Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Την Παρασκευή, 3.6.11, πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση της ΑΝΕΚ με μοναδικό θέμα την ανάδειξη νέου διοικητικού σ/λίου. Η πλήρης παράδοση, με την παρουσίαση των οικονομικών της εταιρίας θα γίνει στις 24.6.11.

Link to comment
Share on other sites

Εξέλεγθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΑΝΕΚ μετά τη γενική συνέλευση

Πηγη: ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Την Παρασκευή 3 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα, διεξήχθη στο Αναγνωστήριο “ΑΙ ΜΟΥΣΣΑΙ” η Γενική Συνέλευση της ΑΝΕΚ.

Με την σύμφωνη γνώμη των νέων μετόχων, των δημοτικών συμβούλων της νέας δημοτικής αρχής και της απερχόμενης διοίκησης, έγινε δεκτό το αίτημα του λογιστή της εταιρίας για αναβολή λόγω των προβλημάτων της υγείας του όλων των θεμάτων, πλην της εκλογής του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Αποφασίσθηκε ο απολογισμός της απερχόμενης διοίκησης και η συζήτηση για τον ισολογισμό της εταιρίας να γίνουν σε νέα Γενική Συνέλευση στις 24 Ιουνίου. Από την ψηφοφορία των μετόχων, εξελέγησαν στο Διοικητικό Συμβούλιο οι κ.κ.:

Σακελλάρης Μαϊλλης, Πρόεδρος.

Δημήτρης Διακομιχάλης, Δήμαρχος Καλυμνίων - Αντιπρόεδρος.

Παναγιώτης Τρικοίλης, Διευθύνων Σύμβουλος.

Χρήστος Χατζημιχάλης, Γραμματέας.

Μέλη:

• Γιώργος Ανδρέου,

• Παντελής Ζωΐδης,

• Γιώργος Κοπανέζος,

• Γιάννης Τάτσης,

• Ηλίας Τσέρος,

• Θέμελης Χατζηδάκης

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ο νέος πρόεδρος της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρίας του Δήμου κ. Σακελλάρης Μαΐλλης, συνταξιούχος καπετάνιος, παραχώρησε συνέντευξη τύπου, στις 17.6.11, με θέμα τα οικονομικά της ΑΝΕΚ επεκτεινόμενος και σε θέματα νέας διαχειριστικής πολιτικής.

Πηγη: ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Στη συνέντευξη ο νέος πρόεδρος ήταν μόνος του, χωρίς κανένα μέλος του νεοσύστατου διοικ. σ/λίου ή υπάλληλο της εταιρίας ή κάποιο κορυφαίο στέλεχος της δημ. Αρχής – η παρουσία του δ.σ. κ. Ι. Κατσοτούρχη ήταν καθαρά φιλική και ήταν η μοναδική παρουσία στις καρέκλες του ακροατηρίου. Ο κ. Μαΐλλης μίλησε μόνος του με τους δημοσιογράφους, έχοντας μαζί του έναν φάκελο γεμάτο έγγραφα και σημειώσεις, που αναφέρονταν στα οικονομικά της ΑΝΕΚ. Στην περιγραφή του ήταν ήπιος και απέφυγε κάθε κριτική για το απελθόν διοικ. σ/λιο. Δεν έκανε ούτε καν αναφορά για τη «μαύρη τρύπα» των €410.000, που θα έλεγε ίσως κάποιος ότι είναι η «αχίλλειος πτέρνα» της προηγούμενης διοίκησης.

