Jump to content
Shipfriends

Μέτρα φρούρησης των λιμανιών - ISPS code


Recommended Posts

Πολυ σωστη σκεψη, συμφωνω απολυτα. Και να μην ξεχναμε οτι δεν ειναι μονο το Λιμενικο που εμπλεκεται. Διοτι οι εκατονταδες λαθρομεταναστες κυκλοφορουν ελευθεροι μερα-μεσημερι στις περιοχες γυρω απο το λιμανι αλλα η Αστυνομια(που ειναι και η καθ' υλην αρμοδια γι' αυτους) δεν τους μαζευει και αυτο πρεπει να γινεται εσκεμμενα(για ποιους λογους αραγε?) διοτι ολος αυτος ο κοσμος κυκλοφορει φανερα, αν θελουν ειναι πολυ απλο να τους πιασουν.

Απο την αλλη το Λιμενικο το ενδιαφερει απλως να μην μπαινουν στο λιμανι και στα πλοια διοτι αυτοματως εμπιπτουν στη δικαιοδοσια του και γινονται προβλημα του. Το τι γινεται εκτος τειχων λιμενος, δεν τους απασχολει και δεν θα επρεπε βεβαια. Ετσι εχουμε την Αστυνομια να μην τους πειραζει ωστε να μπουν στο λιμανι και να φυγουν απο πανω της και το Λιμενικο να τους κυνηγα ωστε να μην μπουν στο λιμανι και να μην τους χρεωθει. Παρε το μπαλακι!(που ελεγε κι ο Μαστορακης στο Αργά)

Και τελικα βεβαια -ως συνηθως- την πληρωνει η γυρω περιοχη και ο κοσμος που μενει τριγυρω. Οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, για την εικονα της χωρας στο εξωτερικο ουτε λογος. Για να το παω κι ακομα παραπερα, δεν ειμαι και σιγουρος αν τελικα ο ISPS θα βοηθησει πραγματικα σε αυτον τον τομεα. Διοτι στην ουσια και περα απο μετρα οπως καμερες, φωτισμος και διαφορους περιορισμους κλπ(που ηδη υπαρχουν), κατ' εμε απλως ανατιθεται η φυλαξη σε ιδιωτικη εταιρεια αντι να την κανει το Λιμενικο. Εχουν οι υπαλληλοι της οποιασδηποτε ιδιωτικης εταιρειας -που στην τελικη ειναι μισθωτοι σαν τους περισσοτερους εξ' ημων- και την νομικη δικαιοδοσια αλλα και τη διαθεση να κυνηγανε λαθρομεταναστες που ειναι σαν αγριμια απο την πεινα και τις στερησεις και στην τελικη δεν εχουν και τιποτα να χασουν?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μας έχει πιάσει αυτή τρομουστερία.

Θα κλείσει λέει ο λιμενάρχης το λιμάνι της Ακάντιας για λόγους ασφαλείας.

Γιατί μήπως είδε να περιφέρονται τρομοκράτες με μπαζούκας και φοβήθηκε?

Αν σκεφτεί να κάνεις καποιος κάτι δεν μπορεί να πάαει απέναντι στο εμπορικό λιμάνι και να κάνει ότι θέλει?

Η θα κλεισει κι αυτό που μπαινοβγαίνουν νταλίκες με ρυθμό πολυβόλου φορτώνοντας υλικά από τα μότορσιπ?

Λένε συζητάνε να εφαρμοστεί ο ISPS και να δαπανηθούν πόσα λεφτά.

Μα το πρόβλημα των λιμανιών μας είναι η ασφάλεια απο τυχόν ασύμετρες απειλές:eek: ή ότι δεν εξασφαλίζουν ασφάλεια για τις προσεγγίσεις των πλοίων υπό κακές καιρικές συνθήκες?

Γιατί αυτά τα λεφτά να μην πάνε σε κανένα fender παραπάνω ,σε κανένα μπλόκι παραπάνω,σε κανένα φανάρι της προκοπής...ή έστω σε κανένα στέγαστρο που ακόμα και τέτοια δεν έχουν πολλά λιμάνια

Γιατί πρέπει να ακολουθούμε αντιγράφοντας για να είμαστε και επίκαιροι ;) τις ενέργειες των Αμερικάνων, ή των προηγμένων χωρών?

