Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το μικρό τουριστικό σκάφος Ίλιον που ήταν για χρόνια στη Ρόδο και έκανε ημερήσιες εκδρομές και πέρυσι ήθελε να δρομολογηθεί από Πειραιά για Αίγινα Αγκίστρι. Αλλά όλο ζήταγε από το ΣΑΣ να πάρει δρομολογήσει αλλά απέσυρε το αίτημα του. Μετά από το παροπλισμό του στη Σαλαμίνα κοντά στους 9 μήνες, το Ίλιον ανέβηκε στη δεξαμενή του Βασιλειάδη, όπου τα σημάδια του παροπλισμού του ήταν φανερά, αναμένοντας ξανά την απόφαση του χθεσινού ΣΑΣ.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αφού πήρε «πόδι» η αναπάντεχη κατάθεση φάκελου από την εταιρεία του Ίλιον για την άγονη γραμμή με έδρα τη Σαντορίνη (δηλαδή του Αρσινόη). Ενώ για ακόμα μια φορά το θέμα της δρομολόγησης του Ίλιον στη γραμμή Αίγινα Αγκίστρι στο ΣΑΣ, πήρε ακόμα μια φορά αναβολή. Τι πρωτότυπο:rolleyes:

Αλλά τέλος πάντων σήμερα που πέρασα από τη δεξαμενή έδειχνε λογικά οτι το πλοίο είναι έτοιμο για να πέσει αύριο από τη δεξαμενή. Παρατηρήστε ότι έβαψαν μέχρι και τις προπέλες με μπόγια (πρώτη φορά το βλέπω αυτό):eek:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτος που φροντισε να βαφτουν οι προπελες με υφαλοχρωμα διδασκει επισκευες :D

Αμα πεσει ο δρομος 1-2 μιλια ελπιζω να μη ζητανε τα ρεστα απο τους μηχανικους ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως επηρεάζει το φαρμάκι στις προπελες την ταχύτητα του πλοίου?

Edited by proud_ionian
quote

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαζει ο συντελεστης τριβης της προπελας. Αν ηταν σωστο αλλωστε θα τις εβαφαν ολοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη προηγουμένη εβδομάδα έγινε η επιθεώρηση του πλοίο από το αρμόδια κλιμάκια, καταγράφοντας κάποιες παρατηρήσεις, που έχρηζαν αποκατάσταση (πιο πολύ στα γραφειοκρατικά). Μάλλον αύριο το Ίλιον θα έρθει στο κεντρικό λιμάνι μετά τη περιπλάνηση το χειμώνα στη Σαλαμίνα και τελευταία στο Πέραμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ίλιον τις τελευταίες ήμερες ξέχασα να αναφέρω ότι είχε φύγει από τη Γερμανική Σκάλα και είχε πάει στη λιμανάκι του Αγίου Νικόλαου στη Σαλαμίνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως αναφέραμε και στο Δελτίο του Πειραιά, το πλοίο βρίσκεται πλέον δεμένο στον προλιμένα.

Για να είμαι ειλικρινής, βλέποντας το από κοντά, μετά από αρκετό καιρό που το είχα δει ξεχειμωνιάζον στην Σαλαμίνα, μου έκανε άσχημη εντύπωση η γενική του εικόνα, η οποία δεν νομίζω ότι ταιριάζει και πολύ σε πλοίο που αναμένεται από ημέρα σε ημέρα η δρομολόγηση του.

Μέχρι και το κτύπημα στην πλώρη του από το περιστατικό με το MEGAJET (ένα χρόνο σχεδόν πριν) δεν έχει αποκατασταθεί.

Παραθέτω και μία φώτο από την πρύμη του, στην οποία φαίνεται να μένει ...πιστό στα παλιά του δρομολόγια. :rolleyes:

post-929-128326980928_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν η εταιρεία ζητάει να πηγαίνει Αίγινα - Αγκίστρι (20 μίλια απόσταση) και της επιβάλλουν δυο φορές την εβδομάδα να πηγαίνει μέχρι την Ύδρα (27 μίλια από την Αίγινα), σιγά μην ξεκινήσει. Φυσικά καπου έχει δίκιο και το υπουργείο, αφου δεν μπορεί ο άλλος να έρχεται αλεξιπτωτιστής στη γραμμή το Μάιο και να παίρνει ακριβώς αυτό που ζητάει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ίλιον προβλέπω να μην προλαβαίνει το 3ημερο του Αγίου Πνεύματος, να είναι έτοιμο για να δρομολογηθεί. Μια πιθανή ημερομηνία είναι γύρω στις 12 Ιουνίου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εστω και καθυστερημενα θα "ταχτω" με τον ΣΕΙΡΙΟ

Υποτειθεται οτι σε 10-15 μερες το βαπορι θα βγει,το ανεβασανε δεξαμενη μαλιστα και δεξαμενη και παρολαυτα εξακολουθει εξωτερικα να εχει τα μαυρα του τα χαλια