***

Την οικονομική εικόνα της ΑΝΕΚ ο κ. Σ. Μαΐλλης τη χαρακτήρισε πολύ σοβαρή, αλλά εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εταιρία θα σωθεί – στο ίδιο μήκος κύματος ο δήμαρχος κ. Δ. Διακομιχάλης είχε δώσει τραγικό χαρακτηρισμό μιλώντας για «ναυάγιο». Η πολύ σοβαρή κατάσταση των οικονομικών της ΑΝΕΚ, κατά τον κ. Μαΐλλη, έχει να κάνει με το χρέος του 1 εκ. ευρώ, το οποίο ανέλυσε σε δύο κομμάτια: (α) €558.000 προς την EURO BANK και (β) €452.000 σε οφειλές προς εργαζόμενους, εταιρίες κ.λπ. Απέναντι σ’ αυτό το χρέος, τα αναμενόμενα έσοδα τα άθροισε σε €170.000, και αυτά αναμένονται από τις επιδοτήσεις Μαΐου (€110.000) και από τα πρακτορεία (€60.000) με τα οποία συνεργάζεται η εταιρία.

Η ερώτηση από την ΑΡΓΩ πάνω στο θέμα του χρέους στηρίχτηκε σε τρία στοιχεία που αναφέρθηκαν από τον κ. Μαΐλλη: 1) Από το 1 εκ. ευρώ, αν αφαιρέσουμε τις €170.000, το χρέος πέφτει στα €830.000. 2) Το τραπεζικό δάνειο των €558.000 δεν είναι άμεσα εξοφλητέο, δηλαδή δεν είναι τρέχουσες και επιτακτικές υποχρεώσεις, καθότι η συνεργασία ΑΝΕΚ - EUROBANK επιμηκύνει το δάνειο χρονικά – μόνον οι €58.000 είναι άμεσα απαιτητές, γιατί ξεπέρασαν την «οροφή» των €500.000, που έχει συμφωνηθεί με την τράπεζα ως «ανοικτό δάνειο». 3) Η ΑΝΕΚ έχει να λαβαίνει τις €410.000 που δεν απέδωσε στην εταιρία ο πράκτορας και ο κ. Μαΐλλης είπε ότι θα τα φέρει οπωσδήποτε στα ταμεία της εταιρίας, ακόμη και αν χρειαστεί να στείλει στα δικαστήρια το προηγούμενο διοικ. σ/λιο. Βάσει αυτών των δεδομένων ο Σακ. Τρικοίλης ζήτησε αν υπάρχει δεύτερη απάντηση και ο κ. Μαΐλλης απάντησε ότι το τραπεζικό χρέος των €558.000 είναι πραγματικό χρέος και οι €410.000 της «μαύρης τρύπας» δεν ξέρουμε πότε θα τα πάρουμε.

***

Για τα διοικητικά της εταιρίας έδωσε τις εξής πολύ ενδιαφέρουσες ειδήσεις:

1) Ο λογιστής της εταιρίας θα μένει στην Κάλυμνο – εννοεί πρόσληψη νέου λογιστή(;)

2) Θα προσληφθεί υπάλληλος.

3) Η υπάλληλος που απολύθηκε δε θα προσληφθεί άμεσα, αλλά θα εξεταστεί αν στέκει νομικά η επαναπρόσληψη της.

4) Δραστική περικοπή στα μειωμένα εισιτήρια. Μειωμένα θα έχουν μόνο οι Καλύμνιοι που εργάζονται στην Κω και κάθε βράδυ επιστρέφουν στην Κάλυμνο, στις οικογένειές τους. Η πλατιά κοινωνική πολιτική των απαλλαγών στην έκδοση εισιτηρίων, θα οδηγήσει στο κλείσιμο της εταιρίας. Οι πάντες θα πληρώνουν εισιτήριο, ήταν η κατηγορηματική δήλωση του κ. Μαΐλλη.

5) Κάθε φάκελος ή δέμα θα μεταφέρεται μόνο με εισιτήριο και με την αναγραφή του ονόματος του αποστολέα, γιατί είναι θέμα ασφάλειας, καθότι εντοπίστηκε μέχρι και διακίνηση ναρκωτικών με ανώνυμους φακέλους.