Αυτοί στην τελική έχουν λύση το πρόβλημα των λιμανιών από θέματα ναυτικής ασφάλειας σε μεγάλο ποσοστό οπότε τι πάμε να ακολουθήσουμε εμείς που έχουμε άλυτα θέματα για κάθε ένα λιμάνι?

Για την Πάτρα εκεί είναι ειδική περίπτωση. Δεν είναι μόνο το λιμενικό ή αστυνομία οι οποίοι κάνουν πως δεν τα βλέπουν. Είναι και ολόκληρο το κράτος το οποίο θα πρέπει να αποφασίσει ότι αν δεν τους θέλει τους ταξιδεύει η φτιάχνει έναν ειδικό χώρο για λαθρομετανάαστες ή δεν ξέρω τι...

Αν τους θέλει ας τους νομιμοποιήσει.Τώρα με το να τους έχει νομιμοποιήσει στην ουσία και όχι στα χαρτιά ,με το να συνεχίζει να βάζει την ταμπέλα λαθρομετανάστες χωρίς όμως να κάνει κάτι γι αυτό παρατηρούμε το φαινόμενο του στρατού με το μπαλάκι.

Περιφέρεται ένα μπαλάκι κι όλοι βαστάνε μια ρακέτα και το αποκρόουν μέχρι να φτάσει στον τελευταίο και πιο ασήμαντο που δεν έχει ρακέτα και να το λουστεί.

Που εν τοιαύτη περιπτώση είναι οι ναυτικοί στα πλοία,μερικοί φορτηγατζήδες που τρυπώνουν στα φορτηγά άθελά τους...

Link to comment
Share on other sites

Mα το μπαλάκι μας το πέταξαν απο το 2002 και όλο ακούμε για θωράκιση των λιμένων και θωράκιση δεν βλέπουμε. Ο ISPS μέχρι σήμερα ισχύει σε όλα τα πλοία με πιστοποιημένους αξιωματικούς , τουλάχιστον δύο σε κάθε πλοίο, με πιστοποιημένο

ship security plan , και με τον υπόλοιπο ηλεκτρονικό εξοπλισμό στο πλοίο.Τα έξοδα έγιναν. Αντε πάμε καλά. Οι εταιρείες- πλοία το εφαρμόζουν απο το 2003.

Ας μη πάμε μόνο για τον Πειραιά, την Πάτρα, Ηγουμενίτσα,Μύκονο. Ας πάμε στα υπόλοιπα νησιά. Εάν ρωτήσεις ένα λιμενικό τι είναι ο κώδικας δεν ξέρει.Θα έπρεπε όμως να γνωρίζει και αυτός και ο προιστάμενός του το σημείο επαφής πλοίου - λιμένος για την εφαρμογή του κώδικα. Πόσα κρουαζιερόπλοια τους καλοκαιρινούς μήνες προσεγγίζουν νησιά του Αιγαίου ? πάρα πολλά. Ποιά είναι τα ρεπόρτα τους αναχωρόντας απο τα λιμάνια? Εκεί γελάμε .... Ποιός είναι ο Α/Φ η Αξιωματικός που θα το υπογράψει?

Ποιός θα πεί σε ποιο βαθμό ασφαλείας( level ) είναι το λιμάνι ? κανείς .

Αυτά λοιπόν και άλλα πολλά είδαν οι Ευρωπαίοι φίλοι μας στην τελευταία συνάντηση πριν ένα μήνα στο Λονδίνο και χτύπησαν το καμπανάκι στην Ελλάδα. Οι φίλοι μας Ισπανοί, Πορτογάλλοι, Ιταλοί και Γάλλοι διεκδικούν πλέον μεγάλο μερίδιο στο θέμα κρουαζιερόπλοιο- Ασφαλοί λιμένες- γιατί αυτοί διαφημίζονται εδώ και 2-3 χρόνια για τα ασφαλή λιμάνια τους και γνωρίζουμε όλοι το οικονομικικό όφελος σε αυτά τα λιμάνια .

Και είναι ικανοί οι φίλοι μας ετέροι να δώσουν και αρνητική ρότα για τα λιμάνια μας .Τώρα τρέχουμε και δεν φτάνουμε να μαζέψουμε τα αμάζευτα.

