Jump to content
Shipfriends

Ευσταθής πλεύση, ερματισμός διαγωγή και κλίσεις


Recommended Posts

Όχι δεν είναι έτσι. Πιθανόν το πλοίο να ήταν ξεσαβούρωτο γι'αυτό να είχε κλίση. Και το ΡΟΔΑΝΘΗ κατά τη διάρκεια της ακινησίας του είχε μία υπερβολική κλίση.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ηρεμηστε. Ολα τα ακτοπλοικα εχουν κλιση. Κυριως τα Ιαπωνικα και τα Αγγλογαλικα. Αυτο οφειλεται στις δεξαμενες καυσιμων που εχουν. Οταν σταματαει το βαπορι για επισκευη εχει τα λιγοτερα καυσιμα για λογους ασφαλειας αρα μεγαλυτερη κλιση. Τα πλοια αυτα μονο οταν εχουν γεματα ολα τα τανκια τους (λαδιων πετρελαιου και νερου) ειναι ισια.

ΜΠΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ, ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, τα ΚΡΗΤΗ...... Ολα εχουν παντα μια κλιση εκτος απο τη μερα που ειναι full με πετρελαια. Αυτο ειναι υπολογισμενο ετσι απο το ναυπηγειο.

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Κρυμνίωτισσα βρίσκεται σε ακινησία.

Το αν έχει αυτή την στιγμή κλίση δεν έχει καμία σημασία.

Μπορεί να έχει για διάφορους λόγους, αλλά όταν εκτελεί δρομολόγια έχει φυσιολογική συμπεριφορά.

Τα δρομολόγια αυτή την περίοδο εκτελούνται από το Άγιος Ευστάθιος.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το γεγονός το έχω παρατηρήσει και στον Παντοκράτωρ πολλές φορές. Μεγάλη κλίση είχε μερικές φορές και το Media V. όταν έφευγε από το λιμάνι ειδικά.

-Εντάξει τα μικρά , αλλά και τα Κρήτη να έχουν κλίση;;Δεν το έχω δει ποτέ.

Πάντως τα Lefka Ori , Sophocles που είναι ιαπωνικά δεν έχω δει να παρουσιάζουν κλίση ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΛΙΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Κ ΔΕΝ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΓΩΝΙΕΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΣΕ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Η ΕΡΜΑΤΟΣ Η ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΛΟΙΑ Η ΠΛΟΙΑ ΙΔΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕ ΕΝΑ Η ΔΥΟ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΛΟΙΟ ΤΕΛΕΙΩΣ ΞΕΦΟΡΤΩΤΟ Κ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΟΥ ΕΡΜΑΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΛΙΣΗ. ΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΟΣΤΑΛΙΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ. ΣΗΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΚΛΙΣΗ

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω με τον αποστολο και συμπληρωνω οτι δια νομου το αποπλου πρεπει να γινετε με μηδενικη κλιση ενδειξη που το λιμεναρχειο εχει δικαιωμα να παρει εις διπλουν απο το γκαραζ αλλα και την γεφυρα του πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Ο Νeptune και ο Απόστολος τα είπαν πολύ σωστά.Ενδεικτικά να αναφέρω ότι μια φορά που το ΟΛΥΜΠΙΑ έπαιρνε καύσιμα είχε πάρει αρκετή κλίση σε τέτοιο σημείο που και ο κλαδάρχης της επιθεώρησης που έτυχε να περνάει απέξω εκείνη την ώρα έστειλε κλιμάκιο.

Με το πέρας της πετρέλευσης όμως όλα ήταν εντάξει.

Link to comment
Share on other sites

Καλα εσυ τι παραδειγμα θα εδινες :(:(:D:D:D

Πλοιο: Μπαρι Εξπρες

Υπαρχος: Νικος Πανουριας.

Αναλογως τον καιρο γινοταν η φορτωση. Παντα στη Ραφηνα ειχε μια μικρη κλιση ετσι ωστε με τον αερα να ερθει στα ισια στο πελαγος.

Link to comment
Share on other sites

ONTWS KAPOIA FORA FORTWNONTAI TA POSTALIA PROS MIA PLEVRA ALLA OXI KATI SHMANTIKO (1 - 1,5 MOIRES) WSTE STA DYSKOLA PERASMATA PX IKARIO - KAVO DORO NA ERXETE STA ISIA MIAS POY H EYSTA8EIA TWN POSTALIWN EINAI MIKRH. E3ALOY ELAXISTA (K AYTA MONO TA KAINOYRGIA K ELAXISTA PALIA) EXOYN PLEVRIKES DE3AMENES ZYGOSTA8MISHS (HEELING TANKS) WSTE NA KANONIZOYN THN KLISH TOY PLOIOY.

Link to comment
Share on other sites

Το ΟΛΥΜΠΙΑ :) πάντα φορτωνόταν ανάλογα τον καιρό.

