Jump to content
Shipfriends

Πανελλαδική Ημέρα Ψέματος 2009


Panagia Ekatontapiliani

Recommended Posts

Σύμφωνα με το Panagia AIS έχουμε αλλαγές στο Santa Maria I. Πλέον έχουν σβηστεί τα σινιάλα της G Lines και το όνομα του πλοίου από την αριστερή πλευρά. Και όπως που μου σφύριξε ένα πουλάκι σύντομα θα φορέσει τα σινιάλα της ΑΝΕΡ και κατά πάσα πιθανότερο το νέο όνομα του θα είναι ΑΡΚΑΔΙ.

Όποτε έχουμε μετά την ομοιότητα στα σινιάλα με της Ρεθυμνιακης το ίδιο όνομα με ένα βαπόρι της Ρεθυμνιακης.

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικα !!! :)

Αν λοιπόν το ...PANAGIA AIS :D λαμβάνει σωστά, ευχάριστα τα νέα τόσο για το καράβι που έχει κλείσει εξάμηνο ταλαιπωρούμενο, όσο και για το ίδιο το Ρέθυμνο. Μένει να δούμε τα κρυφά όπλα της ΑΝΕΡ απέναντι στα μεγαθήρια των Χανίων και του Ηρακλείου, και κατά πόσο το επιβατικό κοινό θα στηρίξει ένα πλοίο σαφώς υποδεέστερο τόσο από θέμα πολυτέλειας όσο και από χρόνο ταξιδιού. Ευχή όλων πιστεύω πάντως πως είναι να πάει καλά και το πλοίο και η νεοσυσταθείσα εταιρεία του. :)

Link to comment
Share on other sites

Ωραια ολα αυτα αλλα πως θα πηγαινει στο Ρεθυμνο? Με ρυμουλκα? Επισκευαστηκε η μια η μηχανουλα που πονουσε? Αυτο μας ενδιαφερει κυριως.

Link to comment
Share on other sites

Ή μήπως ο μεγάλος Κιντέρς θα μπει κανένα δίμηνο Δωδεκάνησα για να την σπάσει στη BSF?

Βρε λετε να ξερει κατι παραπανω ο ΝΗΡΕΑΣ?

Στο τελευταιο τευχος της MIG(ξερετε αυτο που βρισκουμε στα μαιευτηρια του ομιλου:D) αναφερει οτι στους μελλοντικους αλλα σχετικα αμεσους στοχους του ομιλου ειναι η δρομολογηση βαποριου στη γραμμη Χιου-Μυτιληνης

Απο οτι ακουγεται απο τι στιγμη που καταφερε να μπει το ΛΙΣΣΟΣ ισως δοκιμασει να κανει καποιο νεο δοκιμαστικο ενα απο τα μεγαλα Blue Star και αν αυτο πετυχει τοτε μαλλον θα μπει αυτο.Το εναλλακτικο σεναριο ειναι να μπει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ο οποιος ταιριαζει σαφως πιο καλα στα δεδομενα της γραμμης.

Αν τελικα πραγματοποιηθει αυτο θα γινει μαλλον πριν το καλοκαιρι ωστε να προλαβουν τη σεζον.

Για να δουμε αν θα εχουμε μια νεα ναυμαχια

Link to comment
Share on other sites

Ε τοτε προβλεπω οι διακοπες μου φετος να ειναι στη Μυτιληνη. Ελεγα για Ηρακλειο αλλα με τη σφαγη που θα πεσει στο βορειο Αιγαιο μαλλον τσαμπα διακοπες θα κανω.

Link to comment
Share on other sites

Το τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του πανεπιστημίου Πειραιώς, σε συνεργασία με το τμήμα Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων δοκιμάζει το τελευταίο διάστημα (3 μήνες) ένα νέο πρότυπο διανομής διαδικτυακών πληροφοριών εστιασμένων στη ναυτιλία. Πρώτη του εφαρμογή θα είναι το AIS advanced, βασισμένο στους πομπούς του syros observer σε πρώτη φάση, αλλα πολύ πιο εξελιγμένο λογισμικά.

Ανάμεσα στις καινοτομίες του θα είναι:

-δυνατοτητα καταγραφής της πορείας του πλοίου για εως 30 συνεχομενες ημερες και deviation alarm οταν το πλοιο βγαινει εκτος πορειας.