Δεν είναι λοιπόν το πρόβλημα οι λαθροι που κυκλοφοράνε ανενόχλητοι στα λιμάνια , πρόβλημα είναι η ίδια η πολιτεία.

Link to comment
Share on other sites

Και επειδή σήμερα ήρθα σε επαφή με Ρόδο - Κώ - Μυτιλήνη - Χίο, Σαντορίνι για να πάρω μια εικόνα για το τί επικρατεί στα εκεί Λιμενικά ταμεία , οι απαντήσεις ήταν χαμογελαστές για να μην πώ χαζοχαρούμενες , όλοι περιμένουν εντολές απο το ΥΕΝ και νομίζουν ότι όπου νάναι λεφτά θα πάρουν για την θωράκιση των λιμένων.

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑΡΑ.

Νομίζω ότι το μοναδικό Λιμενικό ταμείο που έχει κάνει πρόταση με πιστοποιημένη μελέτη εδώ και καιρό είναι της Ρόδου.Ίσως κάτι ξέρουν οι Ροδίτες παραπάνω απο τους υπόλοιπους και κατι παραπάνω η LOUIS που στο πρόγραμμά της κόβει μερικά απο τα νησιά που θα πάει το 2008 απο εκείνα του 2007. Ο φίλος Κ.........στην Σαντορίνι λέει ότι γνωρίζουν το θέμα εδώ και καιρό και τρέχουν και δεν φτάνουν.

Πάντως όλοι επέμεναν ότι το θέμα λύνεται γρηγορότερα επειδή τα λιμάνια τους δεν είναι Α.Ε. με λίγα οικονομικά μέτρα, απο απευθείας απο τα Λ.Τ. κονδύλια 20,000-30,000 ευρώ κόστος , εκτός εάν περιμένουν τις κόντρα προσφορές για το ποιός θα κερδίσειτα περισσότερα.Δόξα τω Θεώ όλα τα Λ.Τ. αυτά τα λεφτουδάκια τα έχουνε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κυριακή βράδυ προς Δευτέρα, έγινε διάρρηξη στα εκδοτήρια που βρίσκονται στον Άγιο Σπυρίδωνα, με λεία αρκετές χιλιάδες ευρώ. Οι δράστες πρέπει να δούλεψαν πολύ ώρα μέσα στο “φυλασσόμενο” λιμάνι αφού άνοιξαν 5-6 κιόσκια. Πάλι καλά που δεν έκλεψαν κανένα πλοίο… :)

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ολα, αλλα επιτρεπεται ανθρωποι του λιμανιου να αφηνουν χιλιαδες ευρω μεσα στα εκδοτηρια? Που κυκλοφορει η σαρα και η μαρα?

Link to comment
Share on other sites

Οντως το να έχουν αφήσει χιλιάδες ευρώ νυχτιατικα σε κιόσκια τα οποία διαθέτουν μια απλή πόρτα που μπορεί να σπάσει εύκολα είναι ολίγο οξύμωρο.

Όπως βέβαια πέραν του ότι έδρασαν ανενόχλητοι οι δράστες στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας οξύμωρο είναι ότι στα 70-80μ από το σημείο διάρρηξης βρίσκεται το κεντρικό λιμεναρχείο πειραιώς.:)

Μα καλά κι αυτοί οι βατσιμαναίοι των διανυκτερεύοντων πλοίων τι κάνουν?Μόνο το πλοίο τους φυλάσουν δεν ρίχνουν και καμιά ματιά έξω προς χάρη των παιδιών που εργάζονται σκληρά και ανθυγιεινά?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

εκτος του ότι συμφωνώ με τους προλαλήσαντες να πω πάλι ότι δεν πιστεύω ότι σε όλα τα κιόσκια είχαν μείνει λεφτά μέσα. Ένας 2 πράκτορες να το καταλάβω ότι φοβούνται να πάρουν την ευθύνη ληστείας πάνω τους αν τυχόν έπαιρναν τις εισπράξεις μαζί τους. Αλλα όλοι? Μήπως δηλώθηκαν ότι λείπουν τα χρήματα για άλλους λόγους?

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως τα χρήματα ήταν ασφαλισμένα, συνεπώς δεν υπάρχει κάποιο τέτοιο κίνητρο.

