Jump to content
Shipfriends

Πάτμος (IMO 7225142) – Ρόδος (IMO 7314345)


Recommended Posts

Μη βιαζόμαστε για το μνημόσυνο:P , γιατί έχω ακούσει από δυο διαφορετικές πήγες ότι ίσως ένα πλοίο να μη κοπεί τελικά και να πάει ως πλωτό ξενοδοχείο στην Ινδία:mad:;) (μάλλον το Πάτμος:confused: ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερις, 13/11, ένα παπόρο με το όνομα ROD και σημαία ST.KITSS πέρασε το Σουέζ με γνωστό προορισμό.

Το ωραίο είναι ότι στον χαρακτηρισμό του πλοίου δεν λέει Passenger...αλλά other...ήτοι επιπλέον σκραπ.

Link to comment
Share on other sites

Σα να σβήστηκε η Κυνόσουρα από τον χάρτη έμοιαζε το πρωί αφού το ΠΑΤΜΟΣ έβαλε μπρος τις μηχανές του. Πρώτα τη δεξιά και μετά και την αριστερή και ο πιχτός άσπρος καπνός έφτανε σχεδόν απέναντι.

Link to comment
Share on other sites

το ΠΑΤΜΟΣ έβαλε μπρος τις μηχανές του

Δεν ξερω αν στο ποστ αυτο ο Γιωργος εννοει οτι εβαλε μπροστα και εφυγε η απλα εκανε τεστ,παντως το Πατμος δεν υπαρχει πια στη Σαλαμινα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
το Πατμος δεν υπαρχει πια στη Σαλαμινα
Το Πάτμος (PAT), του οποίου η τύχη αγνοείται απ΄τις 20/11...φαίνεται ότι είχε κάποιες άγνωστες (σε εμάς) περιπέτειες.

Τα κιτάπια δέίχνουν ότι το passenger PAT πέρασε το Σουέζ (με κατεύθυνση την Ερυθρά) μόλις στις 5/12...δηλαδή 15 μέρες μετά!

Το ενδιαφέρον και συνάμα περίεργον της υπόθεσης είναι ότι οι Αιγύπτιοι το αναφέρουν με Ελληνική σημαία!:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επεσε η αυλαία λοιπον για τα δυο ροδίτικα βαπορια.

Στο maritimematters.com αναφέρεται η πρόοδος των διαλύσεων στο Alang:

" The 1972-built PAT (ex ALBATROSS, IZU NO. 11, ARETOU, PATMOS) has just arrived and is lying next to her 1973-built, one time Dane Sea Line fleetmate ROD (ex ARGO, FERRY KOGANE MARU, PEGASUS, RODOS), which is scrapped back to her bridge."

Link to comment
Share on other sites

Μη βιαζόμαστε για το μνημόσυνο:mad: , γιατί έχω ακούσει από δυο διαφορετικές πήγες ότι ίσως ένα πλοίο να μη κοπεί τελικά και να πάει ως πλωτό ξενοδοχείο στην Ινδία;) ;) (μάλλον το Πάτμος:confused: ).

Ευτυχώς Παναγία μου, που προσωρινά μας είχες παράσχει παρηγοριά και ελπίδα :mad:.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Και επειδη καλο ειναι να τα θυμομαστε οσο ταξιδευαν οριστε δυο φωτο απο το ΠΑΤΜΟΣ.Χρονολογια δεν μπορω να θυμηθω αλλα μαλλον ειναι πριν το 2000.Στη δευτερη διακρινεται και το ΟΜΗΡΟΣ σαν ΝΗΣΟΣ ΚΥΠΡΟΣ.Αν ελειπε και ο καβος θα ηταν ακομα καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ταξίδεψα με το ΡΟΔΟΣ το 1996 επιστρέφοντας από την 5νθημερη σχολική εκδρομή. ΒΡήκα την ευκαιρία κι είχα ανέβει γέφυρα.

Πλοίαρχος ο καπτα Μιχάλης Μισσός (σήμερα στο ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ) , ύπαρχος ο Κώστας Θεοχάρης από την Λέρο και υποπλοίαρχος ο Γιάννης Παλαμίδας.

Ήταν οι εποχές που 20αριζε ακόμα για πλάκα.

