Jump to content
Shipfriends

Superstar Gemini (IMO 9008419)


Recommended Posts

Το πλοίο εθεάθει να έρχεται στα μέρη μας σιγά σιγά.

Ξέρει κανείς κάτι?

__________________________________________

(1992, ex-Dreamward, Norwegian Dream)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και τελικά το πλοίο είναι από το πρωί στη ράδα του Πειραιά.

Ακόμα μυστήριο τί γυρεύει στα μέρη μας, αφού η πώληση στον όμιλο Louis δεν πραγματοποιήθηκε τελικά.

Link to comment
Share on other sites

Τα σινιάλα έχουν σβηστεί τουλάχιστον εδώ και δύο μήνες, από τον παροπλισμό του στο Freeport στις Μπαχάμες. Το πλοίο ανήκει στην Star Cruises, μητρική της Norwegian Cruise Lines. Ακόμα άγνωστο όμως τί το έφερε στα μέρη μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο έχει υποστεί μετατροπή στο φουγάρο και τον ιστό του ώστε να διπλώνουν για να μπορεί να διέρχεται στο κανάλι του Κιέλου χωρίς να "βρίσκει" στις γέφυρες.

από μια τέτοια διέλευση που ανάμεσα σε διάφορες κραυγές σε αγγλικά και γερμανικά φαίνεται κ το φουγάρο του διπλωμένο.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο εξακολουθεί να βρίσκεται στην ράδα του Πειραιά (σήμερα κλείνει τρεις εβδομάδες) και "πυκνό πέπλο μυστηρίου" B):D, εξακολουθεί να καλύπτει την έλευση του στα μέρη μας.

Μία φωτογραφία σημερινή του πλοίου στην ράδα, τραβηγμένη από την Πειραική ;).

post-929-128326980968_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το μεγάλο μου αυτί άκουσε ότι το πλοίο επιθεωρήθηκε από εταιρία που παιρνάει συχνά πυκνά από τα μέρη μας και διαθέτει αρκετά πρώην πλοία μεγάλων εταιριών.

Μάλιστα, μάλλον αποκτήθηκε από την εταιρία αυτή. Είδωμεν!

Link to comment
Share on other sites

Οπότε αν ισχύουν όλα αυτα,δεν είναι κ πολυ ευχάριστο για μας καθότι η Pullmantur εχει μπεί πολυ δυνατά στο παιχνίδι διεκδίκισης <<ελληνικών>>γραμμών

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δε βρίσκω πηγή στο internet για να το επιβεβαιώσω, βασίζομαι σε κουβέντα που έκανα με άλλους πιο σχετικούς και έκαναν κουβέντα για την Pullmantur.

Όντως η Pullmantur "κοιτάει Ελλάδα", αλλά να μην ξεχνάμε ότι μέχρι στιγμής απευθείνεται κυρίως σε ισπανόφωνους επιβάτες και όχι σε ένα πιο διεθνές κοινό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Και μετά από την παραμονή δύο εβδομάδων στην Καλαμάτα (μάθαμε αλήθεια, ή ...υποπτευόμαστε έστω την αιτία αυτού του τουρ :P ???), το πλοίο ματα-ξαναανηφορίζει προς τον Πειραιά...

Για να δούμε τελικά τι κατάληξη θα έχει το στόρυ... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που το βαπόρι πήγε στην Καλαμάτα και επέστρεψε στον Πειραιά είναι γιατί δεν μπορεί κανένα πλοίο να παραμείνει στη ράδα παραπάνω από 45 μέρες. Αυτό για να μη γεμίσει η ράδα παροπλισμένα πλοία. Έτσι το πλοίο πήγε διακοπές και επέστρεψε όπου μπορεί να μείνει για άλλες 45 μέρες. Μη με ρωτήσετε γιατί πήγε στην Καλαμάτα και όχι κάπου αλλού. Αυτό δυστυχώς δεν το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

O Λόγος είναι αυτός που είπε ο George αυτό είναι βέβαιο.Τώρα γιατί τα άλλα έχουν ξεμείνει έτσι, μπορεί να έχουν δηλώσει βλάβη και να αδυνατούν να κινηθούν.

Πάντως πέπλο μυστηριου καλύπτει για τον λόγο που μας ήρθε εδώ. Όσο μάλιστα παραμένει στα νερά μας οι φήμες δίνουν και πέρνουν.

Η πιο ισχυρή που ακούγεται έντονα είναι ότι το έχει αγοράσει ο Βγενόπουλος αλλά από πουθενά δεν μπορεί να επαληθευτεί.:eek:

Link to comment
Share on other sites

Όπως είχα γράψει και πριν περίπου έναν μήνα, το πλοίο είχε φτάσει πολύ κοντά στο να πωληθεί στην Pullmantur. Από τότε όμως ούτε βρήκα κάτι, ούτε άκουσα κάτι περισσότερο.