Οι δράστες έκοψαν με αλυσοπρίονα σίδερα από την περίφραξη του λιμανιού και μετά διέρρηξαν διαδοχικά τα εκδοτήρια που βρίσκονταν στη σειρά. Και όλα αυτά, όπως λέει και ο Earl, δίπλα από το κεντρικό λιμεναρχείο….

Link to comment
Share on other sites

έκοψαν με αλυσοπρίονα σίδερα
Ορέστη, εάν είχαν κόψει τα σίδερα με αλυσοπρίονα θα είχαν ξυπνήσει και οι αποθαμένοι του Νομού Αττικής.:confused: Έχεις ακούσει ποτέ Χουσβάρνα δίχρονο?:D Μάλλον εννοείς σιδηροπρίονα:)

Επί της ουσίας τώρα, νόμιζω ότι είμαστε λιγουλάκι άδικοι με τους ένστολους. Κάθε φύλαξη έχει και τα κενά της και όποιος "ενδιαφέρεται" με λίγη παρακολούθηση μπορεί εύκολα να τα εντοπίσει. Εξάλλου η ιστορία των ληστειών και των ριφιφί έχει να επιδείξει και πιό προκλητικές περιπτώσεις. Από εκεί και πέρα σαφώς και είναι ανοησία να αφήνεις μεγάλο χρηματικό ποσόν σε ένα κιόσκι, χωρίς βεβαια αυτό να δικαιολογεί και την κλοπή, αλίμονο! Αλλά σίγουρα προτιμώ να γίνεται καμιά κλοπή που και που στο λιμάνι...παρά να καταντήσει πιό εύκολο ένα αεροπορικό ταξίδι στη Ν.Υ. από μιά βόλτα στην Ακτή Τζελέπη. :rolleyes: Εντάξει, ας μη τα μεγαλοποιούμε τα πράγματα...και σκάβουμε τον λάκκο μας με τα δυό μας τα χεράκια. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Όντως το να έχουν αφήσει χιλιάδες Ευρώ νυχτιάτικα σε κιόσκια τα οποία διαθέτουν μια απλή πόρτα που μπορεί να σπάσει εύκολα είναι ολίγο οξύμωρο.

Μα καλά κι αυτοί οι βατσιμαναίοι των διανυκτερεύοντων πλοίων τι κάνουν? Μόνο το πλοίο τους φυλάσσουν δεν ρίχνουν και καμιά ματιά έξω προς χάρη των παιδιών που εργάζονται σκληρά και ανθυγιεινά?:)

Πρώτα από όλα τα πλοία του Σαρωνικού δεν έχει κάθε πλοίο βατσιμανη το βράδυ. Αλλά υπάρχουν δυο άνθρωποι από μια εταιρεία , που ο ένας προσέχει τα ταχύπλοα και ο άλλος τα συμβατικά πλοία. Και δεν κάθονται συνήθως στα πλοία αλλά στα εκδοτηρια απέναντι από τα πλοία ή στο φυλάκιο των λιμενικών του Σαρωνικού.

Επίσης οι πόρτες του λιμανιού στις προβλήτες του Σαρωνικού κλείνουν το βράδυ (οι είσοδοι για τους πεζούς κλείνουν με τη τελευταία άφιξη πλοίου).

Που να τα πήγαιναν τα λεφτά από τις εισπράξεις του 3ημερου, οι υπάλληλοι των πρακτορειών, στα σπίτια τους?? Και εάν τα χάνανε ή τους τα κλέβανε από τα σπίτια τους, ποιος θα τη πλήρωνε μετά?? Μα φυσικά οι υπάλληλοι του πρακτορείου.

Όχι πως τώρα δε θα τη πληρώσουν οι φύλακες αλλά λέμε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Που να τα πήγαιναν τα λεφτά από τις εισπράξεις του 3ημερου, οι υπάλληλοι των πρακτορειών, στα σπίτια τους?? Και εάν τα χάνανε ή τους τα κλέβανε από τα σπίτια τους, ποιος θα τη πλήρωνε μετά?? Μα φυσικά οι υπάλληλοι του πρακτορείου.

Όπως και έγινε σε πρόσφατη διάρρηξη (το πολύ 2 Κυριακές πριν) των γραφείων μεγάλης ακτοπλοϊκής εταρίας..

