Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απ’ ότι έμαθα, το πλοίο και περισσότερη ταχύτητα έχει και 19-20 μίλια και σίγουρα θα μπορούσε να κερδίσει ένα μερίδιο της αγοράς.

Από την άλλη όμως καθυστέρησε εσκεμμένα από τρίτους παράγοντες (βάθος λιμανιού στο Αγκίστρι κλπ) να του δοθεί η άδεια για δρομολόγηση.

Με τον τρόπο αυτό, έχασε όλη τη σαιζόν και ουσιαστικά τα χρήματα που δαπανήθηκαν για την δρομολόγηση του δεν θα μπορούσαν να αποσβεστούν έχοντας μπροστά του μια ολόκληρη χειμερινή περίοδο.

Να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας, η σημερινή κατάσταση στην ακτοπλοΐα δεν δίνει πολλές ευκαιρίες σε μικρές ναυτιλιακές εταιρίες.

Αν το δούμε αυτό μακροπρόθεσμα, μια που όσο πάει λιγοστεύουν οι ευκαιρίες για επενδύσεις στη χώρα μας, δεν θα πρέπει να μας κάνουν να απορούμε γιατί πάμε από το κακό στο χειρότερο.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και λίγες φωτογραφίες από το εσωτερικό του πλοίου μετά από την περιγραφή του πλοίου από τον HastarothB)

1) Η γέφυρα

2) Το σαλόνι στο κατάστρωμα της γέφυρας

3) Το ανοικτό κατάστρωμα στο κατάστρωμα της γέφυρας

4) Το ανοικτό κατάστρωμα στη κόντρα γέφυρα

Link to comment
Share on other sites

Στη Ρόδο δεν είχε τοσο καποιο προβλημα το ΙΛΙΟΝ αλλα ο ιδιοκτητης του, ο οποιος έχει αφήσει ουκ ολίγους εχθρους στο νησι. Ασυνέπεια και αναξιοπιστία απο οτι ξέρω ήταν τα προβλήματα της συγκεκριμένης εταιρίας. Μένει να δούμε ποσο θα αντέξει αυτή τη φορά στη Ρόδο! Τα πλοία της ΑΝΕΣ που κάνουν το ίδιο δρομολόγιο μπορεί να ειναι αργοκίνητα αλλα τουλαχιστον υπάρχει αξιοπιστία και συνέπεια, πράγμα βασικότατο για το μικρό αυτό νησί. Ας ελπίσουμε οτι θα διαψευτώ αλλα δεν ειμαι και ιδιαιτερα αισιοδοξος!

Link to comment
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσουμε λίγο τα πράγματα για το πλοίο. Ο πλοιοκτήτης του λέγεται Λεοντής, πρόκειται για ένα πρώην λιμενικό πρόξενο. Είχε φτιάξει το βαπόρι και το είχε ναυλώσει σε κάποιους επιχειρηματίες στη Ρόδο και για αυτό εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Ρόδου Σύμης. Αλλά πριν δυο χρόνια οι ναυλωτές φανήκαν αφερέγγυοι, δε κατέβαλαν συμφωνηθέντα ποσά προς το πλοιοκτήτη του αλλά ούτε και σε πιστωτές τους (πχ λιμενικά ταμεία). Έτσι με το κίνδυνο να χάσει το πλοίο από τα χρέη των ναυλωτών έφερε το Ίλιον στο Πειραιά και έψαχνε από πέρυσι να το δρομολογήσει στη γραμμή Αίγινα Αγκίστρι.

Πέρυσι δε ξέρω για ποιους λόγους δεν έγινε πράξη. Έτσι το χειμώνα είχε παροπλιστεί στη Σαλαμίνα. Μέχρι το τέλος Απρίλιου που ξεκίνησαν οι εργασίες στο πλοίο (ανακαίνιση, συντήρησης) από τα ελάχιστα μελή του πληρώματος. Αυτές οι εργασίες ολοκληρώθηκαν γύρω στο τέλος Ιουνίου.