6) Η ΑΝΕΚ θα ανοίξει δικό της πρακτορείο, που θα είναι το κεντρικό πρακτορείο της εταιρίας και, προφανώς, θα συνεργάζεται και με τα άλλα πρακτορεία στην έκδοση εισιτηρίων.

7) Τα πρακτορεία που συνεργάζονται με την ΑΝΕΚ στο εξής κάθε εβδομάδα θα αποδίδουν τις εισπράξεις, κρατώντας το ποσοστό που δικαιούνται.

8) Θα υπάρχει δικαιοσύνη και αξιοκρατία στις προσλήψεις προσωπικού στα τρία πλοία της εταιρίας. Δεν είναι δίκαιο, υπογράμμισε ο κ. Μαΐλλης, μερικοί να είναι 3 και 5 χρόνια στα πλοία και άλλοι αν μην μπορούν να εργαστούν.

***

Ως επιστέγασμα της πολιτικής που θα ακολουθήσει η νέα διοίκηση της ΑΝΕΚ, προφανώς σε συνεργασία με τη νέα δημ. Αρχή, είναι η πρόθεση της ΑΝΕΚ να δώσει «χέρι συνεργασίας» με την ΑΝΕΜ (Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία Μαστιχαρίου - Κω), της οποίας βασικός μέτοχος είναι ο Καλύμνιος ναυτιλιακός επιχειρηματίας Σακ. Τηλιακός (αυτο το "χέρι συνεργασίας" θα έχει σοβαρές πολιτικές προεκτάσεις στα δημοτικά δρώμενα, καθότι ο κ. Τηλιακός είναι μέλος της παράταξης Γ. Γαλουζή). Στη συνεργασία αυτή ο κ. Μαΐλλης έδωσε βάθος και προοπτική, η οποία δεν θα περιορίζεται στα δρομολόγια Κω-Καλύμνου, αλλά θέλει να έχει τη δυνατότητα να φτάσει μέχρι και στη ναυπήγηση μεγάλου πλοίου για τη σύνδεση Καλύμνου-Πειραιά. Η αναφορά του κ. Μαΐλλη στη συνεργασία ΑΝΕΚ-ΑΝΕΜ, ειδικά στην έκταση που την παρουσίασε, αποτελεί μάλλον προάγγελο σχετικής ανακοίνωσης από το δήμαρχο κ. Διακομιχάλη, γιατί αποτελεί στρατηγική επιλογή αναπτυξιακών δράσεων που μπορεί να αναλάβει ο Δήμος και όχι μόνη της μια μικρή εταιρία.

***

Κρινόμενη στο σύνολό της η συνέντευξη του κ. Σακ. Μαΐλλη ήταν άκρως ενδιαφέρουσα, κυρίως για τα μέτρα που εξάγγειλε και την πολιτική της συνεργασίας της οποίας το έδαφος προλειαίνεται. Εκεί όμως που φάνηκε να χωλαίνει σοβαρά ήταν η παρουσίαση του χρέους 1 εκ. ευρώ. Η λογιστική περιγραφή του χρέους δε διέθετε ασφαλή βάση και το σπουδαιότερο: αποτελεί κεφαλαιώδες ζήτημα που θα αναλυθεί στη Γεν. Συνέλευση της εταιρίας, στις 26.6.11, με την παρουσίαση των οικονομικών της εταιρίας από τον μέχρι σήμερα λογιστή κ. Μιχ. Κουρούνη. Ενόψει, λοιπόν, της Γ.Σ. κατά την οποία θα γίνουν «φύλλο και φτερό» τα οικονομικά της ΑΝΕΚ, μάλλον ήταν βιαστική η συνέντευξη του κ. Μαΐλλη στο σκέλος του χρέους.