Πραγματικά ήταν υπέροχο βαπόρι από πολλές απόψεις.όμορφο ξενοδοχειακό,πολύ ανετες και πολυτελείς καμπίνες για την εποχή, υπέροχα ντεκ , είχε πολύ δρόμο και στην θάλασσα δεν χαμπάριζε τιποτα. Μετά την Αστυπάλαια με ένα 8αρι στην μπάντα ούτε που καταλάβαμε ότι είχε θάλασσα.

Προσωπικά πιστεύω ότι το ΡΟΔΟΣ ήταν ανώτερο βαπόρι από το ΠΑΤΜΟΣ στους περισσότερους τομείς.

Μοναδικό πρόβλημα του ΡΟΔΟΣ που σήμερα θα ήταν εντονότατο το πολύ χαμηλό ύψος γκαραζ (3,80 αν δεν κάνω λάθος) που είχε σαν αποτέλεσμα να επ[ιστρατεύονται οι βέργες για να βλέπουν αν χωράνε τα φορτηγά όπως έκαναν και στα ΙΟΝΙΑΝ ISLAND/GALAXY.

΄Και το εσωτερικό του ήταν εν γένει πολύ χαμηλοτάβανο.

Τελευταία λόγω ανεχειας της εταιρειας του που συνεπεια ειχαν την ελλειπή συντήρησή του ταλαιπωρηθηκε πολύ με βλάβες που αρχικά περιοριζονταν σε κουζινέτα μέχρι που βάρεσε στροφαλο κι έδεσε οριστικά.

Link to comment
Share on other sites

το πατμος ηταν μπατελο στον καιρο. οι πολλες υπερκατασκευες και ο "πατεντες" για να παιρνει φορτηγα το εκαναν στην κυριολεξια "φτερο στον ανεμο". ηταν ομως και τα 2 βαπορια που αναβαθμισαν τη γραμμη ποιοτικα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι από θέμα καιρού και ταχύτητας ήταν ασυγκρίτως καλύτερο το ΡΟΔΟΣ.Το ΠΑΤΜΟΣ όντως στον καιρό δεν ήταν ιδανικό και σαφώς χειρότερο από το αδερφό του Superferry που είχε λιγότερη μετασκευή.

Εσωτερικά ήταν πιο καινούριο από το ΡΟΔΟΣ αλλά είχε το θέμα που έχει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Χτίστηκαν 700 περιπου κρεβάτια αν θυμάμαι καλά, αριθμός υπερβολικός για το μέγεθος του αν αναλογιστούμε ότι τοσα έχουν περίπου τα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ 5,6 κι έτσι οι κοινόχρηστοι χώροι ήταν ελάχιστοι.

Είχε όμως ποιοτικό service on board για τους επιβάτες και μια πολύ όμορφη διακεκριμένη θέση στην οποία το βραδάκι ένας πιανίστας έπαιζε ανάλφρα τραγούδια για την ψυχαγωγία των επιβατων.

Link to comment
Share on other sites

Μοναδικό πρόβλημα του ΡΟΔΟΣ που σήμερα θα ήταν εντονότατο το πολύ χαμηλό ύψος γκαραζ (3,80 αν δεν κάνω λάθος) που είχε σαν αποτέλεσμα να επ[ιστρατεύονται οι βέργες για να βλέπουν αν χωράνε τα φορτηγά όπως έκαναν και στα ΙΟΝΙΑΝ ISLAND/GALAXY.

Δεν ηταν μονο το χαμηλο υψος στο γκαραζ, σε αυτο συνεβαλλε και το γεγονος οτι το συγκεκριμενο πλοιο προς τα πρυμα στο ματι της δικης μου ασχετοσυνης φαινοταν σαν να ηταν εντελως ξεσαβουρωτο, συν το οτι ειχε μια μικρη κλιση προς τα επανω στο τελειωμα του προς τα πρυμα. Ετσι τα φορτηγα αντιμετωπιζαν το συνδυασμο αυτων των δυο οταν εμπαιναν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι σε ταχύτητα υστερούσε το ΠΑΤΜΟΣ. Σε ταξίδι μου το 1999 προς Πάτμο πήγαινε 20+ ακατέβατα και έβγαλε την απόσταση Πειραιάς Πάτμος σε 8:15 από ντόκο σε ντόκο (αναχωρούσε τότε στις 14:00 από τον Πειραιά και στις 22:15 είχε δώσει κάβους) και με ένα 7άρι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Βέβαια όπως είπαν και οι φίλοι παραπάνω με τον καιρό είχε θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Το Πάτμος ήταν πιο γρήγορο από το Ρόδος, χωρίς αμφιβολία.;)