Στην αρχή υπήρχαν οι αμφιβολίες από τους ανταγωνιστές του ότι το πλοίο θα μπορούσε να προσεγγίσει στο Αγκίστρι λόγω βυθισμάτων αλλά τελικά αποδείχτηκαν αβάσιμες αυτές οι ανησυχίες.

Έπειτα αντιμετώπισε το πρόβλημα της δρομολόγησης με τη προέκταση στην Ύδρα που το είχε επιβάλει το Υπουργείο. Τελικά βρέθηκε μια μέση λύση με τη προέκταση μέχρι τα Μέθανα.

Αφού ξεκίνησε το πλοίο για μένα τα δρομολόγια του ήταν λιγάκι «άκαιρα» πχ κάποιες ήμερες το τελευταίο δρομολόγιο ήταν στις 14:45. Δεύτερον η τιμολογιακή πολιτική του για ένα πλοίο που ξεκίνησε και δεν είχε να προσφέρει το κάτι τις παραπάνω, θα έπρεπε να είχε πιο οικονομικά εισιτήρια έτσι ώστε να προσεγγίσει τους επιβάτες (έτσι κάνουν πάντα οι καινούργιοι σε μια γραμμή).

Τώρα εάν το πλοίο έχει σταθερή παρουσία και ξεκινήσει εγκαίρως στη γραμμή της Ρόδου Σύμης θα δουλέψει σίγουρα καλύτερα από ότι στο Σαρωνικό.

Link to comment
Share on other sites

Απο αυτα που γνωρίζω εγω ο ιδιοκτήτης του πλοίου ειναι αυτός που δεν έχει καλό όνομα σε κανένα απολύτως πιστωτή (ιδιαίτερα στο Πέραμα) και πολύ αμφιβάλω για το αν του χρωστάνε λεφτά στη Ρόδο η όχι. Η εκδοχή που αναφέρεις ειναι του πλοιοκτήτη. Φυσικά υπάρχει και η αντίθετη που κρίνοντας απο τα όσα έχω ακούσει κατα πάσα πιθανότητα ειναι και η πιθανότερη!

Τεσπα, με το καλό να έρθει το βαπόρι και να παραμείνει ελπίζοντας να μην έρχεται πάλι για αρπαχτή

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ασχέτως εκδοχής της μίας ή της άλλης πλευράς το δικαστήριο αποφάνθηκε υπέρ του πλοιοκτήτη διότι οι ναυλωτές δεν είχαν τηρήσει τους όρους του συμβολαίου και φυσικά δεν είχαν καταβάλει τους ναύλους. Από όσο γνωρίζω ακόμα δεν έχουν καταβάλει σημαντικό ποσό του ναύλου.

Αρπαχτή λοιπόν, προσπάθησαν να κάνουν οι ναυλωτές οι οποίοι ενώ εισέπραξαν, δεν ήθελαν να καταβάλουν καμία από τις υποχρεώσεις τους. Μάλιστα όταν κατάλαβαν ότι έχουν χάσει την υπόθεση, προέβησαν σε τραμπουκισμούς τραυματίζοντας σοβαρά τον αρχικαπετάνιο της πλοιοκτήτριας εταιρίας ο οποίος πήγε να παραλάβει το πλοίο.

Όσον αφορά τα δρομολόγια στο Σαρωνικό, τα δρομολόγια ήταν της επιλογής των ανταγωνιστών, μια που η δρομολόγηση θεωρήθηκε έκτακτη. Την περσινή χρονιά το πλοίο δεν δούλεψε λόγω της ισχυρής αντίδρασης των ανταγωνιστών προβάλοντας διάφορες επιφυλάξεις και η έγκριση δρομολόγησης έγινε μετά από ενάμιση χρόνο.