:confused::rolleyes::D

Σκεφτείτε να τα έπαιρναν και στα σπίτια τους!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να δουμε αυτα τα λευτα που τελικα θα πανε......

Θα καλύψει μέρος του απαιτούμενου εξοπλισμού

«Καταπλέει» το ειδικό τέλος ασφάλειας στα λιμάνια

Τετάρτη, 2 Απριλίου 2008 07:00

URL: http://www.naftemporiki.gr/news/redirstory.asp?id=1495473

ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ σχεδίου νόμου για την επιβολή Ειδικού Τέλους Ασφαλείας και Προστασίας Λιμενικών Εγκαταστάσεων, προετοιμάζει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.

Ο γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του ΥΕΝΑΝΠ, Γιώργος Βλάχος.

Με το συγεκριμένο τέλος το υπουργείο σκοπεύει να καλύψει ένα μέρος του κόστους που αφορά στην προμήθεια, συντήρηση και λειτουργία του απαιτούμενου εξοπλισμού ασφαλείας που θα εγκατασταθεί στους υπόχρεους εφαρμογής του ISPS Code λιμένες. Το τέλος θα εφαρμοστεί στα πάσης φύσεως διακινούμενα φορτία στα λιμάνια.

Την επισήμανση αυτή έκανε ο γενικός γραμματέας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του ΥΕΝΑΝΠ μιλώντας στο συνέδριο της EXPOSEC. Σημειώνεται ότι η επιβολή του ειδικού τέλους, είχε προβλεφθεί αρχικά και στο τελευταίο σχέδιο νόμου που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο, και που αφορούσε την παραχώρηση των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων των ΟΛΠ και ΟΛΘ σε ιδιώτες. Σύμφωνα μάλιστα με τη διεθνή πρακτική το τέλος κυμαίνεται από 6 έως 12 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο.

Οι μελέτες

Σε ό,τι αφορά τις τελευταίες εξελίξεις ο γ.γ. του ΥΕΝΑΝΠ τόνισε ότι το υπουργείο έχει επιλέξει, ως τεχνικό σύμβουλο, τη Lloyd's Register ΕΜΕΑ για την υποβοήθηση του έργου του στην παρακολούθηση της εκπονήσεως μελετών ασφαλείας των 68 δημόσιων λιμένων (πλην των Οργανισμών Λιμένα) και τη Ρογκάν και Συνεργάτες για την παροχή υπηρεσιών συμβούλου και την παροχή τεχνογνωσίας στην εφαρμογή - υλοποίηση των μελετών ασφαλείας λιμενικών εγκαταστάσεων των αντίστοιχων λιμένων.

Τα ΣΔΙΤ

Αναφορικά με την υλοποίηση των μελετών ασφαλείας και στο πλαίσιο των στόχων της Εθνικής Λιμενικής Πολιτικής για συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα στη λιμενική λειτουργία, το Υπουργείο αξιοποίησε το Νόμο για τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα ΣΔΙΤ.

Εγκρίθηκε από την αρμόδια διυπουργική επιτροπή για τις ΣΔΙΤ πρόταση αναφορικά με την εγκατάσταση και λειτουργία συστημάτων ασφαλείας στους 12 μεγαλύτερους ελληνικούς λιμένες, συνολικού προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ για την ερχόμενη δεκαετία.

Επισημαίνεται ότι κατόπιν διεθνών διαγωνιστικών διαδικασιών, επιλέχθηκε από το ΥΕΝΑΝΠ η Κοινοπραξία Loyd's-Grand Thornton-Δικηγορικό Γραφείο Κωστακόπουλος, ως σύμβουλος, που θα συντάξει τα τεύχη προκηρύξεως του διαγωνισμού για την επιλογή αναδόχου του έργου και την υποβοήθηση του έργου του Υπουργείου σχετικά.

Επισημαίνεται ότι σε χρονικό διάστημα πέντε μηνών θα έχει ολοκληρωθεί η σύνταξη των τευχών προκηρύξεως και θα αρχίσει η διαγωνιστική διαδικασία για την υλοποίηση των έργων ασφαλείας.