Είχα τύχει να ταξιδέψω το 1995 με το Εξπρές Σαντορίνη δυο φορές. Τη μια φορά είχαμε αναχώρηση στις 17:00 μαζί με το Ρόδος και την άλλη στις 17:00 μαζί με το Πάτμος. Και τις δυο φορές είχαν φύγει πρώτα τα πλοία της ΔΑΝΕ, αλλά στο δρόμο τα είχαμε περάσει.B) Το Ρόδος το είχαμε περάσει με χαρακτηριστική ευκολία (στο ύψος του Αλίμου) ενώ το Πάτμος λιγάκι πιο δύσκολα (στο ύψος των Φλεβών).

Link to comment
Share on other sites

Όχι παιδιά το ΡΟΔΟΣ στα καλά του ήταν πιο γρηγορο από το ΠΑΤΜΟΣ από ότι μου είχε πει ένας πλοίαρχος του , μάλιστα το είχε πετύχει και στα 22,5 μίλια.

Μάλιστα ο καπτα Γιάννης ο Παλαμίδας πολλά χρόνια αξιωματικός της ΔΑΝΕ στο αφιέρωμα του πλοίου στο ΔΙΑΓΟΡΑΣ πριν 2 χρόνια έλεγε ότι με το ΡΟΔΟΣ ειδικά όταν το έβαλαν κι απευθειας Πειραιάς Ρόδος έσπασαν ακόμη και την Ολυμπιακή κι εκθειάζε την ταχύτητά του.

Ήταν γρηγορο βαπόρι αλλά από όταν ξεκίνησαν τα προβλήματα έπεσε και η ταχύτητα του αναλογως.

Link to comment
Share on other sites

....έλεγε ότι με το ΡΟΔΟΣ ειδικά όταν το έβαλαν κι απευθειας Πειραιάς Ρόδος έσπασαν ακόμη και την Ολυμπιακή κι εκθειάζε την ταχύτητά του....

Καταθέτω λοιπόν ότι αρχές Ιουνίου 1992, έφυγα από την Αθήνα εκτάκτως για Ρόδο με την πρώτη πρωϊνή πτήση της Ολυμπιακής (δεν υπήρχε κι' άλλη ;)).

Την ώρα που ευθυγραμμιζόμασταν από Β. (από την 'Ελλη) με τον αεροδιάδρομο για την τελική προσέγγιση, από κάτω μεγαλοπρεπές και με μουστάκια έφτανε το Ρόδος.

Δίπλα μου λοιπόν, ένας Ρόδιος, μελαχροινός, παχουλός και με χαρακτηριστική προφορά αναφωνούσε: "Να τόχα πάρει ψές το βράδυ(ν) στις επτά, τώρα θάφτανα και δεν θάθελα και ταξί από το αεροδρόμιο(ν)". Δίπλα του χτύπαγα το κεφάλι μου κι' εγώ (από μέσα μου) :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kαι δύο φωτογραφιούλες για το στολίδι της ΔΑΝΕ.

Μία στον νέο μόλο έχοντας ήδη περάσει 9 μήνες από την ώρα που το έδεσε για τελευταία φορά ο αξιαγάπητος cpt Μαθιός Πνευματικάκης κι άλλη μία στην Ρόδο σε μανούβρα του cpt Μιχάλη Μισσού τον Μάρτιο του 1996 όταν ερχόταν να παραλάβει τον Earl από την πενθήμερη σχολική εκδρομή.;)

Link to comment
Share on other sites

Το Πατμος ηταν ποιο γρηγορο. Ειδικα μετα την επισκευη του μπλοκ πεταγε. Πανω απο 19 μιλια. Το Ροδος ηταν ενα με εναμιση μιλι ποιο αργο στα τελευταια του. Τα πρωτα χρονια στην Ελλαδα 19αριζε κι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...