Jump to content
Shipfriends

Πάτμος (IMO 7225142) – Ρόδος (IMO 7314345)


Recommended Posts

Και πότε θα τον αγοράσει τελικά;; Τέλος και το καλοκαίρι για το πλοίο. Έχει ακουστεί πως Ρόδος , Πάτμος , Διαγόρας τελικά θα πάνε για διάλυση-είναι αλήθεια;

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Οσο ανήκουν τα βαπόρια στις τράπεζες για διάλυση δεν πάνε. :rolleyes: Πάρτε παράδειγμα από τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και ΘΗΣΕΥΣ που έτοιμα είναι να βουλιάξουν και δεν πάνε για διάλυση.Κι όχι μόνο αυτό αλλά στις εκλήσεις της αγκυροβολίας να τα βγάλουν έξω να μην βουλιάξουν κι αυτά μέσα στο Ικόνιο αρνούνται οι τράπεζες.Αρα τα βαπόρια της ΔΑΝΕ δεν πάνε για διάλυση.

Ασχετο αλλά σχετικό με ΔΑΝΕ.

Ξέρετε πόσο χρεώνει ο ΟΛΠ λιμανιάτικα την ημέρα στο ΔΙΑΓΟΡΑΣ?

9.000.000 ΔΡΧ. :);):confused:

Link to comment
Share on other sites

Το Διαγόρας σίγουρα δε θα πάει για scrap!!! Γιατί το βαπόρι αξίζει!!! Ενώ το Πάτμος και το Ρόδος, παρότι καλά βαπόρια, έχουν ένα κάρο μηχανικά προβλήματα!! Το Πάτμος στρόφαλο, και το Ρόδος γρανάζια μειωτήρα και έδρανα βάσεως.

Link to comment
Share on other sites

Βάλε ότι σύντομα τα πιάνει η 35ετία και είναι υπερχρεωμένα μάλλον τα βλέπω αμανάτι στον νέο μόλο να μένουν. :mad:

Την βλάβη στο πηδάλιο του ΠΑΤΜΟΣ την είχαν φτιάξει από το κάτσιμο? :confused: Η θέλει κι αυτό φτιάξιμο? :confused:

Εγώ και για το ΔΙΑΓΟΡΑΣ αρχίζω να γίνομαι απαισιόδοξος.1 χρόνο που είναι παρατημένος στο dock 3 χρεώνεται όπως είπα με 9.000.000 λιμανιάτικα την ημέρα τα οποία δεν έχουν πληρωθεί.Βάλτε προσαυξήσεις των χρεών ,τόκους,υπερημερίες το πλοίο μάλλον θα πρέπει να το χαρίσουν σε λίγο καιρό για να το πάρει κάποιος.Διότι και 10.000.000$ να το βγάλουν πάλι άμα του άλλου του στοιχίσει 30 και 40 εκατομύρια$ αναλαμβάνοντας τις οφειλές δεν αξίζει.

Μπορεί να είναι μια χαρα βαπόρι μικρής ηλικίας αλλά το θέμα είναι να αξίζει κιόλας η αγορά του.

Αν δεν γίνει κάτι συνταρακτικό κι ο επόμενος πληστηριασμός θα είναι άκαρπος και μετά χαιρετίσματαα.

Link to comment
Share on other sites

Το ΠΑΤΜΟΣ αν θυμάμαι καλά την ημέρα που επέστρεψε από την βλάβη που είχε πάθει και είχε ως αποτέλεσμα και τον παροπλισμό του, δεν είχε πρόβλημα με το πηδάλιο. Πράγμα που σημαίνει πως μάλλον το φτιάξανε. Θα σε γελάσω όμως αν συμβαίνει και το ίδιο με το ΡΟΔΟΣ το οποίο έβγαλε 3 απανωτές βλάβες στο πηδάλιο. Μάλιστα έχασε το ένα στη Ρόδο :mad::confused: κι επέστρεψε ως Ro/Ro στον Πειραιά με τα σημερινά επακόλουθα!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στη ΔΑΝΕ κάτι ξέρανε και δεν ετοίμαζαν το site της....!Περίμενα και περίμενα και site δεν έβλεπα , έλεγα στον εαυτό μου πως σε κανένα-μήνα θα είναι έτοιμο μέχρι πριν λίγο καιρό που έμαθα πως το site δεν θα φτιαχτεί ποτε!!!!!!!!!!.....

-Συγνώμη που κατά κάποιο τρόπο βγήκα από το θέμα.

