Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο φουλ οι «μηχανές» του Δήμου για το νέο πλοίο: KALYMNOS STAR II

Πηγή: Η ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ
 

Το KALYMNOS DOLPHIN το αποσύρει η ΑΝΕΚ. Δεν πρόκειται να κάνει άλλο δρομολόγιο στη γραμμή Κάλυμνος-Μαστιχάρι. «Εκλεισε τον κύκλο του», είπε ο δήμαρχος κ. Γ. Ρούσσος και το προεδρείο της ΑΝΕΚ. Προσέφερε πολύτιμες υπηρεσίες σε εποχές δύσκολες για την εξυπηρέτηση του τουρισμού αλλά και της τοπικής κοινωνίας. Η πρόσφατη όμως βλάβη, αν και ασήμαντη, ήταν η δεύτερη και το διοικ. σ/λιο της ΑΝΕΚ αποφάσισε να το «δέσει». Ως σκάφος είναι πολύ δυνατό και «καλοτάξιδο», αντέχει δυνατές φουρτούνες. Επίσης, μηχανικά και ηλεκτρολογικά δεν έχει κανένα πρόβλημα. Παρ’ όλα αυτά το διοικ. σ/λιο της ΑΝΕΚ, από τη μια, θέλει στο στόλο της πλοία υψηλών προδιαγραφών, κι από την άλλη, θέλει να δώσει τέλος στην κατασυκοφάντηση και τον ανελέητο πόλεμο που δέχεται το δύσμοιρο KALYMNOS DOLPHIN και η εταιρία. Επειδή όμως το κάθε κακό φέρνει και καλό («ουδέν κακόν αμιγές καλού»), η αιφνίδια απόσυρση του DOLPHIN επίσπευσε την απόφαση για την αγορά νέου πλοίου, επιπέδου και μεγέθους του KALYMNOS STAR (γι’ αυτό και χρησιμοποιήσαμε φωτο του STAR με την επιγραφή: KALYMNOS STAR II.

Συνέντευξη με «σποραδικές καταιγίδες»
Την απόφαση τους για την αγορά και δεύτερου καινούργιου πλοίου την ανακοίνωσαν στα ΜΜΕ ο κ. δήμαρχος και το προεδρείο της ΑΝΕΚ, στις 20.3.09. Στο τραπέζι τον κ. Ρούσσο πλαισίωναν μέλη του διοικ. σ/λίου της ΑΝΕΚ: ο πρόεδρος κ. Μιχ. Λελέκης (φωτο δεξιά), ο αντ/δρος κ. Αγ. Σκουμπουρδής (φωτο, αριστερά), ο δ.σ. κ. Γ. Σισώης και ο νομικός σύμβουλος της εταιρίας κ. Δ. Καρδούλιας. Η συνέντευξη είχε δύο θεματικές εστίες ενδιαφέροντος αλλά και φωτιάς: το ατύχημα με το DOLPHIN και την αγορά του νέου πλοίου. Αναζωπυρώθηκαν και πάλι οι «φωτιές» της δημοσιογραφίας και της (παρα)πολιτικής εναντίον του DOLPHIN και της ΑΝΕΚ.
Παρένθεση: Τα προβλήματα το DOLPHIN η δημοσιογραφική και η πολιτική ευαισθησία τα «έπιανε» πριν ακόμη αυτά εκδηλωθούν και τα «φούσκωνε» σαν μπαλόνια. Ομως δεν έβλεπε καθόλου και δεν άκουε τίποτα για τους «σκυλοπνίχτες» της μεγάλης ακτοπλοΐας. Μεσοπέλαγα έμεναν από μηχανική βλάβη πλοία της γραμμής (Πειραιάς-Κάλυμνος), αλλά όλοι οι «ευαίσθητοι» Καλύμνιοι τα «έπνιγαν» με στυλ «Κινέζου». Κλείνει η παρένθεση
Με το «φάκελο» που είχε το DOLPHIN το κλίμα της συνέντευξης ήταν εντελώς ασταθές με «σποραδικές καταιγίδες». Οι τόνοι ανέβαιναν, κάθε φορά που οι ερωτήσεις διατυπώνονταν όχι για να ζητήσουν διευκρινίσεις ή ακόμη και ευθύνες, αλλά περιείχαν προσωπικές απόψεις και επιθέσεις εναντίον της δημοτικής Αρχής και των μελών του διοικ. σ/λίου της ΑΝΕΚ.

