Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση του Χαισπιντ 5 στην Πάρο


Recommended Posts

Για περισσότερο από 15' το HS5 προσπαθεί ανεπιτυχώς να δέσει στο λιμάνι της Παροικιάς. Εκανε 2 προσπάθειες να δέσει στο καινούριο (θέσεις 6 και 7) στη συνέχεια πήγε προς το παλιό (θέση 2), όπου και γύρισε με την πλώρη προς τις προβλήτες και κατάληξε να δέσει πριν από 1 περίπου λεπτό στην 6. Εϊναι φανερό, ότι εκτός από το θέμα ταχύτητας το πλοίο δυσκολεύεται να γυρίσει αφού φαίνεται ότι η μία μηχανή που του λείπει δημιουργεί μεγάλο προβλημα στις διαδικασίες χειρισμών του. Προφανώς είναι εικόνα που αδικεί το πλοίο και το εκθέτει από μία ετιαρεία που εκτίθεται διαρκώς και αμετάκλητα πλέον... εις όφελος του ανταγωνσμού...

Link to comment
Share on other sites

Και θα μεινει εκει καθως εχει κανει και ενα μικρο ρηγματακι για αναμνηστικο. :( Οχι μουτζα να μην πω τι εχει φαει φετος και το 5 και η Χελλενικ γενικοτερα.

Link to comment
Share on other sites

Θα γυρίσει πίσω κενό επιβατών...!Μήπως χτυπάει το καμπανάκι για το Σαντορίνη???Εαν είναι κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο να επιδιορθωθεί??

Link to comment
Share on other sites

Ισως παει και Συρο που ειναι ποιο κοντα για ταχυτερη επισκευη. Τετοια κακοτυχια ουτε στον εχθρο σου παντως χωρις πλακα. Και μερα που ειναι...

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία ανακοινώνει ότι σήμερα Μεγάλη Πέμπτη 16.04.2009 στις 11.15, το πλοίο Highspeed 5 κατά την διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης στον λιμένα της Πάρου, προσέκρουσε στον προβλήτα και προκλήθηκε μικρής έκτασης ζημία στην δεξιά πλευρά του.

Το πλοίο πρόσδεσε ασφαλώς στον λιμένα της Πάρου και αποβίβασε επιβάτες και οχήματα, οι οποίοι προωθούνται στους προορισμούς τους με άλλα πλοία με μέριμνα της εταιρείας μας.

Πειραιάς,16 Απριλίου 2009

Link to comment
Share on other sites

Θα γυρίσει πίσω κενό επιβατών...!Μήπως χτυπάει το καμπανάκι για το Σαντορίνη???Εαν είναι κάτι το οποίο δεν είναι εύκολο να επιδιορθωθεί??

Μήπως κατεβεί το Highspeed 1 απο Σποράδες στην θέση του 5 και το Σαντορίνη πάει ξανα Σποράδες στην θέση του 1?????

Link to comment
Share on other sites

Για να ταξιδεψει δε θα πρεπει εστω και προσωρινα να κλεισει το ρηγματακι? Επισης δε θα πρεπει να παρει και χαρτι απο την κλαση του? :rolleyes: Μαλλον γι αυτο δεν εχει φυγει ακομα

Link to comment
Share on other sites

Ρήγμα 1,5 μέτρου στη δεξιά πίσω πλευρά,απο το http://www.theseanation.gr

Εκτός δρομολογίων, τουλάχιστον έως την επόμενη Τετάρτη, τίθεται το ταχύπλοο «Highspeed 5» σύμφωνα με πληροφορίες του TheSeaNation.

Ο δύτης που πραγματοποίησε έλεγχο στον ύφαλο του σκάφους, εντόπισε ρήγμα 1,5 μέτρου στη δεξιά πίσω πλευρά, στο ύψος της ίσαλου γραμμής.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε δύο διαμερίσματα του πλοίου εισήλθαν νερά, αλλά λόγω της ύπαρξης στεγανών, δεν υπάρχει κίνδυνος για το σκάφος.

Το πλοίο αφού προχωρήσει σε πρόχειρες κατασκευές θα αποπλεύσει πιθανότατα για την Σύρο, για να επισκευαστεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, τα πλοία που διαθέτουν τέσσερις μηχανές μπορούν να ταξιδεύουν, έχοντας εν ισχύ τις τρεις χωρίς να αλλάξουν κλάση, ή να απολέσουν το επίπεδο ασφαλείας τους.