Αν υποθέσουμε ότι η πώληση δεν πραγματοποιήθηκε, δεν ξέρω αν υπάρχουν και πολλές άλλες εταιρίες που θα ενδιαφερθούν για ένα πλοίο τέτοιου μεγέθους. Οι μικρές-ακριβές δεν θέλουν τέτοια πλοία και οι μικρομεσαίες ψωνίζουν από τις "μαμάδες τους".

Μία σκέψη που μπορώ να κάνω για υποψήφια αγοράστρια είναι η Quail Cruises, που αντιμετωπίζει προβλήματα με το Pacific και έχει ναυλώσει τώρα τα Gemini και Ocean Countess (New Pacific).

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να χει προκειται για να ομορφο κατα την αποψη μου βαπορι το οποιο παρα το μεγεθος του δεν θυμιζει τις πλωτες πολυκατοικιες που κυκλοφορουν.

Μακαρι να βρεθει αγοραστης που να μπορεσει να το αξιοποιησει γιατι ειναι κριμα να γυρνα απο ραδα σε ραδα.

Link to comment
Share on other sites

Όμορφο μπορεί να είναι αλλά επειδή έχει κάτι θεματάκια μηχανικά τα οποία ήταν αυτά που ανάγκασαν την Λούις να το καντσελάρει θα πρεπει να αγοραστεί ή να έχει αγοραστεί σε πολύ προνομιακή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο ανήκει στην Star Cruises, μητρική της Norwegian Cruise Lines

Η πλοιοκτησια παραμενει εκει (με εδρα τη Μαλαισια)

Απ οτι πηραν τα μεγαλα αυτια μου στο πλοιο γινονται ψιλοσυντηρησουλες χωρις να ξερω αν σημαινει κατι αυτο η αν γινονται ισα ισα επειδη δε μπορει να βγει η ζωη onboard.

Πολυ πριν βγει η φημη για την αγορα απο το Βγενοπουλο ειχε ακουστει και η φημη για την αγορα του απο τη Sea Star η οποια προφανως ηταν βρωμα του λιμανιου που πνιγηκε στο βουρκο των λεμοναδικων :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μολις συμπληρωθουν οι μερες παραμονης στη ραδα θα παει παλι μια βολτα μεχρι Καλαματα καμια 10αρια μερες και θα ξανανεβει. Πηγαινε ελα πηγαινε ελα... Απο νεα παντως, ουτε οι σκανδιναβοι που ειναι μεσα δεν ξερουν το μελλον του πλοιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ο λόγος που το βαπόρι πήγε στην Καλαμάτα και επέστρεψε στον Πειραιά είναι γιατί δεν μπορεί κανένα πλοίο να παραμείνει στη ράδα παραπάνω από 45 μέρες. Αυτό για να μη γεμίσει η ράδα παροπλισμένα πλοία. Έτσι το πλοίο πήγε διακοπές και επέστρεψε όπου μπορεί να μείνει για άλλες 45 μέρες..

Και ενώ την πρώτη φορά είχε παραμείνει στην ράδα 40 ημέρες (2-5ου - 12-6ου) πριν την κάνει για Καλαμάτα, αυτή τη φορά την ματα-έκανε πάνω (σχεδόν) στον μήνα (26-6ου - 29-7ου).

Εν πλώ λοιπόν αυτή τη στιγμή το πλοίο, με (αναγραφόμενο) προορισμό και πάλι την Καλαμάτα. Το πράγμα αρχίζει να καταντάει γραφικό (τουλάχιστον) :P.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί επιλέγεται ως προορισμός η Καλαμάτα κάθε φορά και γιατί το πλοίο απλά δεν απομακρύνεται 10-20 μίλια από τη ράδα αφού πρέπει και να επιστρέφει μετά.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι επειδή η Καλαμάτα έχει ράδα που τη χρησιμοποιούν πολλά πλοία (φορτηγά κυρίως). Μήπως για να επανέλθει στη ράδα του Πειραιά πρέπει να φαίνεται (τουλάχιστον στα χαρτιά) ότι προσέγγισε ή έστω αγκυροβόλησε σε κάποιο άλλο λιμάνι :confused: Και ενδεχομένως να μη μπορούν σε όλα τα λιμάνια (πχ Ναύπλιο, Γύθειο κτλ) τα πλοία να κάθονται αρόδου.

Δεν το γνωρίζω απλά υποθέσεις κάνω...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...