To DOLPHIN προσέφερε πολλά
Εισαγωγικά ο κ. δήμαρχος εξήρε την προσφορά του DOLPHIN, το οποίο αγόρασε η ΑΝΕΚ εσπευσμένα για να καλύψει τις πιεστικές ανάγκες για μετακίνηση των Καλύμνιων προς και από το Μαστιχάρι, αλλά προπάντων εκείνων που έρχονταν στην Κάλυμνο αεροπορικώς μέσω Κω. Ταχύπλοο καθώς ήταν το DOLPHIN άλλαξε εντελώς το ακτοπλοϊκό περιβάλλον της επικοινωνίας της Καλύμνου - Κω. Αγοράστηκε, πριν περίπου τριάμισι χρόνια, αντί 105.000€ και στα δύο πρώτα χρόνια μετέφερε, συνολικά, 84.946 επιβάτες - με την αγορά του STAR (750.000€) περιορίστηκε η χρήση του. Μικρό το DOLPHIN, αλλά πάντα ήταν στην ώρα του, αξιόπλοο, αξιόπιστο και πολύ εξυπηρετικό. Η λειτουργία του ήταν αναπτυξιακή, καθώς η Κάλυμνος αναβαθμίστηκε ως τουριστικός προορισμός. Αλλά εκτός από τα προγραμματισμένα δρομολόγια, μετέφερε προς και από Μαστιχάρι Κω προσωπικότητες που επισκέπτονταν την Κάλυμνο, Έλληνες και ξένους, υπουργούς, αθλητικές ομάδες κ.α.

KALYMNOS STAR II
Ο δήμαρχος και η ηγεσία της ΑΝΕΚ τόνισαν ότι το νέο πεδίο τοπικής ακτοπλοΐας που άνοιξε το DOLPHIN, ήταν ο βασικός λόγος που επέβαλε στην ΑΝΕΚ να ναυπηγήσει το KALYMNOS STAR, το οποίο χαρακτήρισε ο κ. δήμαρχος «στολίδι του Αιγαίου». Όμως το STAR σήμερα έμεινε μόνο του και είναι αδύνατο να αναλάβει τόσο βαρύ έργο, καθώς και η γραμμή Κάλυμνος-Ψέριμος εξυπηρετείται από την ΑΝΕΚ, έστω μερικώς - γιατί είναι και το πλοίο της μόνιμης επιδοτημένης γραμμής του κ. Μανιά.
Αυτή λοιπόν η ανάγκη επιβάλλει και φέρνει μπροστά το νέο πλοίο, το KALYMNOS STAR II. Λεπτομέρειες για το μέγεθος και το κόστος του νέου πλοίου δεν μπορούσαν να δώσουν η δήμαρχος και το προεδρείο της ΑΝΕΚ, γιατί δεν έγινε ακόμη η παραγγελία. Πάντως, θα είναι έτοιμο από την αρχή της τουριστικής περιόδου του 2010.
Με αυτό τον τρόπο η πικρή γεύση από την ατυχία του DOLPHIN γίνεται παρελθόν με την αγορά νέου STAR. Στο φουλ οι «μηχανές» του Δήμου για την αγορά του KALYMNOS STAR II.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά τις πρώτες γκρίνιες στη Κάλυμνο για την ακτοπλοϊκή τους σύνδεση με το Πειραιά.

