Jump to content
Shipfriends

Superstar Gemini (IMO 9008419)


Recommended Posts

Μολις συμπληρωθουν οι μερες παραμονης στη ραδα θα παει παλι μια βολτα μεχρι Καλαματα καμια 10αρια μερες και θα ξανανεβει. Πηγαινε ελα πηγαινε ελα....

Οι "10αριά" ημέρες παρήλθαν και το πλοίο δεν επανεμφανίσθη στην ράδα του Πειραιά. Αύριο -Σάββατο- μάλιστα συμπληρώνεται ένας μήνας που το πλοίο απέπλευσε από τον Πειραιά για την Καλαμάτα. Να βρίσκεται άραγε ακόμα εκεί, ή αναχώρησε οριστικά από την χώρα μας ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
...Να βρίσκεται άραγε ακόμα εκεί, ή αναχώρησε οριστικά από την χώρα μας ?

Τελικά το κατα-ταλαιπωρημένο :( πλοίο βρίσκεται ακόμα στη χώρα μας. Αυτή την στιγμή το "βλέπω" στο AIS "εν πλω" κοντά στα Κύθηρα. Να υποθέσουμε (βάσιμα μπορώ να πω) ότι θα "ανηφορίσει" ξανά προς την ράδα του Πειραιά (???).

EDIT 21.10 : Τελικά η υπόθεση για την ράδα του Πειραιά δεν ήταν καθόλου ...βάσιμη. :P

Προορισμός του πλοίου (όπως μόλις τώρα αναγράφηκε στο AIS), είναι η Σύρος. Να ματά-υποθέσω :rolleyes:, για δεξαμενισμό, ίσως και κάποια επιθεώρηση ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εδώ και τρεις - τέσσερις ημέρες το πλοίο έχει φύγει από το Νεώριο, και βρίσκεται αρόδου στα νοτιοανατολικά της Σύρου. Να "σωθήκανε τα φράγκα" για τα λιμανιάτικα, ή λόγω εποχής να υπάρχει συνωστισμός στα ναυπηγεία του νησιού ???

Μου κάνει πάντως εντύπωση (κάτω από τις συνθήκες που βρίσκεται τους τελευταίους μήνες το πλοίο), η τυπικότητα του πληρώματος του. Ως "προορισμός" του πλοίου στο AIS, αναγράφεται το ..."SYROS OUTER ANC(HORAGE)"...;)

Link to comment
Share on other sites

Και να πούμε για τους AISmaniacs (λέγε με απλά ...Γιώργο :D), ότι το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην ράδα του Πειραιά, μόνο που μετά από πολύ - πολύ καιρό έχει κλειστή την συσκευή του AIS ;).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ξέεεεεεερω, ξέρω........ Ανέκδοτο έχει καταντήσει.......

Το πλοίο αναχώρησε από τη Σύρο και μας ξανάρχεται στη ράδα του Πειραιά.

Το πλοίο (λοιπόν) ματα-ξανααναχώρησε από την ράδα του Πειραιά και ματα-ξαναπηγαίνει στην Σύρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Τοσο καιρο στη Συρο τι κανει το βαπορι; Για να ειναι τοσο καιρο λογικα θα γινονται καποιες εργασιες. Αξιζει να σημειωθει οτι απο την εποχη που βρισκοταν στη ραδα του Πειραια πριν ξεκινησει τις βολτουλες στην Καλαματα και στυ Συρο εξεπεμπε στο AIS πραγμα που σημαινει οτι εχει ρευμα και πληρωμα. Αλιμονο το πληρωμα του!

Link to comment
Share on other sites

Καλα δεν νομιζω να χαλιεται και πολυ το πληρωμα του με το να μην ταξιδευει το βαπορι.Αν η εταιρεια του,τους προμηθευει με τροφιμα και τους πληρωνει μια χαρα θα περνανε

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Να σημειώσουμε βέβαια ότι το πλοίο έχει κλείσει χρόνο (αρχές Μαίου) που βρίσκεται στην χώρα μας υπό αυτές τις συνθήκες. Δεν μπορώ να γνωρίζω βέβαια αν υπάρχουν και άλλα παρόμοια παραδείγματα πλοίων που αναζητούν την τύχη τους, αλλά θα τολμήσω να πω ότι άξια το Norwegian Dream διεκδικεί μία θέση στο βιβλίο Γκίνες.