«Για το λόγο αυτό εγκρίθηκε το αίτημα της πλοιοκτήτριας εταιρείας, να δοθεί άδεια απόπλου στο «Highspeed 5» χωρίς να έχει επισκευαστεί η βλάβη στην τέταρτη μηχανή», ανέφεραν κύκλοι του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, στο TheSeaNation.

Link to comment
Share on other sites

[...]Σύμφωνα με τις πληροφορίες, σε δύο διαμερίσματα του πλοίου εισήλθαν νερά, αλλά λόγω της ύπαρξης στεγανών, δεν υπάρχει κίνδυνος για το σκάφος.

Εάν είναι σωστά τα παραπάνω...εξηγείται και γιατί νωρίτερα -κατά την επιθεώρηση και το μίνι δοκιμαστικό- υπήρχαν οχήματα της πυροσβεστικής έξω από το πλοίο. Η φωτό από την webcam της Πάρου

post-31-128326980323_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σωστά είναι τα παραπάνω. Αντιγράφω από τον Παριανό Τύπο που έχει μερικές φωτογραφίες (φαίνεται η δεξιά μπάντα του σκάφους και οι δύτες):

Από την πρόσκρουση και έπειτα από έλεγχο που πραγματοποίησαν δύτες διαπιστώθηκε ότι δημιουργήθηκε υποθαλάσσιο κάθετο ρήγμα στη δεξιά πλευρά του πλοίου μήκους 1,53 μ. και πλάτους 20 εκατ.

Στο ταχύπλοο μπήκαν νερά που είχαν σαν αποτέλεσμα να πλημμυρήσουν δυο διαμερίσματα και να δώσουν στο High Speed 5 μια ελαφριά κλίση.

Το ταχύπλοο παραμένει δεμένο στο λιμάνι της Παροικιάς. Θεωρείται σχεδόν βέβαιο -και έπειτα από την επιθεώρηση που θα του γίνει σήμερα το απόγευμα από εκπρόσωπο του Γερμανικού νηογνώμονα- ότι το High Speed 5 θα αναχωρήσει για τον Πειραιά και στη συνέχεια για το ναυπηγείο για να επισκευαστεί η ζημιά.

Edited by sasha
Link to comment
Share on other sites

Kατα ποσο μπορει να επηρεασει η ελληψη μιας μηχανης τις διαδηκασιες προσδεσης;

Παντως δεν θα ηθελα με τιποτα να ειμαι πλοιαρχος στο 5 ουτε ασφαλιστης στην HS.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο πάει στην Ελευσίνα μάλλον. Ξέρουμε ποιός ήταν ο πλοίαρχος??

Προφανώς και επηρεάζει στις διαδικασίες πρόσδεσης η έλλειψη μιας μηχανής απλά δεν ήταν και η πρώτη φορά που συνέβαινε ένα ταχύπλοο να ταξιδεύει με 3 μηχανές. Άρα μάλλον περισσότερο η κακή στιγμή ήταν...

Link to comment
Share on other sites

Σε κουβεντα που ειχα με ατομο που ξερει απο μηχανες και ειδικα απο βαπορια μου ειπε πως η μια μηχανη εκτος δεν δημιουργει κανενα απολυτως προβλημα στις διαδηκασιες προσδεσης τετοιων πλοιων διοτι πολυ απλα πας με 2 μηχανες (μια δεξια μια αριστερα) ωστε να μην εχεις να αντισταθμισεις με τιμονι το "στραβωμα" που κανει το πλοιο.

Το ερωτημα μου που δεν μπορεσε να μου απαντησει με βεβαιοτητα ειναι αν μπορει να προσεγγισει ενα τετοιο πλοιο την προβλημα με 2 μηχανες και με αναλογο καιρο.

Link to comment
Share on other sites

Πλέον το Highspeed 5 είναι στα Ναυπηγεία της Ελευσίνας για την επισκευή του.

υπήρχαν οχήματα της πυροσβεστικής έξω από το πλοίο.

Τα οχήματα της πυροσβεστικής ήταν στο λιμάνι διότι βοηθούσαν στην άντληση των υδάτων. Πάντως οι καιρικές συνθήκες στο λιμάνι της Πάρου, την ώρα του ατυχήματος χθες ήταν αρκετά καλές.

Link to comment
Share on other sites

Η ζημιά μάλλον επιδιορθώθηκε και το πλοίο κατεβαίνει προς Σαντορίνη με 3 μηχανές. Τo HS1 ακολουθεί αντίθετη πορεία και κατευθύνετε προς το Πειραιά από τη Σαντορίνη..προφανώς κενό επιβατών. Ο λόγος πρέπει να είναι λόγω της πληρότητας κλπ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...