Μα καλα τοσο δυσκολο ειναι να το σουλουπωσουν λιγακι και να μην παρουσιαζει αυτη τη τραγικη εικονα?Ενταξει σιγουρα κατι θα γινει και μερικα πραγματα θα φτιαχτουν αλλα δεν γινεται να τρεχουν τελευταια στιγμη και με το χρονο να πιεζει διοτι καποια πραγματα σιγουρα δεν θα γινουν σωστα

Εκτος και αν ακομα δεν ειναι σιγουροι οτι θα βγει το πλοιο και λενε "ασε μην δωσουμε λεφτα που θα τα κλαιμε"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πριν πάρει την έγκριση από το ΣΑΣ στο πλοίο δεν είχαν γίνει πολλές εργασίες, μιας και δεν ήταν σίγουρο ότι θα εγκριθεί η δρομολόγηση του. Από τη στιγμή που εγκρίθηκε έχουν ξεκινήσει κάποιες εργασίες στο εσωτερικό του πλοίου αλλά και στα καταστρώματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εκτός από τις εργασίες στο εσωτερικό και στα καταστρώματα του, τις οποίες μας ανέφερε στο προηγούμενο ποστ ο Π100, έχει βαφτεί και όλη η αριστερή πλευρά του πλοίου, ενώ από τα δεξιά η κατάσταση του παραμένει (προς το παρόν) η ίδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλέον το Ίλιον έχει αλλάξει πλευρό που είναι δεμένο στο Πειραιά, ξεκίνησε να βάφεται και από τη δεξιά πλευρά του. Ενώ το κατάστρωμα πρυμα έχει γεμίσει πλαστικές καρέκλες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο τελευταίο ΣΑΣ στο θέμα της ετήσιας δρομολόγησης του Ε/Γ-Δ/Ρ «ΙΛΙΟΝ» στη γραμμή «Πειραιά – Αίγινας –Αγκιστριού», υπήρχε μια προϋπόθεση:

ΘΕΜΑ 1 Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Δ/Ρ «ΙΛΙΟΝ» από 01-05-2009 στη γραμμή «Πειραιά – Αίγινας –Αγκιστριού»

ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΥΠΟ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ:

Α) ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΘΕΙ (ΟΧΙ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ 01-6-09) Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ «ΣΚΑΛΑΣ» ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΝΑΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΓΚΙΣΤΡΙΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

Έχει διευκρινιστεί εάν το Ίλιον μπορεί να προσεγγίσει στο λιμάνι της Σκάλας Αγκιστριού (εκεί που πάει το Ποσειδών Ελλάς)?? Γιατί υπάρχει μια αμφιβολία για το βύθισμα του πλοίου γιατί μπορεί κάποιες ήμερες που θα έχει κυματισμό και θα σκαμπανεβάζει το πλοίο, ίσως να φάνει παρά πολύ οριακό το βύθισμα του λιμανιού!!

Αυτό λογικά θα πρέπει διευκρινιζόταν με κάποια δοκιμαστική προσέγγιση στο λιμάνι, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει κανένα δοκιμαστικό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι έμαθα λύθηκε το πρόβλημα με το βύθισμα στο λιμάνι της Σκάλας Αγκιστριού. Μετά τη φετινή εκβάθυνση στο λιμάνι κοντά στο ντοκο φτάνει μέχρι τα 3,5 μέτρα βύθισμα, σύμφωνα με τα τη νέα βυθομέτρηση του λιμανιού. Ενώ το Ίλιον στη πρύμη έχει βύθισμα γύρω στα 2,6 μέτρα. Όποτε υπάρχει ένα ασφαλές διάστημα ανάμεσα στις προπέλες και το βυθό του λιμανιού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει κανένα πλάνο σχετικά με την έναρξη δρομολογίων;;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτές τις ήμερες το πλοίο θα ξεκίναγε να περάσει τις επιθεωρήσεις. Από τι στιγμή που θα ξεμπερδέψει από τις επιθεωρήσεις βαλε περίπου 10 ήμερες για να βγουν τα πιστοποιητικά. Άρα δε πιστεύω να βγει πριν τις αρχές Ιουλίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση. Να δούμε αν θα συνδεθεί εν τέλει η Ύδρα με την Αίγινα και το Αγκίστρι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επομένως η παρατήρηση του ΣΑΣ για προσέγγιση 2 φορές εβδομαδιαίως στην Ύδρα, ήταν άνευ αντικρίσματος. Και περίμενα το Ίλιον για να πάω από την Ύδρα στην Αίγινα. Τώρα μέσω Πόρου ή Πειραιά μόνο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ίλιον απέκτησε ερυθρόλευκα αισθήματα και αντί τη σημαία της εταιρείας του, έχουν κρεμάσει τη σημαία του Ολυμπιακού στη πλώρη.:mad:

post-54-128326981938_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ίλιον σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια. Ήδη το πρακτορείο του πλοίου στο λιμάνι τοποθέτησε τις διαφημιστικές πινακίδες του πλοίου.

post-54-128326982056_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...