-δυνατοτητα matching ταχυτητας πλοιου και RPM μηχανης (για οσα πλοια υπαρχουν στοιχεία) ωστε να ξερει ο αναγνωστης ποσο % της ιπποδυναμης χρησιμοποιείται σε καθε περίπτωση.

-καταγραφή max/min ταχύτητας ανα περιοδο χρονου (πχ μέγιστη ταχύτητα πλοίου τις τελευταίες 5 ώρες ή τις τελευταίες 30 ημέρες)

-ολοκληρωμένο log πορειας του πλοιου διαθεσιμο για download με αναλυτικες πληροφορίες για την πορεία, ταχύτητα.

-υπολογισμός εγκάρσιας επιτάχυνσης κατα τους χειρισμους καταπλου/απόπλου, ενας εύκολος τροπος να αντιλαμβάνεται καποιος ποσο "γρηγορη" ειναι μια μανούβρα ή ποσο εύκολα "γυρίζει" ενα πλοίο.

Σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν τα παραπάνω, ενω βρίσκεται σε beta testing ενα πρωτοποριακό προιόν: η δυνατότητα ηχητικής καταγραφής των συνομιλιών του VHF (μονο στο λιμάνι του Πειραιά αρχικά) και διατήρησή τους στο αρχείο του site. Παράλληλα εξετάζεται (για εφαρμογή το πρώτο τρίμηνο του 2010) ενα μη γραμμικό πολυπαραγοντικό κβαντικό μοντέλο για αυτόματη αναγνώριση φωνής μέσω δέκτη VHF, ωστε να μεταφέρονται οι πληροφορίες της πληρότητας των πλοίων στο σύστημα. Με τον τρόπο αυτό θα είναι δυνατή η καταγραφή του αριθμού επιβατών/οχημάτων καθε πλοιου και η μεταφορα των δεδομένων στον τελικό χρήστη χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Το πρόγραμμα γίνεται στα πλαίσια συνδιασμένης Διδακτορικής διατριβής τριών νέων επιστημόνων, σε συνεργασία με καθηγητές των τμημάτων, επιχορηγείται απο την ΕΕ στα πλαίσια της ασφαλέστερης θαλάσσιας μεταφοράς και θα διατίθεται δωρεάν.

Περισσότερες πληροφορίες σε λιγες ημέρες, μαζι με την επίσημη παρουσίαση στον τύπο.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ό,τι βλέπω πρόκειται γιά μια πολυσύνθετη εφαρμογή με τρομερές τεχνολογικές δυσκολίες. Πιστεύω όμως ότι όταν με το καλό ολοκληρωθεί θα αποτελεί ένα μεγάλο βήμα της χώρας μας προς την ολοκλήρωση της κοινωνίας της πληροφορίας. Ξέρουμε πότε ακριβώς θα γίνει η επίσημη παρουσίαση του project?

Link to comment
Share on other sites

Ο μονος τροπος που βλεπω να μπορει να γινει αυτο (rpm κτλ) ειναι να συνδεθει και το VDR σε ενα συστημα που θα εκμπεμπει αυτα τα στοιχεια.

Θα ακουμε και τα μικροφωνα της γεφυρας αραγε?

Ενδιαφερον γι αυτους που θα ασχοληθουν με το συγκεκριμενο project αλλα για σκεφτειτε και ποσοι ναυτικοι θα ξεμπαρκαρουν ;)

Ενα αλλο καλο συστημα θα ηταν και Web Cameres στις βαρδιολες των πλοιων :mad: να βλεπουμε και μεις να κλεβουμε τεχνη...

Link to comment
Share on other sites

Ομολογω οτι με μαγεψε το συγκεκριμενο θεμα αν και νομιζα οτι ειναι πρωταπριλιατικο. Και μπηκα σε αναζητησεις πρωι πρωι για να μαθω λεπτομερειες. Τα δεδομενα θα εκπεμπονται απο ανεξαρτητο πομπο μεσω δικτυου GSM (κινητης τηλεφωνιας) και θα πηγαινουν στο server του πανεπιστημιου οπου θα βγαινουν online. Τωρα δε ξερω ποια εταιρια θα δεχτει να μπει αυτο το συστημα στα πλοια της :rolleyes:

Για οποιον εχει ορεξη να μαθει 2-3 πραματακια παραπανω εδω ειναι τα μηχανηματα που θα χρησιμοποιηθουν για την αποστολη των δεδομενων και εδω ειναι οι υπολοιπες εφαρμογες της εταιριας.

