Jump to content
Shipfriends

Πάτμος (IMO 7225142) – Ρόδος (IMO 7314345)


Recommended Posts

Nick είσαι σίγουρος πως μηχανολογικά είναι σε τόσο κακή κατάσταση? Γιατί αν είναι όντως έτσι κανένας δεν θα διαθέσει ένα κάρο χρήματα για 2 πλοία τοσο μεγάλης ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

Λευτερη, ομολογω πως αρχειο συμβαντων δεν κραταω αλλα αν δεν με απατα η μνημη μου ειδικα το Ροδος τους τελευταιους μηνες πριν κατασχεθει ειχε αλλεπαλληλα σοβαροτατα μηχανικα προβληματα(θυμαμαι σε κατι 5ημερες το πλοιο ειχε μεινει αμανατι στη Ροδο). Εκεινη την εποχη δε, ειχα και εναν φιλο που δουλευε στο συγκεκριμενο πλοιο ο οποιος μου το ειχε περιγραψει με τα χειροτερα λογια οσον αφορα την γενικοτερη μηχανολογικη του κατασταση.

Οσον αφορα το Πατμος δεν ηταν στα χαλια του Ροδος αλλα σου υπενθυμιζω οτι ολα τα πλοια της ΔΑΝΕ τα τελευταια χρονια επασχαν στο συγκεκριμενο τομεα λογω ελλειψεως μπικικινιων. Το Πατμος αν θυμαμαι καλα ειχε προβληματα στα πηδαλια/προπελες μια και πρεπει να ειχε προασαραξει τοτε στην Καλυμνο(?) και γενικα τους τελευταιους μηνες πριν το τελος υπηρχαν διαφορα τετοια συμβαντα. Μηχανικος δεν ειμαι αλλα αν στα παραπανω προσθεσεις και την ακινησια, νομιζω οτι η γενικη εικονα πρεπει να ειναι ασχημη.

Ισως ο φιλος George με το δυνατο του αρχειο να μπορει να μας δωσει περισσοτερες πληροφοριες.

Link to comment
Share on other sites

Βοηθαω λιγο λεγοντας οτι πρωτα εδεσε το Ροδος με σοβαρη βλαβη στη μηχανη μετα απο 1,5 μηνα το Πατμος με σοβαρη βλαβη στη μηχανη και τελευταιο το Διαγορας μετα απο ακομα ενα διμηνο με σοβαρη βλαβη στη τσεπη της ΔΑΝΕ και τα γνωστα επακολουθα ..

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινάω με το ΡΟΔΟΣ:

23/02/2004: Βλάβη στον καταπέλτη (άσχετο αλλά το λέμε)

02/03/2004: "Έχασε" το δεξί πηδάλιο κατά την πρυμνοδέτηση στη Ρόδο.

26/03/2004: Βλάβη στην αριστερή μηχανή (τότε που έμεινε στη Σύρο με 908 μαθητές).

02/04/2004: Βλάβη σε κουζινέτο βάσεως της δεξιάς μηχανής. Αυτή η βλάβη ήταν η αιτία που το πλοίο έδεσε καθώς η ΔΑΝΕ δήλωσε αδυναμία να επισκευάσει τη βλάβη.

Πάμε ΠΑΤΜΟΣ:

21/03/2004: Βλάβη σε κουζινέτο βάσεως της δεξιάς μηχανής.

04/04/2004: Παρασύρθηκε από τον αέρα στο λιμάνι της Πάτμου και ήρθε σε επαφή με ύφαλο και στην προσπάθειά του να αποκολληθεί προσέκρουσε στην προβλήτα.

08/04/2004: Βλάβη σε κουζινέτο βάσεως και όπως και στο ΡΟΔΟΣ αυτή ήταν η αιτία που το πλοίο έδεσε καθώς η ΔΑΝΕ δήλωσε αδυναμία να επισκευάσει τη βλάβη.