Αντίθετα, οι ανακοινώσεις του για την πολιτική που θα ακολουθήσει στη διαχείριση των οικονομικών της εταιρίας είχαν εξαιρετικό ενδιαφέρον. Και, κατά απόλυτη συνάφεια, οι αρχές που έθεσε ως κανόνα της δικής του διοίκησης: Εντιμότητα, Εργατικότητα, Αποφασιστικότητα, είναι προσωπικές αρετές και διοικητικά προσόντα που διαθέτει ο καπετάνιος κ. Σακ. Μαΐλλης και αποτελούν τις ασφαλείς και αναγκαίες προϋποθέσεις για μια καλή πορεία της εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Στις 16/12 έχουν ΓΣ και φυσικά κανένας μας δεν θα πίστευε ότι θα επικρατήσει το πνεύμα των Χριστουγέννων. :rolleyes: Ενδιαφέρον είναι το θέμα του "Διαχωρισμού της ΑΝΕΚ σε 2 εταιρείες" και τι άραγε να σημαίνει αυτό. Ενώ ενδιαφέρον βρήκα και το ζήτημα του αποκαλούμενου ως "μνημονίου σιωπής" που αναφέρεται στο άρθρο.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

H γενική συνέλευση έγινε στις 17/12 και, όπως ήταν αναμενόμενο, το "πνεύμα των χριστουγέννων" ήταν επιδεικτικά απόν. Aπό την πλευρά μου διαβάζοντας καλόπιστα τα σχετικά με την γ.σ. άρθρα ... των μεν και των δε ,,, αναρωτιέμαι: ποιο μπορεί να είναι το μέλλον της εταιρείας, ιδιαίτερα στους δύσκολους καιρούς που περνάμε?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Τα οικονομικα αποτελεσματα της ΑΝΕ Καλυμνου για το 2012

 

 

ωραιοποιημενα φαινονται. και οφειλες σε ασφαλιστικα ταμεια εχουμε και οφειλες στην εφορια και επισφαλεις απαιτησεις (βερεσεδια απο επιταγες κλπ που ειναι σε δικαστικη διαμαχη) και λιγο φουσκωμενη η αξια των παγιων.

μια ομορφια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ΑΝΕ Καλυμνου θα συμμετασχει στο διαγωνισμο για τις αγονες γραμμες που ηδη εξυπηρετει με το Νησος Καλυμνος. Ενω υπαρχει η κοντρα μεταξυ της τωρινης διοικησης με τους πρωην για προσληψεις στην εταιρεια με μη αξιοκρατικα στοιχεια!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλα μιλαμε για οργια, με κορυφαιο τις πλαστες λογιστικες καταστασεις προς τη Eurobank, αλλα και τη μαϊμουδια με τις επιταγες που ο εκδοτης τους τις δηλωνε κλεμμενες για να μην σφραγιστουν ως ακαλυπτες (πρακτικη που εφαρμοζουν πολλοι καλοπληρωτες).

 

κανονικα πρεπει να υπαρξει και ποινικη συνεχεια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Θετικός ο «απολογισμός 2013» της ΑΝΕΚ. Όμως έρχεται κυκλώνας το 2015, λέει η παρούσα διοίκηση της εταιρίας. Η νέα διοίκηση καλείται από τώρα, πριν ακόμη αναλάβει καθήκοντα, να πάρει τις μεγάλες και ιστορικές αποφάσεις, που δεν πήρε η απερχόμενη διοίκηση.

Αυτή είναι η πραγματικότητα για τη Ναυτιλιακή Εταιρία του Δήμου Καλυμνίων, όπως βγήκε πεντακάθαρα από τον απολογισμό που παρουσίασε ο πρόεδρος της εταιρείας, κ. Γ. Θανάτσης. Επισης τόνισε ότι η συνεργασία με την εταιρία ΛΑΦΑΣΙ βγήκε επωφελής και για τις δύο πλευρές. Την ίδια άποψη εξέφρασαν και στελέχη της νέας δημ. Αρχής του κ. Γ. Γαλουζή, με τα οποία η ΑΡΓΩ είχε σύντομη συζήτηση πριν τη γ.σ. της εταιρίας. Τέλος, η ΑΝΕΚ δε χρωστάει σε τράπεζες και μέχρι όλο το 2014 θα είναι εύρωστη εταιρία. Στο κεφάλαιο της διαχείρισης των 3 πλοίων της εταιρίας ο κ. πρόεδρος της ΑΝΕΚ παρουσίασε πολύ θετική εικόνα, όμως αναγκάστηκε να ομολογήσει έμμεσα ότι η διαχείριση της γραμμής Κάλυμνος-Μαστιχάρι έχει ανάγκη από αύξηση των δρομολογίων για την εξυπηρέτηση των τουριστών.