Η ναυτική εταιρεία της Καλύμνου αποφάσισε να πάρει επάνω της την υπόθεση και να δώσει μια ηχηρή απάντηση στην κρατική αδιαφορία και την αφασία του υπουργείου Εμπ. Ναυτιλίας & Αιγαίου μπροστά στη διάλυση των ακτοπλοϊκών γραμμών που συνδέουν τη Δωδεκάνησο με τον Πειραιά και ειδικά την Κάλυμνο. Ομόφωνα το δημ. σ/λιο της 4.6.09 αποφάσισε ένα σχεδιασμό δυναμικής και δημιουργικής αντίδρασης (α) με κλιμάκωση πιέσεων, ώστε να έρθουν πλοία στην Κάλυμνο, αλλά και (β) με την αγορά πλοίου για τη γραμμή Κάλυμνος-Πειραιάς.

ομόφωνα αποφάσισαν να χτίσει η Κάλυμνος δικό της πλοίο (το ολιγότερο 80 μέτρων και το μέγιστο 130 μ., αυτό θα αποφασιστεί), ταχύπλοο, που θα πηγαίνει στον Πειραιά σε πολύ λίγες ώρες (είπανε 4,5 ώρες, αλλά και 6-7 καλά θα είναι). Θα έχει βάση (αφετηρία και τέρμα) την Κάλυμνο, δεν θα κατεβαίνει προς Κω και Ρόδο, αλλά μόνο θα ανεβαίνει προς Πειραιά πιάνοντας λίγα λιμάνια, μέσα στα οποία και νησιά των Κυκλάδων.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο κύβος ερρίφθη: Η Κάλυμνος αποκτά δικό της καράβι

Πηγη: ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Προδιαγραφές

Τι καράβι θα είναι; Οι πρώτες αποφάσεις έθεσαν τις εξής προδιαγραφές: 1) Ταχύπλοο για ταξίδι 5 ωρών μέχρι Πειραιά. 2) Θα πιάνει 1-2 νησιά του νομού και 1 των Κυκλάδων προς Ρόδο δεν θα κατεβαίνει, υπάρχει ο Σπανός. 4) Θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε και το εισιτήριό του να είναι ανταγωνιστικό. 5) Αν θα είναι της καινούριο ή ελαφρώς μεταχειρισμένο, θα το αποφασίσει το δημ. σ/λιο στην πορεία της έρευνας, μαζί με το ύψος της επένδυσης.

Το ξεκίνημα πάντως έγινε με την πρόταση του κ. δημάρχου, η οποία έγινε δεκτή με ικανοποίηση και πολύ καλή διάθεση και μιλάει για ένα πλοίο: 1) Ταχύπλοο - σε 4,5 - 5 ώρες στον Πειραιά. 2) Παίρνει 500 επιβάτες, 150 ΙΧ και 16-17 φορτηγά. 3) Είναι 5 ετών και κοστίζει 4 εκ. ευρώ. 4) Η εταιρία το προσφέρει στο Δήμο και με δοκιμή-ενοίκιο 3 μηνών.

Ελπίζω να μην επαναληφτούν τα ιδία λάθη με τις εταιρείες του Ρεθύμνου και μείνουν μόνο στα λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Από τις προδιαγραφές που αναφέρονται, μόνο σαν ανέκδοτο μπορώ να εκλάβω τις εξαγγελίες….

Για να βγει αυτό το δρομολόγιο που περιγράφουν χρειάζεται ταχύτητα 40 μιλίων, ενώ ακόμα και αν υπήρχε ταχύπλοο με αυτά τα χαρακτηριστικά, δεν θα έκανε 4 εκ. ευρώ….

Link to comment
Share on other sites

Συν τοις άλλοις ένα ταχύπλοο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει καθόλη την διάρκεια του χρόνου. Τους χειμερινούς μήνες είτε λόγο υψηλής κατανάλωσης και μειωμένου επιβατικού κοινού, είτε λόγω καιρού δεν θα μπορεί να δουλέψει.

Εγώ πάλι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ΄'ολοι στρέφονται στα ταχύπλοα...και τα κάνουν να μοπι΄ζεουν ως ευκολη λυση για κάθε ακτοπλοικό πρόβλημα.