Ο πλοιοκτήτης βλέποντας την αντίδραση κάποιων ανταγωνιστών προτίμησε να μπει στη γραμμή ακολουθώντας την ίδια τιμολογιακή πολιτική με εκείνους και με μειωμένη ταχύτητα μια που τα χρονικά περιθώρια των δρομολογίων που του είχαν δοθεί, δεν επέτρεπαν μεγαλύτερη ταχύτητα παρά μόνο σε κάποια από αυτά π.χ. η σαν την επιστροφή του φίλου Hastaroth από την Αίγινα.

Το πλοίο ναι μεν έχει το μειονέκτημα ότι δεν παίρνει αυτοκίνητα παρά μόνο μηχανάκια και επιβάτες, αλλά θα μπορούσε να αποτελέσει μια ενδιάμεση κατηγορία μεταξύ δελφινιού και συμβατικού πλοίου στη γραμμή, μια που έχει την δυνατότητα να καλύπτει την διαδρομή σε λιγότερο από μία ώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΙΛΙΟΝ βρισκεται πραγματι στον Αγιο Νικολαο δεμενο διπλα στο ΡΕΝΑ Σ ΙΙ και στο ΤΖΩΡΤΖΙΑ.

Μεσα ειναι αναμενα καποια φωτα ενω στην πρυμνη στην αριστερη καρινα υπαρχει ενα καλουτσικο χτυπημα το οποιο θα πρεπει να το φτιαξουν αν θελουν να ξεκινησει δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Αμφιβάλλω εάν θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή πριν την άνοιξη!! Εδώ όταν απέσυρε το Ίλιον από το Σαρωνικό και ζήτησε να μετάδρομολογηθεί στη γραμμή της Ρόδου Σύμης, δεν είχαν καταθέσει ούτε δρομολόγια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τελικα σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες ενα νέο υπέρογκο χρέος του ιδιοκτήτη (πάνω απο 1.000.000 ευρώ) μάλλον οδηγεί σε ναυάγιο τα όποια σχέδια δρομολόγησης του πλοίου

Link to comment
Share on other sites

Μήπως αυτό σημαίνει οτι τό πλοίο θά πουληθή καί ενδεχομένως νά πάη σ'άλλα ύδατα εκτός Ελλάδας;

Γιατί αλλιώς τί να το κάνη κάποιος ένα πλοίο που δέν μπορεί να το δρομολογήση;

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Γνωρίζουμε άραγε που βρίσκεται το καραβάκι ??? Σήμερα που πέρασα από την Σαλαμίνα δεν το είδα στην γνωστή του θέση στο λιμανάκι του Αγίου Νικολάου. Μήπως ξεκίνησε δρομολόγια στην Ρόδο ???

Ακόμα, ψάχνοντας στο equasis για τον αριθμό ΙΜΟ του (για να τον αναγράψουμε στον τίτλο) είδα να αναφέρεται ως προηγούμενο του όνομα το SAMOS SPIRIT :confused:. Ισχύει άραγε ή πρόκειται γιά κάποιο λάθος ???

Link to comment
Share on other sites

Να δειτε τελικα που καπου θα το δρομολογησουν το πλοιο.Εκτος απο τα χτυπηματα που εχουν φτιαχτει εχουν βγαλει και το δεξι αξονα.Και επειδη δεν μπαινει κανεις σε τετοια εξοδα χωρις λογο μαλλον θα πρεπει απλα να δουμε σε ποια γραμμη θα μπει.

Link to comment
Share on other sites

Μην το λες αυτό polmyt. Πριν δυο χρόνια ετοιμαζόταν να δρομολογηθεί στο Σαρωνικό αλλά τελικά δε ξεκίνησε καθόλου. Πέρυσι πάλι ξανά ετοιμάστηκε έκανε ελάχιστα δρομολόγια στο Σαρωνικό και μετά σταμάτησε. Όποτε γιατί να μην επαναληφτεί η ίδια ιστορία και φέτος. Πάντως το φθινόπωρο είχε ζητήσει να μετά δρομολογηθεί στη γραμμή Ρόδου Σύμης, αλλά έχει αργήσει αρκετά εάν ήθελε να ξεκινήσει τα δρομολόγια του εκεί