 

Πηγη: Αργω της Καλυμνου

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Πλέον φαίνεται ότι λειτουργεί ξανά η σελίδα της εταιρείας. Σε άρθρο της Kalymnos News υπάρχουν κάποια ερωτήματα για τα δυο μικρά επιβατηγά πλοία της εταιρείας από την αντίπαλη παράταξη του Δήμου, που εκπροσωπεί ο κ. Μαστροκούκος.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δόθηκε συνέντευξη τύπου από τη Διοίκηση της ΑΝΕΚ με την παρουσία του Τεχνικού Συμβούλου και του Προέδρου της Εταιρείας GMS που πραγματοποίησε την επισκευή. Ελαττωματικές και προβληματικές οι μηχανές του πλοίου «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» που αγοράστηκαν το 2009.

Ο κ.Αλιφραγκής εστίασε την τοποθέτηση στο θέμα των μηχανών που αγοράστηκαν από την WARTSILA το 2009.

Επανέλαβε ότι είναι κινέζικης κατασκευής λέγοντας ότι η WARTSILA τις προμηθεύτηκε από κινέζικο εργοστάσιο και τις πούλησε στην ΑΝΕΚ, αναλαμβάνοντας και την τοποθέτηση τους.

Η επιλογή των συγκεκριμένων μηχανών από την ΑΝΕΚ ,όπως είπε δεν ήταν η ενδεδειγμένη για το «Ν.ΚΑΛΥΜΝΟΣ» ,οι μηχανές παρουσίασαν προβλήματα από τις πρώτες ώρες λειτουργίας τους .

Μετά από 2 χρόνια το 2011 χρειάστηκε να γίνει ανακατασκευή των μηχανών και αντικαταστάθηκαν τα 2 μπλοκ με γνήσια από Γερμανία, έγινε μερική αντικατάσταση κάποιων εξαρτημάτων , όμως τα περισσότερα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν κινέζικα από τις παλιές μηχανές .

Μάλιστα οκ. Αλιφραγκής αναφέρθηκε σε ένα σπασμένο μέταλλο που εντοπίστηκε στον πυθμένα της μηχανής και όπως είπε μόνο από τύχη δεν δημιούργησε καταστροφή της μηχανής.

Για τις ηλεκτρομηχανές του πλοίου ανέφερε ότι αγοράστηκαν μεταχειρισμένες το 2009 και ήταν κατασκευής 1988.

Στη συνέχεια παρουσίασε μία σειρά φωτογραφιών από σημεία της μηχανής και εξαρτήματα τα οποία υπέστησαν σημαντικές μη φυσιολογικές φθορές.

 

 

Αναφορικά με το κόστος συνολικής επισκευής, απαντώντας ο Δήμαρχος είπε ότι είναι ένα θέμα που θα συζητηθεί διεξοδικά στη ΓΣ της ΑΝΕΚ τις επόμενες ημέρες ,όμως ανέφερε το συνολικό ποσό το οποίο όπως είπε ανήλθε στις 250.114 ευρώ εκ των οποίων τα 182.540 ευρώ περίπου πήγαν στην επισκευή των 2 μηχανών και την αγορά καινούργιων και γνήσιων ανταλλακτικών.
Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια στη κόντρα για τα πεπραγμένα στην εταιρεία ANE Καλύμνου από την πρώην και νυν διοίκηση της εταιρείας.