Και μάλλον και στα δύο πλοία οι στρόφαλοι άρπαξαν τότε γιατί κατά τα άλλα ούτε από το ΥΕΝ ούτε από κάποια άλλη πηγή τότε γράφτηκε βλάβη σε στρόφαλο.

Ελπίζω να σας κάλυψα...

Υ.Γ.:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ το ΡΟΔΟΣ έδεσε 5 Απριλίου 2004 στον προλιμένα, το ΠΑΤΜΟΣ 9 Απριλίου επίσης στον προλιμένα και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ 25 Ιουνίου 2004 στην γνωστή θέση στο ντοκ 3.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι πως τα πλοια δεν βρισκονται σε καλη μηχανολογικη κατασταση αυτο λιγο ως πολυ ειναι γνωστο εδω και καιρο και εχει γραφτει σε αυτο το θεμα.Αλλα τιποτα δεν ειναι ακατορθωτο τα προβληματα που εχουν μπορει να διορθωθουν τα χρηματα που πρεπει να επενδυθουν ειναι σιγουρα πολλα αλλα ισως τα σχεδια της Blue Star μπορει να ειναι μια προσωρινη δρομολογηση στα Δωδεκανησα και μετα η μεταφορα του σε καποια γραμμη της Αδριατικης.Σιγουρα ομως το γεγονος οτι δεν υπαρχει μια επισημη κατευθυνση για το τι θα γινει με τα καραβια που ξεπερνουν τη 35ετια επηρεαζει δυσμενως τα πραγματα και τα ωθει περισσοτερο προς τη λυση του σκραπ

Link to comment
Share on other sites

Πάντως από συζητήσεις που έχω αυτές τις μέρες, ακούγεται αυτό που λέει και ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Κ.. Δηλαδή ΠΑΤΜΟΣ με ΔΙΑΓΟΡΑ Δωδεκάνησα και ΒS2 μόνο Κω - Ρόδο ή και αποδρομολόγηση...Βέβαια τίποτα από επίσημες πηγές, μόνο φήμες.

Αν γίνει κάτι τέτοιο βέβαια και το BS2 φύγει βλέπω να ξεσηκώνονται σε Κω και Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Δυσάρεστες φίμες και ελπίζω να είναι μόνο φίμες... Τις τελευταίες μέρες που έκανα επισκευή με το πλοίο μου δίπλα απ το Πατμός είδα ότι κάθε μέρα έρχονταν και βάζαν κάποια ηλεκτρομηχανή μπροστά. Χάρηκα και μόνο που είδα και πάλι λίγο φώς στα σωθικά του... Χθές που φύγαμε ήταν και ο καταπέλτης κάτω και κόσμος με λευκές φόρμες ήταν μέσα και κόβαν βόλτες. Η χαρά μου έμελε να είναι σύντομη μιάς που ο βατσιμάνης μας είπε πως ετοιμάζουν τους τελευταίους ιππότες του Ρόδου να τραβήξουν για την ντάνα της Ελευσίνας.......

Link to comment
Share on other sites

Αυτό μπορώ να το αποκλείσω με βεβαιότητα!!!! Ρωτάνε για το Πάτμος σε τι κατάσταση είναι το πλοίο, δυο εταιρίες που έχουν δείξει φιλολογικό ενδιαφέρον;) . Μια είναι από το εξωτερικό σίγουρα, για τη δεύτερη δε ξέρω εάν είναι από την Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Blue Star Ναυτιλιακή ΑΕ ανακοίνωσε σήμερα ότι υπεγράφη συμφωνητικό για την πώληση των Ε/Γ-Ο/Γ «Πάτμος» και Ε/Γ-Ο/Γ «Ρόδος» στις εταιρείες Attar Construction Ltd και Taymouth Ltd αντίστοιχα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, το συμφωνηθέν τίμημα πώλησης ανέρχεται σε 3.030.000 δολ. τοις μετρητοίς, ενώ το εκτιμώμενο κέρδος από την πώληση ανέρχεται σε περίπου 100.000 ευρώ.

