν οι Βερμούδες, τα νησιά Μάρσαλ και το Isle of Mann":rolleyes:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Οι Carnivalιστές ανακοίνωσαν πως ακυρώνεται και όλο το ανοιξιάτικο πρόγραμμα της εταιρείας στη Μεσόγειο μέχρι και τις αρχές Μαίου του 2021. Δεν τολμώ να σκεφτώ με τι φολκλόρ θα υποδεχτούμε -του χρόνου πια φαντάζομαι- σαν Ελλάδα το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που θα πραγματοποιήσει εμπορική προσέγγιση. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Η Carnival Group είχε ανακοινώσει ότι θα αποσύρει 13 πλοία από το συνολικό στόλο της, υπό τη σκέπη των εταιρειών της P & O Australia, της Princess Cruises, της Seabourn Cruises, την Cunard, της Holland America Line, της Aida Cruises, της Costa Cruises, της P & O Cruises και της Carnival Cruise Line. Αλλά σήμερα ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει 18 πολιά της!! Μέχρι στιγμής έχουν πουληθεί σε άλλες εταιρείες ή έχουν πάει για scrap το Costa Victoria, το Costa neoRomantica, το Oceana, το Amsterdam, το Rotterdam, το Maasdam, το Veendam, το Carnival Fantasy, το Carnival Inspiration, το Carnival Imagination και το Carnival Fascination. Ενώ πριν το Covid 19 είχε ανακοινώσει ότι θα πουλήσει δυο πλοία της P&O Australia στην Cruise & Maritime Voyages, που πτώχευσε και δυο πλοία της Costa Cruises που θα δούλευαν στη Κίνα σε μια νέα κοινοπραξία. Η Carnival φαίνεται ότι βρίσκεται σε αρκετή δύσκολη οικονομική θέση και υπάρχουν φήμες στην αγορά της κρουαζιέρας ότι θέλει να πουλήσει τη Cunard και τη Seabourn.

Link to post
Share on other sites

Σχεδιάζουν να πουλήσουν βαπόρι της Cunard? Ποιό? Αν πάμε στο μεγαλύτερο σε ηλικία, μιλάμε για το καμάρι της το QM2 που είναι του 2003, ενώ τα άλλα 2 είναι του 2007 και 2010 αντίστοιχα

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Η Carnival ανακοίνωσε ζημίες 1.9 δισεκατομμύρια δολλάρια για το q4, προσθέστε τις σε ζημίες 2.86 δισεκατομμύρια δολλάρια για το q3. Τα ευχάριστα νέα είναι πως λένε ότι έχουν ταμειακή ρευστότητα 9.5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων η οποία μπορεί να τους κρατήσει εν ζωή για όλο το 2021, έστω και με μηδέν έσοδα. Αν όντως δουλέψουν εμβόλια κλπ, παίζει να την βγάλουν καθαρή, βεβαίως βαριά στραπατσαρισμένοι. 

Link to post
Share on other sites

Συνολική ζημιά για το οικονομικό έτος που έκλεισε στα 10.2 δισεκατομμύρια δολλάρια για το group της Carnival. Παρά λοιπον την ταμειακή ρευστότητα που ανέφερα παραπάνω, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως ίσως να αναγκαστεί να πουλήσει ακόμη 4 πλοία, αυτήν τη φορά από τα πιο μικρά του στόλου. Φημολογείται σύμφωνα με την Tradewinds πως πρόκειται για τα Pacific Princess των 670 επιβατών, AIDAcara των 1,186 επιβατών και AIDAmira των 1,248 επιβατών(είναι το πρώην Costa NeoRiviera). Τέταρτος προτεινόμενος πρός αποχώρηση είναι δυστυχώς το χτισμένο μόλις το 2000, Aurora, που φορά τα χρώματα της P&O.    

Link to post
Share on other sites
On 1/13/2021 at 5:57 PM, Nick the Greek said:

Συνολική ζημιά για το οικονομικό έτος που έκλεισε στα 10.2 δισεκατομμύρια δολλάρια για το group της Carnival. Παρά λοιπον την ταμειακή ρευστότητα που ανέφερα παραπάνω, η εταιρεία επιβεβαιώνει πως ίσως να αναγκαστεί να πουλήσει ακόμη 4 πλοία, αυτήν τη φορά από τα πιο μικρά του στόλου. Φημολογείται σύμφωνα με την Tradewinds πως πρόκειται για τα Pacific Princess των 670 επιβατών, 

Άλλη μια πώληση πλοίου από τον όμιλο της Carnival Cruise Line, μιας και πώλησε το Pacific Princess

Link to post
Share on other sites

Χαιρετίσματα στις φασκομηλιές στέλνει η Carnival, η οποία επισήμως ακυρώνει όλη τη σεζόν 2021 στην Μεσόγειο. Νέα προβλεπόμενη ημερομηνία ενάρξεως των κρουαζιερών στη Μεσόγειο, η 31η Οκτωβρίου του 2021. Η ανακοίνωση αφορά μόνο το brand της Carnival και το Carnival Legend. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Όσο προχωράει ο εμβολιασμός, τόσο αναθαρρούν οι εταιρείες κρουαζιέρας. Και οι επενδυτές το ίδιο, by the way. Έτσι η μετοχή τση Carnival έχει σημειώσει 50% άνοδο το τελευταίο τρίμηνο σε σημείο που η εταιρεία προτίθεται να εκδώσει νέες μετοχές για να αντλήσει ρευστότητα 1 δισεκατομμυρίου δολλαρίων, σύμφωνα με την Tradewinds.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...