Εδώ όταν αποσύρθηκε το Ίλιον από το Σαρωνικό, ζήτησε να μετάδρομολογηθεί στη γραμμή της Ρόδου Σύμης, αλλά δεν είχαν καταθέσει δρομολόγια!!
Link to comment
Share on other sites

Μήπως το ετοιμάζουν πρός πώλησιν;Γιατί άν είναι να ξεκινήση όπως πέρυσι πάλι στά μέσα πρός τέλος τής σαιζόν με την ελπίδα ότι θα σαρώση τόν Σαρωνικό,μάλλον την ίδια κατάληξη θα έχουμε.Και επειδή το δίς εξαμαρτείν ούκ ανδρός σοφού (κι'αν δέν ήταν σοφός,φαντάζομαι ότι έγινε μετά το περσινό κάζο),κάνω την υπόθεση μήπως ο πλοιοκτήτης το ετοιμάζει να το πουλήση και βέβαια δέν μπορεί να το παραδώση σέ χρεποειδή κατάσταση..........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πλέον το Ίλιον έχει πέσει από το ναυπηγείο του Χαλκιτη. Πιθανολογώ ότι το Ίλιον πρέπει να έχει αλλάξει ιδιοκτήτη!! Γιατί πλέον γραφεί ένα νέο όνομα εταιρείας δηλαδή «Emo Lines». Ενώ έχει γίνει μπλε από κεραμιδί το χρώμα πάνω από την ίσαλο.

Link to comment
Share on other sites

τι εταιρεια ειναι αυτη? ελληνικη ή ξενη? εγω νομιζω η καλυτερη γραμμη για το ιλιον ειναι υδρα σπετσες που δεν υπαρχει συμβατικο!παντως το πλοιο δειχνει πολυ πιο περιποιημενο απο πριν!

Link to comment
Share on other sites

Πλέον το Ίλιον έχει πέσει από το ναυπηγείο του Χαλκιτη. Πιθανολογώ ότι το Ίλιον πρέπει να έχει αλλάξει ιδιοκτήτη!! Γιατί πλέον γραφεί ένα νέο όνομα εταιρείας δηλαδή «Emo Lines». Ενώ έχει γίνει μπλε από κεραμιδί το χρώμα πάνω από την ίσαλο.

Ίσως τελικά και να έχει ναυλωθεί και από την ΕΜΟ Lines και να ετοιμάζεται να ξεκινήσει δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά πάη όντως αυτό στην Γαύδο,όπως λέμε κι'εδώ σέ άλλο thread;

Πάντως όνομα που βρήκε κι'αυτή η εταιρεία.....άκου κεί "Emo" Lines....πώς δέν το βάψανε μαύρο κιόλας το πλοίο να είναι ασορτί*

*Emo είναι η γνωστή μόδα τών τύπων εκείνων που δηλώνουν συνεχώς απογοητευμένοι απ'την ζωή τους και τά βλέπουν όλα μαύρα κι'άραχνα,ενώ στην ουσία δέν είναι.Περισσότερα επ'αυτού εδώ http://frikipaideia.wikia.com/wiki/Emo και εδώ http://www.urbandictionary.com/define.php?term=emo αλλά και εδώ http://el.wikipedia.org/wiki/Emo

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Επι της ευκαιριας μηπως ξερουμε απο που κραταει η σκουφια της ΕΜΟ Lines και αν εχει παρουσια σε καποια γραμμη που δεν εχουμε ακουσει μεχρι τωρα?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από τις αρχές Αύγουστου, το Ίλιον έφυγε από το Πέραμα για να ξεκινήσει μια νέα καριέρα στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά στα νερά του Ιονίου. Πλέον το πλοίο εκτελεί δρομολόγιο στη γραμμή μεταξύ Παξών Ηγουμενίτσας Κέρκυρας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...