Jump to content
Shipfriends

Διεθνή Δελτία - Shipfriends International


Recommended Posts

το 2 ετων laker Algoma Niagara, που ηταν δεμενο στο Windsor του Οntario (Καναδικη πολη απεναντι απο το Detroit), εκοψε τους πλωριους καβους και βρεθηκε καθετα στο ποταμι (ο ποταμος Detroit χωριζει το αμερικανικο Detroit, απο το Καναδεζικο Windsor), με αποτελεσμα να κλεισει η ναυσιπλοϊα για παρα πολυ ωρα.

ευτυχως που το πηραν αμεσως χαμπαρι και προλαβαν και φουνταραν, μεχρι να το μαζεψουν τα ρυμουλκα

αυτη την περιοδο η σταθμη του νερου σε ολο το πλωτο δικτυο των Great Lakes, ειναι στο υψιστο σημειο και ειδικα φετος ειναι στο ψηλοτερο επιπεδο για πολλα χρονια. αποτελεσμα αυτου ειναι να υπαρχουν πολυ ισχυρα ρευματα. εξ αιτιας των ρευματων αυτων εγινε και το παραπανω συμβαν

το πλοιο φορτωνε αλατι σε ντοκο αλατωρυχειου.

grounded-ship-2-e1560889209168.jpg?quality=55&strip=all&w=640

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Απόψε μεταφερόμαστε κάπου στο Βόρειο Ειρηνικό στα μέσα της δεκαετίας του 70. Ένα παλιό, Γαλλικό bulkcarrier των 16 χιλιάδων τόνων κάνει ακόμη ένα ταξίδι από τη Yokohama πρός το Vancouver και κύμα του σκαλίζει τη λαμαρίνα της πλώρης. Βλέπει κανείς το design με τα goalposts και τις 2 μπίγες για κάθε αμπάρι μαζεμένες και ασφαλισμένες επάνω στα βάζα τους. Το τόξο πάνω από τα Αλεούτια και οι σκληρές καιρικές συνθήκες πρέπει να βρούν το πλοίο εξαιρετικά προετοιμασμένο. Αλλοτινές εποχές, τα πλοία είναι πια διαφορετικά και σε μέγεθος, και σε ευκολίες. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι ότι αυτού του είδους τα πλοία και αυτού του είδους τα ταξίδια, που δεν έχει πουθενά να κρυφτείς ούτε από τον καιρό, ούτε κι από τον εαυτό σου, θέλουν ναυτικούς με cojones.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πρίν από 3 καλοκαίρια, κάπου στη Βαλτική, κροσαριζόμαστε με το feederάκι Vohburg (IMO 9287807). Είναι του 2005 από τα Damen(845) της Ολλανδίας και έχει μηχανή Caterpillar. Προηγούμενά του ονόματα τα Geestdijk(2005), JSV Yaiza(2009) και Vohnburg από το 2010.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αν δεί κανείς στο Marine Traffic το υπερήλικο φέρρυ Lomaiviti Princess (IMO 6525179) που κάνει δρομολόγια στα νησιά Fiji, έχει βάλει destination Καβάλα. Νομίζω πως απλά πρόκειται περί λάθους αλλά τέλος πάντων ας το αναφέρουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πραγματικά αξίζει κανείς να περιεργαστεί στο Marine Traffic όλη τη θαλάσσια περιοχή που περικλείεται στο τρίγωνο Miami - Freeport(Bahamas) - Nassau(Bahamas). Είναι ασύλληπτος ο αριθμός των κρουαζιεροπλοίων που βρίσκεται εκεί. Έχουμε και κλαίνε:D:

Caribbean Princess

Coral Princess

Emerald Princess

 

Adventure of the Seas

Independece of the Seas

Explorer of the Seas

Mariner of the Seas

Empress of the Seas

Anthem of the Seas

Navigator of the Seas

Grandeur of the Seas

Rhaposody of the Seas (Tampa)

Brilliance of the Seas (Tampa)

Harmony of the Seas (Daytona Beach)

Oasis of the Seas (Daytona Beach)

Symphony of the Seas(βόρεια της Cuba)

 

Norwegian Sky

Norwegian Sun

Norwegian Escape

Norwegian Epic

Norwegian Getaway

Norwegian Dawn

Norwegian Gem

Norwegian Pearl

Norwegian Breakaway (Cape Canaveral)

 

Celebrity Silhouette

Celebrity Edge

Celebrity Infinity

Celebrity Equinox

Celebrity Summit

Celebrity Reflection

 

Scarlet Lady

Grand Classica

 

Disney Fantasy

Disney Magic (Cape Canaveral)

Disney Dream (Cape Canaveral)

 

Riviera

Marina

Sirena

Insignia (Cape Canaveral)

 

Azamara Pursuit

Seven Seas Explorer (Cape Canaveral)

 

MSC Seaside

MSC Meraviglia

MSC Divina

MSC Preciosa

 

Carnival Sensation

Carnival Sunshine

Carnival Liberty

Carnival Dream

Carnival Horizon

Carnival Conquest

Carnival Fascination

Carnival Breeze

Carnival Fantasy

Carnival Glory

Carnival Pride

Carnival Magic

Carnival Ecstasy

Carnival Vista

Carnival Sunrise

Carnival Paradise

Carnival Legend

Carnival Elation

 

Τα Norwegian Bliss και Norwegian Spirit φαντάζομαι επειδή έπηξε το σύστημα στην εν λόγω περιοχή, κατευθύνονται πρός το Norfolk της Virgina για να παροπλιστούν.