 

Απειλές στον «αέρα» από τον πρώην Πρόεδρο της ΑΝΕΚ Μ. Λελέκη κατά Δημάρχου Ι. Γαλουζή και της τωρινής Διοίκησης της Εταιρείας, σε τηλεφωνική παρέμβαση του στη σημερινή εκπομπή 13ης Μαίου 2016 «Εν Καλύμνω»του Αιγαίο TV με τους δημοσιογράφους Μάμα Χαραμαντά και Μπέτυ Μαίλλη, όπου φιλοξενούμενος ήταν ο Δήμαρχος Ι.Γαλουζής.

Συγκεκριμένα μετά την ολοκλήρωση της τοποθέτησης και της αναφοράς του Δημάρχου Ιωάννη Γαλουζή στο θέμα της συνέντευξης που δόθηκε στο περασμένο Σάββατο από τη Διοίκηση της ΑΝΕΚ, για το θέμα επισκευής του πλοίου «Ν.Κάλυμνος» και για τα όσα ειπώθηκαν για τις μηχανές,  σε τηλεφωνική του παρέμβαση ο πρώην Πρόεδρος τςη ΑΝΕΚ Μιχάλης Λελέκης 

 

 

Η έκδοση δελτίων τύπου με φόντο την ΑΝΕΚ από την Παράταξη της μείζονος μειοψηφίας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς. Αυτή την φορά με το δτ η Παράταξη Μαστροκούκου εκτοξεύει μία σκληρή προσωπική επίθεση εναντίον του Προέδρου της ΑΝΕΚ Γιάννη Διαμαντή, με αφορμή την χθεσινή τηλεφωνική παρέμβασή του στην εκπομπή «ΕΝ … ΚΑΛΥΜΝΩ» του Αιγαίο TV. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα ειναι σαπουνοφουσκες εντυπωσιασμου.

 

εχει γραφτει αναλυτικα στο θεμα του πλοιου (και στο θεμα της εταιρειας) και το 2009 και μετεπειτα, τι ακριβως εγινε με την αμφιλεγομενη αντικατασταση των μηχανων του Νησος Καλυμνος το 2009 και τα προβληματα που βγηκαν κατοπιν, οπως και τους ορκους... σιωπης που υπεγραψαν προηγουμενες διοικησεις της ΑΝΕ Καλυμνου, προς τη wartsila

 

οποιος θελει να εχει πληρη εικονα, ας διαβασει παραπισω, καθως και οσα λινκ λειτουργουν.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην «αντεπίθεση» πέρασε ο Πρόεδρος της ΑΝΕΚ Γιάννης Διαμαντής με εξώδικη απάντηση που σύμφωνα με πληροφορίες τoυ kalymnos-news.gr κοινοποίησε τη Παρασκευή 27 Μαΐου 2016, στον πρώην Πρόεδρο της Εταιρείας Μιχαήλ Λελέκη. 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με πληροφορίες του Kalymnos news σημαντική εξέλιξη υπάρχει στην υπόθεση που διερευνά η δικαιοσύνη και αφορά σε σοβαρές οικονομικές ατασθαλίες που διαπίστωσε ο ορκωτός λογιστής στην έκθεση διαχειριστικού ελέγχου των ετών 2010-2011 της ΑΝΕΚ. Συγκεκριμένα απαγγέλθηκαν κατηγορίες για κακουργηματικές πράξεις και η δικογραφία που έχει σχηματιστεί έχει διαβιβαστεί στην Aνακρίτρια Κω.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Την Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016 και ώρα 19:00 θα πραγματοποιηθεί η τακτική Γενική Συνέλευση των μετόχων της Ανωνύμου Ναυτιλιακής Εταιρείας Καλύμνου (ΑΝΕΚ) στον όροφο του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Καλυμνίων (αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Τη βούληση του για τη συνέχιση της συνεργασίας της ΑΝΕΚ με την ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ εξέφρασε ο Δήμαρχος Ιωάννης Γαλουζής.