Link to comment
Share on other sites

Προσεχώς...Norfolkline με νεότευκτο ro-pax

Τελικά, σε αυτόν τον κόσμο ... κανένας δεν πάει χαμένος ... ιδιαίτερα εάν πρόκειται για την πατρίδα του Σων Κόννερυ.:D

Πάρτε και μια νεότευκτη τετράκλινη κατακέφαλα για να συνέλθετε.:D

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Scotsman Business η παραπάνω εμμονή της Norfolkline σε σκληρή και αντιλαϊκή τιμολογιακή πολιτική και κάποια προβλήματα στην παράδοση του νέου πλοίου από τα ναυπηγεία….οδήγησε σε οριστικό ναυάγιο την δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge. Οι αρχές της Σκωτίας μπροστά στο ενδεχόμενο να διακοπεί οριστικά η απ’ ευθείας σύνδεση με την Ευρώπη…ήλθαν σε επαφή με την Attica και της ζήτησαν επισήμως την επαναδραστηριοποίησή της στη γραμμή. Και μάλιστα υποστηρίζουν ότι εξασφάλισαν επιπλέον επιδότηση 5,7 εκ ευρώ για ένα χρόνο από τον ειδικό λογαριασμό Scottish Agricultural Motorways. O Scotsman μάλιστα φιλοξενεί και δηλώσεις του «ισχυρού άνδρα της MIG και της Ελληνικής οικονομίας» (όπως χαρακτηριστικά τον αποκαλεί) Ανδρέα Βγενόπουλου: «Κατ’ αρχήν αντιμετωπίζουμε θετικά το ενδεχόμενο επαναδραστηριοποίησής μας στην γραμμή της Σκωτίας. Η πρόταση αυτή μας τιμά σαν εταιρεία και μπορώ να πω ότι με τις νέες οικονομικές προϋποθέσεις είναι πολύ δελεαστική. Πιστεύουμε ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα επηρεάσει θετικά τα αποτελέσματα του Ομίλου. Βεβαίως, οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν στο ΔΣ του Attica Group, το οποίο συγκαλείται εκτάκτως αύριο Πέμπτη. Αυτή την στιγμή το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι σε περίπτωση θετικής αποφάσεως η επανέναρξη των δρομολογίων τοποθετείται στο πρώτο 10ήμερο του Μαϊου». Και ο Α.Β. συμπλήρωσε: «Σας διαβεβαιώνω ότι ο πρωταρχικός στόχος μας είναι η προσφορά μεταφορών υψηλού επιπέδου με πολύ χαμηλές τιμές, στους κατοίκους του Εδιμβούργου και γενικότερα της Σκωτίας που δοκιμάζονται σκληρά από την οικονομική κρίση. Είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε...και θα κάνουμε».

Από τα παραπάνω έχω πολλές απορίες, αλλά θα επισημάνω κυρίως 2 πράγματα:

1) Τώρα πίσω-πίσω ανακάλυψαν τις έκτακτες επιδοτήσεις οι Σκωτζέζοι? Δεν μπορούσαν να το κάνουν πριν 6 μήνες ώστε να παραμείνει η Attica?

2) Με τα σημερινά δεδομένα, ποιό πλοίο μπορεί να διαθέσει σήμερα η Attica? Θα ξαναστείλει επάνω το BS1….και θα μείνει πάλι με 2 πλοία στα Δωδεκάνησα…θα κοπεί η προσέγγιση στη Σαντορίνη? Θα στείλει κανένα Superfast της Αδριατικής…μπορούν να βγουν τα δρομολόγια με τα υπόλοιπα? Ή μήπως μετά τα απογοητευτικά πρώτα αποτελέσματα του SF XII στο Ηράκλειο...το πάρει από εκεί και το στείλει στην Σκωτία?

Έχω και άλλες πολλές απορίες…που πιστεύω ότι θα μας λυθούν αύριο.