Τα Sky Princess, Nieuw Statendam και Zaandam ξεκίνησαν για Rotterdam.

Τα Rotterdam και Zuiderdam πάνε πρός το Cape Town για παροπλισμό.

 

Η όλη εικόνα είναι βιβλική μπορώ να πω, ασύλληπτο. Μάλιστα οι διαφορετικές εταιρείες έχουν σχηματίσει στις περισσότερες περιπτώσεις μικρούς στολίσκους, με τα πλοία αγκυροβολημένα μαζί.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Χθες στη ράδα της Λεμεσού βρισκόντουσαν δέκα κρουαζιερόπλοια: το Mein Schiff 5, το Voyager of the Seas, το Seabourn Encore, το Seabourn Quest, το Seabourn Sojourn, το Pacific Encounter, το Pacific Explore,το Diamond Princess, το Island Princess και το Sapphire Princess

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έπεσε το μάτι μου πρίν λίγο στη ναυτομάνα Jeddah και εκεί εντόπισα έναν περίεργο επισκέπτη. Είναι ένα μικρό γιαπωνέζικο φέρρυ που λέγεται Filipinas Iligan (IMO 7813042). Πρώην Ferry Fukue, ναυπηγηθέν το 1978 στο Naikai Shipbuilding and Engineering, στο Onomichi της Ιαπωνίας. Από το 2011 βρισκόταν στις Φιλιππίνες για λογαριασμό της Cokaliong Lines. Τι κάνει στη Σουηδική Αραβία? Μάλλον πρόκειται για πώληση και αν είναι έτσι, έχει ενδιαφέρον το ότι στράφηκαν στις Φιλιππίνες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένας παράξενος επισκέπτης στην Ερυθρά Θάλασσα αυτές τις ημέρες, αφού πέρασε από την Jeddah κατευθύνεται πρός το νότιο κομμάτι του Κόλπου της Aqaba. Δεν είναι άλλο από το Φιλιππινέζικης πλοιοκτησίας ro-ro/car carrier με όνομα Super Shuttle Roro 7 (IMO 9117727). Ανήκει στην Asian Marine Transport και αναρωτιέμαι τι κάνει στα μέρη εκείνα. Είναι το δεύτερο roro/ropax που βλέπουμε στην περιοχή σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έτσι από περιέργεια, κοιτάξτε στο Marine Traffic τη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Γής του Πυρός και Ανταρκτικής, ή αλλιώς Drake Passage. Δέστε πόσα κρουαζιερόπλοια πηγαινοέρχονται στην Ανταρκτική, ωχριά και το Ρίο – Αντίρριο στις μέρες της δόξας του. Πως να μην αλλοιωθεί το περιβάλλον και να μη λειώσουν οι τιμημένοι οι πάγοι? Κατά τα άλλα, σίγουρα αν μπεί κανείς στα web sites των εταιρειών θα διαβάσει για το πόσο αγαπάνε το περιβάλλον και σε τι σημείο φτάνουν για να το προστατέψουν. Εγώ θα πω αυτό που λέω εδώ και χρόνια, αφήστε τους πάγους, τις φώκιες, τους πιγκουίνοι και τις πολικές αρκούδες στην ησυχία τους, δέστε τους στο Discovery Channel.

Link to comment
Share on other sites

Πλέον δεν είναι όπως παλιά, πάει ο καθένας. 

Μάλιστα επειδή το κοιτούσα και για εμένα οι τιμές ξεκινάνε από πολύ προσιτά επίπεδα (στα μεγαλύτερα πλοία), δηλ. νούμερα της τάξης των 1600 ευρώ για 10 μέρες (τόσα δίνεις πχ και για 10 μέρες στην Πάρο). Πιο ακριβό μπορεί καμία φορά να είναι ένα αεροπορικό με επιστροφή για Μπουένος Άιρες..... 😅

Πραγματικά είναι προβληματικό αλλά δε λιώνει αυτό τους πάγους προφανώς.... Και επίσης είναι μόνο αυτή την εποχη, όχι χειμώνα.....

 

Γιατί και το στενό αυτό δεν αστειεύεται καθόλου από θάλασσες που βγάζει....

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο προφανώς το ίδιο το πλοίο δεν λειώνει τους πάγους, καταλαβαίνεις όμως τη λογική που το λέω.

 

Το ευρύ κοινό μπορεί κάλλιστα να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής του χωρίς να δεί από κοντά τους πάγους, τις φώκιες και τους πιγκουίνους. Ας πηγαίνουν εκεί οι επιστήμονες και οι ζωολόγοι, αυτοί έχουν πραγματική δουλειά εκεί. Όσο περισσότεροι άσχετοι μαζεύονται στην περιοχή, τόση περισσότερη ρύπανση παντός είδους υπάρχει, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες ατυχήματος με συνεπακόλουθη μόλυνση και γενικά επιβαρύνεται το οικοσύστημα. Για να μην πιάσουμε το αποτύπωμα άνθρακα που αφήνουν όσοι επιβάτες ταξιδεύουν από την άλλη άκρη του πλανήτη για να πάνε εκεί, το αποτύπωμα των πλοίων και ούτω καθεξής.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...