Τα ταχύπλοα εκτός από τις Κυκλάδες απέτυχαν παταγωδώς σε όποια άλλη γραμμή κι αν μπήκαν είτε λέγεται Ικαρία Σάμος είτε Χίο Μυτιλήνη, είτε Ρέθυμνο, είτε δωδεκάνησα που είχε μπει ο μεγάλος ο κεντέρης κι έπιανε και κάλυμνο.

Και παρόλα αυτά βλέπουμε εταιρείες που θέλουν να φέρουν ταχύπλοα για τόσο μακρινές αποστάσεις και να τα ταξιδεύουν και χειμώνα.

Δεν το καταλαβαίνω ειλικρινά.

Τα χαρακτηριστικά του ταχύπλοου που αναφέρουν πλην της ηλικίας μοιάζουν πολύ με την προτάδα του Corsica (535 επιβάτες-150 ΙΧ) η οποία στο σύνολό της βρίσκεται στους brokers προς πώληση.

Εν πάση περίπτωση για να βγεί ένα τετοιο πλοίο με τόσα πετρέλαια σε μια τόσο μακρινή απόσταση και με το πολύ μικρό πρωτόκολλο που διαθέτει θα πρέπει να βαλει το ατομικό 100 ευρώ και θα κάνει έρανο να μαζεύει και επιβάτες με ΙΧ διότι αν μπουν ολοι πεζοί και να γεμισει μεσα θα μπει .

Γνώμη μου είναι αν ύπάρχουν λεφτά προς διάθεση ας κοιτάξουν να βρουν ένα συμβατικό 130μ έστω και 20ετίας το οποίο και να μην πιάσει στην συγκεκριμένη γραμμή να μπορεί να αναζητήσει την τύχη του σε κάμια άγονη.

Link to comment
Share on other sites

....Και παρόλα αυτά βλέπουμε εταιρείες που θέλουν να φέρουν ταχύπλοα για τόσο μακρινές αποστάσεις και να τα ταξιδεύουν και χειμώνα.

Δεν το καταλαβαίνω ειλικρινά...

Δεν το καταλαβαίνεις; Είσαι βέβαιος; ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ετοιμη η πρόταση της δημοτικης αρχής για την αγορά πλοίου, που θα παρουσιάζε στο προσεχές δημ. σ/λιο, την Παρασκευή, 17.7.09 (αναβληθηκε).

Σε 5-6 ώρες στον Πειραιά

Η δημ. Αρχή έχει επεξεργαστεί δύο εναλλακτικές επιλογές και οι δύο αναφέρονται σε μεταχειρισμένα πλοία. Η μια μιλάει για πλοίο των 4 εκ. ευρώ και η άλλη των 6 εκ. ευρώ, Το πρώτο είναι 15ετίας και το δεύτερο 7ετίας. Και τα δύο αυτά πλοία την περίοδο αυτή εκτελούν δρομολόγια, όπως είπε ο κ. Ρούσσος, το ένα στην Ιταλία και το άλλο στα μικρασιατικά παράλια. Το μήκος και των δύο είναι στα 100 μέτρα, χωράνε περί τα 200 αμάξια και 500 επιβάτες. Είναι ταχύπλοα (θεμελιακή επιλογή της δημ. Αρχής) και το ταξίδι προς Πειραιά θα είναι των 5-6 ωρών.

Ποια μπορει να ειναι αυτα τα πλοια??

Εύκολο στη διαχείριση??

Το ταχύπλοο, εκτός του ότι θα είναι ανταγωνιστικό και δε θα «φοβάται» τα μεγάλα, διευκολύνει τη δημ. Αρχή και από διαχειριστική άποψη, υπογράμμισε ο κ. δήμαρχος, γιατί το προσωπικό που προβλέπεται θα είναι λίγο μεγαλύτερο από το προσωπικό που απασχολεί το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ. Δηλαδή, ο Δήμος δεν θα πέσει «στα βαθιά» στο θέμα της διαχείρισης και απασχόλησης προσωπικού.
Link to comment
Share on other sites