Quote

Στα πλαίσια της συνέντευξης τύπου που παραχώρησε χθες Δευτέρα 22 Μαΐου 2017 στο Δημαρχιακό Μέγαρο η Διοίκηση της ΑΝΕΚ παρουσία του Δημάρχου Ιωάννη Γαλουζή, σχετικά με τις εκτεταμένες Ναυπηγοεπισκευαστικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν στο ταχύπλοο σκάφος της Εταιρείας  «KALYMNOS STAR», τέθηκε και το ερώτημα της συνεργασίας της ΑΝΕΚ με τη ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ

Στο σχετικό ερώτημα απάντησε ο ίδιος ο Δήμαρχος Ιωάννης Γαλουζής, διαψεύδοντας τη φημολογία των τελευταίων ημερών, ότι η συνεργασία αυτή διακόπηκε, ενώ εξέφρασε τη βούληση του για τη συνέχιση αυτής της συνεργασίας της ΑΝΕΚ με την ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ

Συγκεκριμένα απαντώντας ο Δήμαρχος είπε:

1.Το ξεκαθαρίζω δημόσια και δεν μπαίνω σε μονομερείς αποφάσεις που δεν είναι σύμφωνος ο Δήμαρχος ή το ΔΣ της ΑΝΕΚ

Η σύμβαση που είχαμε με την Εταιρεία «ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ» έληξε στις 19 Μαΐου 2017, την περασμένη Παρασκευή. Αυτό δεν σημαίνει ότι διακόψαμε τη συνεργασία ή δεν θα την ανανεώσουμε. Θα ξαναβάλουμε στο τραπέζι τους όρους της συνεργασίας, θα συζητήσουμε, θα συμφωνήσουμε και θα συνάψουμε ένα νέο πρωτόκολλο συνεργασίας των 2 Εταιρειών.

Έληξε μία σύμβαση και πάμε σε μία νέα, με κοινή βούληση και των 2 Εταιρειών.

4. Θεωρούμε ως αρχή, ότι στις εποχές τις οποίες περνάμε της οικονομικής κρίσης, που η πίτα έχει μειωθεί αρκετά, μέσα από πολιτικές της κόντρας δεν μπορούμε τελικά να έχουμε κέρδος. Γιατί θα έχει ζημιά και η δική μας Εταιρεία, θα έχει ζημιά και η άλλη Εταιρεία, νομίζω ότι δεν θα κερδίσει κανείς τίποτα και θα περιοριστούμε πάρα πολύ.

5. Μην ξεχνάτε η Εταιρεία «ΛΑΦΑΣΙ ΝΕ», δεν είμαστε μόνο εμείς που έχουμε 2 σκάφη και η Εταιρεία αυτή λίαν συντόμως θα έχει δεύτερο σκάφος, μάλιστα θα είναι κατά τι μεγαλύτερο από το δικό μας, θα είναι 28,5 μέτρα, θα είναι ταχύπλοο, θα έχει 3 μηχανές, θα πρέπει να παρακολουθούμε και τις κινήσεις της άλλης Εταιρείας.

Νομίζω ότι ούτε μέσα από πολιτικές ανταγωνισμού μπορούμε να επιβιώσουμε σήμερα, αλλά μέσα από κοινές πολιτικές συνεργασίας ,οι οποίες όμως να είναι ξεκάθαρες ,να υπάρχει διαφάνεια ,να μη δημιουργείται η υπόνοια ότι υπάρχει ζημία σε βάρος της δικής μας Εταιρείας που είναι και δημοτική και κέρδος υπέρ της άλλης.

Αυτά είναι στοιχεία που θα τα δώσουμε και στη ΓΣ αλλά και στον Καλυμνιακό λαό

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...