Ως τότε (και ως συνήθως)…ας σεναριολογούμε μετ’ ευπρεπείας.;)

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
ορθογραφικά και συντακτικά λάθη
Link to comment
Share on other sites

Και οπως σε ολη την Ελλαδα ΜΟΝΟ την 1η Απριλιου λεμε ψεματα (κυριως οι πολιτικοι) ετσι και στο Shipfriends φετος βρεθηκαν ορισμενα μελη που ειπαν το δικο τους μικρο αθωο ψεματακι. Αλλα πετυχαν και προκαλεσαν αισθηση ενω αλλα αν και ηταν αληθοφανη ηταν απιθανα και απορριφθηκαν βασει λογικης.

Την αρχη εκανε απο χθες 31 Μαρτιου ο Παναγια Εκατονταπυλιανη ο οποιος προφανως και ζει με το δικο του ημερολογιο και ωραριο η λεει συνεχεια ψεματα οποτε δεν ξεχωριζει αυτη τη γιορτη με την ειδηση οτι το Σαντα Μαρια Ι μετονομαζεται σε Αρκαδι και δρομολογειται στο Ρεθυμνο.

Σύμφωνα με το Panagia AIS έχουμε αλλαγές στο Santa Maria I. Πλέον έχουν σβηστεί τα σινιάλα της G Lines και το όνομα του πλοίου από την αριστερή πλευρά. Και όπως που μου σφύριξε ένα πουλάκι σύντομα θα φορέσει τα σινιάλα της ΑΝΕΡ και κατά πάσα πιθανότερο το νέο όνομα του θα είναι ΑΡΚΑΔΙ.

Όποτε έχουμε μετά την ομοιότητα στα σινιάλα με της Ρεθυμνιακης το ίδιο όνομα με ένα βαπόρι της Ρεθυμνιακης.

Στη συνεχεια ο Πολμυτ ειδικος αναλυτης και δευτερος μεγαλομετοχος της ΜΙG μετα τον ασημο Ανδρεα Βγενοπουλο μας ελεγε πως μετα τη μαχη του Χανδακα η Αττικα ετοιμαζεται να μπει και στο Βορειο Αιγαιο με ενα απο τα Διαγορας η Μπλου Σταρ

Βρε λετε να ξερει κατι παραπανω ο ΝΗΡΕΑΣ?

Στο τελευταιο τευχος της MIG(ξερετε αυτο που βρισκουμε στα μαιευτηρια του ομιλου:D) αναφερει οτι στους μελλοντικους αλλα σχετικα αμεσους στοχους του ομιλου ειναι η δρομολογηση βαποριου στη γραμμη Χιου-Μυτιληνης

Απο οτι ακουγεται απο τι στιγμη που καταφερε να μπει το ΛΙΣΣΟΣ ισως δοκιμασει να κανει καποιο νεο δοκιμαστικο ενα απο τα μεγαλα Blue Star και αν αυτο πετυχει τοτε μαλλον θα μπει αυτο.Το εναλλακτικο σεναριο ειναι να μπει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ο οποιος ταιριαζει σαφως πιο καλα στα δεδομενα της γραμμης.

Αν τελικα πραγματοποιηθει αυτο θα γινει μαλλον πριν το καλοκαιρι ωστε να προλαβουν τη σεζον.

Για να δουμε αν θα εχουμε μια νεα ναυμαχια

Σειρα πηρε ο Gpan ο οποιος εκανε πολλους να χασουν τον υπνο τους και αλλους τοσους να σκεφτονται πως θα ειναι το κειμενο της παραιτησης του και η επομενη δουλεια τους

Ανάμεσα στις καινοτομίες του θα είναι:

-δυνατοτητα καταγραφής της πορείας του πλοίου για εως 30 συνεχομενες ημερες και deviation alarm οταν το πλοιο βγαινει εκτος πορειας.

-δυνατοτητα matching ταχυτητας πλοιου και RPM μηχανης (για οσα πλοια υπαρχουν στοιχεία) ωστε να ξερει ο αναγνωστης ποσο % της ιπποδυναμης χρησιμοποιείται σε καθε περίπτωση.

-καταγραφή max/min ταχύτητας ανα περιοδο χρονου (πχ μέγιστη ταχύτητα πλοίου τις τελευταίες 5 ώρες ή τις τελευταίες 30 ημέρες)

-ολοκληρωμένο log πορειας του πλοιου διαθεσιμο για download με αναλυτικες πληροφορίες για την πορεία, ταχύτητα.