Άλλο πράγμα και πάρα πολύ συνηθισμένο βέβαια το να είναι κάποιο πλοίο παροπλισμένο επί μακράν αναμένοντας κάποιον αγοραστή, και τελείως διαφορετικό αυτό που συμβαίνει με το συγκεκριμμένο. Κοντεύει να καθιερώσει μέχρι και νέα γραμμή και μάλιστα άγονη : Πειραιάς - Σύρος - Καλαμάτα !!! :D

Link to comment
Share on other sites

Για την ακρίβεια το πλοίο παρέμεινε αρκετή ώρα αναμεσα στην Τήνο και τη Σύρο και περίπου κατα τις 12.00 ξεκίνησε για την Ερμούπολη. Ισως να περίμενε και την έξοδο του Ropax το οποίο αναχωρούσε εκείνη την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

..την οποία κοσμούσε και χτές,το είδα καθώς πήγαινα στην Αγία Μαρίνα Αιγίνης με τόν "Αλέκο".

Ενα ερώτημα που προκύπτει είναι κατά πόσον συμφέρει αυτό το πράγμα την παρούσα πλοιοκτήτρια εταιρεία.Διότι μ'ετούτα και μ'εκείνα,πληρώνει πετρέλαια γιά να πηγαινοέρχεται το παπόρον μεταξύ Πειραιώς και Καλαμών (ενίοτε και Σύρου),πληρώνει μισθούς ναυτικών και τρόφιμα.Ητοι το πλοίο κοστίζει μέν αλλά δέν "κερδίζει",εν μέσω τουριστικής περιόδου περιφέρεται ασκόπως.Πιό καλά θα ήταν να το είχαν σε μιά ντάνα μ'έναν βατσιμάνη επάνω μέχρι να αποφασιστή τί θα απογίνη.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο αναχώρησε χθες το βράδυ από την ράδα του Πειραιά, και κυριολεκτικά ...σερνάμενο (από 3 μέχρι 6 knots η ταχύτητα του) κατευθύνεται προς το Κουσάντασι της φίλης και γείτονος.

Αυτήν την ώρα ανάμεσα Τήνου και Μυκόνου (...την προσπέρασε την Σύρο :D).

Link to comment
Share on other sites

Μήπως ναυλώθηκε γιά τίποτε κρουαζιέρες από εκεί;Αν και το γεγονός ότι πάει...κωπηλατώντας δέν φαίνεται νά συνηγορή σε κάτι τέτοιο,αφού δείχνει πως τό πλήρωμα δέν βιάζεται να φτάση.

Πάντως άν κι'εκεί καταλήξη απλώς να φουντάρη άγκυρες σέ καμμιά ράδα,θά είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο που κάνει κρουαζιέρες αποκλειστικά γιά τό πλήρωμά του,μεταξύ διαφόρων ραδών ανά την Ανατολικήν Μεσόγειον.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο αναχώρησε χθες το βράδυ από την ράδα του Πειραιά, και κυριολεκτικά ...σερνάμενο (από 3 μέχρι 6 knots η ταχύτητα του) κατευθύνεται προς το Κουσάντασι της φίλης και γείτονος.

Αυτήν την ώρα ανάμεσα Τήνου και Μυκόνου (...την προσπέρασε την Σύρο :D).

Δεν υπάρχει μέση οδός... Ή που θα μας τρελλάνει το πλοίο, ή που θα το τρελλάνουμε... :rolleyes:

Παρακάτω η πορεία του, από την Παρασκευή το βράδυ που ξεκίνησε για το Κουσάντασι, μέχρι και αυτήν την στιγμή (κλεισμένα δύο 24ωρα). :eek::eek:

post-929-128327002042_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μήπως συζητιόταν να ναυλωθή γιά κρουαζιέρες εκ Κουσαδασίου (οπότε είπε ο κάπταιν "άς ξεκινήσουμε σιγά-σιγά γιά να'μαστε παρόντες όταν κλείση η δουλειά") αλλά στην πορεία χάλασε το πράγμα και μάς ξανάρχεται;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...