Κανονίζαν αναλόγα από το αν είναι νοτιάς η βοριάς και του έδιναν μια ελαφρια κλίση αναλόγως.Ειδικά το τελευταίο διάστημα που τα stabilizers ήταν off.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Αν ποτέ είχατε την ευκαιρία να δείτε τι υπάρχει μέσα στα δυπύθμενα των ενλόγω πλοίων θα καταλαβαίνατε γιατι πέρνουν κλίση!! Θυμάμαι το Σκοπελος του Νομικου όταν του κάναν απάντληση των δυπυθμένων στο Βόλο. Το πλοίο πριν την εργασία είχε περί των 4 μοιρών κλίση. Με το πέρας της εργασίας η κλίση ήταν ελάχιστη και αυτή λόγω των υπερκατασκευών. Σήμερα απ'ότι θυμάμαι το πλοίο πρέπει να βρήσκετε στο Ικόνιο, δείτε την κατάστασή του!! :P:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το ερμα κατα κυριο λογο αποτελειται απο οτι διατιθεται σε μεγαλη ποσοτητα και δωρεαν,δηλαδη απο θαλασσινο νερο.Αν προκειται για μονιμο ερμα,μπορει να ειναι κατι μεταλλικο ή ακομα και τσιμεντο.

Link to comment
Share on other sites

Σε αλλα πλοια βγαλανε ερμα, βλεπε ναιας εξπρες,για να παρει τα 4 μιλια δρομο επιπλεον που δεν τα ειχε ως δημητρα.Το 2001 ομως ,ξαναβαλανε το ερμα στη θεση του αλλα παταγε ευκολα

''μπαλα''

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Με αφορμή πρόσφατο ταξίδι μου με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες στις οποίες δεν μπόρεσα να δρώ απάντηση ώς τώρα

Βασικά επιτρέπεται ένα πλοίο να ταξιδεύει μονίμως με έμπλωρη διαγωγή που προκύπτει προφανώς μετά τη φόρτωση?.Απο ότι ξέρω απο τυπικής άποψης για να πάρει ένα πλοίο άδεια απόπλου πρέπει να παρούσιαζει μηδενική γωνία εγκάρσιας και διαμήκης κλίσης

Ακόμα αυτό που παρατήρησα είναι το τεράστιο κύρτωμα του καταστρώματος κατά το εγκάρσιο.Υπάρχει στα ποστάλια κάποιος ειδικός κανονισμός που να δίνει μεγαλύτερο κύρτωμα ζυγών?η λογική λέει ότι θα ίσχυει ο κανόνας του b/50 του πλάτους του νομέα άλλα όλα τα γιαπωνέζικα αυτής της γενιάς παρουσιάζουν μεγάλη σιμότητα και μεγάλο κύρτωμα που εκ πρώτης όψεως φαίνεται να μην υπακούει στο κανόνα

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν υπότιτλοι για την παραπάνω απορία? ;)

Αν ναι, παρακαλώ να "πέσουν" πριν την απάντηση για να καταλάβουμε κι εμείς οι αδαείς…. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε Stefanos εδω ειναι shipfriends και οχι ship "scientists"..............οι αποριες σου ειναι λιγο περιεργες και δεν ξερω σε τι θα σε ωφελησει να τις λυσεις!

Link to comment
Share on other sites

Στεφανε, να' ταν μονο αυτο... Εδω δεν υφιστανται γραμμες φορτωσης, αδετα κοντεινερ και λυομενα μπαινουν μεσα στα πλοια, λες να κυτταξουν την εμπρυμη η εμπλωρη διαγωγη? Οι λιμενικοι που ειναι επιφορτισμενοι με την παρακολουθηση της φορτωσης δεν εχουν τετοιες γνωσεις και αρμοδιοτητες, ενω ο αποπλους δινεται απο την Ναυτολογια του ΚΛΠ που απλως τσεκαρει το Ναυτολογιο του πλοιου απο το Λιμεναρχειο. Με λιγα λογια δεν υπαρχει ελεγχος σε αυτο που αναφερεσαι, χωρια που πρεπει να εχει καποιος και τις γνωσεις για να κανει τετοιου ειδους ελεγχο. Και σκεψου και το αλλο: Τοσοι ανθυποπλοιαρχοι μπαινουν στο Λιμενικο απο την ακτοπλοια, εχει κανεις τις γνωσεις, την εμπειρια και το αναστημα να παει να την πει στον καπτα-Βασιλη τον Πασχαλη, μια και αναφερεσαι συγκεκριμενα στο Ιεραπετρα Λ?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βλέποντας τις φωτογραφίες του Ρ100 στο thread του Cristal, και έχοντας στο μυαλό μου την εικόνα

του Εύβοια Σταρ το οποίο έχει μία συνεχή κλίση προς τα αριστερά :confused:, βρήκα αυτό το thread στα

Τεχνικά ζητήματα, και διαβάζοντας τα πιο παλιά post έβγαλα το συμπέρασμα ότι αυτή η κλίση είναι

πιό σύνηθης σε μικρά Ακτοπλοικά, ποστάλια, ή ότι πολλές φορές δίνεται επίτηδες σε κάποιο πλοίο ώστε

να ανταπεξέλθει καλύτερα σε ορισμένες καιρικές συνθήκες.

Και θα ήθελα να ρωτήσω, είναι σύνηθες να υπάρχει μια τέτοια κλίση σε ένα κρουαζιερόπλοιο,

αν φυσικά δεν είναι θέμα πετρέλευσης όπως διάβασα σε post με αιτιολόγηση αυτής της κλίσης,

των Apostolos και Earl Granville ;

Φαντάζομαι (αν υπάρχει μόνιμα) ότι θα είναι μια άσχημη εικόνα για επιβάτες που πληρώνουν πολλά λεφτά για μια κρουαζιέρα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...