Ετοιμη η πρόταση της δημοτικης αρχής για την αγορά πλοίου, που θα παρουσιάζε στο προσεχές δημ. σ/λιο, την Παρασκευή, 17.7.09 (αναβληθηκε).
Και φυσικά γι' αυτά τα περασμένα-ξεχασμένα...ούτε κουβέντα. Γιατί εάν τότε είχαν ακούσει τους ειδικούς...τώρα θα είχαν μεγάλα, γρήγορα και σύγχρονα καράβια....και δεν θα υπήρχε ανάγκη για αγορά καραβιού. Εάν φυσικά υποθέσουμε ότι υπάρχει πραγματική ανάγκη (και πρόθεση) αγοράς καραβιού.
Link to comment
Share on other sites

Επέτρεψε να μιλάνε για αγορά πλοίου από το Δήμο απο την ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Αν η ΑΝΕΚ με πρόεδρο του διοικ. σ/λίου τον κ. Μιχ. Λελέκη (φωτο) είχε αποτύχει, ποιος θα τολμούσε να μιλήσει σήμερα για αγορά πλοίου από το Δήμο; Με άλλα λόγια: αν το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ απλώς ακολουθούσε τη μοίρα του και απλώς πάλευε να μην «βουλιάξει» και, κατά συνέπεια, να πάρει μαζί του στον «πάτο» τη δημοτική ναυτιλιακή επιχείρηση (ΑΝΕΚ), κάτι που φαινόταν πολύ κοντά, κάθε συζήτηση για αγορά πλοίου θα ήταν τουλάχιστον γραφική. Αντίθετα, σήμερα όλοι βλέπουν με αυτοπεποίθηση και σιγουριά την αγορά πλοίου. Ολοι, ακόμη και οι αντίπαλοι του Δήμου.
Link to comment
Share on other sites

Καλύμνιος δεν είμαι...πρόσωπα και πράγματα της Καλύμνου δεν γνωρίζω...και προσωπικά μου είναι παντελώς αδιάφορο εάν θα πάρουν καράβι ή δεν θα πάρουν. Αλλά όταν ξαφνικά διαβάζω τέτοιες "αγιογραφίες"...πολύ προβληματίζομαι...

Link to comment
Share on other sites

Ποια μπορει να ειναι αυτα τα πλοια??
Για να πάρεις μια ιδέα για τα υποψήφια πλοία και για πολλές άλλες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες μπορείς να δεις εδώ (σελ 17).

Στο δημοσίευμα μάλιστα φωτογραφίζεται σαν υποψήφιο το HSC Scatto της Tirrenia...και μάλιστα με φωτογραφία του διάσημου μέλους του shipfriends international...του θρύλου του Castellamare di Stabia:D Εννοείται χωρίς να αναφέρεται η προέλευση της φωτό....αυτά είναι ψιλά γράμματα στην εποχή του internet.:mad:

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Η πλακα ειναι Νηρέα πως τοτε σκεφτομουν σοβαρα να βαλω στο Shipfriends την αγορα του Scatto σαν πρωταπριλιατικο ψεμμα:D. Αλλα φαινεται ομως πως ορισμενων η φαντασια ξεπερνα τα ορια της πρωταπριλιάς..

Link to comment
Share on other sites

Ευχομαι παντως η εταιρεια να ξερει τι κανει και να της βγει σε καλο.

Μου φαινεται απιστευτα ριψοκινδυνη μια τετοια ενεργεια για μια τοσο μικρη εταιρεια.Και δυστυχως παραδειγματα στην Ελλαδα μικρων εταιρειων που ανοιχτηκαν αλλα δεν αντεξαν εχουμε αρκετα

