Jump to content
Shipfriends

Robian 1000 (ΙΜΟ 8989525)


Recommended Posts

Στη γραμμη Παχης-Φανερωμενης Σαλαμινας εχουμε νεα παρουσια την παντοφλιτσα ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ
Απο οτι γραφει εχει ναυπηγηθει στα ναυπηγεια Μακεδονιας.Μηπως εχει κανεις περισσοτερες πληροφοριες για αυτην και για το που ηταν παλαιοτερα?

-------

(2003, ex- Παναγίτσα)

Edited by polmyt
tag
Link to comment
Share on other sites

Ναυπηγήθηκε σύμφωνα με το equasis το 2003.ΙΜΟ Νο 8989525.

Νηολογίου Θεσσαλονίκης 240, ανήκει στην ΣΙΜΟΣ ΣΤΑΡ ΝΕ, και πριν από τα Μέγαρα ήταν στη γραμμή Ελαφόνησος - Πούντα .

Link to comment
Share on other sites

Το εν λόγω βαποράκι φτιάχτηκε όπως μας λέει και ο φίλος chiotis το καλοκαίρι του 2003. Μάλιστα αντικατέστησε μία άλλη μικρή παντοφλίτσα της ίδιας εταιρείας που εκτελούσε μέχρι τότε δρομολόγια στη γραμμή Πούντα - Ελαφόνησσος παρέα με την παντόφλα ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ (η οποία εξακολουθεί να εκτελεί δρομολόγια ακόμα και σήμερα). Είχε φτάσει στο λιμάνι της Ελαφονήσσου αλλά παρέμενε δεμένη και ανενεργή μέχρι να σταματήσει τα δρομολόγια η άλλη ομόσταυλη παντόφλα κάτι το οποίο έγινε τον 15Αύγουστο του 2003. Ένα βράδυ η άλλη παντόφλα έδεσε και μεταφέρθηκε στα ανοιχτά ενώ το πλήρωμά της ανέλαβε να ταξιδεύει την ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ. Δεν ξέρω πότε μεταδρομολογήθηκε στη γραμμή της Σαλαμίνας όμως μέχρι τον Οκτώβρη ήταν σίγουρα κάτω στην Ελαφόνησσο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Καλα με τις αλλαξοβαποριες που γινεται μεταξυ αυτων των δυο γραμμων δεν θεωρω οτι η δρομολογιση στη Σαλαμινα ειναι μονιμη.Νομιζω μαλιστα οτι το καλοκαιρι ηταν στην Ελαφονησο.Οπως και να χει παντως σε μια απο τις δυο αυτες γραμμες το συνανταμε

Πριν ανεβει στο καρναγιο ηταν κανα διμηνο τουλαχιστον στη Φανερωμενη Σαλαμινας για χειμερινη ακινησια δεμενο στα βραχια

post-15-128326987682_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Εδώ μπορείτε να δείτε φωτογραφικό υλικό από τη κατασκευή της παντόφλας Παναγίτσας. Ενώ οι διαστάσεις της είναι μήκος: 49.60m, πλάτος: 13.00 m και βύθισμα: 2.75 m. Η χωρητικότητα σε επιβάτες είναι 475 άτομα και στο γκαράζ 44 ΙΧ. Αυτή τη περίοδο είναι δρομολογημένο στη γραμμή Πούντας Ελαφονησου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύντομα σχετικά θα ξαναδούμε το ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ σε φωτογραφία με το ίδιο φόντο :D , μιας και μετά την επιστροφή του ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ στην γραμμή του, θα "ανέβει" το ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ στην γραμμή Πάχης - Φανερωμένης (γύρω στα τέλη του ερχόμενου Ιανουαρίου), στην οποία γραμμή θα παραμείνει και αυτό επί ένα τρίμηνο περίπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Όπως είχαμε πει στο αμέσως προηγούμενο ποστ πριν τρεις μήνες, το ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ βρίσκεται πλέον και εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Πέραμα Μεγαρίδος – Φανερωμένη Σαλαμίνας, όπου θα παραμείνει μέχρι περίπου και τον Απρίλιο πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελαφόνησο.

Το είδα για πρώτη φορά σήμερα από κοντά, αλλά δυστυχώς όχι σε ώρα δρομολογίων, και το βρήκα πολύ όμορφο. Να θυμήσουμε ότι έχει κατασκευαστεί το 2003 στα Ναυπηγεία Μακεδονίας, και ήταν το μόνο πλοίο που είχα δει να αναφέρει στον καθρέφτη του το ναυπηγείο κατασκευής του. Και λέω "ήταν" γιατί πλέον αυτή η αναφορά έχει σβηστεί αν και παραμένουν τα ίχνη των ανάγλυφων γραμμάτων.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Αν δεν με γέλασαν τα μάτια μου (ήταν και μακρινή η απόσταση), το ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ πρέπει να ολοκλήρωσε τις εργασίες συντήρησης του στο Πέραμα, και να βρίσκεται ήδη πίσω στην (κανονική) γραμμή του στην Ελαφόνησο, σε "τράμπα" βέβαια με το ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ που έχει ήδη ανέβει στην Σαλαμίνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το εν λόγω βαποράκι φτιάχτηκε όπως μας λέει και ο φίλος chiotis το καλοκαίρι του 2003. Μάλιστα αντικατέστησε μία άλλη μικρή παντοφλίτσα της ίδιας εταιρείας που εκτελούσε μέχρι τότε δρομολόγια στη γραμμή Πούντα - Ελαφόνησσος παρέα με την παντόφλα ΕΛΑΦΟΝΗΣΟΣ (η οποία εξακολουθεί να εκτελεί δρομολόγια ακόμα και σήμερα). Είχε φτάσει στο λιμάνι της Ελαφονήσσου αλλά παρέμενε δεμένη και ανενεργή μέχρι να σταματήσει τα δρομολόγια η άλλη ομόσταυλη παντόφλα κάτι το οποίο έγινε τον 15Αύγουστο του 2003. Ένα βράδυ η άλλη παντόφλα έδεσε και μεταφέρθηκε στα ανοιχτά ενώ το πλήρωμά της ανέλαβε να ταξιδεύει την ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ.

Η παντόφλα που αντικαταστάθηκε το καλοκαίρι του 2003 στη γραμμή Πούντα - Ελαφόνησος από το ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ, ήταν το ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ, σήμερα και επί πολλά χρόνια στην γραμμή Πάρου - Αντίπαρου.

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το Παναγίτσα έχει σταματήσει τα δρομολόγια του από την 1/1/14 από τη γραμμή της Ελαφονήσου και είναι στο Πέραμα για εργασίες ετήσιας επιθεώρησης. Το πλοίο αναμένεται να μείνει εκτός δρομολογίων μέχρι το τέλος του μήνα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...