Jump to content
Shipfriends

Μήλος Εξπρές (IMO 6910960)


Recommended Posts

  • 8 months later...

Με διάθεση ρετρό απόψε, που μας ταξιδεύει στην Ίο των τελών δεκαετίας 80 με αρχές δεκαετίας του 90, υποθέτω. Μια γνώριμη φιγούρα με τα γράμματα ΣΜ στο σινιάλο ρεμετζάρει στο κέντρο του κόλπου. Ελπίζω κάποιος που να είναι γνώστης της Ίου να μπορέσει να προσεγγίσει πιο έγκυρα τη χρονική περίοδο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μια ερωτησούλα γιατί παίζει να με απατά η μνήμη μου. Το Μήλος όταν είχε έρθει στην Ελλάδα είχε ακόμα τις ράγες για τα τρένα στο γκαράζ έτσι, δεν τις αφαίρεσαν ποτέ?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Κάποιος μερακλής ανέβασε πρόσφατα ένα βίντεο έπος  με το αγαπημένο Μήλος Εξπρές στα Κύθηρα . Τα σχόλια δικά σας .

 

Link to comment
Share on other sites

Καλα το ρεπορτάζ θυμίζει αντιςτοιχα που έκανε ο αείμνηστος Βασικής Μπουγιουκλακης στις λαϊκές για λογαριασμό του Κανάλι 29 .😂

Γύρω στο 10:00 εμφανίζεται κι ο αείμνηστος Cpt Γιωργος Σιγάλας , ο πλοίαρχος του Μήλος Εξπρές απο το ξεκίνημα του στην Ελλάδα και μέχρι  την ασθένεια του , η οποία τον ανάγκασε να εγκαταλείψει την καριέρα του και να παραδώσει την πλοιαρχια του πλοίου στον επίσης αείμνηστο Cpt Στέλιο Βιτσαρα.

Link to comment
Share on other sites

Ο κύριος Καπάκης νομίζω πως είχε διαδεχτεί τον κ. Σιγάλα, αν δεν κάνω λάθος.

Ακολούθως είχε κάνει ο κ. Νίκος Λουδάρος, ο οποίος και παρέδωσε στον συγχωρεμένο κάπταιν Στέλιο...

Σε κάθε περίπτωση δεν είμαι 100% σίγουρος.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Ξερει κανεις για ποιο λογο πηγε στα Κυθηρα;Υποψιαζομαι καμια αβαρια

Αν εχει αναφερθει στο βιντεο συμπαθατε με ,αλλα δεν το ειδα ολο

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Annivas said:

Σωστός για τον Cpt. Νίκο Λουδάρο, για τον Cpt Ανδρέα Καπάκη δεν το γνωρίζω καθόλου.

Είχε κάνει κι ο κύριος Καπακης τώρα που το θυμάμαι καλύτερα, με βάση τα λεγόμενα αξιωματικού γέφυρας του πλοίου.

Επίσης, στα Κύθηρα δεν ήταν και λίγες οι φορές που είχε πάει, είχε σχετικά συχνή παρουσία.

Σε αντικατάσταση του Ιονίου-προεκταση του δρομολογίου, όπως ανέφερε κι άλλο μέλος παραπάνω

4 hours ago, polmyt said:

Ξερει κανεις για ποιο λογο πηγε στα Κυθηρα;Υποψιαζομαι καμια αβαρια

Αν εχει αναφερθει στο βιντεο συμπαθατε με ,αλλα δεν το ειδα ολο

.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Annivas said:

Καλα το ρεπορτάζ θυμίζει αντιςτοιχα που έκανε ο αείμνηστος Βασικής Μπουγιουκλακης στις λαϊκές για λογαριασμό του Κανάλι 29 .😂

Γύρω στο 10:00 εμφανίζεται κι ο αείμνηστος Cpt Γιωργος Σιγάλας , ο πλοίαρχος του Μήλος Εξπρές απο το ξεκίνημα του στην Ελλάδα και μέχρι  την ασθένεια του , η οποία τον ανάγκασε να εγκαταλείψει την καριέρα του και να παραδώσει την πλοιαρχια του πλοίου στον επίσης αείμνηστο Cpt Στέλιο Βιτσαρα.

Ο αείμνηστος καπετάν Γιώργης Σιγάλας κάπνιζε μανιωδώς ακριβώς κάτω από τις ταμπέλες μέσα στο γκαράζ που έλεγαν "απαγορεύεται το κάπνισμα"....

Link to comment
Share on other sites

Φοβερες εικονες, και απο το Μηλος και απο τους ανθρωπους του και απο τους κατοικους. Μια ζωη τα ιδια χαλια ειχαμε τελικα σαν λαος δεν γιναμε ετσι τωρα τελευταια

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου ως προς το τι κάφροι-ανθρωποφάγοι είμασταν και είμαστε ,και φυσικά στην αναχώρηση το πλοίο εκεί γύρω στο 23ο λεπτό έχει κολλήσει με την πλώρη !!! ο όχλος απ΄έξω όμως δικάζει και καταδικάζει !