Ξέρει κανείς πότε θα γίνει η επόμενη δημοπρασία για Διαγόρα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η κατάσταση του ΠΑΤΜΟΣ στο νέο μόλο πρακαλεί θλίψη, τώρα που έφυγε το ΑΤΛΑΝΤΙΣ απο δίπλα του φαίνονται τα χτυπήματα κ οι σκουριές, το μόνο που μένει να πάει απέναντι μαζί με τον ΘΗΣΕΑ κ το ΧΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Ο gpan έχει δίκιο. Εγώ που το είδα χθες, ειδικά κάτω από τη γέφυρα τα χτυπήματα (την ημέρα της κακοκαιρίας με το ΑΤΛΑΝΤΙΣ) και οι σκουριές θυμίζουν πολύ έντονα ΘΗΣΕΑ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παιδιά , το Διαγόρας θα πουληθεί.Δημοπρασία ας μην περιμένουμε φέτος. Του χρόνου (σίγουρα) και (τότε) θα αγοραστεί. Ας περιμένουμε όμως για τον Διαγόρα και Αδριατική. Ρόδος +Πάτμος= 2Θησέας ! :D

Link to comment
Share on other sites

Κάτι υπονοούμενα άφησε (ως συνήθως :D ) στις του ΝΩΕ ο "Ε" περί πώλησης των ΡΟΔΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ.

oι δημοσιογραφοι λενε πολλα για να γεμιζουν σελιδες. οσο υπαρχει το σημερινο νομοθετικο πλαισιο για τις οφειλες προς το ΝΑΤ (οτι πιασει το βαπορι στον πληστηριασμο και οι οφειλες στο ΝΑΤ εξτρα) δεν θα κουνηθει φυλλο.

ο Μανουσης λεει στην τελευταια συνεντευξη οτι για να καθαρισει καποιος το Διαγορα θελει πανω απο € 16εκ και ειναι πολλα. Εχει δικιο.

Με εξαιρεση τα πλοια του Βαγγελη Βεντουρη το 1995 και αυτα που ανελαβε η Ελληνικη Ακτοπλοϊα το 1985, που εκκαθαριστηκαν γρηγορα γιατι υπηρχε συγκοινωνιακο προβλημα, κανενα αλλο ακτοπλοϊκο χρεωκοπημενης εταιρειας οσο θυμαμαι (και θυμαμαι καλα) δεν γλυτωσε. το ΝΑΤ ειναι παντα ανενδοτο γιατι κανεις δε βαζει υπογραφη ρυθμισης οφειλων οταν ξερει οτι μπορει να παει για απιστια.

προτιμουν να βουλιαξει το καραβι και να διαγραφουν οι απιτησεις λογω ανωτερας βιας παρα να προβουν σε ρυθμιση. εδω το ΜΕD. Sky που τα πληρωματα ζητουσαν να δεχτει το ΝΑΤ αναλογικη καταβολη (να παρει απο το εκπληστηριασμα το ποσοστο που αντιστοιχουσε στις οφειλες προς το ΝΑΤ απο το συνολο των οφειλων) ωστε να παρουν κατι και οι ναυτικοι και προτιμησαν οι του ΝΑΤ να το βλεπουν μπαταρισμενο στην ελευσινα.

Αν δεν παρεμβει το ΥΕΝ πιεστικα προς το ΝΑΤ τοτε ουτε ο Διαγορας θα πουληθει. Οσο για τα αλλα δυο εκει θα σαπισουν εκτος και αν απαιτησει ο ΟΛΠ να πανε ολα σε μια ντανα μελλοθανατων

Link to comment
Share on other sites

Και να βρεθει αγοραστης για τα ΡΟΔΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ πρεπει να τα ξαναφτιαξει απο την αρχη. Μεσα ειναι λες και εχει γινει σεισμος και καταλεηλατημενα..

Link to comment
Share on other sites

Το Πατμος ειναι οτι πρεπει για Αλβανια τωρα. Θα βγαζει και διπλο δρομολογιο χαλαρα... Εγω μια ιδεα ειπα ε.........

Link to comment
Share on other sites

ΚΡΙΜΑ ΚΡΙΜΑ, το ΠΑΤΜΟΣ εσωτερικά είναι κορυφαίο.

Απο τα ιαπωνικά του Αιγαίου είχε την καλύτερη μετασκευή μαζί με το Μυτιλήνη και το Πρέβελη ανάλογα των μεγεθών τους πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Στρατο οταν τα ειχαν δεν τα προσεχαν

Τωρα δυστυχως το Πατμος ειναι ενα βημα πριν γινει Νησος Χιος εσωτερικα.

Τα εχουν λεηλατησει. Καθενας περνει και ενα ενθυμιο απο κει μεσα

Link to comment
Share on other sites

Καί εξωτερικά θα γίνουν Νήσος Χίος, αφού έχουν ήδη ρήγμα και τα 3 βαπόρια της ΔΑΝΕ πρύμα.. http://www.shipfriends.gr/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/sad.png

Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ο ΔΙΑΓΌΡΑΣ να την γλυτώσει. http://www.shipfriends.gr/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/confused.gif

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

...αλλά μαζί με τα χρέη θα φτάναμε στα 11-12 εκ. δολλάρια-απαγορευτικό ποσό- + τα έξοδα επισκευών....καλύτερα να μην υπολογίσουμε.

η Fragline και η My way είναι οι μόνες που θα μπορούσαν να το αγοράσουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...