Oι επιθεωρήσεις

Τέλος, ο κ. Βλάχος υπογράμμισε ότι τα αποτελέσματα των ελέγχων που διενεργήθηκαν το 2007 και το 2008 στους λιμένες του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης, της Ελευσίνας, της Πάτρας και του Αιγίου από Κοινοτικούς Επιθεωρητές ως προς τη συμμόρφωση τους με τους θεσμοθετημένους κανόνες ασφαλείας, ήταν ικανοποιητικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Με την ιδιόμορφη κρατούσα άποψη της ελληνικής πραγματικότητας, ότι οι χώροι των λιμένων πρέπει να είναι ανοικτοί και προσβάσιμοι στο κοινό, ήρθε αντιμέτωπη η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας κατά τη διάρκεια της χθεσινής της επίσκεψης στο λιμάνι της Πάτρας.

Σοβαρά προβλήματα, στην πλήρη εφαρμογή των όσων προβλέπει ο κώδικας ISPS, βλέπουν μπροστά τους οι αρμόδιοι του Υπουργείου, καθώς, μόλις χτες οι τοπικές αρχές της Πάτρας αλλά και φορείς της πόλης διατύπωσαν την άποψη ότι δεν είναι δυνατό το λιμάνι να μην είναι ανοικτό και προσβάσιμο στους πολίτες. Γεγονός που αγνοεί πλήρως τα οριζόμενα από τον ISPS.

Η εφαρμογή του κώδικα στα ελληνικά λιμάνια καταγράφεται πλέον με σοβαρή καθυστέρηση, παρά το γεγονός ότι η ηγεσία του αρμόδιου Υπουργείου διατείνεται ότι ισχύουν μέτρα ασφαλείας του επιπέδου της εποχής των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας.

Φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, νησιωτικής και μη, δεν φαίνονται διατεθειμένοι να εκχωρήσουν το δικαίωμα στο Υπουργείο να εφαρμόσει τον Κώδικα γεγονός, που σημαίνει ότι οι λιμενικές εγκαταστάσεις σε νησιά κόμβους, αλλά και σε λιμενικές εγκαταστάσεις της ηπειρωτικής χώρας, θα αποκοπούν από τη σφαίρα αρμοδιοτήτων της Αυτοδιοίκησης.

Η περίπτωση της Πάτρας δεν ξενίζει κανέναν από τους ειδικούς, καθώς, το όλο θέμα παραμένει σε εκκρεμότητα από της εμφανίσεως του Κώδικα και της θέσεως σε ισχύ επί των ημερών της Υπουργίας Σουμάκη στο τότε ΥΕΝ, όπου φορείς της πόλης του Πειραιά πέτυχαν να μην εφαρμοστούν τα μέτρα του Κώδικα στο επιβατηγό λιμάνι, τα οποία και πρακτικά μετά την αναστολή του εφαρμόστηκαν μόνο κατά την περίοδο της τέλεσης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Η όλη υπόθεση ενέχει κινδύνους, καθώς, είναι σφόδρα πιθανό η Ελλάδα να βρεθεί στο ευρώ-σκαμνί κατηγορούμενη για την μη εφαρμογή του Κώδικα στις λιμενικές της εγκαταστάσεις, δεδομένου ότι ήδη έχει ενταχθεί, ή πρόκειται να ενταχθεί σύντομα, στην τρίτη ταχύτητα των Λιμένων που εφαρμόζουν τον Κώδικα.

Υπενθυμίζεται ότι στους σχεδιασμούς της ηγεσίας του αρμόδιου Υπουργείου ενυπάρχει πρόγραμμα που προβλέπει, τον προσεχή μήνα κατά πάσα πιθανότητα, διενέργειας διαγωνισμών για την ανάληψη των συμβατικών υποχρεώσεων που απορρέουν από τον κώδικα, από εταιρείες οι οποίες θα μπορούν να κάνουν χρήση και των ΣΔΙΤ, καθώς, κάτι τέτοιο προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

Εν αντιθέσει με τα συμβαίνοντα στα ελληνικά λιμάνια, ο ελληνικός εφοπλισμός ευθύς εξαρχής έσπευσε και ολοκλήρωσε επιτυχώς τα προβλεπόμενα από τον κώδικα για τον δικό του τομέα προσθέτοντας μία ακόμα πρωτιά, στις τόσες που καταγράφονται τα τελευταία χρόνια σε όλο το εύρος των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων τους.