ΠΗΓΗ: http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/09/11/1236987.htm

Link to comment
Share on other sites

Με προλαβες για δευτερολεπτα ατιμε :P:D

Πανε λοιπον και αυτα. Τουλαχιστον ξερει κανεις αν οι εταιριες υπαρχουν και θα πανε για ταξιδια η πανε για R.I.P. σε καμια Ινδια.

Και το κερδος ενταξει δεν ειναι και τιποτα φοβερο αλλα ειναι κατι. Της εμεινε και ο Διαγορας.

Και για αλλη μια φορα εδω το μαθαμε πρωτοι.. Λιγο παραπανω το εχει πει ο Lefteris68

Link to comment
Share on other sites

Το ΡΟΔΟΣ το ειχαλ ολοι ξεγραμμενο ετσι κ αλλιως.Για το ΠΑΤΜΟΣ υπηρχε ενδιαφερον απο πολλους ομως το κοστος επισκευης ηταν απαγορευτικο.Οποτε τα πλοια φευγουν οριστικα ειτε για ταξιδια σε καποια ακρη του πλανητη ειτε για διαλυση.Το ερωτημα ειναι πως θα ταξιδεψουν μεχρι εκει.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον το Πάτμος θα κάνει μονο 1 ταξίδι ακόμη, προς τους διαλυτές. Η εταιρεία Attar Construction Ltd. είναι -συμφωνα με site στο internet "A ship breaking, buyers and sellers of old ships."

Link to comment
Share on other sites

Και το ΡΟΔΟΣ εκεί θα καταλήξει. Απλά για του ΠΑΤΜΟΣ βρήκαμε πληροφορίες. Να συμπληρώσω ότι στο site της Blue Star η ανακοίνωση λέει ακόμα ότι η παράδωση των πλοίων θα έχει γίνει μέχρι το τέλος του μήνα. Οπότε τρέχτε για τις τελευταίες φωτο. Σύντομα τα βλέπω να φεύγουν σαν PAT και DOS:(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Η Blue Star Ναυτιλιακή ΑΕ ανακοινώνει ότι σήμερα, Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2006 ολοκληρώθηκε η πώληση των Ε/Γ-Ο/Γ ΠΑΤΜΟΣ & Ε/Γ-Ο/Γ ΡΟΔΟΣ στις εταιρίες Attar Construction Ltd και Taymouth Ltd αντίστοιχα, με την παράδοση των δύο πλοίων στο λιμάνι της Δραπετσώνας.

Από το www.ase.gr

Τίτλοι τέλους λοιπόν και επίσημα.B)

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα λοιπόν με το έντυπο της εφημερίδας "Οικονομική Ναυτιλιακή" έχουμε τα εξής:

Οι αγοραπωλησίες πλοίων τον Σεπτέμβριο

DEMOLISION

...

11SEP06 BELA TANK 8,838 79 415,00 BANGLADESH

11SEP06 RUBENS CONT 9,435 77 0,00 BANGLADESH

11SEP06 SVYATOY GEORGIY BULK 7,405 76 384,00 BANGLADESH

11SEP06 RODOS PASS 5,999 73 254,00 INDIA

11SEP06 PATMOS PASS 6,456 72 254,00 INDIA

11SEP06 MED RIVA BULK 7,950 78 360,00 INDIA

...

Οπότε μας λύθηκε και η απορία για το που θα διαλυθούν. Το μόνο που μένει τώρα είναι να μάθουμε πότε και πως θα φύγουνε.:(

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα εξ Ινδιών αφίχθει, σήμερα 20.40 περίπου, αλλά βρήκε κλειστά τα παραθυρόφυλλα, και ακόμα ψάχνεται.

Δουλειά και αυτή... να μην σου ανοίγουν να μπείς μέσα?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...