-υπολογισμός εγκάρσιας επιτάχυνσης κατα τους χειρισμους καταπλου/απόπλου, ενας εύκολος τροπος να αντιλαμβάνεται καποιος ποσο "γρηγορη" ειναι μια μανούβρα ή ποσο εύκολα "γυρίζει" ενα πλοίο.

Σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν τα παραπάνω, ενω βρίσκεται σε beta testing ενα πρωτοποριακό προιόν: η δυνατότητα ηχητικής καταγραφής των συνομιλιών του VHF (μονο στο λιμάνι του Πειραιά αρχικά) και διατήρησή τους στο αρχείο του site. Παράλληλα εξετάζεται (για εφαρμογή το πρώτο τρίμηνο του 2010) ενα μη γραμμικό πολυπαραγοντικό κβαντικό μοντέλο για αυτόματη αναγνώριση φωνής μέσω δέκτη VHF, ωστε να μεταφέρονται οι πληροφορίες της πληρότητας των πλοίων στο σύστημα. Με τον τρόπο αυτό θα είναι δυνατή η καταγραφή του αριθμού επιβατών/οχημάτων καθε πλοιου και η μεταφορα των δεδομένων στον τελικό χρήστη χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

Τελος ο δαιμονιος Νηρεας μας εβαλε φυτιλιες περι προωρης αποχωρησης του Σουπερφαστ ΧΙΙ απο το Ηρακλειο κατι που ομως δε συνοδευτηκε απο τα απαραιτητα στοιχεια και ετσι μαλλον προβληματισε παρα εγινε πιστευτο

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Scotsman Business η παραπάνω εμμονή της Norfolkline σε σκληρή και αντιλαϊκή τιμολογιακή πολιτική και κάποια προβλήματα στην παράδοση του νέου πλοίου από τα ναυπηγεία….οδήγησε σε οριστικό ναυάγιο την δρομολόγηση του πλοίου στη γραμμή Rosyth-Zeebrugge. Οι αρχές της Σκωτίας μπροστά στο ενδεχόμενο να διακοπεί οριστικά η απ’ ευθείας σύνδεση με την Ευρώπη…ήλθαν σε επαφή με την Attica και της ζήτησαν επισήμως την επαναδραστηριοποίησή της στη γραμμή. Και μάλιστα υποστηρίζουν ότι εξασφάλισαν επιπλέον επιδότηση 5,7 εκ ευρώ για ένα χρόνο από τον ειδικό λογαριασμό Scottish Agricultural Motorways. O Scotsman μάλιστα φιλοξενεί και δηλώσεις του «ισχυρού άνδρα της MIG και της Ελληνικής οικονομίας» (όπως χαρακτηριστικά τον αποκαλεί) Ανδρέα Βγενόπουλου: «Κατ’ αρχήν αντιμετωπίζουμε θετικά το ενδεχόμενο επαναδραστηριοποίησής μας στην γραμμή της Σκωτίας. Η πρόταση αυτή μας τιμά σαν εταιρεία και μπορώ να πω ότι με τις νέες οικονομικές προϋποθέσεις είναι πολύ δελεαστική. Πιστεύουμε ότι ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα επηρεάσει θετικά τα αποτελέσματα του Ομίλου. Βεβαίως, οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν στο ΔΣ του Attica Group, το οποίο συγκαλείται εκτάκτως αύριο Πέμπτη. Αυτή την στιγμή το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι σε περίπτωση θετικής αποφάσεως η επανέναρξη των δρομολογίων τοποθετείται στο πρώτο 10ήμερο του Μαϊου». Και ο Α.Β. συμπλήρωσε: «Σας διαβεβαιώνω ότι ο πρωταρχικός στόχος μας είναι η προσφορά μεταφορών υψηλού επιπέδου με πολύ χαμηλές τιμές, στους κατοίκους του Εδιμβούργου και γενικότερα της Σκωτίας που δοκιμάζονται σκληρά από την οικονομική κρίση. Είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε...και θα κάνουμε».

Και του χρονου να ειμαστε καλα να σας ξαναπεθανουμε με τα ψεματα μας.

Τα ψευτικα μηνυματα θα μεταφερθουν εδω και το θεμα θα κλειδωθει προς αποφυγη παρεξηγησεων.

ΥΓ. Η Ανεκ το πηρε το γιαπωνεζικο που λεω στις φημες δεν ηταν πρωταπριλιατικο ;)

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...