www.theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στην τελική της φάση βρίσκεται η σχηματοποίηση της διακήρυξης των διεθνών διαγωνισμών για την ανάληψη των διαδικασιών εφαρμογής του κώδικα ISPS στα στρατηγικής σημασίας λιμάνια της χώρας. Υπενθυμίζεται ότι στους σχεδιασμούς προβλέπεται η χρηματοδοτική υποστήριξη μέσω των ΣΔΙΤ αλλά και η άντληση ποσού από το συναφθέν πρωτόκολλο δανειακής χρηματοδότησης από την ΕΤΕπ που είχε συνάψει το ΥΕΝΑΝΠ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ας παμε 6-7 χρονια πισω να δουμε συνθηκες πετρελαιευσης ενος ταχυπλοου.Βυτια απο τη μια μερια,καποιο απο τα JET απο την αλλη να δινουν καυσιμα και στη μεση κοσμος και αυτοκινητα να επιβιβαζονται σαν να μην τρεχει τιποτα.

Απο τοτε υποτιθεται οτι πολλα αλλαξαν.Επιπλεον κανονες ασφαλειας θεσπιστηκαν αλλα οπως βλεπουμε στην Ελλαδα δεν εχει αλλαξει απολυτως τιποτα.:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μέτρα ζητούν οι φορτηγατζήδες για Πάτρα-Ηγουμενίτσα, από τα συναρμόδια υπουργεία την λήψη μέτρων αστυνόμευσης στα λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας με στόχο να αποτραπούν οριστικά φαινόμενα, όπου λαθρομετανάστες επιχειρούν να περάσουν στην Ιταλία χρησιμοποιώντας ως ξενιστές τράκτορες και συρόμενα.
Link to comment
Share on other sites

στην πατρα το προβλημα πλεον δεν ειναι μονο θεμα isps αλλα εντοπιζεται και χιλιομετρα μακρυα απο το λιμανι. ομαδες αφγανων παραφυλανε στο φαναρι της στα μποζαιτικα (το πρωτο οπως μπαινεις πατρα), στο φαναρι της κανελλοπουλου (εκει που στριβεις δεξια για λιμανι) και στο βενζιναδικο πριν τη μεγαλη κλειστη στροφη της κανελλοπουλου και εφορμουν στα φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
....Εμαθα ότι έγιναν ζημιές στο καράβι,σπάσανε καρέκλες,κάποιος μίλησε και για φωτιά;και θα έπρεπε το πλοίο να προσεγγίσει στη Σάμο και να συληφθούν οι κύριοι και να οδηγηθούν σήμερα το πρωί στον εισαγγελέα.Αυτά λέει ο νόμος για να μην γράψω τί λέει το ναυτικό δίκαιο....

Νά 'σαι καλά πατριώτη, θεϊκά το έγραψες, γελάσαμε και σήμερα :D. Το καράβι δεν προσέγγισε στο Βαθύ, ΟΚ. Στον Πειραιά που προσέγγισε, δεν υπαρχει Λιμενικό, Αστυνομία, Χωροφυλακή στην ανάγκη :P? Ποιός εμπόδισε την ακριβή εφαρμογή Νόμων και Κανόνων, ακριβώς αποκάτω από το ΥΕΝΑΝΠ, απέναντι από το ΚΛΠ? Ο Καμμένος, ο Παπαληγούρας, ο Καραμανλής ή ο Παπούλιας έπρεπε να κατεβούν στην Ακτή Ξαβερίου να πράξουν το αυτονόητο? Τι ρεζιλίκια είναι αυτά? Αντε με το καλό, να γυρίσουμες στην εποχή των Γενοβέζων και Οθωμανών Κουρσάρων στο Αιγαίο-μόνο 450 χρόνια μας χωρίζουν.

....Μη προσπαθήσει κανείς να τους δικαιολογήσει. Ντροπή τους....