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι τίθεται πλέον τέτοιο ζήτημα. Εάν διαβάσεις προσεκτικά παραπάνω, έγινε μια πρώτη εκτίμηση του κόστους για 11μηνη λειτουργία του ταχύπλοου...και βρέθηκε ότι θα έχει ζημιές κάπου 2,5 εκ ευρώ ετησίως και εάν δεν επιδοτείται δεν είναι βιώσιμο. Χώρια που δεν θα παίρνει και φορτηγά. Εάν δε δεις και εδώ (σελ 11), η απάντηση για χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ για αγορά ταχύπλοου είναι αρνητική. Οπότε προς το παρόν το μόνο σίγουρο είναι ότι θέλουν να πάρουν ταχύπλοο και ότι θα γίνει και μια οικονομοτεχνική μελέτη. Με λίγα λόγια: το πνεύμα πρόθυμον, αλλά...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βάζει πλώρη» (για πού;) η Επιτροπή αγοράς πλοίου οπως μας ενημερωνει η ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Στις 19.8.09, στις 7:30 το απόγευμα στην αίθουσα του δημ. σ/λίου, στο κεντρικό κτίριο του Δήμου, συνεδριάζει για πρώτη φορά η διαπαραταξιακή Επιτροπή που συγκροτήθηκε για τη διερεύνηση του «τοπίου» της ναυπηγικής. Να ερευνήσει την αγορά και να εισηγηθεί στο δημ. σ/λιο την πιο συμφέρουσα λύση για την αγορά πλοίου στη γραμμή: Κάλυμνος-Πειραιάς. Θα είναι ταχύπλοο, συμβατικό, κάτι ενδιάμεσο; Ολα αυτά θα εξεταστούν, αλλά την τελευταία απόφαση, προφανώς, θα λάβει το δημ. σ/λιο.

Την Επιτροπή απαρτίζουν πρόσωπα, 16 στο σύνολό τους, τα οποία υπέδειξαν οι επικεφαλής των παρατάξεων του δημ. σ/λίου. Κατά την άποψη των αρχηγών τους είναι πρόσωπα που διαθέτουν γνώση και εμπειρία. Είναι πολλοί αυτοί που εκφράζουν δημοσίως την απορία μέχρι και αμφισβήτηση της καταλληλότητας τόσων πολλών προσώπων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Οικονομικά προβλήματα φαίνεται να αντιμετωπίζει η ΑΝΕΚ SEA LINES λόγω των οφειλών από τις επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές του Νήσος Κάλυμνος

Το κράτος οφείλει στην Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρία Καλύμνου (ΑΝΕΚ), για τα δρομολόγια του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ, ούτε λίγο ούτε πολύ: 1,1εκ. ευρώ. Είναι οι επιδοτήσεις της άγονης γραμμής, που υποτίθεται ότι στήριζε η προηγούμενη κυβέρνηση, για την εξυπηρέτηση των ακριτικών νησιών της Επαρχίας Καλύμνου: Κάλυμνο, Λέρος, Πάτμο, Λειψούς, Αγαθονήσι και Αστυπαλιά. Πάντοτε έδινε με πολύ μεγάλη καθυστέρηση τη δόση της επιδότησης. Τώρα, έχουνε φύγει μήνες πολλοί και φως στον ορίζοντα δεν υπάρχει. Εθνική είναι πράγματι η αποστολή του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ, αλλά η εθνική αποστολή του κράτους απουσιάζει μήνες τώρα. καθυστερεί απαράδεκτα να καταβάλει έστω ένα μέρος του χρέους που οφείλει στην ΑΝΕΚ. Το «απαράδεκτα» αναφέρεται όχι μόνο στη χρονική καθυστέρηση αλλά και στη συσσώρευση του χρέους απέναντι σε μια μικρή ναυτιλιακή εταιρία.

Η δήλωση του δημάρχου στην ΑΡΓΩ

Κατανοητό βέβαια ότι «δεν μπορείς να πάρεις απ’ αυτόν που δεν έχει», καθώς η κυβέρνηση βρήκε τιναγμένα ταμεία. Όμως ούτε και η εθνική αποστολή του Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ μπορεί να ταξιδέψει χωρίς «καύσιμα». Ο δήμαρχος κ. Γ. Ρούσσος, με δήλωσή του στην ΑΡΓΩ (φωτο, δεξιά) έχοντας δίπλα του το μέλος του ΔΣ της ΑΝΕΚ κ. Γ. Σισώη, εκφράζει το φόβο ότι αν συνεχιστεί ακόμη λίγο αυτή η αδυναμία του κράτους να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του απέναντι στην ΑΝΕΚ, μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, δυστυχώς το Ν. ΚΑΛΥΜΝΟΣ θα υποχρεωθεί να δέσει. Η ΑΝΕΚ ήδη χρωστάει στους εργαζόμενους μισθούς 5 μηνών.
Link to comment
Share on other sites