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Ναι φάνηκε. Ο καπετάνιος το είπε κιόλας ότι δεν είχε χώρο να πάει να φουντάρει να κρατηθεί και ότι είναι με μισό κλειδί. Τελοσπαντων. Και εμείς υπήρξαμε δικαστές κάποτε όποτε είμαστε και 'μείς ελληναράδες ευτυχώς 🤣

Link to comment
Share on other sites

Βλεποντας στο google earth το Καψαλι ειναι εντυπωσιακο πως ενα βαπορι 120 μετρα επεφτε σε αυτο το μωλαρακι με τα νερα οριακα ειδικα μπροστα του. Οι συνθηκες ιδανικες εκεινη την ημερα για Κυθηρα ειδικα. Πρεπει να ειναι καπου μεταξυ 1990-92?

Link to comment
Share on other sites

On 1/25/2021 at 12:37 AM, Svo said:

Κάποιος μερακλής ανέβασε πρόσφατα ένα βίντεο έπος  με το αγαπημένο Μήλος Εξπρές στα Κύθηρα . Τα σχόλια δικά σας .

 

Φίλε @Svo, αυτό δεν ήταν link, ήταν κοινωνική προσφορά :D. Από που να αρχίσει κανείς και που να τελειώσει. Θεωρώ πολύ εύστοχη επίσης την παρομοίωση του Αννίβα με το Κανάλι 29, αυτά πρέπει να τα βλέπουμε στο ιστορικό τους πλαίσιο. Και μιλάμε για μια εποχή που ο Αυριανισμός αλλά και οι εκπομπές τύπου Νίκου Εισαγγελάτου ήταν στα high τους. Και διακρίνει κανείς την επίδραση στο φέρεσθαι του κόσμου. Λαικά δικαστήρια κι ανθρωποφαγία, άναρθρες κραυγές με αποκορύφωμα εκείνο τον τύπο που επανειλημμένα παροτρύνει τους άλλους να μην αφήσουν το πλοίο να προσεγγίσει, μιλάμε για παράνοια.

 

Οι "ερωτήσεις" του "δημοσιογράφου" είναι απόλαυση, ειδικά εκείνο το "πως είδες το βαπόρι, πως έπεσε, δεν έπεσε καλύτερα απ' το Ιόνιο?":D. Σα να ρωτάει ο Μένιος Σακελλαρόπουλος το Γιώργο Καραγκούνη μετά τον αγώνα πως είδε το παιχνίδι:D. Συλλεκτικά πλάνα και από ορισμένα κλασσικά φορτηγά που ακόμη και για τότε ήταν αρχαιολογίες, ειδικά ένα Volvo με μουσούδα που μπαίνει σε κάποια στιγμή στο πλοίο. Και φυσικά χαρακτηριστικό στο τέλος που το Μήλος τα δίνει όλα πραγματικά για να καταφέρει να βγεί έξω και να μην κολλήσει στα αβαθή.

 

Και φυσικά ο τίτλος του βίντεο "Μύλος" Εξπρές, αν και κατά λάθος, τα λέει όλα.

Link to comment
Share on other sites

Μια που λέμε για φορτηγά στο 05.42 τέτοια εργαλεια οργώνουν τους δρόμους ακόμα και σήμερα 40 χρόνια μετα τη κατασκευή τους.Τέτοια φορτηγά δε ξαναβγαίνουν.

Λέει εσπασε ο κάβος.Μετά ξεκαπελώθηκε.Και άλλα ωραιά που ήδη αναφέρθηκαν.Επικη αφήγηση πραγματικά.

Όσο τώρα για το Μήλος Εξπρες και το βαθμό δυσκολίας στο να δέσει στο Καψάλι θεωρώ πως δεν ήταν και ιδιαίτερα μεγάλος μόνο όμως με Βοριά.Με το καιρό στη πλώρη γυρίζεις πρύμνη με προσανάποδα και δένεις.Και άγκυρα να μη φουντάρεις σε βαστάει το πρόσω.Φαίνεται άλλωστε ότι έδεσε σχετικά ευκολα.Γενικά θεωρώ πως υπάρχουν δυσκολότερα λιμάνια.Κλασικό παράδειγμα το Γαύριο της Άνδρου μόνο που εκεί έχουν το Βοριά στη μάσκα και όχι ακριβώς στη πλώρη.Επίσης να θυμηθούμε και το μέσα της Μυκόνου που και πως δέναν τότε τα βαπόρια.

Επανέρχομαι στο βίντεο.Πολύ φασαρία για 5 φορτηγά και 10 επιβάτες μέσα στο καταχείμωνο.Οι άνθρωποι κατέβηκαν στο λιμάνι και ασχολούνται μην έχοντας με τίποτα αλλο να ασχοληθούν,που τότε κινητα και τεχνολογία...

 

Ενα βίντεο πραγματικά θυσαυρός.Το είδα δυο φορές μεγάλη απόλαυση.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι, αν και έβγαλα το καπέλο του καπετάνιου που και την κίνηση την έκανε αποτελεσματικά και με ασφάλεια και με 3 κουβέντες τα είπε όλα εξοργίστηκα με τους χαχόλους που ωρυόντουσαν😡

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει μέχρι τώρα, αυτή τη φορά στα ΜΚΔ όπου θα διαβάσεις πραγματικά το κοντό και το μακρύ του καθενός. Είμαστε σίγουροι ότι η εποχή του αυριανισμού έχει παρέλθει; 

Link to comment
Share on other sites

Κι αφού πιάσαμε το ρετρό του Μήλος Εξπρές, να το δούμε και με το όνομα που χτίστηκε, Vortigern, και τα σινιάλα της British Rail/Sealink σε κάποια αναχώρηση από το Dover. Από κάρτα της εποχής εκείνης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...