Κανείς δεν θα τους δικαιολογήσει από τους παρόντες, αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση αν-στην απίθανη περίπτωση περίπτωση εφαρμογής του Νόμου-αξιοσέβαστοι εκπρόσωποι Τύπου Κομμάτων ή blogs πειρατικού ή τρωκτικού τύπου (:rolleyes:) δεν διερήγνυαν τα ιμάτιά τους για εφοπλιστικές ασυδοσίες, περιορισμό των δικαιωμάτων του Λαού και επιβολή των Κανόνων της Αμερικανόφερτης Νέας Τάξης Πραγμάτων στην Ακτοπλοϊα :P.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Απόγευμα της περασμένης Πέμπτης στα Λεμονάδικα, 30 μέτρα από την πλώρη του Blue Star Paros στο οποίο γινόταν επιβίβαση και λίγα μέτρα μακριά από το κεντρικό λιμεναρχείο, κάποιοι τοποθέτησαν μεταλλική βάση με περισσότερες από 100 φωτοβολίδες τις οποίες πυροδότησαν φέρνοντας την Ανάσταση μια ώρα αρχύτερα στο λιμάνι…

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Δεν ξερω αν ταιριαζει ακριβως εδω

Με προδιαγραφές αεροδρομίων τα μέτρα ασφαλείας στα λιμάνια

Μέτρα ασφάλειας που θυμίζουν αεροδρόμια πρόκειται να ληφθούν στα λιμάνια της χώρας, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της εγκληματικότητας και της διακίνησης παράνομων μεταναστών. Στο πλαίσιο αυτό, επιβάτες και αποσκευές θα περνούν από μηχανήματα ανίχνευσης μετάλλων, καθώς και από ελέγχους εισιτηρίων και ταυτοτήτων. Σε πρώτη φάση τα μέτρα θα εφαρμοστούν... στα μεγάλα λιμάνια της χώρας, όπως στον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη, την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα και σταδιακά και στα υπόλοιπα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό, στα λιμάνια αυτά θα δημιουργηθούν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι στους οποίους, μεταξύ άλλων, θα εγκατασταθούν μηχανήματα ανίχνευσης μετάλλων. Οι υποδομές θα διαμορφωθούν ανάλογα με την έκταση του κάθε λιμανιού. Από τις πύλες αυτές θα περνούν για έλεγχο επιβάτες αλλά και αποσκευές ενώ στη συνέχεια το προσωπικό των πλοίων θα είναι υπεύθυνο να προχωρά στην ταυτοπροσωπία των επιβατών. Σε ότι αφορά το λιμάνι της Ηγουμενίτσας,στο άμεσο μέλλον θα τοποθετηθεί και σκάνερ ανίχνευσης ανθρώπινης ζωής, για τον εντοπισμό λαθρομεταναστών σε αυτοκίνητα και φορτηγά.

http://epirusgate.blogspot.com/

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς πρόθεση να παρεξηγηθώ με κανέναν εδώ στο φόρουμ, μου γεννιούνται ορισμένες απορίες.

1. Γιατί προσπαθούμε με τη βία να κρατήσουμε αυτούς τους ανθρώπους στην Ελλάδα; Επειδή μας το ζητάνε οι <<δήθεν>> φίλοι μας στην ΕΕ; Η τεράστια πλειοψηφία των λαθρομεταναστών, δε θέλει να κάτσει στην Ελλάδα. Προσπαθούνε να πάνε στη Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία. Έχουμε αναλάβει το ρόλο του κακού στην ΕΕ, ο οποίος κρατάει με τη βία αυτούς τους κακόμοιρους εδώ και πώς μας βοηθάνε οι <<φίλοι>> μας Ευρωπαίοι; Με το να μας τη χώνουν και από πάνω (κακές συνθήκες διαβίωσης, ξυλοδαρμοί κτλ. - ανοίξτε π.χ. μια Γερμανική εφημερίδα και διαβάστε τι σκέφτονται για εμάς περί του θέματος ...)

2. Πιστεύει κανείς ότι έτσι θα λυθεί το πρόβλημα; Όταν κάποιος έρχεται π.χ. από το Πακιστάν και ζει εκεί με 2 Ευρώ την ημέρα ή από το Ιράκ και δεν είναι σίγουρος εάν θα ζει την επόμενη ημέρα, θα τον αποθαρρύνουν μέτρα σαν και αυτά;

3. Εάν κάποτε αποφασίσουν να εφαρμόσουν το μέτρο και στα υπόλοιπα λιμάνια της χώρας, πώς θα γίνει αυτό; Φαντάζεστε ελέγχους σε αποσκευές, επιβάτες, αυτοκίνητα σε λιμάνια όπως π.χ. το Φισκάρδο ή τον Πισαετό; Γέλια που έχουν να πέσουν!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...