Αλλά όταν ξαφνικά διαβάζω τέτοιες "αγιογραφίες"...πολύ προβληματίζομαι...
και καλα κανεις;)
Οικονομικά προβλήματα φαίνεται να αντιμετωπίζει η ΑΝΕΚ SEA LINES
οικονομικα προβληματα μπορει να αντιμετωπιζει, αλλα τον προεδρο της (τον "πολυ" κ.Λελεκη, που αναμορφωσε την εταιρεια και οπως ειδαμε σε προηγουμενα ποστ η μιση καλυμνος πινει νερο στο ονομα του και δε μας δινει) τον ναυτολογησε ως... ναυτη στο νησος καλυμνος. αν καταλαβα καλα προεδρας και αντιπροεδρας της εταιρειας και πλοιαρχος του πλοιου, καθονται στο σκαμνι σημερα.

δεν ξερω αν ηταν νομιμη η εικονικη ναυτολογηση του αναμορφωτη προεδρου, ηθικη παντως δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι παράξενο.Εικονικές ναυτολογήσεις υπάρχουν σε όλες τις εταιρείες;);)

Εκτός αυτών των προβλημάτων υπάρχουν και άλλες εξελίξεις στην εταιρεία. H ANEK SEA LINES πούλησε το KALYMNOS DOLPHIN ενώ αναμένεται να ξεκινήσει τη κατασκευή του KALYMNOS STAR 2

Το ταχύπλοο της ΑΝΕΚ KALYMNOS DOLPHIN πουλήθηκε αντί 60.000 ευρώ. Στο εξής θα εκτελεί το δρομολόγιο Υδρα-Μετόχι.

Με αρχικό κεφάλαιο επένδυσης το ως άνω ποσό ο Δήμος ετοιμάζεται να κτίσει νέο ταχύπλοο, κατά το πρότυπο του KALYMNOS STAR, σε μικρότερο μέγεθος, ώστε να διαθέτει η ΑΝΕΚ δεύτερο πλοίο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με το Μαστιχάρι, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των μετακινούμενων καθημερινά και για να παίρνει μια «ανάσα» το KALYMNOS STAR.

Το KALYMNOS DOLPHIN προσέφερε πολύτιμες υπηρεσίες στη διακίνηση των τουριστών αλλά και των Καλύμνιων. Η πολεμική όμως που δέχτηκε το καραβάκι αυτό, θα μείνει σαν «σύμβολο» στην ιστορία της παραπολιτικής της Καλύμνου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

θα ειναι ΣΚΑΝΔΑΛΟ, να χρηματοδοτηθει ειτε με εθνικους (κεντρικη κυβερνηση ή τοπικη αυτοδιοικηση), ειτε με κοινοτικους πορους. οταν λεμε οτι η ελλαδα κινδυνευει, οταν συζηταμε για μειωσεις αποδοχων και αλλα σκληρα μετρα για να μαζευτουν τα δημοσιονομικα, ειναι προκλητικο να χρηματοδοτηθει το καπριτσιο (ακομη) μιας δημοτικης επιχειρησης.

Link to comment
Share on other sites

και για να εχουμε πληρη εικονα δειτε εδω. μιλαμε οι ανθρωποι ζουν ακομη στην τετραετια 81-85. μαλλον εκτος απο γερμανους επιτηρητες, πρεπει να ερθουν και γερμανοι δημαρχοι.

αληθεια ο προεδρος της εταιρειας θα ναυτολογηθει και στο ταχυπλοο?

Edited by proud_ionian
ορθογραφια μποστ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...